Gaumes lieta taču. Man, piemēram, vemt gribas no BMW X6, BMW X4, kā arī Mercedes jaunā X6 pakaļdarinājuma. Ā, un no Juke arī.
To daudzi mēdz nesaprast
Gaumes lieta taču. Man, piemēram, vemt gribas no BMW X6, BMW X4, kā arī Mercedes jaunā X6 pakaļdarinājuma. Ā, un no Juke arī.
To daudzi mēdz nesaprast
Es VW no sava saraksta esmu izsvītrojis, jo tie modeļi, kas varētu derēt (Tiguan, Touran) vēlamā komplektācijā ir stipri par dārgu - kaut kur virs 30 000.
Ja mainīšu auto, gribu samazināt izdevumus, nevis palielināt - bet arī ar labu atpirkumu pie tādām cenām sanāktu izdevumus audzēt, nevis samazināt.
Turklāt pieņemu, ka pavasarī parādīsies Seat Ateca, kas tas pats Tiguans būs (ja pareizi saprotu), tikai noteikti maksās daudzus tūkstošus mazāk
Šādi izskatījās interjers mašīnai, ko vakar Ford salonā redzēju: only-carz.com/data_images/reviews/ford-grand-c-max/ford-grand-c-max-02.jpg
Vakar apskatīju Ford Grand C-Max dzīvē. Modelis, ko redzēju, ir tikai sešvietīgs vai arī ar vidējo sēdekli izņemtu - otrā rindā divi atsevišķi sēdekļi - toties ļoti viegli tikt pie aizmugurējās rindas beņķiem un īsāks pieaugušais arī var komfortabli sēdēt. Cik interneta skatos, ir septiņvietīgs, tādēļ nezinu, kāpēc nebija vidējais sēdeklis - varbūt tiešām tāda konfigurācija ir izņemtu bēņki, lai auto būtu praktiskāks. Ļoti patika arī tas, ka aizmugurējās durvis ir slīdošas, nevis atveramas.
Likās ļoti praktisks un ērts, ļoti viegli visam piekļūt un labas konfigurācijas iespējas. Ar 2.0 dīzeli dinamikai vajadzētu būt tīri OK un cik zinu, tas 2.0 TDCI ir visai labs un uzticams darba zirgs.
Vairā neko pateikt nemācēšu, jo neesmu ar šo auto braucis. Bet noteikti būs lētāks par Outlanderi un droši vien arī par Verso.
Capturs daudz par mazu - par to šodien arī dzīvē pārliecinājos.
Par Kadjaru runājot, gribētu 110 zs dīzeli ar automātu, ja jaudas pietiek. Ja nē, tad jāņem 130zs. Bet gribētos iztikt ar 110, tomēr par gandrīz litru mazāk uz 100 patērē.
Šodien iebraucu Euro Auto un Inchcape.
No Euro Auto esošajām mašīnām ļoti patīka Kadjars. Gan vizuāli, gan interjera ziņā. Vietas arī cik uziet. Auto šķiet ļoti labi nostrādāts un ļoti komfortabls. Ērti krēslāji, ērti regulājama vadītaja pozīcija. Pats aiz sevis varēju mierīgi apsēsties komfortabli.
Turklāt arī cena visai OK. Pārdevēja pārstāvis teica, ka aptuvenais atpirkums uz 5g/150000 varētu būt ap 30%, kas man gan šķiet drusku optimistiski, bet lai būtu. Vārdu sakot, ar Kadjaru noteikti būs jāizbrauc.
Captur daudz par mazu, Scenic galīgi nepatika priekšējais panelis, lai gan jauns modelis būšot rudenī, un Talismanu neaplūkoju, jo universāli pirkt visdrīzāk netaisos.
Blakus esošajā Inchcape salonā uzrunāja Grand C-Max. Plašs, ērts, ļoti ērti regulējās visi sēdekļi un aizmugurējā rindā pat īsāks pieaugušais var ērti sēdēt. Transformācijas iespējas cik uziet. Pārdevējs solīja atpirkumu ap 20%, kas šķiet drusku pamaz, un Grand C-Max izmaksas vēlamajā komplektācijā arī ar vienādu atpirkumu būtu ap 50 EUR vairāk, nekā Kadjaram. Bet arī šāda opcija būs jāizskata. (Ar miniveniem lieā problēma mūsu gadījumā ir zemais klīrenss, esošie 14 cm jau ir par maz, jo piebraucamais ceļš sūdīgs.)
Ford Kuga nepatika interjers un arī nešķita diez ko plašs, ne salons, ne bagāžnieks. Cits nekas interesants neatradās. Biju negatīvi pārsteigts, ka Mazda CX-5 salonā pārāk maz vietas. Jeb stipri mazāk, nekā gribētos.
Pašreis no apskatītajām mašīnām Kadjars ir topā. Vēl ir plāns palūrēt uz HR-V, Verso, un vēl šo un to. Tad jau testa braucieni rādīs, kas labāk iepatiksies, un gan jau beigu beigās visi rūpīgie aprēķini un pārbaudes lidos miskates virzienā, kad iemirdzēsies actiņas un iekšēja balss kliegs VAJAG ;)
Rudens68, es domāju, ka hibrīda takšus LV neizmanto, jo nav gana lieli (gabarītu ziņā). Jo pērk jau tikai lielās kompānijas, un Auris TS jau ir uz robežas, vai var izmantot kā taksi, vai nē. Salonā pamaz vietas. Tādam LadyTaxi tas der, jo tomēr sievietes vidēji ir daudz īsākas par vīriešiem, bet ja šoferim būtu, teiksim, 190+ cm, tad vai nu būtu ļoti neērti darba apstākļi, vai arī aiz šofera varētu sēdēt tikai īsāki cilvēki.
Tā kā valstī nav nekādas nodokļu atlaides, iegādājoties hibrīdus, atkrīt Prius+, jo tas jau maksā kaut kur pie 35000. Un Verso dīzelis sanāk ap 25 (bez atlaidēm). S-Max laikam pie 30.
Kaut kur lasīju, ka ar S-max ar gāzi esot baigās problēmas, tāpēc mainīja atpakaļ uz dīzeli. Kaut kad runāju ar BalticTaxi verso šoferi, viņš benzīngs/gāze dikti slavēja.
Pirmā dzirdēšana, ka šis motors būtu īpaši ekonomisks. Nekāds baigais "rīma" jau nav, bet zem 7.5/100 tāpat netiks. Kas, protams, priekš tik lielas mašīnas ar benzīna motoru nav slikts rādītājs, bet solītajiem cipariem (kaut kur pie 5) ne tuvu netiks.
Esmu Rīgā uz ielām redzējis vairākus LadyTaxi hibrīduniversāļus, tādēļ arī Rīgā tos izmanto.
Hibrīds jau tieši pilsētas ciklā vislabākos rādītājus dos, reālais vidējais pateriņš pēc Spritmonitor.de datiem Auris hibrīdam esot 5,2/100. Tā kā visi hibrīdi ir automāti, arī pašiem šoferiem vieglāka dzīve. Un iegādes ziņā cena būs tāda pati, kā dīzelim, toties motors daudz piemērotāks takšošanai pa pilsētu, atkrīt potenciālas problēmas ar DPF filtriem u.t.t.
Un, protams, uzticamība - cik esmu lasījis, tie Toyota hibrīdi tiešām iet un iet.
Un ja jau meklē mazauto, kāpēc ne Yaris Hybrid?
Tomēr 3-4k ietaupījums, salīdzinot ar Auri.
(Ja kas, pats braucu ar 2014.g. Auris TS (1.6 benzīns), varu teikt pārsvarā labu par auto, aiz gara šofera gan paliek baigi maz vietas - salons aizmugurē tāds pašaurs arī, bet citādi jau auto dikti komfortabls.)
Ja nav svarīgi vides aspekti vai vēlme izbaudīt tieši hibrīda tehnoloģiju un ja plāno vizināties pārsvarā pa pilsētu, tikpat labi vari ņemt 1.3 Auri par 14k. Vēl variants ņemt 1.6 par 15k.
Ja obligāti vajag automātu, tad dabūsi daudz labāk nopakotu, piemēram, 1.6 Active par 18k vai Active Plus par 19k (kas ir pat ar LED lukturiem).
Kas ar to ekstrēms? Motors gana ņiprs, komforts gana labs, nekādas problēmas ar vadāmību nebija.
Pats Mini nekad nepirktu, arī kā otro auto. Pārāk mazs un dārgs, ir daudz labākas opcijas. Šķiet, ka jābūt baigajam Mini dizaina fanam, lai apsvērtu šāda auto iegādi (vai arī baigi gribas izjust BMW tehniku, bet nevar atļauties 1. sērijas bembi).
Jā, par mazauto runājot, nesen Vācijā bija no rīta jātiek uz lidostu (ap 120 km pa bāni), nomas auto bija Mini One. Mašīna interesanta un žiperīga, man kā garam cilvēkam bija ļoti viegli ērti iekārtoties pie stūres. Aiz manis gan pat bērnam vieta nebūtu. Nevainojama start/stop sistēma, stilīgs interjera dizains.
Par pārējo - dinamika un komforts pārsteidza, jo līdz 150-160 km bija pilnīgi normāla braukšana. Vienu reizi arī izspiedu līdz maksimumam (norobežots mazliet zem 200), bet tad jau gan gaita nepatīkama, gan arī šausmīgs troksnis - pēc 160 uzreiz skaļuma līmenis drausmīgs. Zem 160 - normāls. Tā kā reti ir izdevība pabraukt ātri un tā kā mašīna to ļāva, pa bāni tā arī turēju savus 150-160 (protams, ja neskaita vietas, kur bija ierobežots ātrums).
Par degvielas patēriņu grūti spriest - aptuveni 20-30 km nobraukti pa pilsētu, bija ap 7.5 vai tā, pēc pilnās bākas metodes kopējais patēriņš sanāca 8.8/100, bet tur jau ātrums darīja savu. Pieļauju, ka braucot ar 120-130, pāteriņš būtu par vismaz pusotru litru zemāks.
1400 EUR. Dīzelim gan tikai 150zs, benzīnniekam 180.
Mēs gadā nobraucam kaut kur pie 30 000, tādēļ pie 1400 EUR starpības, dīzelis sevi atpelnītu divos gados.
tā jau arī ir
spriežot pēc SS cenām, nevajadzētu būt problēmām pārdot par vēlamu ciparu, bet tad jau manīs - nebūs pircēju un nedos dīleri neko labu pretī, tad arī auto nemainīšu
Tā kā nekur nesteidzos, visdrīzāk centīšos tirgot pats.
Protams, ja kāds dīleris piedāvās ļoti labu cenu, tad atdošu kā iemaksu, jo tomēr vienkāršak, bet kaut kā par to šaubos.
Es plānoju savējo tirgot vasarā/rudens sākumā, kad vēl būs pusgada garantija (ar iespēju pircējam par maksu pagarināt par vēl 2 gadiem). Domāju, ka tieši tā drošība - ka ja kaut kas tomēr nobruks uzreiz, tad nebūs jāmaksā - varētu labi nostrādāt tieši psiholoģiski.
Man personīgi liek aizdomāties, kāpēc tieši tagad a/m tiek tirgota, ja tā ir izlikta tieši pēc garantijas beigām. Protams, daudzi jau ņem mašīna operatīvajā uz 3 vai 5 gadiem, kas tieši sakrīt ar daudzu ražotāju garantijām, bet tāpat - bažas tas palielina. Kā citi pircēji domā - nav je jausmas
Jā, tas gan, bet tomēr starpība ir jūtama - ieliku Superba parametrus savā ekselī (nodokli gan nesamainīju, jo slinkums tagad meklēt summas CSDD), salīdzinājumā ar to SX4 S-cross kopējās izmaksas 130 EUR vairāk mēnesī (600 vs 470). Un tad jau es nopietni sāku domāt - vai tiešām ir tā vērts?
Es ņemtu ar dīzeli. Superbiem vidējais reālais 8,5 (272 auto dati), konkrēti 1.8 TSI 180zs rāda 8,4 (gan tikai dati no 4 auto). Dīzelim vidējais 6,5.
Manai gaumei tāpat drusku par dārgu, kaut kā virs 25 negribētos. Lai gan starpība ikmēneša izdevumos nav baigi liela, ja ņem operatīvajā.
Elementāri, atpogāt 55000 un braukt :P
Un pieļauju, ka tas pats varētu būt ar Seat. Alhambra šķiet būs par lielu, bet ar SEAT jauno krosoveru būs kā ar Superbu (vai Tiguanu) - bāzes versijas kaut kur pie 20, bet lai dabūtu versiju, kur apmierina gan dzinējs, gan aprīkojums, jāatpogā 30 vai vairāk tūkstoši.
Es nezinu, vai man vērts uz Škodas salonu vispār braukt - Yeti kaut kā galīgi neuzrunā un tāds Superbs, kādu gribētu, jau diezgan stipri pārsniedz vēlamo budžetu. Kaut kad skatījos cenulapu un sanāca kaut kur ap 31-32000.
kasinsh, Prius+ par 27600: www.toyota.lv/bestoffers.json