Toyotai kaut kāda akcija tagad, Avensis vispilnākajā komplektācijā aptuveni 26k EUR (ar 2.0 benzīna vai dīzeļa motoru). Varbūt vērts ievērtēt?
Vēl kaut kad lasīju labu recenziju par jauno Mondeo, nezinu gan, vai tas vēl ir pieejams LV.
Toyotai kaut kāda akcija tagad, Avensis vispilnākajā komplektācijā aptuveni 26k EUR (ar 2.0 benzīna vai dīzeļa motoru). Varbūt vērts ievērtēt?
Vēl kaut kad lasīju labu recenziju par jauno Mondeo, nezinu gan, vai tas vēl ir pieejams LV.
Uzticamība apšaubāma, VAG bijušas daudz problēmas ar minēto motoro, kā arī diezgan švaki aprīkots - trūkst, piemēram, vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana (būtiski, ja viens lietotājš garš, otrs īss) un kruīzkontrole.
Tagad arī Toyota akcija, Auris Touring Sports vispilnākajā komplektācijā (1,6 benzīns, 132 zs) 18220 EUR - daudz labāk nopakots + noteikti labāka uzticamība.
2014.g. janvārī pirktajai mašīnai līdzi nāca Yokohama IceGuard Ig30, biju ļoti apmierināts. Gana klusas, ar saķeri ne reizi nebija problēmas un īpaši nenodeldējās.
Kad pirms nepilna gada meklēju auto sev, skatījos uz Škoda/VW, bet tie modeļi, kas man interesēja, bija ar vai nu šo te 1.4 dzinēju, vai 1.2, vai pārāk dārgi (ar 1.8, gribējās iekļauties 20k EUR). Vācu forumus lasīju, ka tieši ar 1.4 mēdzot būt diezgan daudz problēmu, kaut kas vēl ar ķēdi/siksnu (neatceros, kas šiem motoriem bija).
Skaties, kādu garantiju Audi piedāvā - ja tikai divi gadi, ir iespēja "iegrābties" arī šādā variantā.
Varbūt piemaksā tos pāris tūkstošus un paņem ar 1.8 motoru? Būs gan lielāks braukšanas prieks, gan mazāk risku. Ņemot piecu gadu operatīvo, nedomāju, ka mēneša maksājums tik milzīgi atšķirsies.
Vai kaut kas no Subaru klāsta?
Bez jau minētajiem varbūt arī Honda Civic Tourer var būt aktuāls?
Kad pirku savu auto, izvēlējos starp 1.6 benzīnu un 2.0 dīzeli (tiem bija līdzīgi jaudas parametri). Dīzelis ap 3000E dārgāks. Reālais patēriņš dīzelim bija ap 6, benzīnniekam 7.5, tātad, 1.5 litri uz 100. Tas, savukārt, nozīmē, ka uz 150 000 km dīzelis "ietaupa" 2250 litrus, jeb 2250*1.3= 2925 EUR.
Tikai pēc 150 000 kilometriem dīzelis kļūst "lētāks", skaitot tikai un vienīgi degvielas patēriņu.
Līdzīgus aprēķinus var veikt, pērkot jebkuru auto. Datus par reālo patēriņu var iegūt, piemēram, no spritmonitor.de
Kad pirkām auto, vienu brīdi skatījāmies arī uz Škoda Octavia, bet VW grupas 1.2/1.4 turbo benzīnnieki neieviesa uzticību, īpaši pēc dažādu vācu foruma apmeklējumiem.
Ja svarīgais ir uzticamība un drošība, varu ieteikt Toyota Auris Touring Sports. Mašīna ļoti patīk, moderna un ērta, liels bagāžnieks, komfortabla, stūrējas labi, nav jāpiemaksā miljons par vēlamo aprīkojumu, jo tas jau principā iekļauts cenā.
Man ir 1.6 benzīnnieks (132 zs). Jaudas pilnīgi pietiekami, nav arī problēmas apdzīt fūres (ja to dara 4. ātrumā, ja grib pavisam labu rāvienu, var dzīt arī 3., bet tad jau pasākums kļūst skaļš, bet ar 3. ātrumu var mierīgi paātrināties no 30-140, ja grib), pārmērīgi nerij - vidējais pēc 25000 km ir 7.5, braucot diezgan daudz īsus gabalus + pilsētā.
Ja Tev budžets 30000, vari arī iegādāties hibrīda versiju, ja nemaldos, tā bija ap 26k vispilnākajā komplektācijā. Nezinu gan, vai tas atmaksājas, cik lasju kādā ilgtermiņa testā, tiem hibrīdiem vidējais dzīvē sanāk 5-5,5/100.
Bet jā, es ar savu pirkumu esmu dikti apmierināts. Ļoti laba mašīna.
+1
Tas gan arī atkarīgs no tā, cik ilgi plāno paturēt autiņu, bet ja ilgāk par 2-3 gadiem, noteikti nepirktu vācieti cenu kategorijā līdz 30 000 EUR.