iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
AnK 17.05.2017 10:35

Jazz, ne CR-V.

AnK 17.05.2017 10:35

Nomik, es tagad nevaru saprast, Zafīra ir ļoti skaļa, vai arī CR-V ir ļoti kluss?

Jāsaka gan, ka Zafīrā sēdējis neesmu ļooooti sen, bet man kaut kā galvā neasociējas ar "skaļš".

AnK 12.05.2017 16:38

Artilērijas ielā radinieks pirms dažiem gadiem remontēja kārbu (Peugeot, kaut kāds 2008.-2009.g.)

Bija garantija no iepriekšējā pircēja, bet ikai daļēji piekrita segt, jo uzskatīja, ka vaina nav garantijas ietvaros 100% sedzama.

Neko par priekšvēsturi un iemesleim atteikt visu remontēt pa garantiju nemācēšu teikt, bet radinieks pie viņiem saremontēja un nu jau kādus trīs gadus brauc bez problēmām.

AnK 10.05.2017 11:33

Par Kodiaq runājot, manuprāt, lielā problēma ir tieši cenā.

Kodiaq 2.0 TSI 4x4 Style - 34900 EUR

Tiguan 2.0 TSI 4x4 Highline - 34800 EUR

Jā, ja salīdzina Style un Highline, droši vien gala cena (ja es komplektētu priekš sevis) Kodiaq sanāktu tuvāk pie 36-37000, kamēr Tiguan gadījumā tie būtu 38-39000. Tātad, viss atkarīgs tikai un vienīgi no salona apdares, skaņu izolācijas un braukšanas izjūtām un te pieļauju, ka VW tomēr būs priekšroka šajā ziņā.

(Jā, zinu, ka Kodiaq ir septiņvietīgs, bet drīz jau Tiguan arī tādā versijā būs - ja nebūs tā, ka par septiņvietīgo versiju plēsīs 5000 EUR vairāk, tā pati problēma paliks - cenas principā identiskas.)

Citādi man abi patīk. Abi redzēti arī dzīvē, foršas mašīnas.

AnK 08.05.2017 9:40

Man nav ne mazākās intereses to darīt, lieks čakars + ja kaut kas salūzt uz ceļa, nepaspēs jau aizvest pie čipotājiem, pirms uz remontu (vai arī pašam jāmaksā evakuators līdz čipotājiem un tikai tad uz servisu).

AnK 08.05.2017 7:26

Būs jāpatur prātā vārsta atslēgšana, kad garantija beigsies (ja tad vēl plānošu ar savu Verso pārvietoties). Kamēr garantija, negribu, jo baidos, ka tad sāksies problēmas, ja būs kāds cits garantijas atgadījums.

AnK 05.05.2017 21:08

Šodien izņēmu auto, EGR vārsts nomainīts, pirmie 200 km noripoti bez problēmām. Ļoti ceru, ka turpmāk iztiks bez neplānoties servisa apmeklējumiem.

AnK 03.05.2017 21:49

Nē, jo tel bija praktiski miris. Te nosprūst atvērts, te aizvērts - kļūdas pamīšus mainījās.

AnK 03.05.2017 21:15

Nu, lieliski. Šodien paliku uz ceļa (nu, OK, bērnudārza stāvvietā). Mašīnu pēkšņi iedarbināt nevarēja - ieslēdz motoru, it kā viss normāli, bet tad nodreb, apgriezieni krīt zem tukšgaitas un noslāpst. Vairākas reizes mēģināju iedarbināt, bet nekā.

Protams, pēc kādām 20 minūtēm, kad atkal pamēģināju, pēkšņi viss darbojās. Pat sūda check engine gaismiņa nedega. Kļūdas pats nenolasīju, jo telefons bija praktiksi nosprādzis.

Aizbraucu pie dīlera, uztaisīju nelielu skandālu (neko gan ar to nepanācu), atstāju auto pie viņiem, jo nu, tas jau ir kas vairāk kā "var droši braukt". Redzēs, ko piektdien teiks, kad būs EGR vārsts nomainīts - vai būs atrasts vē kāds defekts, vai tomēr tikai tas pie vainas.

Lai vai kas, Toyota uzticamības reputāciju šis gadījums smagi iedragājis (manās acīs). Labi, redzēs, ko nākotne rādīs...

AnK 02.05.2017 13:02

Tak iespamoja forumā linku uz savu jobano santehnikas lapu, tas jau bija šī ieraksta mērķis. Šādus topicus derētu uzreiz dzēst.

AnK 02.05.2017 12:53

Šodien zvans no dīlera, detaļas klāt, var braukt kaut vai šodien, bet sarunāju uz piektdienu, jo tā man ērtāk būs.

Ledus9: Man nav laika, prasmju un vēlmes ap auto čakarēties. Riepas nomainīt māku, ja vajadzētu un būtu bedre, kaut kādu elementāru apkopi gan jau arī mācētu veikt, bet es negribu tam tērēt savu laiku. Ģimenes otrajam auto ir meistars, pie kā varu aizvest, kad vajag.

Garantijas auto, loģiski, taisīšu pa garantiju. Līdz šim gan nervi īpaši nav tērēti, jo pagaidāmi attieksme ir bijusi 'ok, ir kļūda, salabosim'. Ceru, ka tas nemainīsies. Protams, nepatīkami jau ir ar to check engine lampu iedegtu braukt, bet meistram jau taisnība ir, ka braukšanu netraucē, ja neskaita nepieciešamību šad un tad piestāt, lai pārstartētu motoru.

Vārdu sakot, būtu bijis pavisam priecīgs un apmierināts, ja būtu dabūjis maiņas auto uz šo laiku, bet nu, kā ir, tā ir. Šis manuprāt nav tas gadījums, kad būtu vērts censties kaut ko izsist vai baigi kasīties.

AnK 01.05.2017 19:46

Nē, nav. Vakar, brauciena sākumā, 1x arī jauda pazuda. Nu, laikam dzinēja aizsardzības režīms kaut kāds, spied gāzi, bet apgriezieni praktiski neaug. Reizēm lampiņa nodziest, reizēm atkal iedegas, te ar kļūdu, ka vārsts iestrēdzis OPEN pozīcijā, te ar kļūdu, ka iestrēdzis CLOSED.

Ceru, ka jaunnedēļ tā detaļa beidzot būs pie dīlera.

AnK 01.05.2017 14:05

Vakar ar Verso noripoju kādus 250 km, tikai šoseja (protams, ar apdzīvotām vietām pa starpu un tā). Pamērīju degvielas patēriņu, jo uzpildījos no rīta, bet tad vakarā atkal pielēju pilnu bāku. Vidējais sanāca precīi 6.0/100 km, turpceļā 3 pieaugušie auto, atpakaļceļā 4. Turpceļā pēc spidometra 110-120, atpakaļceļā 120-140.

Neslikti.

AnK 28.04.2017 11:10

Kā jau teicu, manis pēc, lai mēģina. Tādā gadījumā paši to nožēlos. Jāsaka gan, ka līdzšinējā Wess komunikācijā galīgi nekas neliecina par to, ka viņi gribētu darīt jebko citu, kā defekto detaļu nomainīt un viss.

AnK 28.04.2017 10:34

Jā, man ir 1.6D4D, kas it kā ņemts no BMW. Tā jau par to motoru līdz šim varu teikt tikai labu, biju gandrīz vai drošs, ka jaudas būs daudz par maz, bet tomēr ir gana, nav grūti apdzīt fūres u.t.t. Patēriņš, protams, niecīgs - ziemā kaut kur ap 6.5, vasarā tuvāk 6.

Kaut kad vasarā uz vienu bāku baigi iespringu uz eko braukšanu, tad dabūju, ja nemaldos, 5.6 vai 5.7 uz 100, bet nu, tāda braukšana nav priekš manis.

Bet tad jau redzēs, kā nākotnē kalpos - ļoti ceru, ka šis ir tikai tāds nelaimīgs atgadījums, jo regulāras problēmas jau no 21000 km kaut kā nebiju gaidījis.

AnK 28.04.2017 6:27

Un tas nav filtrs, DPF ir filtrs, EGR ir vārsts...

AnK 28.04.2017 6:25

Nu, lai tik pamēģina man ieskaidrot, ka detaļas kalpošanas ilgums ir 21 000 km un ka man par savu naudu jāmaina... (It kā teica, ka kaut kas esot ieķīlējies un ka mainīs, lai gan nezinu, vai viņi arī fiziski to vārstu pārbaudīja, vai tikai kļūdas nolasīja - vēl neesmu saņēmis no viņiem atbildi.)

AnK 27.04.2017 8:53

Manuālais...

AnK 27.04.2017 8:52

Jā, aizmirsu piebilst, ka Check Engine gaismiņa vairs nedeg. Kļūda gan palikusi, jo vakarā varēja nolasīt.

Guzis: nu, es standartā braucu ar atļauto +20-30 ārpus pilsētas, rezultātā daudz apdzenu etc. Reizēm arī braucu uz 140-150 (piem. uz Tīmūžu šosejas vai ja braucu nakt, kad tukšas ielas), negadās baigi bieži, bet tomēr. Garāki (100km+) gabali sanāk varbūt 2-4 reizes mēnesī, vasarā noteikti biežāk.

Ja nu tas vārsts nav brāķis (mehānisks defekts), tad viss vienkārši, tiklīdz garantija iet uz beigām, ardievu mašīnai.

AnK 26.04.2017 18:37

Pārbraucu mājās, nolasīju kļūdas kodu - P042E - Exhaust Gas Recirculation 'A' Control Stuck Open, pagūglēju, gudrāks nekļuvu

AnK 26.04.2017 17:23

Aha, skaidrs... Neesmu jau baigi pārsteigts un tiesa jau ir, ka auto nav nebraucams. Bet jā, ja man būtu plānots brauciens uz Varšavu, es noteikti šobrīd arī meklētu nomas variantu.

Vispār tizli, ja nepieciešama noma uz ilgāku/garāku braucienu, lētāk var sanākt vienkārši "nejauši" iebraukt kokā, jo KASKO tak dod maiņas auto (Joks, protams... ja nu kādi mazāk apdāvinātie forumieši to nesapratīs)

AnK 26.04.2017 17:19

Skaidrs. Man nekad dīzeļi īpaši nav patikuši, bet pie aptuveni 30 000 km gadā tomēr tie 6-6,5/100 ir krietns ietaupījums, salīdznot ar benzīnnieka 7,5-8/100 (man pasmaga kāja), kā minimums. Plus tālākpārdošanai vajadzētu būt vieglākai, jo visiem taču vajag tos ekonomiskos dīzeļus.

Nē, nu, tad jau redzēs - var jau būt, ka tiešām mehānisks defekts vai sūdīga detaļa gadījusies, bet ja šis sāks parādīties regulāri, laikam auto mainīšu ātrāk, nekā biju plānojis.

AnK 26.04.2017 16:30

Jā, visādi gadās un nomainīt kaut kādu vārstu jau nekas traģisks arī nav - galu galā uz ceļa nepaliku, vienīgais paēdu pusdienas Wess ēstuvē, nevis Alfā (Wess Berģi ēstuve, ja kas, garšīgi baro).

Bet nepatīk dīlera kategoriskā attieksme attiecībā uz maiņas auto nedošanu. Varbūt tā ir prakse, nezinu, bet braukt ar degošu CHECK ENGINE un apziņu, ka jauda tomēr var pazust, nav patīkami.

Iepriekšējāi Toyotai 2,5g laikā no garantijas remontiem bija izpūtējs (vai izpūtēja daļa), raksturīga vaina pirmajiem Auris TS modeļiem, kā arī viena logu šķidruma sprausla.

AnK 26.04.2017 15:11

Paldies!

Es par Amserv esmu dzirdējis labu arī no citiem avotiem, varbūt uz nākamo apkopi tad aizvedīšu tur - pie Wess jau braucu pārsvarā dēļ tā, ka tuvu mājām un pa lielam jau arī nekādas sūdzības nav bijušas, ja neskaita visu epopeju ar šīs mašīnas iegādi (kas gan beigās beidzās par labu man, bet nu, kādreiz jau arī es drīkstu būt "otrā" pusē un būt tas neapmirinātais un piekasīgais klients )

AnK 26.04.2017 14:49

Tikai idiņi, jā... protams. Es drīzāk teiktu, ka idiņš ir tas, kas mētājas ar nepamatotiem apgalvojumiem, sk. linkus zemāk:

www.toyota-global.com/company/history_of_toyota/75years/data/automotive_business/sales/sales_volume/overseas/index.html

www.statista.com/statistics/267274/worldwide-vehicle-sales-of-toyota-since-2007/

www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/01/30/its-official-volkswagen-worlds-largest-automaker-2016-or-maybe-toyota/#1764964376b0

Tātad, nav tā, ka pārdošanas apjomi strauji krītas.

Par pārējo, "ĻOTI nekvalitātīvas" - acīmredzot nezini, par ko runā. Vismaz man tāda pieredze nav.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti