iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
AnK 26.04.2017 14:26

Ar domu, ja es pirktu un koptu pie Amserv, tad viņu politika ir drīzāk dot?

Der zināt, ar šo auto jau droši vien par vēlu, bet nākotnei šis būtu būtisks faktors, ja pirktu vēl vienu Toyotu (vai kādu citu no markām, ko Amserv tirgo).

AnK 26.04.2017 14:10

Wess. Wess man ģeogrāfiski daudz izdevīgāks, tādēļ vienmēr esmu pircis/kopis/remontējis tur.

Amserv parasti saviem klientiem maiņas auto dod?

AnK 26.04.2017 13:45

Palasīju, kas tar EGR vārsts īsti ir. Ja izrādīsies, ka vaina ir nevis mehāniski bojātā detaļā, bet aizkvēpušā detaļā, tad laikam no auto šķiršos, tiklīdz garantija beigsies (vai kādu laiciņu pirms tam, lai jaunajam pircējam ir iespēja to pagarināt, ja nu viņš grib). Līdz tam jau varu reizi pusgadā-gadā iebraukt servisā uz garantiju pamainīt, bet nu, tomēr dārgs tas pasākums būtu, ja no savas kabatas jāmaksā, un cik saprotu, baigā jēga no tā sūda tāpat nav - tik vien, ka paātrina ziemā salona uzsilšanu.

AnK 26.04.2017 13:24

OK, tas gan nav DPF filtrs, bet pieļauju, ka visādi citi mehānismi arī ir

It kā teica, ka saķīlējies esot, vai kas tāds.

Fana stilā netiek braukts un ikdienas maršruts ir 10 km šoseja / 5 km pilsēta vienā virzienā, regulāri arī garāki un ātrāki braucieni. Protams, pa starpu sanāk arī visādi dīzelim nedraudzīgie braucieni kā mājas-veikals-mājas vai mājas-baseins-mājas.

Tādēļ ceru, ka detaļa brāķis. Lai gan, ja turpināsies šāda veida sūdi, būs iemesls mainīt auto - man patīk mainīt mašīnas

AnK 26.04.2017 13:09

Tā, 21 000 km un pirmais atgadījums manai Toyota Verso

Šodien aptuveni pie Garkalnes domes motors divas reizes noraustījās, tad pazuda jauda un iedegās "Check Engine" lampiņa. Tā kā Wess Berģi turpat blakus vien ir, aizstūrēju turp.

Izrādās, bojāts kaut kāds atgāzu vārsts (EGR vārsts), nosūtīja pieprasījumu garantijas remontam un teica, ka zvanīs, kad būs detaļa uz vietas.

Atteicās dot maiņas auto ("Toyota vairs maiņas auto bez maksas nedod"), kad iebildu, norādīja ka "lampiņa deg, bet kļūda neietekmē drošību, meistars teica, ka ja atkal pazūd jauda, tad vajag tikai pārstartēt motoru". Diemžēl pretjautājumu "bet kas notiek, ja jauda pazūd apdzīšanas brīdī?" iedomājos tikai, kad biju ceļā prom no turienes.

Kaut kā ļoti nepatīk braukt ar mašīnu, kurai deg "Check Engine", īpaši, jo svētdien bija plāns nobraukt kādus 300 km. Protams, "ļoti nepatīk" šajā gadījumā nav "ļoti nepatīk līdz līmenim, ka esmu gatavs maksāt par nomas auto", bet "ļoti nepatīk, tāpēc paņerkstēšu internetā" stabili

AnK 19.04.2017 7:16

Kasinsh, par tādu cenu, kāpēc gan nē, vismaz ja ir normāli aprīkots

Par spiedienu sensoriem runājot, nezinu, kādi man ir, bet kad pie ne-dīlera mainīju riepas, pēc tam sensori gļukoja - rādīja, ka nepareizs speidiens. Paskatījos instrukcijas grāmatā, par laimi vajadzēja tikai sensorus atiestatīt, ko var izdarīt pats - un tad par "pareizo" spiedienu viņi ņem to spiedienu, kas ir riepās uz atiestatīšanas brīdi.

AnK 18.04.2017 13:21

Runājot par garantijas laika auto, tieši pirms Lieldienām aizvedu savu Toyota Verso 1.6 dīzeli uz pirmo (20 000 km) apkopi. Kopā ar riepu maiņu rēķins sanāca uz 233 EUR ar PVN, tātad par pašu apkopi ap 200 (precīzi neieskatījos rēķinā, noliku pie grāmatvedei sūtāmajiem dokumentiem). Apkopē netika veikts nekas īpašs, nomainīta eļļa, kaut kādi filtri...

Vienīgā sūdzība bija slotiņas čīkstēšana, man likās, ka vaina ir mehānismā, bet viņi pārbaudīja un teica, ka vaina slotiņā. Izvēlējos pie dīlera slotiņu nemainīt, jo tomēr pašam nopirkt labu slotiņu un pielikt ir nesalīdzināmi lētāk...

Auto kalpo ļoti labi, praktisks, ekonomisks, visām vajadzībām atbilst. Protams, nekas baigi aizraujošs nav, bet sūdzēties būtu grēks.

AnK 18.04.2017 13:05

Kasinsh, atprasīt PVN no ārvalstīm esot diezgan čakarīgi un visdrīzāk neatmaksāsies, ja runa ir par kaut kādim 50-100 EUR mēnesī. Kaut kad viens biznesa partneris Zviedrijā arī izpētīja tādu iespēju un nolēma, ka galīgi nav vērts - pārāk liels čakars.

Atbildēt kantoru vietā nevaru, bet pieņemu, ka ja otrā pusē ir cits ES uzņēmums, visām iesaistītajām pusēm ir daudz vieglāk darījumu noformēt bez PVN.

AnK 18.04.2017 12:29

Skatos, ka rakstīji 560 ar PVN - bet tas nemaina būtību

AnK 18.04.2017 12:22

kasinsh79 rakstīja: Atķļausiet painformēt par reāliem piedāvājumiem.

Tātad, saņēmu kalkulāciju gan no ALD AUTOMOTIVE, gan no SIXT LEASING - gan piemērs tikai vienam konkrētam auto (VW Passat 1,8Tsi Highline sedans, ar DSG un pilnīgi visu vēlamo iespaidīgā aprīkojumā). Reāli SIXT ir lētāks 48 mēn. periods bez pirmās iemaksas vispār - 532,92 eur (bez PVN - bet tā nav, jo ārvalstu uzņēmums) pret ALD piedāvājumu - 602,98 eur (bez PVN). Jāatzīmē, ka par manu tagadējo P508 maksājam 560,00 eur (ar PVN, jo dīleris neprot izrakstīt rēķinu ārvalstu uzņēmumam bez PVN ).

Abi piedāvā identiskus nosacījumus, maiņas auto vietā, ja vajag, apkopes, remonti, neierobežots skaits riepu (gan ne dārgākie zīmoli, bet tomēr labi Eiropas ražotāji), TA, Octa, Kasko utt. Tas principā ir operatīvais līzings + viss vajadzīgais ietverts cenā. Uzņēmumam tas ir adekvāti, atkrīt čakars un visas pamatlīdzekļu uzskaites - ir tikai viens nomas rēķins. Kaut kā tā.

"jo dīleris neprot izrakstīt rēķinu ārvalstu uzņēmumam bez PVN"

Nav tā, ka dīleris izraksta vienu rēķinu Tavai firmai tipa ar PVN, bet otru iesniedz VID:ā, kur viss pareizi ar 0% PVN un kopsumma 677.60 EUR?

Cik es zinu, ja abi uzņēmumi ir PVN maksātāji ES, rēķinam obligāti jābūt bez PVN. Izklausās ārkārtīgi dīvaini.

AnK 11.04.2017 14:58

Es teiktu, ka ja svarīgākais ir vērtības kritums, jāņem CRV vai Passats. It īpaši, ja plāns ir mašīnu pēc tam pārdot LV.

AnK 03.04.2017 11:30

Vienam radiniekam ir X-Trail, ap šo gadagājumu. Ļoti apmierināts. Braukā arī tīri bieži pa mežiem un tā.

AnK 03.04.2017 11:30

Ja daudz brauktu pa nosacītiem bezceļiem/sūdīgiem meža ceļiem, ņemtu X-Trail. Ja tomēr pārsvarā pa asfaltu/grantu, ņemtu CR-V.

AnK 03.04.2017 9:23

Nortel rakstīja: 400 EUR mēnesī par kautkādu Verso???

Tas ir tikai AMG Line, nevis AMG. Dinamika kā Škodai.

Es jau salīdzino ar pilna servisa līzingu ar 0% iemaksu. Kaut kā tā arī varētu sanākt.

Līzinga maksājums = ap 210 EUR/mēn (bez PVN)

Iemaksa 3900 EUR = ap 60 EUR/mēn

KASKO = 35 EUR/mēn

Apkopes = 20 EUR/mēn

Ok, sanāk 325 EUR, bet noteikti ir arī kādas citas lietas, ko neierēķinu - piemēram, riepas u.tml. Varbūt 400 nesanāk, bet tuvu tam.

AnK 01.04.2017 9:39

Un kā jau kāds minējis, ja ir firma, tad oplīzis ir ērti, jo auto skaitās nomā, nevis pamatlīdzeklis, mazāk čakars ar nodokļiem u.t.t.

AnK 01.04.2017 9:38

Paskatījos ALD mājaslapu... slikta doma, jo baigi kārdina tas Mercedes CLA200 AMG-LINE: www.aldexperience.com/book.html

Protams, nereāli, jo ģimenes vajadzībām tas auto ir stipri par mazu. Bet tās cenas arī šķiet diezgan zemas, ņemot vērā, ka nav pirmās iemaksas. Ja salīdzino ar savu Verso, kas ņemts parastajā oplīzī ar 15% pirmo iemaksu, tad analogā gadu griezumā sanāk "tikai" par kādiem 150 EUR mēnesī vairāk. Un tas tomēr ir Mercedes...

AnK 28.03.2017 8:31

Kasinsh, neesi apsvēris MINI Countryman vai ko tamlīdzīgu? Parastais MINI jau būs par mazu, bet tie drusku lielākie modeļi? Ir dzirdētas labas lietas, ja "pārvadāt visu ģimeni" nav prioritāte.

Pats esmu braucis ar parasto MINI ar kaut kādu turbobenzīnnieku (gan tikai kādus pārsimts km), ļoti patīkams auto, visai labi brauca līdz kādiem 140-150 km/h, pēc tam gan kļuva nekomfortabli. Dikti baudāms, tā teikt.

AnK 27.03.2017 15:40

Apdrošināšanas cenas un kā tās veidojas ir melns caurums - nupat atajunoju OCTA abiem auto (2007.g. Mazda2, BM7, fiz.pers. un 2016. Toyota Verso, BM6, jur.pers.) - Mazdai OCTA par kādiem 30% dārgāka, nekā Toyotai.

AnK 27.03.2017 13:05

Un vēl viena lieta - kad manā auto iebrauca, pieteicu bojājumu caur KASKO un izmantoju auto aizvietošanu (If).

Kad nākamgad pirku KASKO, man If nosauca lielāku ciparu, un cenu nelaida lejā, lai arī es pie avārijas nebiju vainīgs - teica, ka tā kā bija izdevumi par auto aizvietošanu, polises cena šogad lielāka.

Citi apdrošinātāji nepiemēroja šāda veida piemaksu, tāpēc nācās mainīt, jo starpība bija ievērojama.

AnK 27.03.2017 12:59

Pirms pāris gadiem Gjensidige bija lētāks piedāvājums, kā citiem, toties vairāk nosacījumu, pie kuriem neizmaksāt/samazināt atlīdzību. Ja nemaldos, Gjensidige noteikumus bija, ka var samazināt/neizmaksāt, ja ātrums pārkāpts par 20 km/h, kamēr standartā bija 30 km/h.

AnK 22.03.2017 10:45

Aha, man grūti iedomāties, ka es kā darba devējs būtu baigi apmierināts, ja darbinieks, kuram uzticu brīvību auto izvēlē, paņemtu kaut ko nenormāli rijīgu, ja tam nebūtu kāds ļoti īpašs pamatojums. Un, visdrīzāk, nākamreiz darbiniekam pateiktu, "ņem auto X vai auto Y ar motoru Z" un viss... nekādas izvēles vairs.

AnK 22.03.2017 10:30

Ir vairāki pazīstami, kas ar Oktāvijām brauc. Principā bez sūdzībām. Domāju, ka tā varētu būt laba izvēle.

AnK 20.03.2017 14:33

"Savu viedokli nemainu. Melna uzlīme nozīmē, ka auto nav pietiekoši labā tehniskā stāvoklī. Ar sliktā tehniskā esošu auto es brauktu vienīgi līdz servisam, bet ne vairāk."

Diviniekus jau mēdz ielikt arī par lietām, kas nav saistītas ar tehnisko stāvokli. Ja man ieliktu divinieku, par, piemēram, neprecīzi noregulētu miglas lukturi (vai nedegošu), vai tas ietekmē tehnisko stāvokli? Vai ja nedeg kāds no numurzīmes apgaismojošajiem lukturiem?

Es parasti savedu savu auto kārtībā pirms skates, ja mans meistars saka, ka auto ir labā kārtībā, tad arī ja ieliek kādu divinieku, neuzskatu to par apliecinājumu sliktam stāvoklim - drīzāk par to, ka kāda sīka kļūme palaista garām.

Kad Mazdiņai gāju apskati, ielika divinieku par palielinātu brīvkustību ārējā labējā stūres šarnīrā - vai dēļ tā man būtu jāmetas uzreiz labot? Neuzskatu tā, salabošu, kad man tas būs ērti - tomēr auto man domāts, lai atvieglotu dzīvi, nevis lai pakārtotu savu pārējo dzīvi, darbu, ģimeni mašīnai.

AnK 20.03.2017 13:31

kasinsh79 rakstīja: Kam tagad viegli?

Ja nopietni, mana brīva izvēle cenā līdz 32k eur (jo man jāiekļaujas konkrētā summā ikmēnesi). Vadībai ir citas lietas, par ko satraukties, bet, ja es būšu apmierināts un laimīgs savās darba gaitās (un daudz braukāšanas ir daļa no tā visa), viņi saprot - būs labums arī uzņēmumam.

Tad nu ar sevi cīnos patlaban.

Mani, piemēram, vilinātu kaut kas šāds:

www.citroen.lv/automobilis/ds-4-crossback/

It īpaši, ja noma, jo tad nav jāraizējas par tālākpārdošanu, kaut kādiem gļukiem u.tml.

27000 ar labāko aprīkojuma līmeni + 165 zs benzīnnieku. Paliek vēl pāri naudiņa FULL LED lukturiem, ādas salonam, navigācijai un citām lietām

AnK 20.03.2017 13:29

Nu, forši Izvēlēties jaunu auto 30k budžetā tikai un vienīgi sev un savām vajadzībām noteikti ir baigi forša sajūta, jo nav jāņem vērā tādi raksturlielumi kā "ģimene" un "bērni" un "praktiskums"

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti