LT35 no vadītāja viedokļa moku sols. Ne beņķi var atbīdīt, ne atzveltni regulēt. Plus tas troksnis salonā. Mazohistu vāğis.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
LT35 no vadītāja viedokļa moku sols. Ne beņķi var atbīdīt, ne atzveltni regulēt. Plus tas troksnis salonā. Mazohistu vāğis.
Iepriekšējā 1.4 TSI dzinēja paaudzē (EA111) arī 122 Zs versija bija ar ķēdi. EA211 ķēde aizstāta ar zobsiksnu. Neesmu drošs par 150 Zs versiju, bet šķiet, ka arī tur vairs nav ķēdes, bet ir zobsiksna.
Priekš kam te rādīt, ja jābrauc taisni? Ielas krustojas perpendikulāri. Tad jau drīzāk jāprasa ko rādīt/nerādīt no Lielirbes ielas uzbraucot uz K.Ulmaņa gatves?
Vēl viens piemērs - Miera iela virzienā uz Brasas tiltu. Pie kapiem ceļš jāturpina pa Kluso ielu, jo taisni var tikai tramvajs, pārējiem ir ķieģelis. Rādīt pagriezienu, nerādīt? Kāpēc?
Interesanti, ka pirms krustojuma nav nevienas zīmes, kas norāda braukšanas virziena maiņu. Vienīgi ķieģelis, kas rāda, ka taisni vairs nevar.
www.google.lv/maps/@56.9723839,24.1408519,3a,60y,57.48h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sScG2kkn6MuDdU8Gi6s6oVA!2e0!7i13312!8i6656?hl=lv
kasinsh79 rakstīja: Ir tā, ka apkārt jau runas par jaunajiem VW ir visdažādākās.
Tomēr vairāki iauto personāži apgalvo pretējo, viņiem jaunie VW kalpo godam.
Tad nu sliecos arī es mēģināt (visticamāk).
Jā, sūdzību nav, bet salīdzinoši maz jau ir lietots. Tam būtu jābūt baigam brāķim, lai pie 33 000 km, kaut kas notiktu. Tiesa, viens no argumentiem aizejoša modeļa iegādei bija arī tas, ka tam būtu jābūt bez bērnu slimībām, kādas tās varētu būt nupat klajā laistam modelim. Kaut vai ar to pašu 1.4 TSI dzinēju VW ir mācījušies un aprīkojuši ar zobsiksnu, nevis ķēdi, kas pirms tam sagādāja lielas galvassāpes arī vājākajiem no šiem dzinējiem.
Ja jāizvēlas tagad starp 1.4 TSI dzinējiem, tad runā, ka 125 Zs versija ir uzticamāka, nekā 150 Zs versija. Bet ar 150 Zs versiju tiešām ir ļoti patīkami braukt. Jau iepriekš teicu - lai arī braucu ar 125 Zs + pilna mašīna, nav bijis tā, ka pietrūkst jaudas apdzenot vai citādi, bet noteikti ir jūtami gausāks par 150 Zs dzinēju.
DnB Pēteris Strautiņš Auto nozares forumā stāstīja, ka nekas traks ar LV ekonomiku nenotiks arī tad, ja fondi beigsies. Par ceļiem droši vien cits stāsts.
Dodiet ceļu, galvebais ceļš, Stop zīme - tās ir priekšrocības zīmes. Bet priekšroku regulē arī dzīvojamās zonas beigas, kas nozīmē ceļa došanu visiem. Ja tāda uzstādīta krustojumā, tad manuprāt dodiet ceļu ir lieka. Lai gan esmu redzējis, ka vairākās vietās karina vienu virs otras.
143. Izbraucot no dzīvojamās zonas, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš citiem ceļu satiksmes dalībniekiem.
BTW, bija cilvēki, kas prasīja, kur ar laivu var pavizināties.
Mani izstādē interesēja tieši Dīleru sadaļa, Exotica tā ne visai. Jā, pozitīvākais ir tas, ka uz vietas var salīdzināt dažādu ražotāju piedāvājumus. Bet jā - te redzama tirgus specifika - izstādē piedalās tie, kam vairāk jācīnās par pozīcijām tirgū. Pieļauju, ka tāpēc arī Volkswagen ir atpakaļ izstādē, jo pat grupas ietvaros ir saradušies iekārojami modeļi - Kodiaq, Ateca. Arī blakus stendos simpātiskie Peugeot 3008 un 5008 modeļi, līdz ar to sabiedrībai nepieciešams atgādinājums - "Hey, re kur mums arī ir Tiguan - lielisks auto".
Par automobiļiem:
- Honda Civic dzīvē daudz smukāks nekā bildēs. Varētu būt dikti labs auto.
- Renault stendā Koleos un Scenic. Koleos cena vēl nebija zināma, taču likās labi nostrādāts vāģis. Tiesa izstādē bija bagātīgākā "Initiale" komplektācija. Droši vien plikāks vāģis atstātu citu iespaidu. Scenic gadījumā pierādījās tas, ka mazāk touch screen un vairāk īstu slēdžu manuprāt ir ērtāks risinājums.
- Peugeot 5008 patika, bet ne ar ko īpaši nepārsteidza - dīzāk tāds 3008 ar lielāku bagāžnieku.
Es esmu no tiem cilvēkiem, kas diezgan lielu uzmanību pievērš detaļām - arī šeit, automobiļu salonos.
- Alfa Romeo Giulia par 47 000 EUR - nu ar apdares materiāliem varēja daudz vairāk pacensties. Īstenībā tas raksturīgs visai Fiat grupai. It kā labi iecerēts, bet materiāli kā no budžeta klases mazauto. Manā skatījumā ja auto maksā virs 20 000, tad materiālu izvēlei jābūt skaidrai. Līdzīgs piemērs ar Ssang Yong Korando - 25 štukas, bet tā plastmasa... Diez, kā krakšķēs aukstos ziemas rītos vāģim uzsilstot. Klimatkontrole ar no 15 gadu pagātnes ielikta.
- Jaguar multimediju sistēma palēna. Vāģī par >50 000 EUR tā galīgi nevajadzētu būt.
- Materiālu ziņā Tiguan nosaka toni starp VW grupas krosoveriem. Kodiaq un Ateca izmantoti cietāki materiāli, bet kopumā arī šajos iespaids ir labs. Tiguan pēc sajūtām augstvērtīgāks.
- Ar materiālu izvēli grēko arī Renault. Tur var būt baigais kišmiš. Un jaunākajos, ne tajos lētākajos modeļos izmanto tādus slēdžus, kas pirms 15 gadiem bija Renault bulku vāģos u.c. komercauto.
Mans subjektīvais viedoklis un pirmie iespaidi.
Ienāca prātā, ka portāla popularizēšanas nolūkos stendā būtu iederējies kāds konkurss, kurš varētu būt izspēlēts starp iAuto sekotājiem soc. tīklos vai arī forumā - respektīvi, nepieciešams sekot vai reģistrēties. Ja pareizi atceros, tad "Gada Auto" Volkswagen rīkoja konkursu, kur balvā Tiguan ar pilnu bāku uz nedēļas nogali. iAuto gadījumā arī ko līdzīgu un motivējošu.
Paldies Mārim par ielaišanu izstādē!
Par "iAuto" stendu "Auto Exotica" pusē:
Konceptuāli ļoti labi iederējās. Tā kā stendā nebija auto, bet gan citas interesantas tehnikas vienības, tas bija tāds svaiga gaisa malks izstādes apmeklētājiem, citādi automašīnas visur - uz katra stūra.
Jā, par apmeklētāju intereses trūkumu šodien nevarēja sūdzēties. "Auto Exotica" likās krietni apmeklētāka par otru halli, un "iAuto" stends atradās labā vietā - pie galvenās ejas, līdz ar to lielā masa tieši vēlās gar stendu.
Stendā galvenā aktivitāte bija sēšanās laivā un fotografēšanās. Bet cik novēroju, tad cilvēkiem tomēr dažādas intereses - citi vairāk pētīja moci un uzdeva jautājumus, citiem vairāk koka ritenis un tad vēl daļa izjautāja sportistu par ātrumlaivu sportu. Arī pats aprunājos ar apmeklētājiem, vai lasa iAuto un vai vispār ir dzirdējuši. Reti kurš neko par portālu nezināja - 1 no 15 varbūt. Bet lielākā daļa tomēr lasa tikai šad tad - kad vēlas atrast kādu informāciju. Bija arī cilvēki, kas kādu reizi līdz divas nedēļā apmeklē iAuto.
Vai iAuto stends bija izdevies? Ja mērķis bija piesaistīt apmeklētājus stendam, tad jā. Manuprāt tieši tas, ka bija izstādīta ātrumlaiva, mocis un unikāls velosipēds, bija tas, kas ļāva izlēkt no desmitiem tūnēto automobiļu - BMW, Eclipses u.t.t., kas tajā lielajā apjomā jau vairs neko īpaši neizsaka - droši vien tūninga entuziasti domā citādāk. Nu jā - nerimstoša interese vēl bija par Betmobīli.
Man likās, ka iAuto ekspozīcija ļoti labi sasaucās ar "Auto Exotica" sadaļu, jo arī eksponāti bija sava veida eksotika un kā rādījās - spēja ļoti labi piesaistīt interesi. Arī noformējums bija nostrādāts - krāsu izvēle radīja asociācijas ar portālu. Tas likās viens no solīdākajiem stendiem "Auto Exotica" pusē. Ja iAuto stendā būtu izstādīta automašīna, tad gan tas būtu daudz mazāk pamanāms. Nākamajā reizē drīzāk kādu tanku varētu izstādīt vai kaut ko uz to pusi.
Nomiks stāstīja, ka pietrūka, ka kāds ar viņu aprunātos. Iespējams.. Taču es itin bieži novēroju, ka cilvēki nāca un pētīja, taču uz garām sarunām nebija noskaņoti. Citi prasīja uzreiz to, kas interesē.
Ja skatāmies no cita leņķa - vai izstādes dēļ pieaugs iAuto apmeklētāju skaits. Domāju, ka ne. Protams, šādas akcijas ietvaros iAuto vārds izskan, arī tiek dalītas uzlīmes un žurnāli. Taču izstādes apmeklētāji tur saskarās ar simtiem nosaukumiem, kas rada baigo putru. Lielākā daļa izstādi apmeklēja izklaides pēc - lai apsktatītu un iekāptu mašīnās un aplūkotu karieti u.t.t. T.i. bez noteikta mērķa. Līdz ar to arī tie nosaukumi prātā paliek tā pastarpināti. Jā, droši vien izstādes dēļ vairāk cilvēku zinās, kur meklēt kādu informāciju par auto tēmām, un ka ir tāds iAuto, bet tā būs tikai maza daļa un arī vēl jautājums, vai portālu apmeklēs regulāri. Te gan vietā jautājums par to, kāds ir iAuto mērķis izstādē. Bonuss tam, ka cilvēki fotografējās - attēlos būs iAuto logotips.
Vai tā brauktuve, uz kuras uzstādīta dzīvojamās zonas zīme, ir iela?
Pēc CSN: 2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā;
Tas, ka ir dzīvojamās zonas zīme, nenozīmē, ka tas nav krustojums. Arī dzīvojamajās zonās ir krustojumi. Ja vari pierādīt, ka šajā situācijā te ir kāds no attiecīgajiem izņēmumiem, tad sodu var apstrīdēt. Bet pēc attēliem liekas, ka tā ir iela un tas ir krustojums.
Es dažādos forumos lasīju, ka vienam no TSI dzinējiem ražotājs paredzējis tikai 95. degvielu. Tā kā par manu dzinēju nebija runa, tad aizmirsu, kuram tieši, bet šķiet, ka tas bija 1.2 TSI. Varbūt kļūdos.
Pēdējās reizes mazgāju Ehrlē - par 3 Eur rezultāts ļoti apmierina. Šampūns, skalošana, vasks. Arī piekaltušus sūdus viegli noņem. Vienīgi diskus prasītos ar birsti kārtīgi notīrīt - to tur nevar. Tas tā, ja pa lēto un fikso grib tīri labu rezultātu.
Toties jaunais Lincoln Continental no priekšas dikti atgādina Volvo S80
Kādu gadu atpakaļ viena degvielas tirgotāja pārstāvis stāstīja, ka ar 98. degvielu var panākt labāku degvielas patēriņu pilsētā. Ārpus tas ieguvums neesot tik liels. Man kā reiz otrādi - ārpus pilsētas ir labāki rādītāji. Šeit gan droši vien jāņem vērā arī motora specifika - vai ir turbīna un citi chargeri vai nav u.t.t.
Bet par vāģi kopumā - jā. Nav nekā kaitinoša, par ko būtu ļoti jāsūdzas un kas ikdienā baigi traucētu. Jā, mazs bagāžnieks, šaura iekāpšana aizmugurē, salīdzinoši īsā garenbāze nedaudz nozog komfortu, bet tas tik tā - ja nu ir pie kaut kā jāpiesien. Ā, vēl ir šaurs vējstikls, kas apgrūtina saskatīt luksoforus, apstājoties pie stop līnijas, bet es to saistu ar Rīgas dienestu līkrocību to izvietošanā, jo citās pilsētās ir viss kārtībā.
Atlaide ir draugu būšana.
Ražotājs minimālo paredzējis 95. Rokasgrāmatā rakstīts, ka var liet arī augstāka oktānskaitļa degvielu, taču uz baigo ieguvumu varot necerēt. Tāpēc izlēmu pamēģināt, kā tad īsti ir.
Pieņemot, ka zemāks patēriņš ir degvielas veida dēļ, tad uz 100 km ir ap 80 centu ietaupījums, lejot 98. degvielu bez nekādām atlaidēm. Turklāt man ir iespēja liet 98. degvielu par 8.6 centiem litrā lētāk, kas nozīmē vēl lielāku ieguvumu.
Konuss rakstīja: Nu tā - kā reiz šonedēļ veicu apkopi sakarā ar 30 000 nobraukuma tuvošanos. Veica vispārēju inspekciju, eļļas + ar to saistīto pričindāļu nomaiņu un salona gaisa filtra nomaiņu. Teica, ka viss ir vislabākajā kārtībā.
Jā, pie 20 000 km pielēju 1 litru eļļas, bet pēc tam līmenis nebija krities. Iespējams, ka saistīts ar lielāku slodzi zemākā temperatūrā, bet saka, ka Longlife dzinējiem ar to jārēķinās.
Sūdzību īsti nav. Nedaudz aizdomas bija par nelielu bremžu čīkstēšanu ziemā, mitrā laikā, bet saistu to ar netīrajiem ceļiem. Arī servisā teica, ka ar bremzēm viss kārtībā.
Vēl viens sīkums, ko kaut kad pa garantiju aizvedīšu pie elektriķa - multimediju sistēma neuzrāda t.s. "album art", jeb mūzikas albuma attēlu, ja atskaņo mūziku no Bluetooth. Galīgi netraucējošs sīkums, bet kārtībai jābūt
Tad nedaudz paeksperimentēšu, kā auto uzvedas ar 98. degvielu. Uz bākas rakstīts, ka minimālais ir 95. markas benzīns, lietotāja grāmatiņā rakstīts, ka var arī augstāku liet, bet baigo efektu var negaidīt. Nu kādu 3. uzpildi pēc kārtas esmu veicis - varbūt subjektīvi un placebo, varbūt ne, bet liekas, ka dzinējs ir nedaudz klusāks un bišķīt atsaucīgāks līdz 3500 apgr./min.
Auto VW Tiguan I 1.4 TSI 125 Zs ar 6 pakāpju manuālo kārbu
Neliels update!
Nu jau mēnesi leju 98. markas degvielu. Ja pirms tam degvielas patēriņš pa šoseju ar ziemas riepām bija 6.7 l/100km, vasaras 6.3l/100 km, tad šobrīd ar ziemas riepām ir 5.8l/100 km - ar kruīza kontroli pārsvarā uz 105 km/h. Pilsētā attiecīgi ir nokritis no 8.8-9.3l/100 km, līdz 8.3 l/100 km. Tuvākajā laikā plānoju likt vasarenes, redzēs, kā izmainīsies.
Tiesa, Tiguan ir viena nelāga īpašība - aerodinamiskā pretestība ir 0.37, kas būtiski atsaucas uz degvielas patēriņu, ja ir lielāks pretvējš vai gribas braukt ātrāk. Piem., pagājšnedēļ devos maršrutā Rīga - Liepāja, un pa ceļam bija konstants pretvējš - patēriņš par nepilnu litru lielāks.
Pilnas bākas metodi vēl neesmu mērījis, bet pēc borta datora ir nokrities. Ja pilsētā ilgstoši braucot turējās 8.8-8.9 l/100 km, tad tagad 8.4-8.5l/100 km. Braukšanas paradumi īsti nav mainījušies. Bet jā - zinātniskiem nolūkiem būs jānomēra pilna bāka.
Es izskatītu Audi Q2 1.4 S-tronic Sport, kas bāzē maksā 26 070 EUR. Par pārējo naudu var sabāzt diezgan pieklājīgu aprīkojumu, gan Tevis prasīto, gan vēl šo to, piem, adaptīvo balstiekārtu. Visai iespējams ka Seats vai Golfs par šādām naudām būs daudz krietnāk piebāzts ar visu ko. Bet Q2 likās ļoti baudāms auto gan pilsētai, gan arī izbraucieniem ārpus.
Nu tā - kā reiz šonedēļ veicu apkopi sakarā ar 30 000 nobraukuma tuvošanos. Veica vispārēju inspekciju, eļļas + ar to saistīto pričindāļu nomaiņu un salona gaisa filtra nomaiņu. Teica, ka viss ir vislabākajā kārtībā.
Jā, pie 20 000 km pielēju 1 litru eļļas, bet pēc tam līmenis nebija krities. Iespējams, ka saistīts ar lielāku slodzi zemākā temperatūrā, bet saka, ka Longlife dzinējiem ar to jārēķinās.
Sūdzību īsti nav. Nedaudz aizdomas bija par nelielu bremžu čīkstēšanu ziemā, mitrā laikā, bet saistu to ar netīrajiem ceļiem. Arī servisā teica, ka ar bremzēm viss kārtībā.
Vēl viens sīkums, ko kaut kad pa garantiju aizvedīšu pie elektriķa - multimediju sistēma neuzrāda t.s. "album art", jeb mūzikas albuma attēlu, ja atskaņo mūziku no Bluetooth. Galīgi netraucējošs sīkums, bet kārtībai jābūt
Tad nedaudz paeksperimentēšu, kā auto uzvedas ar 98. degvielu. Uz bākas rakstīts, ka minimālais ir 95. markas benzīns, lietotāja grāmatiņā rakstīts, ka var arī augstāku liet, bet baigo efektu var negaidīt. Nu kādu 3. uzpildi pēc kārtas esmu veicis - varbūt subjektīvi un placebo, varbūt ne, bet liekas, ka dzinējs ir nedaudz klusāks un bišķīt atsaucīgāks līdz 3500 apgr./min.
Auto VW Tiguan I 1.4 TSI 125 Zs ar 6 pakāpju manuālo kārbu
Golfs ir Sharan klases auto, kas samazināts no visām pusēm
Par Auģika riepām diži nav ko uztraukties, ne? Tas tik stāv garāžā un stāv..
Šis protektors tādā svaigā un irdenā sniegā, un arī dubļos iet kā zvērs. Bet tiklīdz mainās temperatūra par labu plus grādiem un sniegs kļūst ķepīgs, tad buksē diezgan.
Uz priekšu varbūt bīdās, bet normāla auguma cilvēkam pat līdz sienai atbīdīts būs par maz. Vairākas reizes ir braukts un visās vieni un tie paši secinājumi. Tad jau Renault Master daudz ērtāks.