Varam tikai minēt, kas notika epizodi pirms uzfilmētā - cik strauju Infiniti vadītājs tuvojās - vai jau ilgstoši sēdēja.
Šeit Dāvi negribētos nosaukt par tipisko lēnbraucēju - ar kādiem +10 apsteidz vidējā joslā braucošos - tāpēc aktuāls jautājums cik strauji uzradās Infiniti. Bet tai pat laikā - 1. josla pilnīgi brīva!!!
Pēc savas pieredzes, Jūrmalenes trešā josla u.c. kreisās joslas ārpus apdzīvotām ir vietas, kur ļoti lūru pakaļējos spoguļos. Ja nav intensīva satiksme, tad apsteidzu arī ar savu vēlamo ātrumu, kas ir apm. +10, +15. Bet ja intensīva satiksme, tad apsteigšanas manevru veicu krietni raitāk un tad ir divi varianti - turpinu trešajā joslā skrējēju plūsmā, vai arī atgriežos savā iepriekšējā ātrumā 1. vai 2. joslā.
Infiniti vadītājs viennozīmīgi kretīniski izdarījās, it īpaši, ja Dāvis tomēr gatavojās atgriezties blakus joslā. Šeit acīmredzams piemērs, kad kāda pamācīšana (vēl pie tam lielā ātrumā), var novest pie bēdīgām sekām. Kopumā domāju, ka šajā gadījumā Dāvis arī vārdu apmaiņu pie nākamā luksofora īsti nebija pelnījis, jo pēc sava manevra gatavojās atgriezties savā joslā. Nepaveicās, jo no muguras brauca kāds, kurš uzskata, ka visiem pārējiem ir viss jāgarantē.
Ja mēs uz šo mašīnu skatāmies no praktiskā viedokļa - ļoti maz argumentu, kādēļ to būtu pirkt - dārgs, salīdzinoši augsts degvielas patēriņš, maz vietas pasažieriem aizmugurē, bagāžnieks arī nav no lielajiem.
Bet braukšanas prieku šis vāģis prot sagādāt labu labo. Izcili precīza stūrēšana, mazs apgriešanās radiuss, stingra bet tai pašā laikā komfortabla balstiekārta, atsaucīgs 150 Zs motors un DSG kārba - ideāli. Pat ar priekšpiedziņu zemes ceļi ir jautra padarīšana. Paaugstinātais klīrenss noder parkojoties, lai neapskādētu buferus. Emocionāli mani tā mašīna paņēma. Tas nekas, ka par 45 000 EUR var nopirkt divas daudz praktiskākas automašīnas.
Īstenībā šo var skatīt arī kā alternatīvu MINI.