Man KIA neliekas tik prognozējams auto, kā Q2. Protams, tas ir izdevies ļoti labs un praktisks automobilis par ļoti konkurētspējīgu cenu - būtībā pretstats Q2, bet es tam KIA kaut kā vēl līdz galam neuzticos - tieši vadāmības ziņā. Uz grants ceļa nepārliecinošs, bet te visticamāk vainojami lielie diski. Lai gan arī Q2 bija zemprofila riepas, bet grants ceļš bija vēl baudāmāks, nekā līkumots asfalts.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam





















msh rakstīja: Kas tur smieklīgs? Nestabilāks, stipri lielāka iespēja ka švaks vadītājs pie ruļļiem, smagāks, augstāki buferi [atceramies to veco avāriju, kur tuaregs pajaunam hondas sedanam pakaļu nonesa līdz stiklam, jo pa buferi netrāpīja] , augstāki lukturi, augstāki stikli - parketnieku gadījumā vēl bieži vien neadekvāti vāji motori, izraisot papildus apdzīšanas manevrus apkārtējajiem [apvienojumā ar otro punktu]. Par maz?
P.N. XC90 klasificējas kā SUV, nevis parketnieks - apakšā tomēr ir nevis golfa klases mašīna, bet gan bik lielāka segmenta dzelzis.
Nu tad tā - dažādos periods esmu ilgāku laiku braucis ar tādiem 'autobūves ziedu laiku' braucamajiem kā Golf 2, Golf 3, VW Vento, Nissan Sunny III, kā arī jaunākiem - Golf 5, Honda Civic VII un Mitsubishi Lancer IX. Vārdusakot, ir ko salīdzināt. No šem auto vadīšanas (manevrētspēja, stabililtāte, stūres reakcijas, apstāšanās) ziņā varu uzteikt Golf 5 un Lancer. BET, jau pusgadu braucu ar augstāku un šķietami tūļīgāku mašīnu ar šķietami nīkulīgu 1.4 turbo motoru, un droši varu sacīt, ka manevrētspēja, stūres reakcijas un apstāšanās ir teicama, stabillitātes sajūta lielāka, nekā abos iepriekšminētajos, un pat ar 125 Zs motoru nav problēmu apdzīt ar pilnu automašīnu.
Pēdējā laikā ir sanācis braukt arī ar citiem paaugstinātiem braucamrīkiem un secinājumi ir līdzīgi. Un kāpt atpakaļ tādos 'etalonos' kā 3. golfs, Audi 80 u.c. nemaz negribas. Jo atšķirība ir pamanāma. Arī augstāki un lielāki vāģi kā Q5, X5, X3 ir sajūtās līdzīgi. Vienīgais - jāpierod pie lielākiem gabarītiem, taču automašīnu stabilitāti kiritizēt neprasās.
Labi, pašlaik man ir viens grūti pārsitams e-talons - Audi Q2, kas ceļam ir burtiski pielīmēts. Par sporta auto šeit nerunāsim - tas ir cits stāsts.
Pēc ilgākiem novērojumiem, visbiežāk paaugstinātas bīstamības avots ir VW Passat B3, B4 automobiļi. Tos sastopot, jābūt īpaši uzmanīgi, jo to autovadītāji brauc neadekvāti un neprognozējami, kā arī bieži šo auto tehniskais stāvoklis ir bēdīgs.