Neliels bet ilustratīvs moments no kara lauka:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neliels bet ilustratīvs moments no kara lauka:
Prieks klausīties, protams. Bet nevar gribēt, lai Milejam būtu priekšstats par Krievijas ietekmi Eiropā. Te es domāju Orbanu un Rumānijas vēlēšanas.
Nu, un par daudzinātajām tiesībām uz abortiem, visticamāk, domas paustas, lai neatstumtu katoļticīgos vēlētājus. Aborti pārsvarā ir nelabvēlīgo ģimeņu plānošanas rīks, diez vai tiks abortēts potenciāls Einšteins vai kas tamlīdzīgs.
Domā, ka Norvēģijā daudz mazāk ? Bet Norvēģijas cenas atkarīgas no sezonas, ziemā H2 dārgāks.
www.glpautogas.info/en/hydrogen-sale-price-norway.html
349 NOK/kg / 30.75 USD / 29.78 EUR
Tāpēc, ka nav kur to likt. Tie 10 ūdeņraža trolejbusi jau būs savu eksistenci beiguši.
Valsts, kas visvairāk nopelna ar starptautisku tirdzniecību arī absolūtos skaitļos, ir Ķīna. Ja runa par ārējās tirdzniecības saldo, tad ASV ir mīnusos jau desmitiem gadu. Un Ķīna plusos ar lielu atrāvienu.
www.statista.com/statistics/256642/the-20-countries-with-the-highest-trade-surplus/
Teikt, ka ASV neko neprot ražot, tā kā būtu masīvs pārspīlējums. Vismaz enerģētiku, transportu un lauksaimniecības pamatproduktus viņi paši nodrošina. Ieročus arī, starp citu.
Kā taisīja Trabantus. Interesanti tas, ka pat vācieši, kaut arī komunistu bloka vācieši, tautas auto komplektācijas beigu posmā darbā pielietoja āmuru, brusas galu un "stipras rokas"
Interesanti, ka skaņas traucējumi bija tieši vietā, kur runāja par ASV politiku, Baidenu/Trampu; patīkami uzzināt, ka artilērijas munīcijas pietiek; par ko netika jautāts, bet būtu derīgi dzirdēt, vai ukraiņu aviācijas darbība ir pamanāma, vai nav.
Krievu pretdronu tačanka
Nu, jā, bet tad pie informācijas vajadzēja pierakstīt, ka viņš ir mentāli traucēts. Ja pusnaktī iziet apakšbiksēs aplūkot zvaigznes un pazūd, tad kadrs, saprotams, bērna prātā un par tādu uzskatāms.
Es gan domāju vairāk kuģus un lokomotīves. Iedomājamies price-performance skalu, kur vienā galā dīzeļdegviela-otrā benzīns u.c. vieglās degvielas. Tad Eiropā politikas dēļ dīzeļdzinēji kļuva piemēroti vieglajiem auto, bet tomēr vēl ne motocikliem un mopēdiem un mazākiem agregātiem. Domāju, neviens nav redzējis, piem. zāles pļāvēju ar dīzeļdzinēju.
Kamēr ASV, kāds pārsteigums, ne tikai gandrīz visi vieglie brauc ar benzīnu, bet pat 30% kravas auto
www.statista.com/statistics/1269132/us-commercial-vehicle-fleet-by-fuel-type/
Lūk, šo es nesaprotu:
Puisis nav bijis naktī pie draudzenes un jau izsludināts policijas meklēšanā:
Kopš 30. janvāra vakara Viļānos pazudis reperis Kristaps Strūbergs, kurš plašāk zināms kā bijušais grupas "Singapūras satīns" mūziķis; #policijameklē bezvēsts prombūtnē esošo 1991. gadā dzimušo Kristapu Strūbergu, kurš pēdējo reizi redzēts šā gada 31. janvārī, pulksten 00.00
Tā taču ir policijas resursu, kuru taču nepietiekot, nelietderīga izmantošana.
Tāpēc, ka galvenais problēmas cēlonis ir galvās, nevis dzelžos. Nu, ne jau ātrumposmā tas šitbokss, kurš turas uz rūsas un putām izjuks, bet kaut kādā miesta ceļā dēļ pothoļiem. Kamēr pie mums daudzi izbrauc uz ceļa ar arēnas vērša psiholoģiju :-/
Bez tam ukraiņu ierēdniecība saņem tādas algas, it kā Ukrainā nebūtu karš un tā dzīvotu no pašas ienākumiem, nevis ārvalstu palīdzības.
Južanina: Ukrposhta izpilddirektors Smeļjanskis saņem algu līdz 2 miljoniem UAH mēnesī; t.i. 46000 EUR/mēn. Un tas laikā, kad viss frontei, viss uzvarai, ne ?
Mēs te neesam tādi zeļenobobiki, lai šāda troļļošana būtu pat asprātīga. Zeļenskis pirms iebrukuma uzvedās tā, it kā gatavotos nodot Ukrainu krieviem bez neviena šāviena. Atmīnēja Čongaru, un noņēma tanku daļas Kijevas Ziemeļu ( Baltkrievijas ) virzienā.
Savukārt, ar "došanos" doties tā kā pieklātos pašiem ukraiņiem vispirms. Ne jau velti Ukrainas armijas galvenais psihiatrs palika stāvus bagāts pirms aresta. Saprotams, par labu atlīdzību izsniedzot trakuma izziņas tiem, kuri negribēja dienēt.
Un atkal deg. Litija baterijas, protams. Šoreiz Melburnā.
Siltumspēja uz degvielas svara vai tilpuma vienību dīzeļdegvielai lielāka. Bet mazākiem dzinējiem, ņemot vērā dīzeļdzinēja lielāku svars un dārdzību, neatmaksājas. Ja nepielieto politiku. ASV vieglie auto nepārgāja uz dīzeļiem, un kurš tad apgalvos, ka amerikāņi nav uzņēmēju nācija un neprot rēķināt.
Kāds lūdzu, sakars degvielas veidam ar ielu platumu ?
Dīzelis smagajiem auto bija efektivitātes dēļ, bet vieglajiem Eiropā tika ieviests CO2 dēļ. Es tev ieteiktu dažreiz paskatīties citos avotos, izņemot paša gudro galvu.
"Sep 22, 2015 — In a bid to reduce CO2 emissions in the 90s, Europe backed a major switch from petrol to diesel cars but the result was a rise in deadly air pollution ( The Guardian )
European dieselization, i.e. the sustained increase in the diesel share in the passenger car fleet, is associated with the first EU strategy to reduce CO2 emissions from passenger cars.
Rīgā vajag lētas moteļa tipa viesnīcas, nevis park pride. Lai cilvēkiem, kuriem tas guļamrajons tālāk, uz to nebūtu jāatgriežas katru dienu.
Ir, bet cilvēki vēlas kaut ko citu.--
Bet, protams, cilvēki vēlas guļamrajonu bez ražošanas, lai gaisu nebojā. Minerālvates fabriku tak noprotestēja.
Jā, nu kaut kas traks, es ziemas laikā visu dienu turu logu vaļā, kā parasti, bet viens draņķis ņemas maitāt gaisu ar dīzeli. Ja nopietni, šādas lietas ir kaimiņattiecības, ar policiju tās neatrisinās.
Moderno laiku reklāma, kur nav norādīta cena, bet tikai atlaide, lai varbūtējais klients nepārbīstas.
Ar Atvērto līgumu 66.00 €/mēn.
Uzsaucam 2 mēnešu maksājumus 132.00 € vērtībā.
Tā ir iespēja atdot iekārtu jau pēc 9 mēnešiem. Vairāk par Atvērto līgumu.
Ar Nomaksas līgumu
60.80 €/mēn.
Pērkot uzreiz
1459.01 €
Vispār, Vācijā esot sods par auto darbināšanu tukšgaitā.
Lai gan ziemā var šķist praktiski iedarbināt automašīnas dzinēju un ļaut tam darboties tukšgaitā, kamēr logi atkausējas un jūs savācat darba mantas un, iespējams, izdzerat vēl vienu tasi kafijas, Vācijā tas ir aizliegts.
Vācijas tiesību akti aizliedz nevajadzīgu dzinēju darbību, jo tas ir trokšņains un piesārņo vidi. Kā vienmēr, par šī likuma pārkāpšanu tiek piemērots naudas sods, un naudas sods var būt līdz 500 eiro.
www.kaiserslauternamerican.com/gaco-corner-engine-idling-in-germany/
parastais sods gan esot tikai 10 EUR
Daudzi no mums taču ir dzīvojuši laikā, kad valsts ierobežoja auto ražošanu, lai iedzīvotāji vairumā pārvietotos ar sabiedrisko transportu. Sab. transporta fani, jūsu ideālā sabiedrība taču jau pastāvēja, to sauca PSRS.
Bet es nezinu, kā valsts tagad tiktu galā bez milzīgās nodokļu masas, ko tai ienes privāto auto īpašnieki.
Bez tam sabiedriskais transports tagad izmaksā dārgāk un ir neefektīvāks, kā soclaikos. Ņemot vērā zemās grīdas, piemērotību cilvēkiem ar īpašām vajadzībām utt.
Reāls piemērs auto vs sab.transp. Sāk. punkts Rigondas gatve Imanta, mērķis TV tornis, Zaķusala ( un nesakiet, ka tur neviens nestrādā, es pats kādreiz tur diezgan bieži iegriezos )
Auto: waze: 25 minūtes
Sab.transp.
Iet līdz pieturai 5 min. gaidīt 5 min
14:40 Rigondas gatve → 14:59 Nacionālais teātris (braukt 19 min.)
14:59 Nacionālais teātris → 15:01 Raiņa bulvāris (iet 2 min.)
15:03 Raiņa bulvāris → 15:15 Zaķusala (braukt 12 min.)
Iet līdz Tv tornim ( sab.transporta tur nav ) 1.74 km 26 min
Kopā 1 st. 19 min
Pie kam, ja tajā "iet 2 min." jāgaida pie gājēju luksofora, baidos, ka var neiekļauties ), izskatās, ka RS satiksmes plānotājs to neņem vērā.
Tā gan ir viena nejēdzīga ideja. Viņš grib tos palestīniešus barot un ārstēt ? Protams, ne, vislabāk deportēt. Tikai uz kurieni ? Eiropai jau savlaicīgi jāgatavojas atsisties no idejas, ja tiks ierosināts savākt kādu daļu.
Acīmredzot, viņš vēlas ieiet Izraēlas vēsturē kā "lielais labais", tas ir vienīgais izskaidrojums šai idejai, kura šoreiz ir pretrunā ar "amerikas nodokļu maksātāju naudas taupīšanu".