iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
imzz 13.06.2024 13:30

aktierītis, kas visiem patīk. Bet izrādījās vecis ar pautiem. --Un kas tieši ir par pamatu šādam secinājumam ? Ja būtu ar pautiem, tad būtu uzspridzinājis tiltus pār Sivašu, kad visas aģentūras bija brīdinājušas par iebrukumu, datumu, spēkiem un virzieniem. Kāpēc to neizdarīja ? Baidījās atbildības.

Pierādījums drosmei, ka neaizbēga ? Bet varbūt baidījās bēgt. Prezidenta pilī ar apsardzi tomēr drošāk, kā bēgļu gaitās. Un kas vēl pa ceļam var notikt ?

Tāda līmeņa drosme, kā Zeļenskim piemīt kādai pusei mājsaimnieču,  ( kādas bija arī laukā barikāžu laikā Latvijā, neskatoties uz Omona draudiem ) un vairumam no mums.

imzz 13.06.2024 12:17

Attiecībā uz Ukrainas "vladas" lietām, ukraiņu masīva kļūda bija nobalsot par Zeļenski un "tautas kalpiem. Balsoja par smieklīgo, "smešnova", nu tad arī dabūja TV šovu valsts vadībā. Sluga narodu&Zeļenskis bija Kolomoiska projekts, un ne jau kompetentākos un patriotiskākos cilvēkus Kolomoiskis izraudzīja. Pēc kara sākuma Kolomoiska projektu sekmīgi pārņēma Jermaks. ( Jo Kolomoiskis kļuva par ASV sankciju objektu dēļ naudas atmazgāšanas, un tika pieprasīta viņa izdošana; Zeļenskim izdot savu labdari būtu ļoti nesmuki, tāpēc Kolomoiskiim atņēma Ukrainas pilsonību un Zeļenskis varēja teikt ne mūsu pilsonis, ne mūsu atbildība )

Šet nepatīkamākais ir tas, ka Jermakam un "kalpiem izdevīgs ilgstošs karš, jo kamēr karš turpinās, nav vēlēšanu. Un Jermakam ir iespējams kara gaitu ietekmēt ar aizsardzības ministra starpniecību, iedalot kara materiālus atsevišķām vienībām vairāk vai mazāk. Kaut vai iedalot tik daudz, lai aktīvākos frontes sektoros pietiek aizsardzībai, bet ne uzbrukumam. 

Attiecībā uz mobilizācijas šausmām, ciniski vērtējot, tas nav nekas sevišķs un bijušas visos laikos. Iedomājieties, kas par materiālu šajā sakarībā būtu, ja 1. un 2. Pasaules kara laikā būtu viedtālruņi.

imzz 13.06.2024 9:37

"Neredzu nevienu iemeslu kāpēc Krievijai nepamēģināt pakarot ar NATO."

Ir viens iemesls, un pilnīgi pietiekams. Viņi baidās, un pilnīgi pamatoti, ka NATO aviācija viņus sasitīs lupatās un iedzīs zemē.

Nu, paskaidro lūdzu, kā pēc tavām domām, tā krievu karošana ar NATO izskatītos no militāri operatīvās un taktiskās puses. Sapulcēs "klusi un nemanāmi" 200k motostrēlniekus aiz robežas, un tad gāzīsies iekšā ? Vai kā savādāk ?

Bet, ja krievi nebaidās NATO, tad kāpēc nav uzšauts neviens iskanders pa Ramšteinas kara bāzi. Vai vismaz pa poļiem ? To tak var izdarīt tūlīt.

imzz 11.06.2024 23:29
imzz 11.06.2024 16:53

11. jūnijs (Reuters) — General Motors (GM.N), otrdien paziņoja par jaunu akciju atpirkšanas plānu 6 miljardu ASV dolāru apmērā, vairāk nekā mēnesi pēc tam, kad tika publicēti pozitīvi pirmā ceturkšņa rezultāti un palielināta gada prognoze, atsaucoties uz stabilām cenām un pieprasījumu transportlīdzekļiem ar benzīna dzinēju.

imzz 11.06.2024 11:37

Ja māja uz ūdens uz upes, tad tiem, kuri zemāk pa straumi, noteikti radīsies nelabas aizdomas, ka mājas iemītnieki upi izmanto par vaterklozetu

imzz 11.06.2024 10:39

Ko tu tai ražošanai piesējies ? Ja paskatās Nordpool, tad dārgākā enerģija katru dienu ir no plkst. 21-22 vakarā. Domā, tas tāpēc, ka šajā stundā visi ieslēdz lielos gaterus :-/

imzz 10.06.2024 23:40

Eiropas parlamenta zaļie zaudējuši 25% mandātu, salīdzinot ar 2019.gadu. The Guardian jau uztraucas: 

Bažas par "zaļo līgumu", jo pieaugs EP deputātu skaits no klimata noliedzošajām partijām;

Četras dienas ilgo vēlēšanu rezultāti, kas vēl tiek precizēti, liecina par ievērojamu ieguvumu galēji labējām partijām un atbalsta kritumu zaļajiem, kas tām izmaksājis aptuveni ceturto daļu vietu. Tas ir radījis bažas, ka ES gatavojas piebremzēt klimata ambīcijas, kas ir palīdzējušas noteikt piesārņojuma samazināšanas standartus visā pasaulē.

www.theguardian.com/world/article/2024/jun/10/eu-parliament-politicians-climate-denying-parties

imzz 10.06.2024 1:05

1 GW ir apm. viss Latvijas patēriņš. Tev to vajadzēs nostabilizēt, nu, kaut vai baterija pusstundai. Baterija pusstundai būs 500 MWh. Intereses pēc pārrēķinām apm. auto baterijās pa 100 kWh katra. Tātad 5000 100 kWh bateriju. Tā pusstunda, lai stabilizācijai varētu pieslēgties HES. 

Bet, kas notiks, ja tu kā lielais ražotājs izliksi enerģijas lotes Nordpool, jo meteoroģiskās prognozes sola saulainu laiku, bet nākamajā dienā tomēr apmācies ? Interesanti, kādas soda naudas paredzētas Nordpool par nespēju piegādāt nolīgto enerģiju, ja Latvenergo tevi kādu iemeslu dēļ neglābj ;)

imzz 09.06.2024 19:05

Krievijas  "stormtroopers uz močiem

imzz 09.06.2024 18:58

"lai kāds paskatās Saules paneļu datu lapās un pēc kilovatiem, gigavatiem no hektāra pasaka reālos skaitļus, cik maz tās zemes nosegs."

Gigavati no hektāra noteikti nesanāks. According to GTM Research, 1 MW solar farms require 6–8 acres. Tātad, vidēji 7. Konvertējam akrus uz ha, būs 2.8 ha 1 MW. Vienam GW būs 1000x vairāk. Tātad 2800 ha.

imzz 08.06.2024 12:32

Nedomāju, ka vērā ņemamos apjomos. Lai iegūtu "zaļo amonjaku, vispirms vajag "zaļo ūdeņradi. Par pēdējo jau izrunāts diezgan. Ūdens, elektrolīze utt. Kopumā meklējot green ammonia, rezultāti ietver: tiek pētīts, perspektīvs, nākotnē, kad kritīsies atjaunīgās enerģijas cenas utt.

imzz 07.06.2024 17:50

Jā, esmu lasījis par šo vairākos avotos. Kā degvielas amonjaka pielietošanu apgrūtina tā toksicitāte. Pa reizei pasaulē cilvēki iet bojā tā dēļ, vai nu lielo saldēšanas iekārtu tehniķi noplūdes gadījumos ( jo amonjaks lētāks par freonu ) , vai , ja notiek avārijas pārvadāšanas laikā. Piem:

Pēc Ilinoisas avārijas no amonjaka iedarbības miruši 5 cilvēki, saka koroners; Published 2:25 PM EDT, Tue October 3, 2023,CNN

edition.cnn.com/2023/10/03/us/truck-crash-illinois-anhydrous-ammonia-deaths/index.html

Bet galvenais iebildums ir amonjaka ražošanas apšaubāmais "zaļums". Jo, lai ražotu "zaļo amonjaku , vajag zaļo ūdeņradi. Pašreiz to visvairāk ražo no dabas gāzes + gaiss + ūdens tvaiki aptuveni pēc vienādojuma:

CH4 + N2 + H2O = CO + 2NH3 ; CO , saprotams, tūlīt sadeg par CO2.

imzz 06.06.2024 19:00

Krievijai draudzīgākie eiroparlamentārieši pēc balsojumiem, nav pārsteigums, ka Ždanoka pirmajā vietā:

www.politico.eu/article/revealed-russias-best-friends-eu-parliament/

imzz 05.06.2024 14:09

Zinātni neviens nenoliedz. Problēmas ir praktisko pielietojumu, ko es ar savu praktiskā inženiera domāšanu nevaru nesaskatīt.

Ja atgriežamies pie tērauda jeb pie jebkā, kas kūst ap un virs 1000C. Ja laboratorija, tu ņemsi korunda vai, ja kruta laboratorija, platīna tīģeli. Bet tu nevari to darīt, ja jākausē 5t metāllūžņi. Platīns par dārgu, korunds par trauslu. Tātad, vajag tērauda apvalku, šamota nākamo kārtu, un varbūt korunda iekšpusi. Problēmas ar to visu, ka materiāliem ir dažādi termiskās izplešanās koeficienti, resp, krāsnij nepatiks temperatūras maiņas. Un naktī atdziestot tava saules metalurģijas krāsns izdos smukas krakš krakš skaņas, jo plaisās oderējums.

Ar tevi problēma tā, ka tu pats nemaz nemēģini nopietni analizēt savu interneta dzīlēs atrasto, bet tikai izsaki nepatiku, ja to dara citi ne tādā veidā, kā tev patiktu.

imzz 05.06.2024 13:02

Falken ir japāņu, nevis ķīniešu, un to ražo tas pats koncerns, kurš, nopērkot kapitāla daļas, dabūja tiesības izgatavot arī Goodyear un Dunlop saviem tirgiem. Tiesa, Eiropai Falken riepas var būt izgatavotas arī Turcijā.

imzz 04.06.2024 12:08

"Iespējams, visefektīvākais pielietojums un ar pavisam citiem materiāliem ir realizēt to heat trap principu kaut kādā 50-100-200 grādu diapazonā tai pašai apkurei." 

Ja runa par citiem materiāliem un citu pielietojumu, tad jau pavisam cita diskusija. Tikai, galvenais pēc iespējas daudzināt "siltuma slazdu"  ;)

Jebkura lecekts vai siltumnīca, vai dzīvoklis dienvidu pusē "realizē" to "heat trap" principu.

Pavisam citi materiāli, protams, ja uzliekam trīskārša stikla logu ( "heat trap" !) bleķa kastei ar melni nokrāsotu dibenu un kaut kādu siltumizolāciju apkārt, var dabūt 70C

imzz 04.06.2024 10:53

"Vēlme nekā neapspriest atklājuma potenciālu,"  -  zinātnieki labprāt pētīs jebko, ja viņiem par to maksās, un publicēties ir obligāti. Publish or perish ir lozungs zinātnē.

Realitātē spoguļu sistēmas ekonomiski zaudēja elektroenerģiju ražojošo saules paneļu cenu krišanās dēļ jau sen. Šis ir labāk zināmais piemērs:

imzz 04.06.2024 2:28

Runa ir nevis par valodniecību, bet par loģiku un faktiem:

"un uzrakstīju, ka stāsts vismaz pagaidām nav par tēraudu".

Ne velna. tu rakstīji:

02.06.2024 18:52 "Rakstā nav pilnīgi nekā par tērauda kausēšanu".

Kaut gan jau virsrakstā ir tērauds; Un pirmajās divās rindkopās arī.

Saules enerģija radīja pietiekami daudz siltuma, lai darbinātu tērauda krāsni; Prudenss Veids publicēts 2024. gada 31. maijā

Jauna koncepcijas pierādījuma ierīce aizturēja saules starojumu un izmantoja to, lai uzsildītu objektu līdz 1800 grādiem pēc Fārenheita (1000 grādiem pēc Celsija), radot cerības, ka tērauda krāsnis varētu darbināt ar saules enerģiju.

Zinātnieki ir izmantojuši saules enerģiju, lai uzsildītu objektu līdz 1800 grādiem pēc Fārenheita (1000 grādiem pēc Celsija), kas ir pietiekami karsts, lai darbinātu tērauda krāsni. Koncepcijas pierādījuma pētījums, kas publicēts 15. maijā žurnālā Device, parāda, kā saules enerģija varētu aizstāt fosilo kurināmo augstas temperatūras ražošanas procesos, piemēram, tērauda kausēšanā.

imzz 03.06.2024 12:58

Ak vai. šādi izblamēties tev nevajadzēja. Ja angleni labi nepārzini no galvas, priekš tam taču kaut vai google translate domāts.

imzz 02.06.2024 18:21

Domāju, ka muļķības. Tērauda kausēšana ir nepārtraukts process, kur darbs norit 3 maiņās. Lai iegūtu kvalitatīvu produktu, temperatūrai krāsns zonās precīzi jāatbilst tehnoloģiskajā procesā paredzētajai, tāpēc nekādu krāsns atdzišanu nepieļauj, un pēc iedarbināšanas to "laiž ciet" tikai remontam vai nomaiņai ar jaunu.

Attiecībā uz to saules krāsni, kas notiks, kad sauli aizsegs mākonis ? Viss kausējums kopā ar krāsni kaput ? Jo sacietējušais metāls kopā ar sārņiem noklās krāsns oderējumu. Nemaz nerunājot par to, ko darīs pa nakti, kad saule pat Sahārā nespīd.

imzz 02.06.2024 16:55

Gordona diezgan kolorīts raksturojums "krievu pasaulei

youtu.be/7xlD4SZRKm8?t=714

imzz 02.06.2024 11:04

Izskatās, ka varētu būt ķēde , nevis zobene. "The 2010 AudiA3 comes with a timing chain on the engine

imzz 01.06.2024 17:48

Es gan pārbaudītu sākumam bez zinātnes. Vai izpildmehānismam tiek padots spriegums. Ja pienāk, vai nav nosprādzis tas motoriņš ar reduktoru, vai kas nu tur ir. Ja gan motoriņš nav nosprādzis, gan spriegums pienāk, tad nepienāk komanda to ieslēgt, vai kaut kas to bloķē, piem. vāka pozīcijas devējs utt.

imzz 01.06.2024 16:33

Krievu artilērista raksturojums ZK šāviņiem:

youtu.be/liAbqPVsJx8?t=49

Lasītākie raksti

Jaunie raksti