Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Ir 2 Subaru, abiem BRC gāze kopš dzimšanas. Vienam noskrējiens pie 300 000, otram 140 000. Nekad ar gāzi nav bijusi neviena problēma. Apkopes - filtru maiņa - izmaksā ap 20 EUR reizi gadā.
Protams, ideāli būtu, ja visi maksimāli izvairītos no gāzes iekārtu uzstādīšanas. Nekādas vēlmes stāvēt rindā pie uzpildes. Tāpēc, ņemiet vērā - gāze motoram par labu nenāk! Un nav būtiski, ka par ietaupīto naudu reizi gadā varētu arī nomainīt motoru, ja tas būtu vajadzīgs.
Interesanti, kā tas izpaužas.
Ir 2 Subaru, abiem BRC gāze kopš dzimšanas. Vienam noskrējiens pie 300 000, otram 140 000. Nekad ar gāzi nav bijusi neviena problēma. Apkopes - filtru maiņa - izmaksā ap 20 EUR reizi gadā.
Protams, ideāli būtu, ja visi maksimāli izvairītos no gāzes iekārtu uzstādīšanas. Nekādas vēlmes stāvēt rindā pie uzpildes. Tāpēc, ņemiet vērā - gāze motoram par labu nenāk! Un nav būtiski, ka par ietaupīto naudu reizi gadā varētu arī nomainīt motoru, ja tas būtu vajadzīgs.