iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
gunbox 19.05.2021 17:12

Drošību manā gadījumā nekā neuzlaboja. Savu vainu neatzīstu. Ja es zīmi nepamanīju... pareizāk sakot, visa lielā plūsma svētdienas vakarā, tātad tas ir rādītājs, ka ar šo vietu kaut kas nav bijis kārtībā.

gunbox 19.05.2021 15:19

Ja tev uz abām pusēm ceļš ir tukšs, pat tik tukšs, ka nevienu auto neredzi, piem. naktī izgaismotā apdzīvotā vietā, tad kāpēc nevarētu atļaut nogriezties pa kreisi pāri nepārtrauktajām? Tas ir pat vēl drošāks mainīgais, kā atļaut nogriezties pa labi pie sarkanā, ja nevienam netiek traucēts. Protams letiņa gadījumā pietiktu tāda likuma traktētāju, ka 1m gar purnu arī skaitās nevienam netraucēts. Šādas izmaiņas neattīstītajai braukšanas kultūrai būtu kā spēriens pa pautiem. Bet kā, ja ir divas savā starpā absolūti atšķirīgas satiksmes plūsmas. Viena ir līdz eksāmenam un otra pēc tā. Un kas pats nožēlojamākais - instruktori tieši to arī tā pasaka. Audzēknim jau skolas laikā tiek mācīts, ka tu pareizi pārvietosies ar auto tikai līdz eksāmenam.

gunbox 19.05.2021 11:10

..paturpināšu. Kā labs piemērs, kāpēc CSN ir nepieciešami gudri cilvēki, kuri redz kopainu, nevis šaurpierīši, kuri bīda savas intereses. Velosipēdiem kāpēc piespieda pārkāpt no troturāriem uz Rīgas šaurajām joslām? Tāpēc, ka pie lemšanas tika klāt daži polsterbikši, kuri bīdīja savas "Rīga kā sporta trase" intereses, ignorējot, ka nospiedošā masa velobraucēji nav sportisti. Un šie arī izmanto brauktuvi tad, kad blakus ir veloceliņš, kura eksistēšana blakus bija jāiekļauj noteikumos, ka vienīgo pārvietošanās vietu.

gunbox 19.05.2021 10:37

Es vienmēr esmu teicis, ka avārija ir tikai laika jautājums. Ja nebūtu šoreiz, būtu pie nākoša krustojuma. Un, ja šoreiz iztika bez cietušajiem, tad jāuztver, ka neticami paveicās, jo kas zin, kā būtu pie tā nākošā.

Risinājums ir vienmēr. Tikai valstī lēmēji ir idioti. Un ar to es nedomāju, ka neapdomīgi vai viņiem neinteresē savs darbs vai "visi kļūdās", bet tā, ka diagnoze - idiots. Nevar CSN un ceļu infrastruktūru veidot valstī cilvēki, kuriem ir tikai viena rieva un tā pati atrodas mugurkaulam nepareizajā galā ar kuru paredzēta tikai viena furkcija. Toties tādiem ir labs čujs, kur var ieraut piķi nāsī.

gunbox 19.05.2021 10:13

Šajā vietā kāds uz 25. aprīļa periodu vēl ir saņēmis sodu? Liekas, ka braucu pēc zīmēm, bet laikam plūsma paķēra līdzi. Paredzu, ka tur slaukšanas process ir noorganizēts, jo 65-68 noteikti bija pacelts jau aiz būvdarbu vietas.

goo.gl/maps/isAUG8sB2vEdPqnA8

gunbox 19.05.2021 10:11

Vieta nav problemātiski, ja sagaida drošu izbraukšanas brīdi, nevis mēģina noķert momentu, kad izspraukties. Un ar to visi grēko, jo jāsteidzas. Kur? Nav ne jausmas.

gunbox 13.05.2021 15:51

LV profesionāls vadītājs skaitās tas, kurš brauc ātrāk par pārējiem un dzen jebkurā vietā, nedomājot. ;) Lai vai kā bet nav tikai dzinējos problēma. Pēc savas pieredzes varu apgalvot, ka lielākā daļa traktoristu vispār ir bez braukšanas iemaņām. Pieļauju arī bez tiesībām. Teiksim kā viens no momentiem un ne tikai lauktehnikai bet arī nedaudz lielākam par vieglo - principiāla joslas pretējās puses ieņemšana, nogriežoties. Ja jebkuram skaidrs, ka platiem/gariem gabarītiem pa labi nogriežoties, labo pusi ieņemt nu nekādi nav iespējams, tad īsti nav skaidrs, kāpēc nogriežoties pa kreisi, ir jāieņem joslas labā puse bez maz vai ar vienu riepu nost no ceļa seguma. Aiz šādiem vienmēr atradīsies kāds letiņu "profesionālis" un ja vēl lauktehnikā ir "profesionālis", tad ...

Par nogriešanās "profesionāļiem" pilsētās vispār būtu jānodala atsevišķa sleja un jāsoda tā pat kā pagrieziena nerādītājus. Manuprāt CSN bija teikts, kuru vietu jāieņem un kuros gadījumos drīkst atkāpties. Nejēdz ne auto gabarītus, ne ģeometriju.

gunbox 13.05.2021 15:23

650 rakstīja: Varbūt iA Redakcija varētu izrādīt atbildīgi pilsonisku iniciatīvu un bez liekas kavēšanās uzsākt parakstu vākšanu par zīmju "110" atcelšanu iespējami vistuvākajā laikā?

Kāpēc gan? Cilvēkiem jāsāk būt korektiem un jātaurē tiem, kuri nedod ceļu. Jāmeklē kaut kur būs kuģa taure.

gunbox 12.05.2021 11:58

ezis71 rakstīja: Tu tak saproti kad Rīgas dome ir starā kad kāda iela ir bruģēta,neprasa nekādus ieguldījums 10 un vairāk gadus.

Ja dome pieķertos pie Rīgas vecā bruģa, tad bruģa jau sen Rīgā nebūtu. Bet nu skaidris, ka ir daudzi kas kož pirkstos, ka stagnāti iebilst uzlikt ieguldījumus prasīgu klājumu.

gunbox 12.05.2021 11:50

ezis71 rakstīja: Re kur labākai joks goo.gl/maps/251bgrAe2eK4iCaf9

Pilnīgi iespējams kad šī zīme 30 ir lieka.

Un vel divas liekas zīmes goo.gl/maps/7BCSKb4F8tgjxtJs8

Tur arī dzīvojama zona ir lieka. Kopumā 4 zīmes uzliktas absolūti bez jebkādas vajadzības. Ja šādi sāktu likt uz visām līdzīgām vietām, tad miljardus vajadzētu. Un otrajā vismaz 7 zīmes ir liekas. Ja tā ir vēl apdzīvota vieta, tad 9 liekas.

gunbox 08.05.2021 11:08

Tāda sajūta, ka ir uzlikti ātruma ierobežojumi un uz riepu nodiluma pakāpi daļai ir par 2km/h lielāks ātrums.

gunbox 08.05.2021 11:00

Jā, par šo krustojumu pat biju piemirsis tikko pirms pieminēt. Arī nogriežoties sieviete pa priekšu. Pa kreisi ir divas bruģa klājuma veidā atdalītas joslas, kur kreisā ir tukša, bet labā līdz pašai krustojuma vietai pilna. Booba iebrauc krustojumā un griežas pret labo joslu un pēkšņi atmostas, ka varēja arī kreisā. Nebūtu man čujs, ka tūlīt taisīs fokusus, jo nav jau kur tur palikt, būtu avārija.

Normālā valstī šo krustojumu jau sen būtu nomainījuši pret asfaltu un sazīmējuši joslas, kur kam griezties. Bet redz mums kultūrvēsturiskais pasākums stagnātiem svarīgāks. Es Rīgā atceros vismaz 3 kultūrvēsturiskos graustus, kuri ar aizklapētiem logiem kādus 15 gadus nostāvēja, jo nedrīkstēja ne jaukt, ne remontēt, jo dzīvībai bīstami. Tā pat ar nevienam nevajadzīgo bruģi. Kamēr kāds Saeimā neizdomās, ka viņam vajadzīgs villai akmens bruģis, tikmēr taisīsim stress testus saviem auto.

gunbox 08.05.2021 10:30

Zīmes ir lobēts pasākums uz šņaucēju kabatu, tāpēc tur, kur patiešām tās nepieciešamas, viņas nav. Bet tur kur 100 gadus nevajadzēs, tur sabāztas uz katra stūra.

Kā piemērs nu jau populārais Medemciems. Tur no galvenā ceļa ir savas 40 nobraukšanas, kur 90% vietās ir uz mazākas nozīmes ceļa, kur ceļa defektu dēļ ātrāk par 20 pat nepabrauksi. Visur saspraust pa divām dzīvojamā zona zīmēm. Vienā vietā pat pamanīju izbraukšanai no dzīvojamās vēl trīsstūri atstājuši. Un es pat nebrīnītos, ka dziļāk pie krustojumiem kāds saliktu 20 zīmes. Tur varētu labi uzvārīties. Vai man pat ir vēl efektīgāka stratēģija. Pirms un pēc katra krustojuma var likt dzīvojamo zonu. Uz vienu krustojumu 8 zīmes. Zelta bedre.

gunbox 07.05.2021 17:06

Nav jau ko tur mētāties. Krastene ir pārsātināta uzbraukšanām un nobraukšanām, tur aktīvai jābūt pamatā vidējai joslai un kā atbalsts labajā. Kreisajā joslā vispār nav ko meklēt, jo tiem, kas uzbrauc no kreisās ir jāuzņem vismaz 70 ātrums, lai kaut cik novienādotos ar tiem, kuri dzen vidējo, nevis jāgaida, kad 65-nieki kāda brīdī atpaliks no normāli braucošajiem. Problēma vispār ir mega liela, sākot no instruktoriem idiotiem, viegliem eksāmeniem un iztrūkstošu eksāmenu pārlikšanu 1x 10 gados. Nerunājot nemaz par policijas ekipāžu iztrūkumu uz ceļa un smieklīgajiem sodiem. Es pat teiktu, ka ar pēdējā barguma pacelšanu kādas x10 tiktu nomainītas visas izsistās pagriezienu spuldzītes, uzliktas darbojošas protēzes, lai vismaz ar zobiem varētu pagriezienu pārslēgt, ja jau kreisā ir tik šausmīgi nogurusi un tml. Varbūt arī tad kādam beigās būtu lētāk izmantot sabiedrisko, kā regulāri pārkāpt CSN.

gunbox 07.05.2021 16:35

Aga... no kura laika LV likumdošanā ir kaut kas burtiski pateikts? Ir ceļa nedošana vai nebraukšana plūsmā. Nezinu par pirmo, bet par otro 7 zelta rubļu sods un var turpināt nebraukt plūsmā, jo visiem pajāt.

Ja nesaproti, kas tas par minimumu domāts, tad lūdzu uzfilmē, kā tu pabrauc garām vācijas baņa policijai uz 60. Šo es ļoti vēlētos redzēt.

gunbox 07.05.2021 16:05

Šodien pieredzes bagāts brauciens! Turpceļā Krasta ielas vidējā un kreisā josla pārbāztas velkas uz 65. Kaut kā pašam pat neērti paliek apsteigt divas kreisās joslas pa tukšu labo. Kaut gan pašam beigās arī pa kreisi jāgriež. Nu un jau pienācis tas brīdis dēļ policijas bezdarbības, kad joslas mainot savi 40% vairs nerāda pagriezienus un viens otrs vispār nekur neieslēdz. Laikam pilsētu pārsātinājuši Covid upuri, bet vai tad uz smadzenēm iespaidu atstāj? Kur blīvāks neviens ātrāk par 40 nebrauc, pie luksoforiem uzsākt normāli nevar kā dēļ vismaz 3 auto pie nākoša krustojuma netiek pāri. It kā veci auto, bet uz ceļa uzvedas kā ar 1-litrīgiem long limo . Atpakaļceļā Salu tiltam tieši tāds pats stāsts ar vidējo un kreiso joslu. Waze muļķis vēl dzen caur visām sastrēguma atzīmēm, kamēr blakus ceļi tukši.

gunbox 07.05.2021 14:59

Lohi neapgūst pat tad, kad panelī izmet added new hardware. Un Siguldas šosejas kreisā josla ka reiz ir lohu paradīze. Tipisks lohs ir viegli atpazīstams - uz 91, dzen to, kurš brauc uz 90. Šoseja uz 110 tikai tad darbosies, kad sāks likt sodus par braukšanu lēnāk bez iemesla par atļauto ātrumu.

gunbox 23.04.2021 10:09

UA un BLR nav EU sastāvā. Ja RU sāks līst LV, tobiš EU, tad skaidrs, ka Putins būs devis startu 3.pasaules karam. Un mūs kā robežu vienkārši noslaucīs. Pagaidām nav ticības, ka viņš grib tik pat nopietni kā visādi žirinovski nokļūt vēstures grāmatās blakus Staļinam un Hitleram. Un šeit ir pats aktuālākais jautājums - no kura pakšķa ir izrauts, ka EU paliks vāja? Ņemot vērā, ka ASV uzskata EU par savu īrēto dzīvokli?

gunbox 16.04.2021 16:28

Daļēji piekrītu. Nepareizi pasniegta informācija ir nonākusi līdz sabiedrībai dezinformācijas formātā. Netika un netiek uzsvērti galvenie punkti. Visu laiku maļ muļķības.

Par Žigi. Viņa patiesais "es" arī ir tāds, kāds ir iekš video. Tas nenozīmē, ka nevar būt izglītots un attiecīga vidē uzvesties un runāt kulturāli, tā teikt - būt labs aktieris.

gunbox 16.04.2021 10:10

BS. Kamēr maksimāla masa nedabūs caur gadiem imunitāti pret covid, tikmēr nav korekti salīdzināt ar līdzīgiem vīrusiem, pret kuriem ir imunitāte un slimības gaita tiek pārciesta daudz vieglāk. Es neesmu fans, bet esmu redzējis kā mirst stiprs cilvēks, kuram jebkuri citi izplatītie vīrusi ir div pirkstus apmīzt. Ja esi aita, tad nav jāpavelk sev līdzi tādas pašas aitas. Viss haijs, kas ir pacelts, ir dēļ tā, lai tiktu slimīcas gala ar smagajiem gadījumiem. Bet tavā vienā rievā tas diez vai ir aizķēries. Identiski kā tam pamuļķim Žigim.

gunbox 31.03.2021 11:19

Ar šrota līmeņa X6. No zemas klases saloniem nevar sanākt Rolls-Royce.

gunbox 31.03.2021 11:11

Baložos ātrgaitas skaitās jau 50. Salikuši caur centru 30. Atlika tik iebraukt Baložos centrā dažiem idiotiem un ar to pietika. Divi ielika otram sānos, trešais koku nolauza. Lūk, debīlismu ārstējam ar pasūtījumiem pie ceļu zīmju izgatavotāja. Tikai 30 zīmes nepalīdzēs uz taisna, pārredzama ceļa.

gunbox 31.03.2021 10:19

... tikai purčika iedzīvotājs var pateikt, ka jūrmala un mežaparks ir kaut kas vecrīgas līmenī. Jūrmala vispār ir sūnu ciems, kurā dzīvi izvēlēties tikai tad, ja nav citas izvēles. Bet klusajā centrā līdīs tikai, kuram liekas, ka tas graustu rajons veido prestižu. Neviens ar galvu domājošs, kuram makā ir kaut kas vairāk, tajā saspiestajā vidē ar tumšajiem dzīvokļiem, točna nedzīvos.

gunbox 25.03.2021 9:55

Man gandrīz katru dienu sanāk izbraukt dienas vidū caur Rīgas centru un Salu tiltu. Neredzu īpaši, ka kaut kas būtu mainījies. Plūsma ir mazāka, bet kā bija 10% tā ir ar pirktām tiesībām, kuri iespaido visas plūsmas braukšanu. Ja uz Salu tilta būs lidotājs pa trešo joslu, tad viņš noteikti pie radara nometīsies uz 65 un nobloķēs apsteigšanas manevru tiem, kuri pārējos 60niekus dzen. Ja būs aplī ceturtās izbrauktuves braucējs, tad viņš noteikti visu apli vālēs pa pirmo joslu. Un braukšanas kultūra turpinās uz ceļa būt bez pieklājības un pagrieziena rādīšanas. Neredzu nekādu atšķirību kā bija pirms un kā ir tagad.

gunbox 22.03.2021 16:57

Tesla ne ar ko neatšķiras no Dacia, izņemot interjeru un eksterjeru. Tā kā jā, Teslai no cenas 80% ir šīs divas pozīcijas. 10% lielākā baterijā un 10% Dacias bāze. Īlons vienkārši atkārtoja to, kas tirgū dominē - izmanto Apple ideoloģiju - pelnīt uz muļķiem.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti