C'mon. Kāda tev daļa kāds kuram auto. Da kaut vai F1 vai Belaz. Ja viņam ir galošas 1cm no asfalta līdz diskiem, tad lai tā arī brauc - jebkuram ātruma samazinājumam ir jābūt pamatotam. Ass līkums ir pamats. Bedre ir pamats. Slikts ceļa segums vienmēr var būt pamats. Es runāju par ...bļin blenderi, kuram traucē uzjaukt kokteili Jupītera ieiešana Auna zīmē. Un tad nav brīnums, ka kāds debīls lidotājs neiztura un uztaisa avārījas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam


















Es nerunāju par kaut kādām sīkām bedrēm vai Latvijas ikdienu - blinčiks uz blinčika. Tavi augstie profili neko nelīdzēs, ja uz 50km/h iebrauksi 40cm cm diametra bedrē ar dziļumu kādi 20cm.
1x izbraucot caur Rīgu, tu patieso stāvokli neredzēsi. Bieži vien ir kritiskas bedres, kuras neaiztaisa līdz kāds ir avarējis. Un pat ja avarē, vēl var arī mēnesi noturēt ar uzliktu apbraukšanas zīmi. Problēma ir tajā, ka stāvoklis ir slikts pašam asfaltam. Bedres var izveidoties jebkurā brīdī. Normālā situācijā bedre augs caur mēnešiem no riepu ietekmes. Zinu pat vietas, kur 2 gadus kāda tā mazā bedrīte bijusi, tāda ir, bet Rīgā ir vienota problēma - ja vakar bija tikai plaisa, tad pēc nedēļas tur jau var gadīties nolauzt riteni. Asfalta biezums jau tā ir normatīvos plāns noteikts, bet lai vai kā, kvalitāte viņam vispār nav. Tipisks piemērs ir Dienvidu tilts. Praktiski tikko ucelts. Pārbrauc pāri un paskaiti ielāpus un jaunās bedres. Bedres , kuras ir izdrupis asfalta seguma, kurš uzliets uz betona pamatnes. WTF? Manuprāt jau šobrīd būtu jāpieprasa no būvētāja pārklāt no jauna visu tiltu par garantiju.