Dažu motoru pamats nav mainījies 15 gadus, bet eļļas maiņas intervāls uz tās pašas kvaliatātes eļļu ir izaudzis no 15 līdz 30tk. Viss bla bla bla, kas nāk no dīlera, importiera, ražotāja puses ir mārketings. Metāli dilst un jo lielākas slodzes, jo izteiktāk. Eļļas maiņa pie 30tk. vai 160tk. ātrumkārbai ir BS. Jo vairāk sviestu ievieš, jo lielāks ieguvums pelnošai trijotnei. Motoru no plastikāta neuztaisīs, bet ... kaut gan nē - BMW savai ātrumkārbai jau ir pamanījies preskartona bukses ielikt, plastikāta vārstus un dzelzs vietā alumīnija gredzenus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Tur vajag uz otro un trešo joslu caurbraukšanas radaru, lai soda visus zem 90 un virs 95.
Nesaprotu, kur tur ir problēma. Vispār līdz Jūrmalai iet vilciens, ja nu gadījumā kādam nervu zāles nepalīdz. ;)