Jā, nu īsti kārtībā ar tevi nav. Padomā par to. ![]()
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jā, nu īsti kārtībā ar tevi nav. Padomā par to. ![]()
Interesanti, caur kuru kabeli tu mani vēro, lai pateiktu, ka es būtu kaut kur satraucies?
... āāāā, skaidrs ...spogulīt, spogulīt ...eeee, tobiš Nortel, Nortel, tavi ceiri sākuši paranoju rādīt. ;)
Ja es būtu uztraucies vai auto nebūtu ideālā kārtībā, tad tev liekas, ka es postotu publiskā forumā un diskutētu?
Teorētiski - viņa informē, ka tu brauc krustojumā pa labi. Krustojuma vieta, nogriešanās tajā. Praktiski tu jau velc arī tālāk to teoriju - jārāda, izņemot, ja tiek maldināti citi.
Praktiski - nerāda, lai nemaldinātu (un jo neuzskata, ka būtu jārāda). Mēs tak visi zinām, ka pirmā josla ir pirms kaut kādu likumu pieņemšanas tautā ieviesta kā izbraukšanas josla nākošajā izbrauktuvē, tā pat kā braukšanas kultūra aplī, izbraucot to pareizi. Ja nekļūdos, pirms 2-3 gadi visiem instruktoriem tika dota pavēle sākt mācīt apli izbraukt pareizi. Tātad ...braucot pa pirmo, tu jau pamatā maldināsi iebraucošo, ja nerādīsi pagriezienu, ka turpini pa pirmo. Gribi teikt, ka tagad tu rādi visur kreiso pagriezienu uz pirmās joslas? Vai tad tu atkal maldināsi braucošo pa kreiso joslu, ka gribi pārkārtoties?
Ja tev labpatiks, samaini tos vārdus vietām un "vienu riteni" uzliec pēdējo. Vieglāk palika? Nekur neteicu, ka tam pašam ritenim arī viss pārējais, bet var jau pie katra komata piesieties, ja vien nav ko darīt, kā izteikt apgalvojumus par nezināmo. Kad rakstīju, bija jau aizdoma, ka kāds gaišredzis pieteiksies. Un par nezināmo - lai gadu ripojušu ražotāja gultni izsistu, būtu jābūt tādam triecienam, ka aiziet pa pieskari gan riepa, gan lielākā daļa piekares, varbūt pat kuzavu vēl ielocītu. Tobiš tu gribi apgalvot, ka auto ir sists? Arī pārdod Superb un es tev tirgu čakarēju?
Neņem ļaunā, bet nav jēgas komentēt, ja nav ko teikt. Atbrauc apskatīt auto un es apskatīšu tavu un tad padiskutēsim, kas kur ir iebraucis. ![]()
Es esmu jau sen sapratis, ko tu gribi pateikt. Bet tu runā tikai to, kā jādara pakaļ nelielai daļai no bara, nevis izķidā iebraukšanu pēc noteikumiem. Neviens jau baigi neuzstāj, ka ir jārāda, jo mazākā aplī 100 punkti maldinās, it sevišķi ja ir pirmās joslas fans, bet lielā, kur maldināt nav iespējams, ir jārāda, jo tu nogriezies krustojumā. Ok, varbūt es nepareizi esmu jau no sākuma formulējis savu sakāmo - krustojuma vieta aplī. Tā derēs? ![]()
He, tā arī domāju, ka kāds apliecinās, ka sailenbloki un atsaites automašīnām ir pie viena riteņa. Līdz šim biju uzskatījis, ka pie visiem četriem. Nortel - kā tad īsti ir? ![]()
650 Kurā pantā pa tavam ir minēts, ka traucētas satiksmes laikā jāstājas ceļa malā ar ieslēgtu pagriezienu?
Krustojums - vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar ceļa zīmi braukt pa loku. Tātad vieta, kur uzlikta zīme vai visas vietas kur saliktas zīmes? Ja jau visas vietas un pirms Rīgas apvedceļa uzliktu zīmi braukšana pa loku, tad Rīga būtu viens liels krustojums? ![]()
Nepareizs domu gājiens, kurš paņemts kā reiz no ar lētu detaļu remontētiem auto.
Par gultni es domāju, tur bija ražotāja brāķis, tas kaut kādos pirmajos gados tika mainīts. Par sailenbloku un atsaiti pilnīgi nepareizi. Tās ir sekas no mūsu fantastiskajiem ceļiem.
Lattelecom televīzija vairs nav aktuāli, vienīgais aktuālais viņiem ir optiskais internets. Es TV pārsvarā izmantoju seriālu skatīšanai caur Android kastīti. Sākusi gan novecot. Tikko uzsūtīju Android TV 6 kasti no Xiaomi, kura ir pamatā ar tādu pašu jaudu kā jaunākie Sony Android TV. Respektīvi sanāk dators no TV ar visām iespējām skatīties tādus kā Netfix, OTTclub u.tml. www.youtube.com/watch?v=sYLDNYX0vLo
Vislabāk jau būtu bijusi Nvidia Shield, bet 260€ loms maksāt.
ezis71 Un nē, Superbam ir mainītas pāris detaļas - viena riteņa gultnis, viens sailenbloks un viena atsaite. Trešajā gadā akumulators - uz Superb-II laiku Škoda bija nomainījuši citu aku ražotāju. Neturēja pilsētas režīmu lielos mīnusos. Nomainīja uz cita ražotāja, tagad viss ok.
osscar Ļoti individuāli. Ir cilvēki, kuriem vēl joprojām patīk manuāļa fīlings. Tas nebūtu attiecināms uz nemotoriem. Bet šim 170zs ar 320nm ir spiediens krēslā jūtams. Skodas un VW automātiskai kārbai vairs nav tās sajūtas par cik uzlikuši aizturi uz pedāli. Teikšu pat tā, ja būtu kaut kāds 1.4 benzīnnieks, tad cena varbūt būtu uz pusi mazāka. Šobrīd motors ir viens no cenas veidotājiem.
ezis71 rakstīja: Nesaki viss,ir lētās Ķīnas detaļas un dārgās kas par oriģinālajām detaļām ir lētākas bet kvalitātes ziņā nav sliktākas.Un nebūtu ne kāds brīnums kad tie tavi Sachs amīši būtu ražoti Ķīnā.
Ja piesienas vārdiem, tad jā, ļoti labi saprotu, ka tagad visas auto detaļas ir ražotas Ķīnā. Tas, ka saliek jaunu auto kopā EU neko pa lielam nenozīmē. Atšķiras tikai vai kontrole tai detaļai Ķīnā ir bijusi vai nē.
Škodas gadījumā dīleris nav rādītājs. Es teiktu, ka pie Sašas garāža varētu būt kvalitatīvāka attieksme un serviss.
Vispār chainas detaļas neatzīstu. Tās kalpo max 2 mēnešus. Pat 17 gadus vecam e39 liku Sachs amīšus.
Par juridisko kļūdies. Ļoti daudz dzen uz sadarbības servisiem pēc garanrijas beigām un liek tādas pašas detaļas kā jebkurš saprārīgs privātais.
Tur jau tā ideja, krustojumā ir jābrauc taisnā virzienā līdz joslai, kurā taisies iebraukt. Nevis kaut kur mistiski 30 grādos šķērsot visas joslas, kas jau automātā vairs nav labais, bet kreisais pagrieziens.
Ja tik ļoti tas tracina, ka aplis ir ceļš ar krustojumiem, tad jādodas pie tv zvaigznes lai maina klasifikāciju aplim un vispareizāk būtu arī braukšanas kārtību, vismaz uzzīmējot pirmajā joslā pēc izbraukšanas šķērsām nepārtraukto.
Ja jau neatceries, ko mācija, tad kam lieki runā? Nopērc csn grāmatas un atkārto.
Tātad mācija nepareizi. Es tādam instruktoram neuzticētos, kurš māca nepareizi CSN. Mani viens no instruktoriem mācija, ka aplī nav jābrauc dziļāk par pirmo joslu, tāpēc noteikti arī ir izveidojusies šodienas situācija. Turpretīm otrs instruktors iedzina asinīs kā jāizbrauc pareizi, bet izstāstot, ka var arī braukt tikai pa pirmo. 650 tak ielika punktu - jārāda pie katra manevra. Ja tava mācītāja teiktas nesakrīt ar šo punktu, tad proti izvērtēt viņa kompitenci csn jautājumā. Attiecīgi man instruktors mācija visu pēc noteikumiem, bet pastāstīja arī par ikdienu.... par to, kas noteikumos nav prasīts un braukšanas kultūru. Un es šeit runāju par faktu no csn puses, nevis kā es tu viņš viņa to dara. Es pilnīgi piekrītu ka iebraucot aplī var nerādīt, bet no krustojuma viedokļa tur ir jārāda.
Praktiski bijis ir tikai viens znanītājs. Interese nekāda. Bet nu es nesteidzos pārdod. Tā teikt, katrai lietai ir savs pircējs. Kas saprot lv pirkta auto vērtību šodienas sačakarētajā tirgū, tas pratīs novērtēt.
Kamēr tas tv zvaigzne nenoklasificēs apli par vienotu krustojumu, tikmēr nebūs adekvāds savos apgalvojumos. Es drīzāk viņa pārliecību sauktu par atļauju nerādīt, nevis csn traktēšanu.
Korķim nav nekāda sakara ar tevis nosaukto punktu.
Sviesc ar šito krapaino čatu. Papildināju komentāru un laiks beidzās.
...jā lūk, nesaprotu kas tev par problēmām aplī. Es iebraucu, kā jebkurā krustojumā un nav ne reizi bijušas kaut kādas nesaprašanās. Kā arī nebraucu bez vajadzības pirmajā joslā. Vienas joslas aplis vispār sīkums. Vispār neskatos uz pagriezieniem, bet uz auto manevru. Ja reiz viņš pat rādītu labo, tad vienalga es gaidītu brīdi, kad auto redzami maina virzienu uz izbraukšanu, jo esmu pieņēmis ka uz ceļa ir 90% idioti kuri rādot labo, var domāt griezties pa kreisi un aizbraukt taisni.
Ko tu rādi nogriežoties no Ilūkstes ielas otrās joslas uz dienvidu tilta pusi? Jā tur ir uz abām un vai tu rādītu vai nerādītu tu nevienam ne traucētu, ne maldinātu, jo lai kur nogrieztos, tu nevienam netraucē un pretīm neviens nebrauc un aizmugurē braucošais garām netiek jebkurā virzienā. Nav runa par jolūku, bet par faktu vadoties pēc noteikumiem, pēc loģikas ko uzbūvē noteikumi. Tas ka kāds ir izdomājis nerādīt, jo pats nejēdz pareizi izbraukt apli šeit nedrīkstētu būt pat piemināms.
Neesi iedomājies, ka ar tiem taviem tv un amatpersonām ir tieši tas pats stāsts, kas ar miera ielas zīmi krustojumā uz brīvības ielu? Paši nezina noteikumus un mēģina kaut kā izlīst cauri uz negaidīti uzdotu jautājumu un vadoties no tā, kā paši brauc, tobiš nepareizi.
Vārdu es varu nosaukt skolotājai tev privāti, ja tev tas tik ļoti nepieciešams. Varbūt tā ir viena no, kura ļoti labi pārzina CSN teoriju un par to esmu vairākkārt pārliecinājies.
Domādams, ka es tiešām kaut ko jaucu no brīža, kad mācījos ar šodienu, tāpēc jautāju autoskolas skolotājai. Tātad pa lielam man ir taisnība. Aplis ir ceļš, kurā katra iebrauktuve un izbrauktuve ir krustojums. Norijiet to.
Stāvēt vairāk aplī nedrīkst, bet labajā pusē drīkst apstāties vai iekraut,izkraut kravu, ja tas netraucē satiksmei. Tobiš nav mums tādu apļu kur netraucētu. Un krustojumā tātad rādam pagriezienu pēc noteikumiem vai sekojam principiem un nerādam.
Gribētu kaut vienu reizi dzīvē atrast cilvēku un kopā izbraukt, kuram sagādā problēmas pie apļa, ja jau jāmeklē iespēja rādīt vai nerādīt pagriezienu.
to 650
Redz, tu pats apgalvo, ka likumdošanā nav punktu par apli, tātad vai ir grūti izsecināt vienīgo patiesību, ka aplis ir galvenais ceļš un iebraukšana ar dodiet ceļu veido krustojumu katrā ievadā/izvadā? Nav taču teikts, ka aplis ir viens vienīgs liels krustojums ar nolikumiem, kur rādīt un kur nerādīt pagriezienus. Pagrieziena nerādīšana iebraucot ir tīri mutiska tēma, tā pat kā rāvējslēdzējs. Tas, ka nerāda varbūt arī nav pārmetams, bet es runāju, kā ir pēc fakta. Ir krutosjums ... tu nogriezies... nogriežoties jārāda pagrieziens... punkts. Ja tu saki, ka nav jārāda pirms krustojuma aplī, tad tev arī teorētiski nav jārāda jebkur, kur ir atļauts tikai nogriezties.
Ha ha ...interesanti... paprātoju un tikai tagad pieleca, kuriem tad vajadzīgs nerādīt iebraucot aplī, lai nemaldinātu. Tiem, kuri iebrauc pirmajā un brauc kaut visu apli tikai pa pirmo. Par cik es pirmajā joslā iebraucu tikai tad, kad vajag uzreiz ārā, tad neesmu pakļauts ar jūsu megaproblēmas iespēju kādu maldināt. Tātad teorijā pagriezienu nerādiet, kaut gan faktiski būtu jārāda. Bet kas sanāk tālāk? Apli tad jūs visi gan teorijā, gan pēc fakta brauciet nepareizi, ja iebrauciet pirmajā un nebrauciet uzreiz ārā.
iuziite
Aplis nav krustojums, bet gan atsevišķs ceļš. Katra iebrauktuve veido krustojumu. Un ja kādam labpatiks, tad Mūkusalas aplī starp krustojumiem drīkst parkoties gan iekšējā gan ārējā joslā vietās, kur tas nav aizliegts.
Tagad iepazīstot apli, tev joprojām liekas, ka krustojumā iegriežoties aplī nebūtu jārāda? Manuprāt tas ir tāds pats krustojums kā visi citi, kuros atļauts tikai nogriezties.
Tas, kā klasificēts ir ārzemēs aplis nebūtu korekti salīdzināt ar LV likumdošanu. LV nerādīs tā pat arī kreiso pēc tavas bildes, ja jau labo nevajag, joslu maiņās nevajag, un viens otrs uzskata, ka jārāda pagrieziens tikai pēc nogriešanās. ;)
Nu redz cik vienkārši ...es - pārdodu, tu - iesmērē. Vismaz šajā forumā visiem būs skaidra tavas preces pozīcija tirgū.