iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
gunbox 06.02.2017 12:42

Tie, kuriem +40 varēja izvēlēties asfaltēto apmali aiz nepārtrauktās. Kāda šķirba kā pārkāpt? Tur tā pat neviens nebrauc. Velosipēdistiem atstāj nepārtrauktās līnijas vidu. Tik pat jau zeķubikšainie neskatās uz ceļu, tikai uz svītru starp pedāļiem.

gunbox 06.02.2017 12:37

Neraudi. Tie, kam vajadzēs, sapratīs, par ko runāju. Ja tu nesaprati, tad noteikti nav tev domāts.

gunbox 06.02.2017 10:13

Kanibaals rakstīja: Neko tur nedabūsi, atbildēs, ka video tehnisku iemeslu dēļ nav saglabājies, bet CP vārdi ir neapstrīdami, jo ja varēs apstrīdēt, tad jau policijā neviens vairs nestrādāšot.

P.S. Kretinē mani tie pagrieziena nerādītāji , personīgi rādu pat mežā braucot(tas ir iestrādājies kā reflekss un nekādi neapgrūtina), grūti bija pārmācīties nemaldināt un nerādī iebraucot apļveida krustojumā. Bet domāju ironiskā kārtā mierīgi varētu dabūt sodu to reto reizi, kad virzienrādītājs atlec atpakaļ nenostrādājis vai arī CP pārskatoties. Vienreiz gandrīz norāvu sodu par nesprādzēšanos(lai gan sprādzējos vienmēr), jo atsprādzējos brīdī, kad CP pienāca pie auto un šis to nepamanīja, tagad CP klātbūtnē atsprādzējos demonstratīvi ar žestu

Kāpēc jāatspādzējas, ja pienāk CP?

Pagrieziens aplī iebraucot jārāda, nav tur nekas jāpārmācas. Kamēr iebraukšana aplī neformulēsies kā iebraukšana krustojumā pa labi, tikmēr jārāda.

gunbox 06.02.2017 9:52

Ja ir 3 joslas ar nobraukšanu/uzbraukšanu, tad viskorektāk ir kustēties pa vidējo.

Tas, ka pa ātro joslu kustas uz 80 ir neārstējams, jo ne visi ir mācijušies CSN. Un reti kurš auto skolu instruktors ir ar pedagoģiskām pamatzināšanām.

gunbox 26.01.2017 15:54

Pašreiz tirgū tas ir normāli, ka par ekstrām jāpārmaksā ļoti liela summa, pat, ja daļa no sīkumiem ir tikai papildināt jau esošo programmu un pievienot 1 pogu regulēšanai. Tam visam pašizmaksai jābūt smieklīgai. Tādam kā Audi vispār var pievienot tik tālu, ka sanāk vēl viens tāds pats Audi.

Salīdzinot P3008 ar KIA īsti nevar. Maksimālajā summā KIA ir ar max komplektāciju. P3008 tur vēl 5tk jāpieliek, lai visu pievienotu.

gunbox 26.01.2017 15:50

Nu gan salīdzināji. 35tk vērtu KIA ar vismaz 50tk. vērtu Audi. Uz šodienu tā komplektācija toč 55tk maksātu. Protams ka cena atšķirsies.

gunbox 26.01.2017 12:02

Zemākas? Kad pēdējo reizi skatījies cenas Vācijā? 2008 gadā?

Ar cenām Vācijā viss ir ok. Jau gadus divus adekvāts auto ar mazu nobraukumu būs pat līdz 30% dārgāks kā LV. Nav jāfiltrē lētākos un kuri ir zem vidējā tirgus cenas. Arī Vācijā ir kā jebkur nodzīti un neremontēti auto un par tiem nav runa. Paveikties nopirkt par mūsu tirgus zemāko cenu Vācijā nenobrauktu, nenogurušu auto ir veiksmes stāsts un gadās noteikti 1 uz 1000 auto.

gunbox 26.01.2017 11:22

Piebildīšu. Dēļ šodienas tirgus arī ļoti šaubos vai izdosies izdevīgi LV pirktu 6 gadus vecu ar 115tk. nobraukuma auto notirgot. Parasti šos auto izķer ļoti ātri, ja vien cena ir tirgus līmenī, bet reāli tāds auto Vācijā maksā uz 30% augstāk. Tirgus ir sačakarēts. Paldies valdībai.

gunbox 26.01.2017 11:16

Plīsa tāpēc, ka saremontēts ar lētām detaļām priekš pārdošanas.

gunbox 26.01.2017 11:11

Tirš. Šodienas tehnoloģijas visam attin. Tikko izlaistam softam tas ir tikai laika jautājums.

Pēc mana tikai reālā laikā sekotam autiņam nav jēgas attīt. Cik noprotu, kaut kādi virs luxus - Rolls-Royce, kurus pat iedarbināt nevar, ja nav sinhronizējies caur GPS un veido auto info datu bāzi pie dīlera.

Mani nedaudz pārsteidz, ka šī fīča jau labi sen nav ieviesta visiem auto, līdzīgi kā online spēles. Lai kā uzlauztu, vienmēr ik pa laikam nofiltrēs un iztīrīs "zagļus".

gunbox 26.01.2017 11:05

Godīga tirdzniecība ir tikai iespējama tad, kad sodi būtu līdz 100x lielāki par pašreizējiem un arī uz tīšanu viņi pastāvētu. Par cik valsts struktūrās reāli un publiksi apskatīti pārkāpumi ar pašreizējo soda skalu tiek realizēti ar pirksta pakratīšanu, tad godīgums nevar pastāvēt. Ja sodu mēra stingrību palielinās, tad visiem kam krata pirkstu būs jāsēž pa 10 gadiem aiz restēm.

Nē, nav iespējama godība šādā valstī kā fakts.

Par nobraukumu tiešām interesanti. Es vedu speciāli uz diagnostiku, lai pārbaudītu kāds ir patiesais nobraukums. Cilvēki vienkārši ir idioti - nopērk 10 gadus vecu 120tk nobraukuma autiņu, kuram patiesais nobraukums jau pēc 2 gadiem bijis 200tk. un jūtas laimīgi. Tad nav brīnums, kāpēc viss motors notecējis vai "izlaizīts".

Rumbulā autiņus ar piebildi "tikko no Vācijas" vispār nedrīkst pirkt. Nav tur nekādas Vācijas. Tikko no Vācijas ar patieso nobraukumu autiņš maksā uz 50% dārgāk par pašreizējo tirgus vērtību.

gunbox 25.01.2017 9:24

235 ņūtonu priekš vecmāmiņām.

gunbox 25.01.2017 1:30

Njā, tam Audi A6 akcijā smuka cena ar to visu, ko piedāvā. Sanāk 10tk.€ atlaide. Pat diski uzlikti 17", kaut katalogā 16" bleķinieki nāk 190zs benzīnam. Apkopes arī nav kosmos. No 230-400€.

Garantija uz kuzavu 12gadi. 5 gadi it kā uz pilnīgi visu, izņemot ejošās detaļas - b.diski, kluči, slotiņas u.tml.

gunbox 25.01.2017 0:56

Outbakam tie 150 vai pat 140 zs dīzelim ir par maz priekš tās summas. Būtu vismaz 180, tad būtu ņemams.

gunbox 24.01.2017 17:46

Jā, kā reiz tūlīt braukšu pētīt to cenas "nometienu" A6. Viņam tur vēl paketes klāt nāk, kas vēl sadārdzina auto jauna pašizmaksu. Bet nu viena lieta ir max nopakots un otra maz nopakots Audi A6, kurš ir zagļu topā, kuram kasko dēļ tā augstāks, kuram apkopes dārgākas un ja pareizi sapratu, tad nežēlīgi dārga ir kaut kāda 4tā apkope. 2000€? Tai pat laikā kvalitāte nav 10 gadus agrākā. Bosam ātrumkārba A8 2 gab. noģība garantijas laikā.

gunbox 24.01.2017 13:10

Braukt, zīmējoties, ka tev ir uz 2" lielāki diski autiņam, uz kuru neviens neskatās, ir apsurds. Komforts tādam ir svarīgāks faktors, it sevišķi, ja LV ceļi priekš tādiem diskiem ir labi ja 2%.

gunbox 24.01.2017 13:00

Tev CR-V liekas gaumīgāks?

Sportage pirmajā mirklī liekas dīvains, bet kad pierod, tad ir ok. CR-V uz viņa fona vienkārši nobāl... priekša dīvainām līnijām, restes nekādas. Tā kā būtu veca tante savu bezzobu klabekli saviebusi gatavojoties špļāvienam. Aizmugurē loga līnijas aiziet pilnīgi šķībi. Pakaļa tāda, it kā tur jau kaut kas būtu ieskrējis. Šausmīgi.

gunbox 24.01.2017 12:47

Laikam KIA ir vienīgais, kuram 0-100 testējusi vecmāmiņa. Reāli viņam ir 8.7 un sport režīmā 8.2. Tie 185zirgi ir jūtami.

gunbox 24.01.2017 11:12

Jebkura kārba ir laba, kurai nav dota slodze virsū. Prius kā tāds nav paredzēts lielām slodzēm, lai tur kaut kas pastiprināti diltu.

Ja Volvo S80 uzliktu 70zs dzinēju un ierobežotu apgriezienus, tad kārba ietu. Bet tagad visiem S80 robi grūstas. Atrast ar vēl labu ir 1 no 20.

Par Volvo S80 vajadzēs veiksmes stāstu. Es mēnesi meklēju, kamēr diagnostikā pateica, ka šis ir ņemams. LV ir pārāk daudz neremontētu auto un sadzītu ar nokruķītām kilometrāžām. Galvenais bez diagnostikas Vovlo neņemt.

gunbox 24.01.2017 10:20

Honda CR-V ar 1.6 dīzeli - tikai 1700kg un 10sec līdz 100km/h?

Būtu kas jaudīgāks, tad varbūt, bet šis ir nemotors.

Pie tam CR-V ir neglīts priekš manas gaumes. Dizaineris ar komisiju laikam ir lopā bijuši, ka kaut ko tik bezgaumīgu ir pieņēmuši. Vairāki iepriekšējie CR-V kuzavi glītāki izskatijās.

gunbox 23.01.2017 17:33

Vai ir vispār kaut kas izskatīšanas vērts par 36tk. € un līdzvērtīgs max komplektam KIA Sportage ar 180 zirgiem? KIA laikam nedaudz attura 19" diski, kurus pēc tam fig pārdosi LV bezceļos. 1,6tk€ ielikt vienkārši sekcijā nav plānos.

Škoda un VW neizskatu savu pamatotu apsvērumu dēļ.

gunbox 18.01.2017 14:43

Mercedes W220 3,2 CDI 2004 gada.

gunbox 18.01.2017 14:42

Janozaurs rakstīja: Chrysler grand voyager. 2.8 crd dīzelis. 2005.gads. Pieder man rekordilgi. Ilgāk kā iepriekšējās automašīnas. Apmierina uz 100%, mainīt negribu. Pat ja gribētu, tad tikai uz jauno, kvadrātaino modeli, jo citu konkurentu nav.

Auto ir ļoti liels. Tik liels, ka braucot pēdējajā, trešajā rindā var izstiept kājas ( pa vidu starp otrās rindas sēdekļiem) un braukt ir ērtāk, kā lielākajā daļā vieglo auto priekšā. Kad esmu lietojis kaut kādu dzēdienu un sieva brauc, es sēžu tieši aizmugurē. Tāpat, sēžot priekšā blakus vadītājam, braucot var aiziet uz aizmuguri un paņemt kaut ko no bagāžnieka, pabarot bērnus, vai pat gulēt. Lai gulētu, pietiek novākt tikai divus sēdekļus pašā aizmugurē. Un viss guļamplatība ir pietiekoši plata, bet garums ir tāds, ka ērti var apgulties 2.3 metrus garš cilvēks.

Sēdekļi lokās grīdā un tāpēc 2 min laikā var izdarīt no 7 vietīga ( nevis 5+2) auto kravas busu.

Ļoti ērts, iet mīksti un stabili. Var ņemt asus līkumus. Piekarē daudz elektronikas, bet par to sūdzēties nevar. Pa visiem šiem kopā pavadītiem gadiem neko īpaši netaisīju, izņemot bremžu diskus un rokasbremzes trosīti. Pat izpūtēju nemetināju.

Augsts klīrenss kā apvidus pseido džipiem. Jebkur var parkoties līdz ritenim un nav jābaidās saskrāpēt apakšu pret trotuāra apmalēm. Tāpat šī iemesla dēļ var iebrist sliktu ceļu apvidū vai dziļā sniegā.

Bīdāmās durvis, kuras var atvērt ar pults palīdzību. Tas ir ērti kad ej no veikala ar daudz mantām vai bērniem.

Patēriņš atkarībā kā brauc. Es mīlu pārkāpt noteikumus. Pa trasi man ēd rekords 7litri braucot uz 110km/h, bet tā ap 7.2 - 7.4. Sieva reiz brauca ar patēriņu 6.6.

Pa pilsētu ap 13. Startā ieskrienas lēni, bet virs 50km /h skrien labi. Pirms fūrēm nevajag ieskrieties.

Par tehnisko stāvokli.

Ja kaut kas lūzt, tad tā ir elektrika. Pagājšgad beigās nomira kārba. Darbojās tikai atpakaļgaita un 2.ātrums. ( avārijas režīmā). Izrādās, ka sabojājās mitruma ietekmē (saskāba) vadi, kas iet uz kārbas smadzenēm ( tā ir starp kārbu un dzinēju). Atrodas apakšā blakus ritenim, tāpēc tur tika visu laiku mitrums. Remonts maksāja 40 eiro. Tagad viss labi, lai gan bija "eksperti" kuri piedāvāja izjaukt kārbu. Elektriķis teica, ka ar šo kārbas vadu problēmu " slimo" daudzi kraisleri. Vēl bija divi gļuki ar elektriku - ar tuvajām gaismām un kondicionieri.

Kā ilgi ekspuatētājs varētu pakomentēt, kāpēc ar Voyageriem tik neadekvāti brauc? ;)

Esmu savā braukšanas stāžā divās bīstamās situācijās nonācis un tikai ar Voyageriem. Vienreiz no probkas pēkšņi izgrieza tieši purnā, bet savācās atpakaļ. Otrā reizē no Krasta ielas augšā uz dienvidnieka griežot no kreisās joslas pēkņi rāva man priekšā labajā. Paspēju mēmos nospiest.

gunbox 11.01.2017 10:41

Vairāk izskatās, ka valsts grib cilvēkus padzīt no valsts, nevis pasaukt atpakaļ.

Bet naudu būs kur likt, gan jau drīz atkal uzausīs dārgākais eiropā koncertzāles projekts uz bīstamiem pamatiem, kuru n-tās reizes atteica.

gunbox 11.01.2017 10:33

Manuprāt tur nedaudz cita fiška. Doma ir samazināt cietušo skaitu un parasti tādi pāšbrūvētie aparāti neiztur drošības normas. Viss jau būtu ok, ja pats ciet, visiem pie vienas vietas, bet problēma ir kad parauj kādu līdzi. Tāpēc labi vien ir, ka tehniskā apskate ir katru gadu, jo pārāk daudz cilvēki brauc ar defektīviem auto, apdraudot citus.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti