Ja nevar sakrāt mašīnas pirmajai iemaksai, tad domāju šis variants arī būs par dārgu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja nevar sakrāt mašīnas pirmajai iemaksai, tad domāju šis variants arī būs par dārgu.
Lohs, kas lohs.
Nu ja tu raksti 10+, tātad tas ir tāds kas ir 10.. 11...12 gadus vecs (tā jau būtu cita paaudze), bet tā cayenne ko tu ieliki ir 15+, kāpēc tad uzreiz neraksti, ka tava toyota maksā kā 5+ gadīgs poršs, arī tak taisnība
tik kas tā par toyotu, kas 11 gadīga maksā 10k? Piedzejoji pusi cenas klāt? Tātad ja salīdzinam reāli, līdzīga gada mašīnas, tad pa vienu poršu sanāk kādas 4 tavas toyotas, bet tu saki maksā vienādi
Tātad tava 12. gada toyota ir zašibis mašīna, bet 14. gada f sērija, vai kāds poršs ir nobraukts šrots? Loģika augstākajā līmenī.
Un tici man, tava toyota ātrāk par citiem kļūs par rūsas spaini, pulē vai nepulē
Nu tu toč lohs. Kā jau te minēja, tu parādīji 15 gadīgu pa 9k + vēl pieskaiti atvešanu, reģistrāciju, kopā būs jau pāri pa 10k
Slinkums meklēt, pa cik nāk 10gv, ka tik nesanāk kā ar cayenne, bet video bija jaunā panamera, kas, kā jau teicu, sākas no kādi 70-80k.
Poršs ir nabagu volkswagens? Tātat ar to brauc kas nevar atļauties volkswagenu? Nu tu lohs
Parādi man 10 gadīgu cayenne pa 8k, nopirkšu no tevis pa 9k, būs tev ātrā peļņa.
Jūrmalenes gadijumā bija panamera, kas maksā sākot no kādiem 70-80k, labi tu dzīvo, ja tev tā ir lētā mašīna... vai arī tu lohs (ticamāk) ![]()
3. Šķiet, neesi sapratis ko tauta vēlas...
Kas grib lasīt rakstu, spiež uz raksta, kā tas ir tagad un nekas nemainās, bet ja es esmu rakstu jau lasījis, uzspiežu uz komentāru cipariņa (kā to var izdarīt brīdī, kad jau esmu rakstu atvēris) un man atveras visi komentāri, lai nav jāatver raksts un tad vēlreiz jāspiež uz komentāriem. Tiem kam interesē ziņa, tas nemaz netraucētu.
4. Tie nav tikai manis rakstītie, to ka nav ērti meklēt jaunākos ierakstus forumā regulāri te kāds uzraksta. Es tā +/- regulāri izmantoju kādus 5 forumus, šis ir vienīgais, kur reģistrētam lietotājam ir jāmeklē jaunākie ieraksti.
Bet nu jā... jūs tak guldat naudu...
Tagad es sāku saprast visu to tavu filozofēšanu par mašīnām, kam ar ko vajadzētu braukt. Jo kā redzu, tev mašīna vispār nav vajadzīga, ja vari nomest uz gadu, un iztikt ar spārīti.
iAuto rakstīja: Ir uzlabojumi, kuri netiek akceptēti, piemeram, attēlu ielāde pa taisno forumā, tas nav un nebūs dēļ lielās juridiskās atbildības, taču attēlus un video var ielādēt, kopē saiti un liec iekšā.
Arī foruma atbildēšanas principi netiek konceptuāli mainīti, nav tam akcepta, taču mainīts ir tas, ka tagad ātrāk automātiski parādās "Citēt" tātad ieraksts būs kā atbilde.
Šobrīd šeit nav neviena akceptētā uzlabojuma, kuru plānots realizēt.
No kā nav akcepta? Valdības?
jā, es saprotu ka nav akcepta, tāpēc jau saku, ka ieteikumus te neviens neņem vērā, varam to saukt pa tavam - "netiek akceptēti"
Tik vēlreiz prasu, kāpēc tiek prasīti ieteikumi uzlabojumiem, ja tie tāpat "netiek akceptēti"? Jo ieteikumi ir tikai daži, un katru reizi vieni un tie paši.
Skaidrs, ka te nav vērts runāt. Te svarīgi ir no kantainām bildītēm uztaisīt apaļas, kas visiem, izņemot pašu iauto, ir pilnīgi pofig, nevis uztaisīt ērti lietojamu forumu. Regulāri tiek prasītas vienas un tās pašas lietas, bet viss tiek noignorēts.
Kāds no jums vismaz zin cik tā kopne sākotnējā versijā bija gara?
Kāda vaina projekta idejai?
Bradypus bišķi aplauzās, spriežot pēc pēdejiem viņa postiem, bet tāpat nepadodas, mēģina līdz pēdējam kaut ko pierādīt
Novērtēju, ka atzinies, viss kļuva skaidrāks, līdz šim domāju, ka tu vienkārši neesi īsti gudrs.
Visticamāk mašīna līzingā, ja mašīnas īpašnieks ir banka, tad teh pasei termiņš ir līdz līzinga beigām.
Kaut kas jauns forumā tomēr ir, parasti, kad kāds prasa kādus uzlabojumus, tiek stāstīts cik šobrīd viss ir ērti, šoreiz vienkārši visi tiek noignorēti
Un vēlāk atkal tiks stāstīts, ka lietotāju viedokļi tiek ņemti vērā, vai nevajag kaut ko uzlabot, un mēs varēsim jau nez kuro reizi rakstīt to pašu.
Acīmredzot, tu, esot idiots, neesi nopircis, pazīstu vēl daudzus idiotus kam nav.
Tātad atbilde uz tavu jautājumu ir, vismaz man zināmie idioti nepērk.
Un pats brauc ar citroenu
un ne to veiksmīgāko modeli
Nu ja runāju par sevi, tad ne vienmēr atceros ieķeksēt citātu.
Tieši tā, un katru reizi, kad kāds šo saka, pretī ir atbilde - tā kā ir tagad, ir ērti ![]()
Tātad vēlreiz, jau nez kuro reizi, lai ieejot topikā nav jāmeklē kur , kaut kur ir kāds jauns ieraksts. Vai lai jaunie komentāri ir beigās, vai ja esmu reģistrēts lietotājs, nelasītie komentāri kaut kā izceļās, vienalga fons citā krāsā, pielikta zvaigznīte, sirsniņa vai jebkas cits, lai ritinot uzreiz redzu, o, rekur jauns komentārs. Šis ir vienīgais portāls, kur lēnām jāritina un jāmeklē nelasītie komentāri.
Un nenāktu par ļaunu arī galvenajā lapā, kur rāda cik komentāru ir katrā topikā, rādītu arī cik es neesmu lasījis.
Un pie viena, ja jau rakstu, vēlreiz par to, ka pie rakstiem vajag lai uz komentāriem var tikt pa taisno, neverot katru reizi rakstu vaļā.
Tu laikam joko, šis jau viss ir runāts.
Tumsonība ir kaut ko iesmirdēt, patiesībā nezinot, kas tur ir noticis.
Par plūdiem nesūdzas, bet vai tāpēc jūtas lieliski?
Varbūt vēl neļaujot ledum veidoties?
Un pajāts benzīnieks neniķojas? Var tik jāt tālāk?
Uz maniem jautājumiem neatbildēji, sarakstīji tikai nākamo bezsakaru.
Es zinu tā laika bmw, volvo kam nav pat virspusēja rūsa, tad tas ir šrots, vai tomēr tev?
Bija virspusēja rūsa, bet skates gāji pa nullēm
Es neko neesmu teicis par vācu kvalitāti, man nav vācu mašīna.
Visas mašīnas taisa vienādi, bet tava 12. gada toyota ir zašibis, bet 14. gada bmw ir nobraukts šrots