Normāls sodiņš sanāks, autobuss vēl jānopērk.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Normāls sodiņš sanāks, autobuss vēl jānopērk.
Kašiņš tak ir čīkstētājs parastais, kuram vienmēr viss ir slikti, nav vērts ņemt galvā.
Tas kolēģis aizdedzi ar bija atstājis ieslēgtu, vai tas notikums bija 1985. gadā ar tajā brīdī jaunu škodu?
P.S. Pasaciņas vajag stāstīt ar mēru.
Kuru interesē tas tavs mazohisms, labāk pastāsti kā veicas ar turbo projektu...
Nevajag būt nekādām problēmām. Varbūt ja mašīna ilgstoši stāvēs, tad nevajadzētu lietot
Galvenais ka šos visus dīzeļstāstus vienmēr stāsta tie, kas ar dīzeļiem nebrauc
Man ir sakritis tā, ka jau kādus 10 gadus vienlaicīgi lietošanā ir gan dīzelis, gan benzīns, un arī pirms tam ir bijusi pieredze ar abiem, un tici vai nē, bet ar dīzeļiem ir bijušas mazāk problēmas kā ar benzīniem.
Nevajag pārspīlēt.
Saprotu, ka ieteikumus te neviens neuzklausa, bet vai tiešām nevar "atsauksmes un iespaidi" topikus, kaut kā atdalīt no pārejā foruma, lai nav tāds bardaks?
Augstāk raksti, ka bembim miglinieki bija normāli, tagad jau vienā pusē pusē nenoregulēts nightbreaker. Izklausās pēc vienkārši kasīšanās, jo tev vienkārši tā nepatīk.
Tad nu gan tam bembim traki miglinieki bijuši, ka tā spīdēja spoguļos. Un ar pārkāpumu aicini mācīt cilvēku, kurš neko nepārkāpj, tik dara tā kā kundziņam nepatīk?
Manam pat aizmugurējam sēdeklim atzveltne regulējās slīpumā elektriski, katra puse atsevišķi, tajā laikā neko tādu nebiju redzējis.
Man bija 86. gada ar 2.8 motoru, lieliska mašīna. Tik tad vēl nebiju dzirdējis msh viedokli, tāpēc nezināju, ka ar rwd nevar pabraukt, tikai pa grāvjiem.
Pilnīgas muļķības, esmu maksājis pa ceļam uz apskati un nekādā rindā nav jāgaida.
Nevar, nevar... par šo jau gadiem tiek runāts, vienam cilvēkam šis esot "ērti", pat solīja aptauju uztaisīt vai vajag mainīt vai nē, bet laikam ir tik "ērti", ka pat to neizdarīja.
Pilnīgi piekrītu, arī šis vienmēr besī
Kāpēc tiek prasīti ieteikumi, ja tos tāpat neņem vērā?
Diezgan smieklīgi kad msh citus sauc par cietpaurīgiem dogmātiem
Labi, man apnika tev kaut ko pierādīt, lai jau tev būtu raķete ar normāliem darba apgriezieniem. Varbūt kādreiz izbrauksi ar kaut ko no šī gadsimta, tad sapratīsi par ko runāju
msh rakstīja: Jā, protams - ar tādiem kam VNT. Tam pašam 2.5 10v TDI, LT esošajai versijai ar VNT pūtiena apogeja uz aci liekas esam ap 1.7 - 2.5 V6 180 zs versijai ražotājs sola no 1,5k, un izbraucot lai to pārbaudītu un iedziļinoties [mašīna smaga un tas cēliens tāds mēreni nogludināts] jāsecina ka tā arī ir - tādam pašam motoram vārgākajai, 150 zs versijai ražotājs sola no 1,2k - kas pat varētu būt, sasniedzamais pūtiens mazāks un varbūt arī turbīna mazāka, nav sanācis pārbaudīt - bet stāsts nav par to, bet par motoru ar nemaināmas ģeometrijas turbīnu Es vispār labprāt būtu golfa topošajam turbiķim uzlicis VNT - atdūros uz to ka nāktos būvēt no nulles izplūdnieku jo vajadzētu ārēju WG - dīzelim ar VNT pūtienu regulē noliesinot degmaisījumu, benzīnniekam tas variants neder.
Iespējams, es nestrīdos - stāsts ir par to ka ražotāji uz izpūtējiem, tāpat kā visu citu taupa un paceļot šitik daudz jaudu bez izplūdes pārskatīšanas vai maiņas ir optimisms. Turbīnai pārāk liels pretspiediens vienā vai otrā galā ir kaitīgs, es tik nezinu kas slikts notiek ar pretspiedienu karstajā galā, gan jau lielas temperatūras - un, protams, palielināts degvielas patēriņš; degviela sadedzināta tiek bet papildus enerģija aiziet stumjot izplūdes gāzes. Tavā situācijā prasītos lai rezultātu pārskata cilvēks kas rubī fišku, un nav no tiem kam darbības princips ir "saiģot".
Nu bet protams, es pat neatceros kad pēdējo reizi būtu braucis ar turbo bez vnt. Un kā jau teicu, neesmu izjutis tevis nosauktās turbo problēmas. Ar dīzeli pārslēdzoties pat pie 2k apgriezieniem var ļoti strauji paātrināties.
Sanāca vienu vakaru izmest tādu lielāku līkumu, tad nu pa ceļam paeksperimentēju ar robiem un apgriezieniem. Nosecināju, ka man ceturtais robs ir apmēram tas pats, kas tev 5. Nu nē, paldies, pie tādiem apgriezieniem mašīna reaģē agresīvi pie mazākā piedūriena gāzes pedālim, lai kā censtos, man neizdevās paātrināties tik maigi lai meitai nenošūpotos galva. Es priecājos, ka man ir 5. ar kuru var vienkārši normāli paātrināties, bet ja vajag sporta režīmā, tad ir 4. vai pat 3.
Acīmredzot nav braukts pietiekami, varu iedot izbraukt ar dīzeli, kas jau no 1,5k ceļ ļoti labi.
Es jau neapstrīdu ka ar resnāku izpūtēju var dabūt vairāk jaudas, es apstrīdu, ka es nedabūšu vairāk par 215 zirgiem
Nē, tu tā domā nevis zini, pieļauju ka tā varētu būt pēc lielās turbīnas uzlikšanas, bet tad jau redzēs.
"tev pat tās sešas sekundes diez vai spīdēs pēc tērēšanās lai izspiestu vēl 50 zs - kamēr man tās būs mazbudžetā" es nez ko es esmu tur piedomājis.
Tad jau laikam R motorā saabs ir izspiedis pēdējo no tā izpūtēja, bet nu labi, kad līdz tam nonākšu ir doma arī intereses pēc uzlikt uz jaudas stenda, tad jau redzēs, varbūt ka tev taisnība...
Nekas netraucē, bet neredzu tam nekādu jēgu, jo šo pašu motoru bez problēmām var sabūvēt līdz 300 zirgiem, kas priekšpiedziņai ir jau vairāk kā pietiekoši.
Skaidrs, tu labāk par mani zini kas man ir jāpārslēdz un kādas aiztures man ir domāju ar šo mēs arī varam sarunu beigt, jo visi tavi apgalvojumi balstās uz "es domāju ka tā būtu jābūt"
Savadāk vai ne savādāk, bet es jau pašā sākumā teicu ka tā būs, bet tu bļāvi ka man būs lieli tēriņi, tagad mēģini attaisnoties.
Nē, nav un nebūs, man ne tikai nepatīk augstos apgriezienos rēcoši motori, bet arī skaļi izpūtēji.
Piedod, zinu, ka tev labāk patīk parunāt par to, kādas kurpītes vai iespīlētās apenes ir labākas, un citas velopediņu tēmas, bet es šajos jautājumos neesmu spēcīgs, tāpēc mums diskusija tāpat nevarētu sanākt.
Atkal izrādi savu nezināšanu, 9000 noteikti nebija īsts saabs, vismaz tavā izpratnē. Manā izpratnē, arī mani 9-3 ir zviedru dizainēti, zviedru ražoti, tātad pietiekoši saabisks, GM pat uz šī modeļa vēlāk uzbūvēja cadillac, laikam bls. Jā, tas motors nāca arī opelī, tikai ar standarta jaudu, 175hp, bet motors ir nācis no zviedriem.
Vēlreiz, īpaši apdāvinātiem, atkārtoju, šajā modelī nekad nav nācis 2.3 un labi ka tā (man ir bijis arī tāds)
Tālāk atkal murgi par kaut kādiem urs4 kuram tu savā dzīvē pat blakus neesi stāvējis. Cik zinu tiem Vmax bija ap 250 km/h, cik tad rādija tahometrs? Tad tur tālāk runājot par ikdienas mašīnām aiziet vw motorsport un blablabla
Nezinu, kas tur man ir briesmīgs, bet max grieze ir jau pie 2k apgriezieniem un pūtiens arī, tā ka domāju ka pat no tādiem apgriezieniem varu paātrināties labāk kā ar tavu raķešgolfu. Un ar patēriņu arī viss ir labi. Kā jau teicu, esmu braucis ar daudz dažādām mašīnām, un tādi apgriezieni ir tikai bezmotoriem (vai trasēm domātām, bet ar tādu nav patīkami braukt ikdienā) savādāk ar tiem gan būtu problēmas pakustināt kaut ko uz priekšu. Bet nu jā, atceramies ka tev arī ir mazliet virs 100 zirdziņiem, tā ka loģiski.
Es nekam nepiesējos, tu teici ka man būs tēriņi, bet tu uzbūvēšot mazbudžetā. Zinot ka tu jau 300 esi izmetis par motoru nekāds tur baigais mazbudžets nesanāk, mana būvēšanās pie 300-400€ nostāsies gala rezultātā pie ~260zirgiem un 400nm
Pievienojos jautājumam par statistiku.