iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
core 30.09.2022 6:44

Nevar, nevar... par šo jau gadiem tiek runāts, vienam cilvēkam šis esot "ērti", pat solīja aptauju uztaisīt vai vajag mainīt vai nē, bet laikam ir tik "ērti", ka pat to neizdarīja.

core 23.09.2022 8:19

Pilnīgi piekrītu, arī šis vienmēr besī

core 19.09.2022 22:48

Kāpēc tiek prasīti ieteikumi, ja tos tāpat neņem vērā?

core 18.09.2022 13:07

Diezgan smieklīgi kad msh citus sauc par cietpaurīgiem dogmātiem

core 11.09.2022 19:29

Labi, man apnika tev kaut ko pierādīt, lai jau tev būtu raķete ar normāliem darba apgriezieniem. Varbūt kādreiz izbrauksi ar kaut ko no šī gadsimta, tad sapratīsi par ko runāju

core 11.09.2022 8:23

msh rakstīja: Jā, protams - ar tādiem kam VNT. Tam pašam 2.5 10v TDI, LT esošajai versijai ar VNT pūtiena apogeja uz aci liekas esam ap 1.7 - 2.5 V6 180 zs versijai ražotājs sola no 1,5k, un izbraucot lai to pārbaudītu un iedziļinoties [mašīna smaga un tas cēliens tāds mēreni nogludināts] jāsecina ka tā arī ir - tādam pašam motoram vārgākajai, 150 zs versijai ražotājs sola no 1,2k - kas pat varētu būt, sasniedzamais pūtiens mazāks un varbūt arī turbīna mazāka, nav sanācis pārbaudīt - bet stāsts nav par to, bet par motoru ar nemaināmas ģeometrijas turbīnu Es vispār labprāt būtu golfa topošajam turbiķim uzlicis VNT - atdūros uz to ka nāktos būvēt no nulles izplūdnieku jo vajadzētu ārēju WG - dīzelim ar VNT pūtienu regulē noliesinot degmaisījumu, benzīnniekam tas variants neder.

Iespējams, es nestrīdos - stāsts ir par to ka ražotāji uz izpūtējiem, tāpat kā visu citu taupa un paceļot šitik daudz jaudu bez izplūdes pārskatīšanas vai maiņas ir optimisms. Turbīnai pārāk liels pretspiediens vienā vai otrā galā ir kaitīgs, es tik nezinu kas slikts notiek ar pretspiedienu karstajā galā, gan jau lielas temperatūras - un, protams, palielināts degvielas patēriņš; degviela sadedzināta tiek bet papildus enerģija aiziet stumjot izplūdes gāzes. Tavā situācijā prasītos lai rezultātu pārskata cilvēks kas rubī fišku, un nav no tiem kam darbības princips ir "saiģot".

Nu bet protams, es pat neatceros kad pēdējo reizi būtu braucis ar turbo bez vnt. Un kā jau teicu, neesmu izjutis tevis nosauktās turbo problēmas. Ar dīzeli pārslēdzoties pat pie 2k apgriezieniem var ļoti strauji paātrināties.

Sanāca vienu vakaru izmest tādu lielāku līkumu, tad nu pa ceļam paeksperimentēju ar robiem un apgriezieniem. Nosecināju, ka man ceturtais robs ir apmēram tas pats, kas tev 5. Nu nē, paldies, pie tādiem apgriezieniem mašīna reaģē agresīvi pie mazākā piedūriena gāzes pedālim, lai kā censtos, man neizdevās paātrināties tik maigi lai meitai nenošūpotos galva. Es priecājos, ka man ir 5. ar kuru var vienkārši normāli paātrināties, bet ja vajag sporta režīmā, tad ir 4. vai pat 3.

core 08.09.2022 16:56

Acīmredzot nav braukts pietiekami, varu iedot izbraukt ar dīzeli, kas jau no 1,5k ceļ ļoti labi.

Es jau neapstrīdu ka ar resnāku izpūtēju var dabūt vairāk jaudas, es apstrīdu, ka es nedabūšu vairāk par 215 zirgiem

core 08.09.2022 7:29

Nē, tu tā domā nevis zini, pieļauju ka tā varētu būt pēc lielās turbīnas uzlikšanas, bet tad jau redzēs.

"tev pat tās sešas sekundes diez vai spīdēs pēc tērēšanās lai izspiestu vēl 50 zs - kamēr man tās būs mazbudžetā" es nez ko es esmu tur piedomājis.

Tad jau laikam R motorā saabs ir izspiedis pēdējo no tā izpūtēja, bet nu labi, kad līdz tam nonākšu ir doma arī intereses pēc uzlikt uz jaudas stenda, tad jau redzēs, varbūt ka tev taisnība...

core 07.09.2022 23:20

Nekas netraucē, bet neredzu tam nekādu jēgu, jo šo pašu motoru bez problēmām var sabūvēt līdz 300 zirgiem, kas priekšpiedziņai ir jau vairāk kā pietiekoši.

Skaidrs, tu labāk par mani zini kas man ir jāpārslēdz un kādas aiztures man ir domāju ar šo mēs arī varam sarunu beigt, jo visi tavi apgalvojumi balstās uz "es domāju ka tā būtu jābūt"

Savadāk vai ne savādāk, bet es jau pašā sākumā teicu ka tā būs, bet tu bļāvi ka man būs lieli tēriņi, tagad mēģini attaisnoties.

Nē, nav un nebūs, man ne tikai nepatīk augstos apgriezienos rēcoši motori, bet arī skaļi izpūtēji.

core 07.09.2022 22:53

Piedod, zinu, ka tev labāk patīk parunāt par to, kādas kurpītes vai iespīlētās apenes ir labākas, un citas velopediņu tēmas, bet es šajos jautājumos neesmu spēcīgs, tāpēc mums diskusija tāpat nevarētu sanākt.

core 07.09.2022 20:56

Atkal izrādi savu nezināšanu, 9000 noteikti nebija īsts saabs, vismaz tavā izpratnē. Manā izpratnē, arī mani 9-3 ir zviedru dizainēti, zviedru ražoti, tātad pietiekoši saabisks, GM pat uz šī modeļa vēlāk uzbūvēja cadillac, laikam bls. Jā, tas motors nāca arī opelī, tikai ar standarta jaudu, 175hp, bet motors ir nācis no zviedriem.

Vēlreiz, īpaši apdāvinātiem, atkārtoju, šajā modelī nekad nav nācis 2.3 un labi ka tā (man ir bijis arī tāds)

Tālāk atkal murgi par kaut kādiem urs4 kuram tu savā dzīvē pat blakus neesi stāvējis. Cik zinu tiem Vmax bija ap 250 km/h, cik tad rādija tahometrs? Tad tur tālāk runājot par ikdienas mašīnām aiziet vw motorsport un blablabla

Nezinu, kas tur man ir briesmīgs, bet max grieze ir jau pie 2k apgriezieniem un pūtiens arī, tā ka domāju ka pat no tādiem apgriezieniem varu paātrināties labāk kā ar tavu raķešgolfu. Un ar patēriņu arī viss ir labi. Kā jau teicu, esmu braucis ar daudz dažādām mašīnām, un tādi apgriezieni ir tikai bezmotoriem (vai trasēm domātām, bet ar tādu nav patīkami braukt ikdienā) savādāk ar tiem gan būtu problēmas pakustināt kaut ko uz priekšu. Bet nu jā, atceramies ka tev arī ir mazliet virs 100 zirdziņiem, tā ka loģiski.

Es nekam nepiesējos, tu teici ka man būs tēriņi, bet tu uzbūvēšot mazbudžetā. Zinot ka tu jau 300 esi izmetis par motoru nekāds tur baigais mazbudžets nesanāk, mana būvēšanās pie 300-400€ nostāsies gala rezultātā pie ~260zirgiem un 400nm

core 07.09.2022 14:52

Nu tieši tā, 207E ir tieši tas pats 207L, tikai ar samazinātu jaudu, kā pats redzēji manā linkā, tas motors arī tiek tirgots zem abiem kodiem. Ražotāja atstātā rezerve ir tie 25hp ko 207L var dabūt ar čipsi, un kas ir tāds vidējs jaudas pieaugums jebkurai mašīnai ar čipsi, manam var dabūt ap 50.

Saprotu, ka tev šausmīgi gribas mani kaut kā aizskart visu laiku to opeli pieminot, bet tev nesanāk un tur no opeļa, izņemot daļu hadenes, īsti nekā arī nav. Un pat ja būtu, nepārdzīvo, es opeli izvēlētos labāk par vw.

Atkal nepareizi, manam 9-3 B23x nenāca, nāca B28x, bet tam bija savi +/-, domāju pats spēj iedomāties kādi. Bet nu tava loģika ir skaidra, tas motors ir sūds, jo bija arī jaudīgāki motori kas tad ir tas kas tev zem kapota?

Kārtējā (bez)loģikas pērle no tevis. Es tev visu laiku stāstu par savu benzīnieku, tu uzraksti "laikam ar dīzeļiem tikai esi braucis" Jā, tie man skaitās milzīgi apgriezieni, kādus esmu redzējis tikai bezmotora mazauto. Manam 5 robu (nāca arī 6 robu kārbas) benzīnam pie tāda ātruma būtu ap2,6k apgriezienu. Tad iedomājies kā mans saabs celtu augšā ja tam arī būtu tādi bezmotora apgriezieni, bet nē, paldies, es tādu zāģi negribētu, kā Wala augstāk minēja tā tomēr ir ikdienas un šosejas mašīna.

Nu ja nezini, ko tad murmulē?

core 07.09.2022 12:03

Pasmīnēt tu vari, es visu laiku smīnu par taviem tekstiem. Ne velti 207L bagažnieka vāku rotā uzraksts 2.0t, bet 207E 1.8t, kaut gan, kā jau noskaidrojām, tas ir tieši tas pats divlitrīgais, atšķiras tikai ar programmējumu.

Nu jau tu atkal sāc tēlot muļķi, jo nav vairs ko teikt. Jā R ir cita turbīna, cits sajūgs, citas sprauslas un vēl šis tas, bet domāju ka tu labi saproti, ka tas nav motors.

Nevajag man tagad stāstīt kādi motori bija golfā, es pats zinu, bet tu teici ka saabam nebija ar ko paspīdēt 0-100 lauciņā, jā daļēji pat piekrītu, ātrākais tā laika 9-3 ieskrienas 6.7 sekundēs (pēc papīriem) vienīgais golfs kas to pārspēj ar 6.6 sekundēm ir R32, tāpēc jautāju, kuri ir tie golfa spīdekļi, nerunāsim nemaz par to ka vidējais pa ielu braucošais saabs noteikti ir ātrāks par vidējo golfu.

Paldies par izsmeļošo info par tavu golfu, tik ko nozīmē "tad būtu ar īsu kārbu"? Es škiet atceros kaut kādu tavu bildi no lietuvas bāņa, kur pie 130 jau bija kaut kādi milzīgi apgriezieni.

Nu jau tu saki to pašu ko es, es arī paātrinājumu izbaudu trešajā robā, un tāpēc man neinteresē tavi 0-100, nav vairs tas vecums lai skrietos no krustojuma līdz krustojumam, un 3. robs kā reiz ir saaba jājamzirdziņš, to tev pateiks jebkurš saabists.

Kādi būs mani tēriņi un ar ko slikts ir B207?

core 06.09.2022 18:27

www.rendcarparts.com/saab/parts/12736279-32016264-55351988-55351989/RD55575037

Ceru šis atbildēs uz tavu jautājumu.

Nezinu varēja vai nevarēja paspīdēt, bet augstāk pats atzini ka tikai švakākajā versijā (ar mākslīgi samazinātu jaudu) tas nevarētu noskriet tavu golfu, kurš esot baigais gājējs un tas pats ir tikai uzsākot no vietas. Un golfs tajos gados varēja paspīdēt? Ar lielāko daļu motoru kas ieskrienas virs 10 sek? Tas viens R32 ir tas spīdētājs?

Es esmu ar tādu 115 zirgu motoru braucis iekš mk3, cik tur starpība varētu svarā būt? 200kg? Pie tam tā bija 3 durvju versija, kas pieļauju ir vieglākā. Nu nedomāju ka tas svars varētu spēlēt tik lielu lomu, ka iekš mk2 tas motors pēkšņi kļūst par raķeti.

Tā arī neatbildēji uz jautājumiem, cik lieli būs mani tēriņi un kas slikts ir B207 motorā?

core 06.09.2022 16:09

Tik garš teksts, tik daudz muļķību

Kāpēc tu domā, ka tu zini labāk, kas man ir? Man ir tieši 207E nevis R. Un 207R nav pilnīgi cits motors, tas ir praktiski identisks. Tātad vēlreiz, padalies, kas tajā B207E/L ir slikts, lai es arī zinātu.

Cik liela būs mana tērēšanās? Es domāju tas būs vēl mazāka budžeta mazbudžets kā tev. Ar tērēšanos es jau tēmētu virs 300 zirdziņiem.

Tad kad tev tas golfs tiešām ieskriesies tajās 6 sekundēs tad arī parunāsim, pagaidām tie ir tavi sapņi. Un tu pārāk lielu nozīmi piešķir tiem 0-100 cipariem, man tie vispār neinteresē, man vairāk interesē 80-160 vai kaut kas tamlīdzīgs, un tur jau tā aina var būt pavisam savādāka.

Nē, tu spried pēc savas šaurās pieredzes, es esmu braucis ar daudz un dažādām mašīnām, no 0.6 līdz 6.0, no 2 cilindriem līdz V12, ar turbīnām un bez turbīnām, un arī ar 2.0 golfu esmu braucis, tā ka domāju varu diezgan objektīvi vērtēt kas iet un kas neiet, hahaha!

core 06.09.2022 6:50

Tam vārgajam turbiķim ir tas, par ko tu vēl tikai sapņo, šobrīd ir ap 200 zirgiem, kaut kad tuvā nākotnē pienāks vēl kādi 50-60 klāt. Tu atkal spried pēc internetā sagrābstītas info, es pēc savas pieredzes

core 05.09.2022 18:20

Tur nebija tikai B207, bet gandrīz jebkuršs šīs tūkstošgades motors. 9-5 aero, par ko teica GB12, noteikti nenāca 207tais

Nu, nu, kas tam B207 tik slikts? Jau divi gadi braucu neko sliktu neredzu.

core 04.09.2022 10:29

Nepārspīlē, tur nebija nekādi 5 cilvēki un arī ne mazs iveikals. Pirms dažiem gadiem vēl tie motori bija pieejami lielā apjomā. Tagad gan ir jāpameklē, bet var atrast joprojām.

core 04.09.2022 10:25

Kas tad nu? Golfam? tak tagad jau jauda tāda ka vairāk nevajag, vairāk vajag zīmuļiem. Arī sāksi zīmēties? Vai vienkārši beidzot saprati, ka tas 2.0 nav nekāds gājējs?

core 04.09.2022 8:58

Aaa, nu skaidrs, tad jau laikam cilvēks ir ieberzies, cerams ka pats to zin

core 04.09.2022 0:57

Nezinu, raksti un prasi viņiem kāpēc tik lēti. Dažus gadus atpakaļ viņiem bija jauns dīzelis pilnā komplektācijā (sprauslas, kolektori, egr, TURBĪNA, ģenerators utt) pa 3k €, reāli apsvēru tādu pasūtīt, bet toreiz uzradās citas prioritātes, tagad jau kādu laiku vairs nav redzēts.

Bet tu izskaidro kāpēc mēģini vienmēr būt gudrāks par citiem? Ja tev pasaka ka pa 1500 ielika jaunu, kāpēc jāmēģina kaut ko pierādīt un apstrīdēt?

core 03.09.2022 17:34
core 19.08.2022 20:49

Jā, var.

core 16.08.2022 18:26

Policijai nav jāzīlē Čikatilo vai nē, ja bēg, tātad ir ko slēpt. Un tāds ir jādabūn no ceļa nost pēc iespējas ātrāk, kamēr nav uzbraucis taviem vai maniem bērniem. Tad kad sāks regulāri šādā veidā dabūt nost no ceļa, citi jau sāks aizdomāties, bēgt, vai tomēr apstāties. Nevis kā tagad, pofig, bēgšu zaudēt nav ko, sliktākajā gadījumā bišķi lielāks sods, ko tāpat nemaksāšu. Tāpēc, kā jau teicu, 100% atbalstu šādu policijas rīcību.

core 14.08.2022 23:02

Malači, tā ar visiem vajadzētu, vai ar mopēdu, vai ar auto. Patiess prieks par policijas darbu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti