Un iepriekšējais īpašnieks bija braucis ap 2k gadā, un bija gadi kad vispār nebija braucis, pat apskate nebija ieta
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un iepriekšējais īpašnieks bija braucis ap 2k gadā, un bija gadi kad vispār nebija braucis, pat apskate nebija ieta
Nu nez vai 127k km ir glabāts garāžā, tas ir 7k gadā, es ar savu cabrio nobraucu ap 10k gadā, un man viņš pilda ne tikai cabrio funkciju, bet arī kā otrā ģimenes ikdienas mašīna
Un tavuprāt V12 kabrioletu pērk lai ikdienā brauktu uz darbu 200km?
Nu es vairāk par tiem, kam regulāri "piečakarējas par neko", vai "viņiem ir uzdevums vecas mašīnas neizlaist ar pirmo", ticu, ka kādreiz var gadīties kādi pārpratumi, bet tā noteikti nav sistēma, pēc savas pieredzes spriežu.
Tavs piemērs par signālu man atgādināja paša pieredzi ar signālu. Neatceros kādai mašīnai, bet bija tā, ka signāls darbojās tikai uzspiežot vienā stūrī, pārējo visu varēja spaidīt cik gribi, nekas nenotika, tad nu jautājums vai apskatē par šo drīkst likt divi vai nē, jo teorētiski signāls darbojas, bet apskatnieks tak nezin, ka ir tikai viena vieta kur uzspiest. Līdzīga situācija man ir šobrīd ar busu, kreisais pagrieziens darbojas kā vajag, bet slēdzot labo, kloķis ir mazliet jāpavelk uz sevi, savādāk neieslēdzas, es ta to zinu, un man tas problēmas nesagādā. Busam drīz apskate, redzēs ko teiks.
Es katru gadu eju apskati 3 savām mašīnām un nereti vēl sanāk izpalīdzēt kādam draugam, radam, tā ka reizes 4-5 pa gadu antenas ielā sanāk paviesoties. Citur nekad neesmu gājis apskati. Ne reizi, neviens, man nav "piečakarējies" par neko. Visi mani vieglie (nepavisam ne jauni) VIENMĒR iet apskati ar pirmo, parasti ar 0. vērtējumu, atceros pa visiem gadiem pāris reizes, kad bija 1 par kādu nepamanītu sīkumu. Pat gadu atpakaļ pārdotais 1997. gada saabs gāja apskates pa "0", un skatos, ka jaunais īpašnieks turpina šo tradīciju. Busam ir gadījies dabūt 2. vērtējumu, bet vienmēr ir bijis skaidrs par ko.
Man kaut kā ir sanācis novērot, ka tie kam apskatē "piesienas par neko", tiem pašiem CP piesienas par neko, VID piesienas par neko, visi mēģina apkrāpt utt.
Saabam 2.0 nāk ar 150 un 175 un 210 zs. 150 un 175 atšķirība tikai softā, 210 zs motors 1:1, atšķirība turbīnā, sprauslās un softā.
Pajoli, tas tu?
Kāpēc tev tas interesē?
Nu es sevi uzskatu par daļu valsts, tu nē? Un valstij ietu labāk, ja būtu mazāk tādi kā tu, kas sēž un gaida uz laimes lāci, bet pats nepakustinās ne pirkstu lai kaut kā uzlabotu savu labklājību. Un tādi, diemžēl, ir diezgan daudz.
msh rakstīja: Priekš cilvēka kurš nēsā rozā kontaktlēcas reālisms tiešām varētu likties pēc negatīvisma, nemaz nešaubos.
Jā, zināmas iedzīvotāju gripas labklājības līmenis ir audzis, bez šaubām. Tāpēc arī Rīgas centrā, pa kuru tu mīcies, vecākās mašīnas lielākties ir tādas, kādas Latvijā ir vidējās mašīnas. Ārpus tava burbuļa gan labklājība sevišķi augstu vilni nesit - teiksim, ir ļoti jūtams ka ir diezgan spēcīgs pieprasījums pēc mašīnām 500-1000e budžetā - laikam aiz labklājības. Bet tie rādītāji uz kuriem tu atsaucies - it kā nomināli ir patiesi, tikai interpretēti tiek nepareizi - tā kā vēlams piekariņam, lai tas varētu smīdināt tautu, stāstot par to cik mēs labi dzīvojam - kā redzams, viens otrs uz to pat uzķeras. Algas ir kāpušas, jā - valsts/pašvaldību sektorā dēļ minimālās algas celšanas, un ministriem/saeimas deputātiem, jo paši sev algas cēla. Mazumtirdzniecības apgrozījums parāda labklājību, un tāpēc tas parāda ka mēs tagad labi dzīvojam? Kā tev šķiet kāpēc pagājušogad radās visādi jaunu tačku pirkšanas rekordi - aiz lielas labklājības? Nē - dēļ tā kā pasaule tika dirsināta ar kovidu, nelielais pārtikušo slānis pagājušogad diezgan švaki varēja vazāties apkārt pa kanāriju salām un citām naudas notriekšanas vietām - attiecīgi par tādējādi ietaupīto naudu sapirkās tačkas. Pirktspēja nav augusi, drīzāk tikai samazinājusies - vienkārši nauda tiek tērēta redzamākos vai vieglāk uzskaitāmos veidos.
Tevis piesauktā labklājība ir radusies trijos veidos. Pirmkārt, uz parāda - personīgā vai valsts. Otrkārt, izpārdodot rietumniekiem [un arī austrumniekiem] īpašumus. Treškārt, lielai tautas daļai izbraucot, palikušajiem vienam otram rodas iespēja tikt pie bik labāk atalgota darba. Nekā laba gan nav nevienā no šīm trim lietām...
Investīcijas pieaug, jā - lielākoties visādos rietumu brendu dārgu figņu pārdošanas veikalos. Bet ja tu domā ražotnes - tad pateicoties emigrācijai rietumu ražotnes kas atveras pie mums pārāk bieži ir domātas kā ražotnes ES nomalē kurās varētu ērti ievilkt Baltkrievijas un Ukrainas strādniekus, tb mums no tā drīzāk ir mīnuss nevis pluss...
Kaut kā vienīgā joma kurā ir jūtams kaut kāds pluss no tiem eiropas standartiem ir korupcijas samazinājums pie cepistiem...
Jā, brīvā darba spēka un kapitāla kustība ir liels MĪNUSS. Tu tur redzi plusu? Tajā ka Latviju pēdējo 15 gadu laikā pametuši 762 tūkstoši (c) ReČeka iedzīvotāju - ne jau pensionāru - ?
Par "atteikšanos no muitām" īsti nevaru iebilst, bet tikai tāpēc ka mūsu ierēdņi un valdībnieki ar švaku muitas kontroli jau savlaicīgi piebeidza tos, kam tā būtu varējusi palīdzēt. Kaut vai neesmu piemirsi ka pirms pārdesmit gadiem Grenctālē zemieki protestēja pret to ka mierīgi veda iekšā leišu cūkgaļu...
Fondi un projekti - varbūt ir labi, bet tikai individuālā līmenī. Valstij tie ir radījuši atkarību - paskaties uz visām no jauna noasfaltētajām šosejām [neskaitot jūrmaleni] - visas pa fondu naudu - padomā kas būtu ja tās nebūtu, un kas būs kad tās nebūs...
Izglītības iespējas ES... Jā - pēc kuras tie jaunieši un pieaugušie ļoti bieži iekš tā "ēes" arī paliek... Laikam arī esi palaidis garām to nesmuko statistiku - cik liela daļa jauniešu vēlas, tieši izsakoties, pabeigt videni un pist prom no šejienes.
Par eiro ieviešanu sasmējos. Kaut ko sajauci - lats ar eiro bija sasaistīts jau sen, un līdz ar to visa stabilizācija jau bija panākta tad. Vienīgais ko eiro ieviešana ir devusi - nespēju ES izjukšanas brīdī operatīvi atgriezties pie savas naudas. Nu labi, mazajiem cilvēciņiem arī ērtāku iespēju naļikā norēķināties pie leišiem - bez tavam burbulim tas nav saistoši, jūs tāpat noteikti pamatā ar kartiņām vicināties.
Jā, ES ir devusi ļoti labu platformu. Vajag tik paskatīties kaut vai uz to pašu Dombrovski
Par dažādiem mazākiem eirokrātiem nemaz nerunājot. Vienu tādu arī pazīstu - pieņemot ka tik gudrs kā tēvs, viņš varētu darīt labas lietas - tā vietā, spriežot pēc viņa purnagrāmatas profilā redzamās infas, viņš strādā kaut kādās bezjēdzīgās ES huiņas organizācijās kuras vai nu dublējas ar jēdzīgākām valstu organizācijām, vai dara kaut ko bezjēdzību. Bet alga, bez šaubām, ir laba...
Pipec, vaimanalogs.
Ko tu, dīkdienis, esi pats darījis lai uzlabotu savu finansiālo situāciju? Esi izgājis kaut kādus kursus (kuri, kā te jau minēja, ir gandrīz par velti), mācījies, vispār meklējis labāku darbu? Tu tak sēdi savā gaterī starp tādiem pašiem neveiksminiekiem kā tu, un bariņā čīkstat cik slikta ir pasaule, nepasniedz uz paplātes visu. Manā draugu/paziņu lokā neviens nepērk 500-1000€ miskastes, un jā, es pazīstu arī cilvēkus, kas dzīvo patālu no Rīgas. Bet visi viņi ir pielikuši kaut kādas pūles, lai uzlabotu savu labklājību.
Tiešām murgs kaut kāds, vispār neko nevar saprast.
Ko nozīmē "jo nebija kur piesieties"? Motors bija sauss, vai tomēr bija tā noplūde, kas ir ticamāk, un tātad tomēr bija kur piesieties?
Aaa, tad tu to nerakstīji?
Hmmm... nez kurš tad tas varētu būt? Laikam kāds ar ļoti augstu intelekta līmeni, šitik gudri izdomāja, zem sveša nika uzrakstīt ![]()
Tas tikai tu tā atkal domā. Pamēģini pabraukt pa slidenu ceļu ar bobcatu
fckns rakstīja: Jāņem ir Lolvo - tam vismaz nav žēl, ja piemīž grīdu vai saplēš salonu.
Tu msh brālis? Arī normāli nemāki runāt?
Tu arī varētu paņemt pauzi un atpūsties ar visiem saviem profiliem, nevis kaut kādus sūdus visu laiku kopēt.
Kur tur? Anglijā? Nu tad ir bišķi starpība, bet mēs neesam anglijā
Tieši tā no šķidruma maiņas nekas nemainīsies, tad jāpiekrīt msh un jājautā kāpēc tu bezsakarā iesaki viņu mainīt? Sliktas kvalitātes šķidrums var ātrāk sasalt vai ātrāk sākt vārīties, bet ne tādēļ lēkāt temp.
5gadīgu nodeva lūžņos? Izklausās pēc pasakas.
Paņēmi pašus lētākos ss, bez apskates, ar defektiem,un pēc tā spried par cenu?
Remonta iespējas lieliskas, Rīgā ir vismaz 2 servisi, kur viņus pārzin no A līdz Z
Jā, patiess speciālistu raksts, pat neatšķir 2. paaudzi no 3. citām mašīnām ar visādas kļūdas pa modeļiem.
Parādi man kādu lietotāja atsauksmi, kas sūdzas par rūsu.
Kāpēc uzreiz mīļo, man tā mašīna ne bijusi ne būs, kaut vai dizaina dēļ, bet es saucu lietas īstajos vārdos, ne kā jūs ar msh savus vw slavējat, kaut gan nav par ko. Un zinu 2 cilvēkus kas ar tādām ir braukuši (2. paaudze 2001. gada) un viens brauc joprojām, nav rūsas nekur, ne virspusē, ne apakšā, pats esmu pētījis. Un par elektronikas problēmām arī nesūdzas.
Nu papēti uz ielas, vai bildes ss.lv, nedomāju ka daudz rūsu ieraudzīsi, neskatoties uz to ka tā pati otrā paaudze ir vismaz 15 gadus veca.
Jebkura šī gadsimta. Iecienīta vai neiecienīta, bet uz ielām redzētas diezgan daudz, īpaši otrā paaudze.
Bet tas tikai viens piemērs, kas pirmais ienāca prātā, pirms kāda laika bija doma par opel insignia iegādi, arī nevienu puvekli neredzēju. Patiesībā vienīgais no šī gadsimta, kas tiešām saistās ar pūšanu ir VW, īpaši B6, pārejie ražotāji ir labojušies pēc pūstošajiem 80. un 90tajiem.
Un mums ir pilnīgi neinteresanti kas tev ir neinteresanti