iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
core 07.11.2021 20:59

Ko es izdzēsu, pamuļķi?

Kā jau paredzēju, "aizbrauc nosver", "protams, ka nebūs vienmēr" un citas atrunas

Drukā vēl, vismaz ir par ko pasmieties, gaidam vēl msh, tas tikpat gudrs kā tu, būs 2x lielāka jautrība

core 07.11.2021 20:31

Parādīsi kaut vienu avotu, kas to pierāda, pamuļķi? Es saku, ka tu smagi dirs, un tūlīt aplauzīsies

Pirms tu sāc visādus sūdus likt, jā, bmw ir labs izsvarojums, bet ne 50:50

core 07.11.2021 20:19

msh rakstīja: Redzi, es ar mašīnām braucu, nevis izpildos. Par visu, ar ko pakaļas bezpiedziņa ir pārāka par kvatru vai priekšas bezpiedziņu, pienākas smuks soda punktu skaits un trīsciparu naudas sodiņš. Un visā pārējajā ir tikai liels mīnuss. Un es redzu kur tā labākā vadāmība parasti beidzas - grāvī vai kokā - tām mašīnām tas ir tikai laika jautājums

Par to pakaļas bezpiedziņas savaldīšanu - priekš kam man darīt to, ko var nedarīt? Ja es iemīšu dziļāk nekā velkošajiem riteņiem ir saķere, sāks spolēt kāds priekšas ritenis, saķeri neapdraudot - ja tas notiks pakaļas bezpiedziņai, var gadīties arī aiziet krusteniski... Man patika kā sen atpakaļ audī stiliņā rakstīja viens otrās paaudzes kupejas īpašnieks, kam pirms tam bija bijusi žurka - "tas un tas BMW bija ērtāks, tas un tas labāks, tas un tas foršāks - bet gribējās arī braukt pa ziemu..."

Es redzu, ka tu pārāk daudz neesi ar mašīnām braucis, bet ļurināt patīk. Es daudzus gadus nobraucu ar pakaļas piedziņu, ne reizi grāvī nepabiju, tu ar savu priekšpiedziņu gan esi pabijis

Tu tak esi tas kas vienmēr stāsta par braukšanas kaifu, bet priekšpiedziņā nav nekāda kaifa.

core 07.11.2021 18:59

Kuriem BMW ir 50:50, vai vispār kuriem četru durvju auto vispār?

Pazemo vēl sevi, pamuļķi, pasmiesimies

core 07.11.2021 16:02

Pašam nav kauns par savu stulbumu? Parādi man ģimenes auto ar 50:50 svara sadalījumu.

P.S. Palātā atkal internetu pieslēdza?

core 06.11.2021 19:46

Aizmirsi jautājumu uzrakstīt

core 06.11.2021 17:43

Nē, viņam ir 2.0, bet tāpat sūds

core 05.11.2021 14:35

Pipec, msh spridzina

core 01.11.2021 17:35

Kārtējais fufelis msh izpildījumā

core 29.10.2021 20:52

Tā nevar būt, Māris apgalvo, ka šī sistēma ir ērtākā kāda jebkad radīta.

core 26.10.2021 1:48
core 24.10.2021 14:40

150€ par mazgāšanu? Es savai mašīnai par nedaudz virs 200 varu dabūt jaunu.

core 17.10.2021 23:06

Par kuru no motoriem jūs vispār runājat? Abi par vienu un to pašu?

core 10.10.2021 20:46

To saka cilvēks, kuru klimats saldē nost.

Un par to saules sensoru... ne vienmēr saule spīd uz priekšējā paneļa, bet salonu silda tāpat.

core 25.09.2021 10:54

Man gan liekas, ka tu pats smagi kļūdies

core 24.09.2021 18:04

Te viss ir vienkārši, msham viss, kas ir ātrāks par viņa supergolfu, ir nekaunīga zīmēšanās, bet viss, kas ir lēnāks ir nemotora sūdi. Kā jebkurā tēmā,jādzīvo ir tā kā viņš dzīvo, savādāk būsi lohs, zīmulis utt.

core 19.09.2021 12:39

Kāpēc man jāprasa bradypusim, ja tu esi tas, kurš apgalvo, ka braukšana ar 1k rpm ir dzīves nepieciešamība? Viņš tik apgalvo to pašu ko es, ka dīzelis spēj bez problēmām to pašu ko tavs golfs, bez problēmām paātrināties no šiem apgriezieniem. Jā, es, iespējams, pat labāk kā tu zinu kas ir pilsēta, tāpēc ir domāts tas kloķīts, kas ir pa labi no tevis, parasti tur virsū ir R burtiņš un cipariņi no 1-5/6. Tāpēc jau jautāju, vai tev nav pēdējais laiks aprīkot savu mk2 ar automātisko kārbu.

Jā, arī normālais dīzelis apakšās neiet, tikai lēnām paātrinās (bez jebkādām vibrācijām, raustīšanās utt) gluži tāpat kā jebkura mašīna ar ko es esmu braucis (un es, atšķirībā no tevis, esmu braucis ar ļoti daudz un dažādām mašīnām, tilpumos no 0,6 līdz 5,0 vismaz), tik atšķirība tāda, ka atmosfērisks benzīns sāk iet tā ap 4k apmēram, bet normālais dīzelis ap 1,5k, un tieši tas ikdienas lietošanā to padara daudz patīkamāku, īpaši pilsētā, ja vien tev nepatīk tahometrā visu laiku turēt ap 4k. Tieši tāpēc, kā jau teicu, šogad ilgi lietotais atmo benzīns tika nomainīts pret turbo benzīnu, jo tas sāk iet no 2k rpm.

Un nezinu, kas tev tie par klabošiem dīzeļiem, manējais noteikti neklab, varbūt to vēl varētu nosaukt par vieglu tarkšķēšanu, un nav jau arī tā ka 4 cilindru benzīns ir baigā mūzika ausīm, ja tas ir kāds V8, tad jā, tur jau var nodarboties ar tavu mīļāko nodarbi, sišanu kulakā.

core 18.09.2021 16:42

Kāpēc tu esi tāds idiots? Mēs visi te visu laiku runājam par turbo dīzeļiem, kur lai tādu aizvēsturi kā atmosfērisks dīzelis es izrauju? Un arī tu visu laiku runā par turbo dīzeļiem, un stāsti ka viņi neejot, īpaši apakšās, salīdzinājumā ar tavu golfu vai audī. Un mēs tev sakam, ka tās ir muļķības, jo neei are normālu dīzeli braucis. Tagad, kad saproti, ka ar savu pļūtīšanu ei iebraucis auzās, tad dodiet viņam atmosfērisko dīzeli, jā to tu ar savu golfu nokodīsi, nestrīdos.

Un kāpēc joprojām ignorē jautājumu par to, kāpēc vajag braukt ar 1000rpm?

core 18.09.2021 14:40

Tieši tā "ģēnij", apkarinot vecu motoru ar mūsdienu loriņiem, tas kļūst par mūsdienīgu motoru, un līdz ar to visticamāk arī kļūst braucams, jo ne jau blokā ir tas spēks. Bet man patīk, ka tu apstiprini to ko jau teicu, un vēl ar tādu pārliecību

Nē, tā turbīna, kāreiz, sprūda "otrā galā", un nekāda avārijas režīma nebija, tik tas, ka tā mašīna apakšās bija tupa, un tad vienā brīdī rāviens, tieši kā tiem lūžņiem, ar ko esi braucis.

Man bija 2.3 benzīns uz, šķiet, ap 1,3t svaru, šaubos ka tas ir neadekvāti mazs.

Vienīgais kurš te sit kulakā, esi tu stāstot cik labs ir tavs mk2 un visi pārējie vecie vagi, es nekādu gadu vispār neminēju.

Bet vispār tu novirzījies no tēmas. Taisīsim eksperimentu, kas ceļ labāk no 1000rpm līdz, teiksim 2,5 vai 3k, tavs golfs vai dīzelis? Lai gan es joprojām nesaprotu, kāpēc tas ir vajadzīgs, tev labā roka lauzta?

core 17.09.2021 14:52

Un vispār esmu ievērojis, ka vienmēr, kad normāli cilvēki runā par mašīnām, tu bāzies pa vidu ar saviem vagiem, bet vienmēr tās ir čipotas tedeškas, čoms ar tjūnētu turbokvatro utt, tad ko, tie vecie vagi nemodificēti ir tik nebraucami, ka tādus nevar ar neko salīdzināt?

core 17.09.2021 14:42

Nu nēēē, nēēē, nu ne jau atkal - nu ne jau atkal msh sarakstījis palagus ar pilnīgām muļķībām

//Redzi, tevis piesauktās VAG četru katlu kuļmašīnas no fabrīķa nāk ar tādu jaudu, kāda tam ir nevis tāpēc, ka tās neturētu vairāk [no standarta 1.9 TDI kluča čaļi spiež ārā ~250 zs/450 nm - kā tur ar tiem tevis piesauktajiem itāļu un franču brīnumiem, cik tie tur?]//

Varu parādīt to pašu 1.9 itāļu brīnumu (tik iekš saaba, ne alfas) kam ir izspiests 315 zs un virs 600 nm un brauc jau daudzus gadus ikdienā, un IEDOMĀJIES... tur, nejūk ārā

//Kaut kāds 25 gadus vecs AFN par kaut kādu 5 gadus vecu 2.0 TDI ir sliktāks tikai tajā kas nāk ārā pa izpūtēju - ar lielākiem smidzinātājiem un attiecīgu regulējumu priekš iekšā sēdētāja viņš būs 1:1//

šis vispār bomba pat nezinu ko atbildēt, nesaprotu, tiešām tik stulbs vai izliecies? Smidzinātāji, regulējums... kāpēc pārbūvētu (labi, labi, saprotu ka tā nav nekāda lielā pārbūve, bet tāpat) un čipotu hlamu jāsalīdzina ar standartu, iedomājies, to jauno ar var sačipot un pārbūvēt, tad tas brauks vēl labāk.

//kā reiz sensenos laikos ar savu audī man apdzīvotās vietās kustībā vajadzēja divus robus, trešo un ceturto - jā, ar trešo, neapstājoties, varēja mierīgi izņemt lēni krustojumu, trešajā robā brīvgaitas apgriezienos motoram spēka pietika. Kamēr dīzelis ir jāgriež, jo kamēr tas nav iegājis pūtienā, tas vienkārši neiet.//

Pilnīgas muļķības, es ar dīzeli varu izdarīt to pašu, lai nebūtu tukša muldēšana, kad esi Rīgas tuvumā, esmu gatavs piebraukt un parādīt, lai būtu interesantāk, varam pat pamēģināt, kas no tukšgaitas ieskrienas ātrāk, dīzelis vai superduper mk2. Bet ja godīgi, nesaprotu kam šis ir vajadzīgs, jo lai arī mašīna uz to ir spējīga, kā jau pats atzini, baigā cēliena tur nav (un dīzelim tas cēliens parādās daudz ātrāk, kā benzīnam), bet man patīk kad ir cēliens, man nesagādā problēmas pārslēgties zemāk kad vajag, varbūt tev tomēr vajag apsvērt aprīkot savu mk2 ar automātu?

Un nē, nav tā, ka es esmu baigais dīzeļu fans, man vienkārši besī, ka viens pamuļķis, kurš tā īsti nemaz nav braucis ar kaut ko šajā tūkstošgadē ražotu, gudri spriedelē. jā, ja mēs pieņemam, ka dzīvojam 90tajos, tad varētu msh pat daļēji piekrist. Un vēl jautājums cik nokauti tie tavu pāķu čomu dīzeļi ir, jo reiz man bija darīšana ar dīzeli, kam sprūda turbīnas ģeometrija, tad nu tas arī uzvedās līdzīgi kā apraksti. Man pašam ir jau gadiem gan dīzeļi gan benzīnieki vienlaicīgi, tad nu pavisam droši, pēc savas pieredzes, varu teikt, ka ikdienā turbo dīzelis ir daudz patīkamāk un intereantāks par atmo benzīnu, tieši tāpēc šogad atmo benzīns tika nomainīts pret turbo benzīnu, pavisam cits braukšanas kaifs.

core 15.09.2021 20:52

msh rakstīja: Elementāri, vatson - tu rēķini absolūtos lielumos, es relatīvos. Relatīvos, tas ir - par piemēru paņemsim audī 2.3 motoru - pie 1k rpm 70% griezes, pie 2k rpm 80% griezes, pie 3k rpm 90% griezes - un tas viss ir pieejams tik ātri, cik ātri tu spēj nospiest gāzes pedāli. Tikmēr taviem četru katlu belarusniekiem tas izskatās - 1k rpm 30% griezes, 1,5k rpm - bik vairāk, 1,7k, mironis sāk atdzīvoties, 2k yay, pilns pūtiens [100% griezes moments] - pāreja no vieglas slodzes attiecīgajos apgriezienos uz pilnu slodzi mērāma sekundēs, un jo tas motors jaudīgāks, jo tas viss paliek briesmīgāk, jo tā starpība paliek lielāka. Jā, protams, tajā šaurajā diapazonā kurā tas turbodīzelis tiek piepūsts, viņš velk - jo cilindros tiek iepūsts bārs vai vairāk, un līdz ar to tiek sadedzināts attiecīgs daudzums degvielas - bet pa lielam tāds nebaudāms motors, ne tur atsaucība, ne viņš iet. Un jā - tu pie tādiem neatsaucīgiem dīzeļiem, acīmredzot, esi pieradis, un tāpēc tas tev liekas normāli - es esmu pieradis ka motora atsaucība ir mērāma sekundes tūkstošdaļās, nevis sekundēs, un asi ieminot grīdā kaut kas izmainās jebkurā apgriezienu diapazonā, un nevis tajā apgriezienu diapazonā, kurā jādudina pa pilsētu, ne tikai pietrūkst reakcijas asuma, bet pat pedālis pārvēršas par gumijas pedāli... Labi, man nav sanācis pabraukt ar pēdējās desmitgades dīzeļiem, paprovēt kā izpaužas progress turbīnu tehnoloģijās, bet spriežot pēc wikipēdijā lasāmajiem cipariem, fizikas likumus diži appist neizdodas, uzlabojums pret deviņdesmito gadu dīzeļiem ar VNT turbīnām ir diezgan neliels - divdesmitgadīgam 1.9 TDI ar VNT turbīnu pūtiens sākas pie 1,5k un apogeju sasniedz pie 2k - spriežot pēc wikipēdijā lasāmajiem cipariem, tā robeža ir bik pazeminājusies.

Ā, un runājot par atmosfēriskajiem dīzeļiem - man pirms dažiem mēnešiem sanāca izbraukt ar mk3 kadiju, 2.0 SDI - es biju ļoti pārsteigts - es pirmo reizi braucu ar dīzeli kas ir atsaucīgs uz gāzes pedāli - jā, protams, tā kaste ar to motoru diezgan švaki kustas, bet zato pirmajos divos robos tu asi iemin grīdā un motors reaģē, nevis kā TDI, kur pat skaņa neizmainās...

Es jau gribēju prasīt vai tu maz esi ar normālu dīzeli braucis, bet pats jau atbildēji ka nē. Dzīvo vien tālāk savā akmens laikmetā, mk2 uber alles

core 12.09.2021 7:35

Varens piedzīvojums tev bijis.

core 11.09.2021 23:38

Parādīsi elektroauto pa 100eur mēnesī?

core 06.09.2021 12:48

Aaa, atmiņas karti pircis, es jau domāju, ka kaut ko nopircis, ka tik gudri māca citus

Lasītākie raksti

Jaunie raksti