msh rakstīja:
GB12 rakstīja:
msh rakstīja: Atslēgas vārds "mazais servisiņš". Zinot ka tu esi strādājis dīleros un mitinies dižajā pilsētā, nebrīnītos ja tu nezinātu kā tāds izskatās no iekšpuses, redzot tavu izdevumu uzskaitījumu. Tātad, kādi izdevumi no tevis uzskaitītajiem mazajam servisiņam nebūs - "apmācības" - kādas vēl apmācības? Cilvēki ir vai nu apguvuši pašmācības ceļā, vai beiguši attiecīgas skolas; ja kaut ko nezina, prasa tiem, kas zina. Tālāk - "administratīvais personāls" principā neeksistē - tādi parazīti kā "pieņēmēji" tur noteikti nav, vai nu uz vietas strādājošs īpašnieks, vai, augstākais, kāds vecākais - "grāmatvedība" arī nav, lai arī nav izslēgts ka tiek izmantoti kāda grāmatveža ārpakalpojumi, ar apkopējiem tas pats, ja nu vienīgi akurāt kaut kad atnāk kāda apkopēja kādu "kopējo" platību uzkopt; savas darbavietas jāuztur kārtībā tiem, kas tur strādā.
Nu, aprēķins palika reālāks?
Tikai tad, ja tajā "mazajā servisā" īpašnieks, mehs, apkopēja un grāmatvedis ir viena un tā pati persona, un, protams, tiek optimizēti nodokļi.
Par apmācībām runājot - ņemot vērā to, kā tehnoloģijas attīstās, ar "attiecīgās skolas beigšanu", lai būtu kau cik labs mehs, īsti nepietiek. Reku, piecpadsmitgadīgam pasātam pat, lai nomainītu bremžu klučus, ar kompi jāslēdzas klāt. Un pašmācība... nuuu, labi... varbūt 30-gadīgam trusim tāds mehs der, bet normālam auto... nē, nu, var jau būt, ka Tu arī klizmas taisīšanu uzticētu kādam, kas to apguvis pašmācības ceļā.
Uz vietas strādājošajam īpašniekam vai vecākajam alga jāmaksā nav? Grāmatveža pakalpojumi ir par brīvu?
Tava skepse par pašmācību - nolaidies no saviem augstumiem
Cik nav dzirdēti stāsti par dīlerservisu mehu salauztām lietām vai situācijām kur šie mēdz strādāt ar kūvaldiem un lomikiem - ar visām apmācībām
Atceries - tas NAV dīlerserviss - tur aizbrauc mašīna, saka, "man ir tāda un tāda problēma" - īpašnieks vai vecākais paprasa mehiem, ja neviens neuzņemas to lietu darīt, tad attiecīgi potenciālo klientu pasūta - tas nav dīlerserviss, kam ir jāuzņemas remontēt, jo tās markas pārstāvis, neatkarīgi no mehu spējām. Ja tev šķiet ka smadzenes nespēj aizvietot kaut kādus kursus, tad atceries - visas tās tavas "normālās mašīnas" nesatur nekādas jaunus, nekur neredzētus tehnoloģiskos risinājumus - nu varbūt satur, bet pietiekami nelielos daudzumos, lai esot pieredzei ar vecākiem modeļiem, zināšanu robus, kuri ir attiecībā uz jaunākiem modeļiem, varētu kompensēt ar padomu vai autodatu. Piemēram, tava beha pa lielam ir uzbūvēta ar tehnoloģijām, kuru vecums ir 20 gadi, vai vairāk. Par tavu piemēru ar piecpadsmitgadīgas pastētes bremžu kluču maiņu sasmējos - jā, process, ko var izdarīt ar lētu porķiku un 25 eiras vērtu ķīniešu kabeli - vai, var arī darīt kā krievi, kuri vispār kompi apiet, jo tāda veida tehniskās darbības var arī veikt pa tiešo, ar attiecīgu pārejo darbinot iesaistītos mezglus pa tiešo.
Uz vietas strādājošs īpašnieks nopelna sev peļņu - grāmatveža ārpakalpojumi gan jau nav vairāk par dažām stundām nedēļā.
Labs serviss kur klientu pasūta
un diezgan smieklīgi, ka tu ar šo argumentē savu atbildi, un pasniedz to kā labo piemēru.
Es uz tādu servisu otreiz vairs nebrauktu, es izvēlos servisu kas atrisina jebkuru problēmu, nevis tikai tās kuras pats varētu, ja gribētu.


















Es to nevēlos, tāpēc uz tādu servisu nebraucu. Mans serviss līdz šim ir mācējis visu, tas ir labs piemērs.