Atkārtošu vēlreiz, pļura uz ceļiem ir pietiekoši reti, lai tas nebūtu galvenais kritērijs riepu izvēlē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Atkārtošu vēlreiz, pļura uz ceļiem ir pietiekoši reti, lai tas nebūtu galvenais kritērijs riepu izvēlē.
Palasi vēl augstāk, tur kur sākas saruna par riepām.
Cik platas riepas bija x6, cik platas roveram? Ko šis video pierāda?
Tātad 315 vietā uzliekot 305 vai 295 viss būs super? varēs gan golfu noķert, gan pielijušu pļavu pārbraukt?
Cik platas riepas bija x6, cik platas roveram? golfs ar 175 uzbrauktu tajā kalnā? Ko šis video pierāda? un ja Tu topgear uztver nopietni...
Palasi no sākuma ar ko šī saruna sākās.
Es nepiedāvāju nekādus variantus, es parasti cenšos pieturēties +/- pie ražotāja ieteiktajiem izmēriem, Tu visu laiku saki ka jāliek šaurākas, bet nepasaki cik šaurākas, kā šaurās visu laiku mini tik 175, kurai mūsdienu mašīnai vispār tādas vēl nāk?
Tu sāc izkausīties pēc msh
Nu ja, tāpēc 2-2,5 tonnu smagam džipam uzliksim 175 riepas, jo tā ir labākā izvēle, viss būss droši, līkumos turēsies ideāli, bremzēs arī perfekti Kā teica msh platās riepas ir tikai stilam
Runa bija par GLE vai GLC, kāpēc Tu tagad jauc iekšā CLA?
ko domenikss uzliks ja ražotājs nav paredzējis šaurākus diskus, no A klases pārskrūvēs?
Nabagauto ar 185 un priekšpiedziņu izbrauc tur kur X ar 315 un pilnpiedziņu neizbrauc? Tev viss labi?
Es kādā brīdī kaut ko teicu, ka kaut ko organizēju? Vai tavas tēmas noturēšanas problēmas saasinās?
Un visiem mercedes pircējiem vajag centrāleiropas ziemeni, un domenikss tādas arī visiem ir salicis?
Nu tad tā nav bijusi pielijusi pļava
Jo iegrimst dziļāk dubļos?
Bet Tev ir problēmas noturēties pie vienas tēmas, no platuma jau esi aizlecis līdz protektora dziļumam, un konkrētais gadījums ir pēc 1. decembra.
Un nonākam pie tā ko es jau pašā sākumā teicu, vai Tu domā domenikss ir uzlicis mūsu klimatam neatbilstošas riepas?
Tiešām gribi teikt ka dubļos labāk ir šaurāka riepa kā plata?
No pielijušas pļavas kā reiz ar 315 riepām ir lielāka cerība tikt nost.
Patīk tēlot muļķi? Kāds Latvijas mikroskopiskais tirgus? Ar ko Latvijas ziema atšķiras no Lietuvas, Igaunijas, lielas daļas Krievijas, Skandināvijas, Polijas? Un tas ir tikai mūsu kontinentā, arī amerikā ir mūsu platuma grādi, ar līdzīgām ziemām.
Un prasu vēlreiz, vai mercedes Latvijā tirgo ar centrāleiropas ziemenēm? to ka tās atšķiras domāju ka zin jebkurš.
Jā, un varbūt tieši tāpēc tas mercedes vadītājs brauca prātīgi, jo ikdienā parvietojas pa Rīgu, bet pa svētkiem bija aizbraucis pie radiem laukos, tad ko viņam vajadzēja darīt šajā situācijā?
Jā, protatams, ka var atšķirties, tāpat kā viena modeļa riepa dažādos izmēros, bet ko Tu ar to gribēji pateikt?
Palaidniex rakstīja: Mašīnas, kas paredzētas maksimus slapjam Vācijas bānim ir aprierpots mazliet savādāk, auto, kam ceļš ar sniega pļuru biezā slānī var būt ikdiena dažus mēnešus gadā...
Piekritīsi taču?
p.s. un, ja eksistētu ziemas rallija disciplīna, kur aizliegtas radzes, esi pārliecināts, ka riepas būtu tik pat platas kā vasarenes?
Tagad nesapratu, ko Tu gribēji pateikt. Ja mercedes ražo Vācijā, tad arī pie mums to tirgo ar Vācijas tirgum paredzētām riepām? Pilnīgas muļķības. Tad jau alfas pie mums var nopirkt tikai ar vasaras riepām.
Un sniega pļura mums ne tuvu nav dažus mēnešus gadā, pat ziemā pārsvarā sanāk braukt pa tīru, nosālītu piķi.
Visticamāk nē, bet arī ne tik šauras kā tagadējās naglenes, bet arī ielas mašīnām ražotājs paredz dažādus izmērus ziemā un vasarā, tik ja vasarā ir 255, tad ziemā noteikti nebūs 195.
Kas ir tie "apzināti veiktie uzlabojumi"? Braukšana ar standarta riepām, ar kurām, iespējams, tā mašīna izripoja no salona?
Nu būtībā pats atbildēji, ko gribēju pateikt, rallija riepa ir tik šaura tikai tāpēc, ka mašīnu tur pie ceļa praktiski tikai ar naglu palīdzību, ne gumijas, ielas mašīnu tur gumija, pat šipeni, tāpēc ir muļķīgi šaja sakarā salīdzināt ar ralliju.
msh rakstīja: Cik bieži tie dragsteri brauc pa latvijas ziemu, un cik bieži F1 bolīdi pa sniegu? Nerunājot nemaz par to ka tie ir jaudīgi divriteņi...
Te tev, protams, atkal radās iespēja atkal izraut kādu manu frāzi, kas ārpus konteksta izklausās komiski, un to tā arī pasniegt. Tātad - paņemam, teiksim, A200 20v - mašīnu kas līdz simtam uzceļ kādās sešās sekundēs, un komplektējās ar riepām, platumā no 195 līdz 215 [pēdējais cipars minējums] - tātad, kāpēc kaut kādam vidējam X6 šādam sniegumam vajag stipri platākas riepas? Vēl vairāk - kā šādi audī bez tik platām riepām spēj nolikt uz asfalta stipri lielākas jaudas? Varbūt tomēr platums nav izšķirošais?
Un ko tu ar to gribi pateikt? Vēl senāk mašīnām bija tādi paši riteņi kā zirgu ratiem, tad jau tavas 195 riepas arī ir tikai stilam?
Ko es izrauju no konteksta, tad ir vai nav platumam, ko ražotājs liek uz mašīnas, sakars ar jaudu?
Jau gaidiju kad kāds pieminēs ralliju, tu esi redzējis rallija riepu?
Un patiesi, kā tad ir, tu tak vienmēr saki ka braukt lēnāk ir atļauts, par ko šoreiz cepiens?
Tam Xam jau arī tik visjaudīgākaja versijā tas 315 ir, un tik aizmugurē, nav jau nemaz tik daudz tās mašīnas kam tāds nāk.