Un nonākam pie tā ko es jau pašā sākumā teicu, vai Tu domā domenikss ir uzlicis mūsu klimatam neatbilstošas riepas?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un nonākam pie tā ko es jau pašā sākumā teicu, vai Tu domā domenikss ir uzlicis mūsu klimatam neatbilstošas riepas?
Tiešām gribi teikt ka dubļos labāk ir šaurāka riepa kā plata?
No pielijušas pļavas kā reiz ar 315 riepām ir lielāka cerība tikt nost.
Patīk tēlot muļķi? Kāds Latvijas mikroskopiskais tirgus? Ar ko Latvijas ziema atšķiras no Lietuvas, Igaunijas, lielas daļas Krievijas, Skandināvijas, Polijas? Un tas ir tikai mūsu kontinentā, arī amerikā ir mūsu platuma grādi, ar līdzīgām ziemām.
Un prasu vēlreiz, vai mercedes Latvijā tirgo ar centrāleiropas ziemenēm? to ka tās atšķiras domāju ka zin jebkurš.
Jā, un varbūt tieši tāpēc tas mercedes vadītājs brauca prātīgi, jo ikdienā parvietojas pa Rīgu, bet pa svētkiem bija aizbraucis pie radiem laukos, tad ko viņam vajadzēja darīt šajā situācijā?
Jā, protatams, ka var atšķirties, tāpat kā viena modeļa riepa dažādos izmēros, bet ko Tu ar to gribēji pateikt?
Palaidniex rakstīja: Mašīnas, kas paredzētas maksimus slapjam Vācijas bānim ir aprierpots mazliet savādāk, auto, kam ceļš ar sniega pļuru biezā slānī var būt ikdiena dažus mēnešus gadā...
Piekritīsi taču?
p.s. un, ja eksistētu ziemas rallija disciplīna, kur aizliegtas radzes, esi pārliecināts, ka riepas būtu tik pat platas kā vasarenes?
Tagad nesapratu, ko Tu gribēji pateikt. Ja mercedes ražo Vācijā, tad arī pie mums to tirgo ar Vācijas tirgum paredzētām riepām? Pilnīgas muļķības. Tad jau alfas pie mums var nopirkt tikai ar vasaras riepām.
Un sniega pļura mums ne tuvu nav dažus mēnešus gadā, pat ziemā pārsvarā sanāk braukt pa tīru, nosālītu piķi.
Visticamāk nē, bet arī ne tik šauras kā tagadējās naglenes, bet arī ielas mašīnām ražotājs paredz dažādus izmērus ziemā un vasarā, tik ja vasarā ir 255, tad ziemā noteikti nebūs 195.
Kas ir tie "apzināti veiktie uzlabojumi"? Braukšana ar standarta riepām, ar kurām, iespējams, tā mašīna izripoja no salona?
Nu būtībā pats atbildēji, ko gribēju pateikt, rallija riepa ir tik šaura tikai tāpēc, ka mašīnu tur pie ceļa praktiski tikai ar naglu palīdzību, ne gumijas, ielas mašīnu tur gumija, pat šipeni, tāpēc ir muļķīgi šaja sakarā salīdzināt ar ralliju.
msh rakstīja: Cik bieži tie dragsteri brauc pa latvijas ziemu, un cik bieži F1 bolīdi pa sniegu? Nerunājot nemaz par to ka tie ir jaudīgi divriteņi...
Te tev, protams, atkal radās iespēja atkal izraut kādu manu frāzi, kas ārpus konteksta izklausās komiski, un to tā arī pasniegt. Tātad - paņemam, teiksim, A200 20v - mašīnu kas līdz simtam uzceļ kādās sešās sekundēs, un komplektējās ar riepām, platumā no 195 līdz 215 [pēdējais cipars minējums] - tātad, kāpēc kaut kādam vidējam X6 šādam sniegumam vajag stipri platākas riepas? Vēl vairāk - kā šādi audī bez tik platām riepām spēj nolikt uz asfalta stipri lielākas jaudas? Varbūt tomēr platums nav izšķirošais?
Un ko tu ar to gribi pateikt? Vēl senāk mašīnām bija tādi paši riteņi kā zirgu ratiem, tad jau tavas 195 riepas arī ir tikai stilam?
Ko es izrauju no konteksta, tad ir vai nav platumam, ko ražotājs liek uz mašīnas, sakars ar jaudu?
Jau gaidiju kad kāds pieminēs ralliju, tu esi redzējis rallija riepu?
Un patiesi, kā tad ir, tu tak vienmēr saki ka braukt lēnāk ir atļauts, par ko šoreiz cepiens?
Platumam nav nekāda sakara ar jaudu
dragsteriem aizmugurē milzīgās tupeles arī liek tikai stila dēļ , F1 arī galvenais ir stils
![]()
Tas tavs golfs tak ir zelta vērts, ietilpīgs krosovers un vēl jaudīgs, no citām mašīnām kaut kas līdzvērtīgs varētu būt cayenne, bet zinu, zinu, tu tūlīt pastāstīsi kāpēc cayenne ir sūds un golfs labs ![]()
Nezinu ko tu lieto, bet tas ir kaut kas stiprs ![]()
Kā var nokļūt mazāk, ja tās nekas nenoslēdz? Varētu tikai vairāk nokļūt. Un atkārtoju vēlreiz, izņemot klapes nekas tur neraustās. Izskatās ka tev pat nav sajēga ko tās klapes tur dara un kādu funkciju pilda, tu tikai bļauj līdz zaļajiem idiņiem ka tas ir slikti ![]()
Un bez klapēm mazāk recirkulācikas gāzes nokļūst cilindrā? par nevienmērīgu darbību pilnīgas muļķības.
Kapēc? Kādu funkciju tās pilda?
Un msh raksta, ka es sagrozot viņa teikto, lai paņirgtu. Nu ko te grozīt, lasi un ņirdz
Bet pašam gan patīk sagrozīt citu teikto.
Nu no šīm tikai divas mašīnas +/- iekļaujas, un pat tām 'svaigā skate" ir jau 3 mēnešus svaiga
msh rakstīja: Par 500 eirām var nopirkt mašīnu, kura ir pietiekama vismaz tik ilgam laikam, cik ilgam gābešņikam vidēji vajag mašīnu - gadam, tb mašīnu ar svaigu apskati.
Mans ieteikums balstās uz gābešņika drūmo realitāti - es, protams, neatbalstu šāda veida mašīnu lietošanu, bet ja cilvēkam neizdodas nopirkt mašīnu, ar kuru varētu braukt vismaz 5 gadus, jo visas sliktas, tad kāpēc ne? ![]()
Nu nu, parādi man labu mašīnu ar svaigu skati, līdz 500 eiro
msh rakstīja: Jā, jūsmiņ, bet kāpēc tā cena jāievērtē? Polo ar pusmotoru tāpat būs pārāks par džezu ar nemotoru - jo vismaz pusmotors, nevis nemotors - bet ja patīk braukt, tam polo var pie aprīkojuma par atbilstošu naudu ieķeksēt 200 zs motoru, kamēr džezam tāds tikai slapjajos sapņos nāk; par tā polo GTI cenu var varbūt var nopirkt divus džezus, bet ne vienu džezu ar motoru. Tā ka viss ir kārtībā - par ērtībām jāmaksā , un otrādi - ja negribas maksāt, tad tās nedabū, un beigās nonāc pie hondas, kur vienīgā ekstra ir kaut kāda uzticamība, jo dzelzis no septiņdesmitajiem gadiem - ā, un bāzītē nāk četri no koka izdrāzti puļķīši vadītāja durvīs, ar kuriem var virināt visus četrus logus; šausmīgi kruta ekstra.
Bez vācu, un ja šausmīgi nepatīk braukt, japāņu autobūves izstrādājumiem īpaši vairāk uz ko nav skatīties - fordeļus, itāļu un franču brīnumus nevienam nenovēlu, hujdajs ir fofāgens ar audī detaļu cenām, bet amerikāņi retajam ir saistoši.
Tu atkal kaut ko smagi jauc, japāņus būs pagrūti atrast ar airējamiem logiem, tieši vw bieži ar tādiem ir, man drauga mk7 pat aizmugurē tādi ir... 2014. gada mašīnai
Bet ja tu ar "puļķīšiem" domāji pogas, tad labāk jau puļķīši kā airīši ![]()
Nez, ko labu var līdz 500 eirām nopirkt?
Esmu redzējis, vienam no maniem auto arī tā ir.
Es nepiekasos pie "lukturi izstaro vatus", es piekasos pie tā ka tu tēlo pārgudreli, bieži vien arī par lietām par kurām tev īsti nav sajēgas. Jā, pa lielam jau tev ir taisnība par gaismas mērvienībām, tik es nesaprotu kādā sakarā tu to te iepļūtīji vispār, secinu, ka gribēji parādīt vismaz kaut kādā veidā savu gudrību. Un piekasos pie tā, ja jau tev tik ļoti parādīt savu gudrību pār citiem, tad neraksti arī savos komentāros par to, ka citi sejā dabūn vatus.
Meklēt? Tie nav jāmeklē,tie ir visur, jo tāpat kā pajolis eksperts, tu arī katrā tēmā lien ar savu gudrību, pie kājas, vietā vai nevietā. Ja jūs nedzīvotu pilnīgi pretējās Latvijas nekurienēs, tad varētu domāt, ka esat brāļi.
Ko tieši es esmu sagrozijis? Lai par tevi paņirgtu neko nevajag sagrozīt, tāpat ir ņirdzīgi.
Bet tu kā parasti neatbildēji uz jautājumu, kā tad tava golfa lukturi citiem acīs var dot 200w?
msh rakstīja: Vispār jau apgaismojumu mēra nevis vatos, bet gan lūmenos vai kandelās. Normāli tālie savu pleķi diez vai apgaismos diži tumšāk kā saule.
Nu kas tev par dzīves traumu? Kāpēc vienmēr gribas tēlot pārgudreli? Pats nesen rakstīji, ka pretīmbraucēji saņemot acīs tavus 200ciktur vatus ātri pārslēdzās uz tuvajiem, tagad redz mēra lumenos. golfam ir kaut kādi ekskluzīvi lukturi no kuriem starojas vati ārā?
Kur kāds vispār rakstīja ka mēra vatos? vienkārši gribēji paspīdēt ar gudrību?
P.S. par sauli un tālajiem vispār labs ![]()
msh rakstīja: Man nav "saistoša cenas diapazona", jo es mašīnas nepērku un nepārdodu - savā mūžā vienu pašu mašīnu esmu nopircis un to pašu šrotā. Es vienkārši redzu kā tas ir bik vecākām mašīnām - 15 gadus veciem audī - kur cilvēki mēdz pirkt smukus eksemplārus, kvatras, ar tomātu un/vai 2.5 TDI, ar mērķi ielikt mešalku un/vai 1.9 TDI - citreiz uzreiz, citreiz [parasti 2.5 gadījumā] kad motoram kaut kas lielāks notiek. Un kāpēc tā dara? Tu uzminēji, viena vai otra no nosauktajām lietām mašīnu padara jūtami lētāku - 2.5 kvatra ar tomātu var būt pat 2x lētāka par 1.9 TDI kvatru ar sešu robu mešalku.
Un vispār - kopš kura laika ss.lv ir rādītājs? Man vidusskolā mācīja ekonomikas pamatus, tu tādus laikam neesi mācījies - cenu nosaka piedāvājuma un pieprasījuma līkņu krustpunkts; ss.lv ir piedāvājuma līkne, kur bieži vien ir spēcīgi saskrūvētas cenas - par šitām jaunajām kastēm spriest neņemos, bet es redzu ciparus man saistošākām lietām tur - uhhh... Un es arī zinu cik ātri aiziet mašīnas, kuru cenas ir saldas...
Ekonomikas eksperts
![]()
Tad tāds ir tas jaudīgais golfs, kož pat LTeškas nost, bet nu mani tas nepārsteidz.
Bet Tev ir problēmas noturēties pie vienas tēmas, no platuma jau esi aizlecis līdz protektora dziļumam, un konkrētais gadījums ir pēc 1. decembra.