iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Bradypus 04.12.2024 15:13

Nē, šis nav gluži formālais. Ir iemesls kādēļ ASV (u.c. valstis) nepievienojās Vīnes konvencijai. Jo lielā mērā Vīnes konvencija bija daļas valstu lēmums un vienošanās iet ļoti birokrātisku CSN ceļu. Kur tas ir novedis, tagad diskutējam.

Bradypus 04.12.2024 15:10

VISI. Jebkura ātruma pārsniegšana ir nopietna. Je netici, vari pārjautāt iesniegumā policijai.

Bradypus 04.12.2024 13:32

Interesanti, ka TOLERANCES piesaucēji vienmēr piesauc to toleranci tikai vienā virzienā - attiecībā pret pašu izdarībām, un ir ārkārtīgi neiecietīgi (labākajā gadījumā) pretējā virzienā vai pat izteikti agresīvi.

Bradypus 04.12.2024 10:56

robchix rakstīja:

Bradypus rakstīja: Tipiska atbilde no cilvēka, kuram pajāt uz citiem - "bet ko tu darītu citā situācijā?". Neskatīties spogulī, neredzēt un nesaprast, ka traucē, neiespringt, lai rēķinātos ar citiem. Bet tam citam... Jā, tam jāatzīst, ka ir tipisks lohs, jo ir novērtējis situāciju, ka priekšā joslā ir tikai viens auto, kurš pagriezinu nerāda. Un pat ja nerāda un griezīsies, tam nav objektīva iemesla aizšķērsoat joslu. Bet tad izrādās, ka tur pie stūres ir tipiskais ceļa privātīpašnieks, kurš ar īpaši centību māk ievērot CSN burtu viedā, kas ir maksimāli traucējošs citiem satiksmes dalībniekiem.

Siuācija ir tieši tāda pati nevis citāda. Vai tur stāv viens ar asti laukā, vai pieci gaida iespēju apgriezties.  Lietas būtība no tā nemainās, josla IR aizņemta, ikdienā braucošam ši vieta ir labi zināma un prognozējama. Interesanti, tas nepārtrauktais taurētājs piecu gaidošo gadījumā arī stāvēs kā sestais un nepārtraukti taurēs?

Te arī parādās atšķirība  no pieredzējuša  un situāciju prognozējoša braucēja, no totāla loha,  kam pie tam ir sūdiga nervu sistēma un kurš tāpēc ir bīstams uz ceļa, jo būs situācija kur šāds nervozs lohs leks laukā no auto vicināties ar dūrēm un skaidrot savu CSN izpratni. Un dēļ tādiem vajagot jaunus CSN?   Jeb tomēr drapītes nerviem palietot?

Šausmīgi daudz attainojumu kretīniskai uzvedībai uz ceļa. Un viss koncentrējas uz vienu - pēc likuma burta ES neko nepārkāpju un visiem CITIEM ir ar MANI jārēķinās. Vienīgā taisnība - šādus kretīnus un viņu aizstāvjus NEVAR labot ar likumiem - tā ir attieksmes problēma. Un šie kretīni katru likuma burtu izmantos SAVĀ labā, lai apgrūtinātu dzīvi CITIEM.

Bradypus 04.12.2024 8:17

650 rakstīja: Ienāca prātā, varbūt kāds zin. Kāpēc piem tādā autolohu lielvalstī kā ASV daudzās vietās "horizontālie apzīmējumi" ir vēl papildus uzrakstīti ar vārdiem uz asfalta?

Tāpēc, ka ASV nav pievienojušās Vīnes konvencijai un attiecīgi tajā atrunātajiem "simbolu" noteikumiem.

Bradypus 04.12.2024 8:03

Jā, nopietni. Jo tieši tas, ka pie stūres laiž tos, kam tur nevajadzētu atrasties, rada dramatisko situāciju uz ceļa, kuru pēc tam "risina" uz citu rēķina. Interesanti, kā cilvēks, kurām tik ļoti rūp drošība, vienmēr būs gatavs no tās attiekties, tiklīdz piedāvās reālu risinājumu. Jo patiesībā jau ļoti patīk tā, kā ir - jo īpaši SODĪT. Tieši tā pierādās, ka visas runas par "prevenciju" ir tukša tiršana.

Bradypus 03.12.2024 17:38

Varbūt sameklē konkrētās izmaiņas likumi.lv vēsturē - līdz tam palikšu pie sava, ka nekad nav bijis atļauts braukt pa sabiedriskā transporta joslu taisni, tikai dēļ "interpretatoriem" tas punkts tika atrunāts precīzāk. Uupis un viņam līdzigie ir gatavi jebkuru saprātīgu punktu, kura izpilde prasa izpratni un rēķināšanos ar citiem, pārvērst par sodāmu burtisku prasību, kas realitātē sagādā problēmas visiem.

Bradypus 03.12.2024 17:32

Nu tad ir jāmaina vadītāju kvalifikācija tā, lai uz ceļiem nonāktutikai vadītāji, kas pavisam objektīvi ir pierādījuši, ka ir pietiekami labi braucēji, lai spētu iekļauties satiksmē. Tiem "kas varbūt īsti labi nemāk braukt" ir jānosaka ierobežojumus tiesību iegūšanā, nevis jālaiž braukt, apdraudot un kavējot pārējos satiksmes dalībniekus. Jācīnās ir ar cēloni, nevis sekām.

Bradypus 03.12.2024 17:25

Nu tas "balstīti uz" atstāj ĻOTI daudz vietas kvalitatīvai pārstrādāšanai. Tieši niansēs jau ir lielākās problēmas un atšķirības no Vīnes konvencijas dažādās valstīs ir gana daudz. Un vēl vairāk - policijas un sabiedrības izpratne par jomām, kas ir būtiskas. 

Paņem kaut vai to pašu apsteigšanu pa labo pusi, kas Latvijā NAV aizliegta un policijas vienaldzību pret nebraukšanu pa labo joslu, kad tā ir brīva.

Bradypus 03.12.2024 8:08

Tipiska atbilde no cilvēka, kuram pajāt uz citiem - "bet ko tu darītu citā situācijā?". Neskatīties spogulī, neredzēt un nesaprast, ka traucē, neiespringt, lai rēķinātos ar citiem. Bet tam citam... Jā, tam jāatzīst, ka ir tipisks lohs, jo ir novērtējis situāciju, ka priekšā joslā ir tikai viens auto, kurš pagriezinu nerāda. Un pat ja nerāda un griezīsies, tam nav objektīva iemesla aizšķērsoat joslu. Bet tad izrādās, ka tur pie stūres ir tipiskais ceļa privātīpašnieks, kurš ar īpaši centību māk ievērot CSN burtu viedā, kas ir maksimāli traucējošs citiem satiksmes dalībniekiem.

Bradypus 03.12.2024 7:25

Kuras ir tās CSN izmaiņas (stulbās) - kaut kā nesanāk atcerēties, ka braukšana pa sabiedriskā joslu būtu mainījusies - eksāmena biļetēs visu laiku ir bijušas bildītes ar pārtraukto un nepārtraukto līniju un joslu izvēles variantiem. Vēl kopš "krievu laika" bērnu spēles ar perfokartēm, ko Straume ražoja.

Bradypus 02.12.2024 17:13

Nu tik precīzi ceļu nosaukumus nezināšu, bet esmu pa tiem mežiem izbraucis, skatoties, lai nelienu, kur nevajag. Bet nu nav jēga šo diskusiju tuprināt, tā tomēr bija ironija - lai arī sēņotāji ļoti bieži ir tie, kas nemāk braukt koplietošanas satiksmē, bet kad vajag mežā ielīst, vari tikai pabrīnīties, kā.

Bradypus 02.12.2024 16:45

Militārajā poligonā var braukt, kad tur nekas nenotiek. Tie sēņotāju 1400 ir tad, ja ĻOTI gribas sēnes tad, kad apzinīgākie konkurenti ievēro aizliegumu. (Nu vai arī tiem, kas lien viemēr slēgtajā zonā).

Bradypus 02.12.2024 16:34

Kas vainas? Kādēļ ne tur, ja bail intensīvā satiksmē? Tur vēl mierīgi var pa ceļam piestāt ar kādu sēņotāju papļāpāt, ja nogurums māc.

Bradypus 02.12.2024 16:19

Bradypus 02.12.2024 15:33

Es domu sapratu, bet "piesienos", lai to nevarētu izdarīt kāds, kuram tas būs arguments, ka mūsdienu satiksmes problēmu ilustrēšanai piesauc "krievu laikus".

Bradypus 02.12.2024 15:11

Tā gluži nebūs. Briesmīgi nedroši būs, ja uz ceļa laidīs jebkuru. Briesmīgi droši - ja nevienu. Diskusija var būt tikai par to, kur un kā velkam svītru, kas nosaka kompromisu. 

Lēmumi ilgtermiņā ir degradējoši, jo nupat jau esam nonākuši, ka uz ceļa ir ne vien tādi, kam ir pamatoti būt sliktiem vadītājiem (piemēram, lauku pensionārs, kam nav nekāda cita transporta iespēju), bet arī tādiem, kam vienkārši nav ne mazākās vēlēšanās iespringt, bet māk tikai pieprasīt citiem garantēt savu drošību. Un tad vēl pa vidu - burta kalpi, kam vispār neinteresē drošība vai jebkāda izpratne par to - vienkārši patīk principiāli pieprasīt ievērot likuma burtu un SODĪT!

Bradypus 02.12.2024 13:32

Visi manevri ir "neobligāti", jo vari nebraukt ar auto vispār. Lai saņemtu atļauju vadīt auto, ir jāspēj izpildīts kaut kāds prasību minimums - diskusija ir par šī minimuma definēšanu, nevajag to aizvilkt citur.

Bradypus 02.12.2024 12:26

"Krievu laikos"? Tiešām?

maps.app.goo.gl/GqFTrG3ogCPxE74y7

Bradypus 02.12.2024 11:19

Tagad mentu naratīvu sāksi bīdīt? "80% rupjo pārkāpumu ir saistīti ar ātrumu" tikai propagandā, kura principiāli neatzīst un neuzskaita visus pārējos.

Bradypus 02.12.2024 11:18

Pats uz savu tekstu esi no malas spējīgas paskatīties? Tieši TU uzstāj, ka daļai satiksmes dalībnieku ir tiesības citiem uzspiest SAVU braukšanas (ne)prasmi. Tieši TU un tev līdzīgie "grib ceļu tikai man un man līdzīgiem", kamēr pārējiem ir pienākums "Nobraukt malā , iedzert kafiju , izčurāties".

Bradypus 02.12.2024 9:38

Nezinu, neesmu iedziļinājies un netaisos. Bet tu jau nemaz napamanīji, ka es izteicu viedokli nevis par konkrēto gadījumu, bet šeit klātesošo viedokļu paudēju ticību šim gadījumam.

Bradypus 02.12.2024 7:17

Varbūt izdotos piespiest sēdēt mājās, varbūt pat braukt ātrāk, bet respekts tikai samazinātos. Jau tagad ienīst tos, kas māk braukt ātrāk, un to tikai palielinātu. Un izdomātu arvien jaunus veidus, ka čakarēt citus. Respekts ir nevis braukt ātri, bet braukt sev piemērotā ātrumā, netraucējot citus.

Bradypus 01.12.2024 21:09

"reāli piespiedīs vieniem satiksmes dalībniekiem rēķinaties ar citiem satiksmes dalībniekiem" jā, cieņu pret citiem var uzspiest, vai ne?

Bradypus 01.12.2024 12:16

Malacis, sēdies, divi! Gatavo naudiņu soda nomaksai. Pašvaldība centīgi pēc CSN burta soda par pabraukšanu garām taisni iebrauktuvei pa sabiedriskā joslu. Aiz pēdējās iebrauktuves pirms krustojuma IR nepārtrauktā baltā līnija. Nogriezties tur krustojumā pa labi, var tikai izvēloties, kuru CSN puntu pārkāpt un tikai ūpja iedomu pasaulē var reāli braukt, rūpīgi ievērojos CSN.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti