Interesants detalizēts elektroauto īpašnieka pieredzes stāsts
Interesants detalizēts elektroauto īpašnieka pieredzes stāsts
Pis taisni, slepkavniek!
Un kurš sodīs, ja pieņem, ka pēc šādas shēmas? Visas sodītspējīgās iestādes ir Vienotības kontrolē. Kas, tavuprāt, stāv aiz Šlesera un spēj šos sistēmu lauzt?
Nu te mazliet jānošķir Ušakova "sodīšana", kas patiesībā bija labi organizēts politiķu darījums, ar ko Ušakovam tika piešķirtas 20% tiesības Rīgā par to, ka viņš uzņēmās politiskā zagļa lomas spēlēšanu elektorāta priekšā, ar to piesedzot valsts izzagšanu, no tā progresīvo stulbeņu haosa, kas ir tagad. Rekur Siliņa, lepni gāzusi Kariņu par pārlieku lepnu lidošanu... lido vēl lepnāk un vēl personīgo sulaini par valsts naudu algo. Un piedevām - tauta jau ir uzzinājusi, ko var dabūt vietā "gāžot Nilu".
Pamatojums augstajai cenai IR - baterija. Un, ņemot vērā, ka izsludinātajai "visas zemes elektrifikācijai" nemaz nav zināmu atradņu ar nepieciešamajiem materiāliem pie pastāvošajām tehnoloģijām, baterijas lētākas nepaliks.
Vai arī jāpārtrauc ražošana, ja preci negrib pirkt pat par pašizmaksu.
Nu jā, cilvēkus kuru "vajadzība" pēc auto nav ikdienas atsēdēšana korķos jau tik par benzīngalvām var saukt... Tieši kā varēja gaidīt
Elektroauto jauda ir milzīga, ja skatāmies uz spēju plēst ceļu un svars vistiešakajā viedā ietekmē ceļu bojāšanu.
Nu dafaj... Stāsti, kā tu risini EV lādēšanu vienādā ātrumā ar degvielas ieliešanu. Vai nu tā būs, ka tomēr "atrisināt" nozīmē ierobežot sava dārgā zaudējumus nesošā ieguldījuma izmantošanas iespējas, vienlaukus lepojoties ar degvielas cenā ietaupīto. Ak jā - ietaupījums jau ar tik uz citu reķina, jo pagaidām neliek kaut vienlīdzīgus nodokļus smagākam auto maksāt.
Vai pareizāk būtu teikt - neatrisinot, bet samierinoties ar uzlādes problēmu, jo pārdot to krāmu bez milzu zaudējumiem otrreizējā tirgū nevar. Bet jā - maz ir laimīgo EV pārdevēju.
Nē nu... vari jau reklamēt sliktāku un teikt, ka visiem tā vajag Bet jautājums bija par ko citu - varbūt pie savām mikrovajadzībām varēji vispār nepirkt to ķīmisko atkritumu čupu, bet būt pavisam ekoloģisks un pavisam iztikt ar sabiedrisko?
Loham loha domāšana. Cilvēks vienkārši netaisās pirkt elektroauto, kamēr tas vēl ir politiski stumts sūds. Kad pārstās būt sūds, varēs pirkt.
"Kas der vienam neder visiem." precīzi pateici. EV der vienam hobijistam, nevis visai sabiedrībai. Kādēļ tava iztikšana, veicinot lielu čupu ķīmisko atkritumu, ko tā īsti nemaz neizmanto, ir labāka par to iztikšanu, kas ar sabiedrisko braukā?
Kā jau šādiem raktiem ierasts - meli un pusoatiesība: 'Lai risinātu šo problēmu laicīgi, jaunuzņēmums SimpleCharge ir izstrādājis un darbībā pārbaudījis elektroauto uzlādes staciju, ko ir viegli pielikt pie jebkura gaismas staba pilsētā."
Nē, ne pie "jebkura", bet gan tikai pie tādiem, kas ir nodrošināti ar attiecīgu elektroinstalāciju un jaudas rezervi attiecīgajā apkašstacijā. Un arī tad - lai draudzīgi varētu palielinār no Polijas importējamās ogļu elektrības jau tā lielo apjomu:
Nē, neuzlabo. Litija baterijas degšanas gadījumā ir pilnīgi vienalga, cik apkārtējā vidē ir skābekļa, jo tā deg pašpietiekami, ar milzīgu jaudu pūšot sadegšanas produktus ārā. Par jebkādu gāzu pieplūdi no apkārtējās vides tur nevar būt ne runas. Tieši tādēļ arī priekšlikums ugunsdzēsēju dzīvību glābšanai - tai kastei izveidot vienu paredzēto vājo vietu, lai iznīcinošā uguns strūkla vismaz ir vienā paredzamā virzienā.
Kāpēc zāle ir īsāka par kokiem?
Par ko tieši? Esi tik tups, ka pat nespēj noformulēt, kas tavupāt ir meli, tikai atkārtot frāzi?
Nu jā... Zirgu piesaukšana ir tipiska EV stumšanas naratīvā, tikai pie viena piemirstas, ka EV bija jau pirms ICE, tikai zaudēja konkurencē un "Tiks attīstīta elektoauto uzlādes infrastruktūra, tiks risināts, lai ar vienu uzlādi varētu veikt lielāku nobraukumu un tāpēc arī gaidāma milzīga revolūcija uzlādes bateriju attīstības jomā." ir vairāk kā simts gadus vecs, nepiepildīts sapnis.
Ja tā revolūcija notiktu, EV nebūtu politiski jāstumj - tikai pilnīgi propagandoni stumj to naratīvu, ka EV nelieto aizspriedumu, nevis objektīvu trūkumu dēļ.
Es EV attīstībai (vai precīzāk sakot attīstības stagnācijai) sekoju, kopš Mežaparkā braukāja elektroRAF. Un pēc būtības neko varāk par lielas planšetes iebāšānu panelī jau nav izdomājuši. NAV revolucionāru izmaiņu elektrotehnoloģijās. Un par to, ka jau pie pašreizējā elektropatēriņa pat ražošanā nespējam tikt prom no oglēm, ir visvairāk žēl, bet tas ir FAKTS, pretstatā sapņiem par revolūciju.
Tā ir viņu problēma. Uzlīmes viņi var likt uz sev piederošiem dokumentiem, nevis citas valsts. Liegumu arī var likt tikai tiesību (nevis apliecības) izmantošanai Vācijā. CSDD pasudzeties var un dabūt to pašu bildi. CSDD nevar izpildīt minēto sodu, jo attiecīgi var reģistrēt liegumu tikai Latvijā.
Derētu sākt ar to, ka nevajag jaukt tiesības un apliecību. Tiesības nekur nevienam aizsūtīt nevar. Apliecību - nemaz nedrīkst. Apliecības fotogrāfiju? Nu tak vajag nosūtīt un vienu mēnesi uz to Vāciju nebraukt, kur problēma?
Esmu saskāries ar sodiem no ārzemēm. Palīdzēt tik un tā nevaru, jo nespēju saprast, kur ir problēma. Droši vien tāpēc arī atbildes nav, jo uz šādu jautājumu nav ko atbildēt.
Atkal melo. Tepat atpakaļ pat vienā komentārā tavam troļļubrālim atbildi sadalīju divās daļās - gan par to, ko meloja, gan par viedokli, kam nepiekritu. Bet nu jā - apgalvosi, ka meloju es, jo taču uzrakstīji, ka "neesi redzējis". Un, protams, ka formāli neviens nevar pierādīt, ka tu neredzēji Bet nu būtību jau tas nemaina.
Kad esi pieķerts melos, tad sauc to par kļūdīšanos? Nu pieņemsim, ka tik slikti zini valodu, ka video noskatoties, tā uzreiz nemaz nesapratu, par ko ir runa un arī video nepamanīji pašdarbnieku pagarinātājus sliktās redzes dēļ. Un nav jau tā, ka pavisam apzināti stūmi savu naratīvu, cerot, ka neviens cits tādai "sīkai" atšķirībai nepievērsīs uzmanību un tu varēsi kārtējo neērto viedokli vienkārši pasludināt par "runājošo galvu" lai vai ko tas tavā pasaulē nozīmē.
Interesanti, ka tu neskatoties iekomentēji pilnīgi pareizi, kamēr melītis, kas ir skatījies, ķeras pie meliem par video saturu
Atkal melo. Tajā video tieši ir runa par pašdarbību un elektroauto lādēšanu ar pašu izvilktiem pagarinātājiem.
Prasības ievērot elektrodrošības minimumu ir "atgriešanās pie fūrmaņiem un smakām kakām"?!
Nu CIK stulbi elektrofani var būt?!
Nu "zaglis viņš nav" jau nu būtu pārspīlēti teikts. Jā - viņš, līdzīgi kā Lembergs, mācēja zagt samērīgi, vienlaikus arī izdarot kaut ko pilsētas labā - kas salīdzinājumā ar valsts izlaupītājiem, protams, var neizskatīties pēc zagšanas
Bet nu stulbeņi, kas nāca pēc viņa parādīja, ka ļaunāk par zagšanu ir pilnīgs stulbums, kas spēj sačakarēt visu, pat nemākot no tā gūt personisku labumu.