Tik tiešām gribetu dzirdēt īpašnieka viedokli, kāpēc.
Jo man visulaiku likās, ka šis mazais ķinietis maksā tur ap 20tūkstošiem, bet ieejot mājaslapā un redzot to, ka 'lielās baterijas' ietilpības autiņš maksā sākot no 38tūkstošiem eiro(standarta cenā)... Tiešām apbrīnoju cilvēku izvēli par labu šim ķīnietim.
Turklāt subjektīvi manā skatā super neglīts noname ķīnietis, ieraugot uz ceļa uzreiz atsit preci no aliexpress... bet nu par gaumi nestrīdas. 😂
Citu(brendu) EV mazie dranduļeti:
Renault zoe no 39tūkstošiem
Nissan LEAF no 37tūkstošiem
Peugeot e-208 no 38tūkstošiem
Opel Corsa E no 36tūkstošiem
Volvo EX30 no 39tūkstoša
VW ID.3 no 39tūkstoša
(neieskaitot valsts atbalstu)
Visi viņi ar 'lielo bateriju' varot nobraukt ap 400km vismaz uz papīra, visi viņi ir +/- vienādā izmērā un cena visiem ir aptuveni viena līmenī, tad kur prikols pirkt to ķīnieti?!???
😕 Figviņzin kāda garantija, kādas ir garantiju 'apkopju' pielaides un visp cik tās ir ilgi un vēl pati baterija cik tā atri degradējas.... Moš operatīvais nebūs beidzies, bet bača būs jau zaudējusi tur 100km attālumu 😅
Reali interesē šo 'Ora' īpasnieku viedokli kāpēc pirka šo ķīnieti, nevis ko no zināmā un pārbaudītā jo cena nav ūber lētāka...
Vai tik tiešām tik lēti pardodamies, ka tā 3(par mazo baču) vai 5(par lielo) tūkstošu vērtībā 'iepazīšanās cena' ir pietiekams iegansts? 😂 Saprastu būtu 10-15tūkstoši lētak, ta vēl okei, tur tīrā piesaiste, bet te maksā +/- tikpat cik normālus parbaudītus brendus var dabūt....





















Nu atvaino, ka foļksvāgens vairs mazaku e-auto neražo id3 ir mazākais pieejamais ko jaunu var nopirkt...
Nisanam arī ir leaf vai tad ārija kas galīgi nav šajā klasē.
Salīzināju ar mazako pieejamāko 😉
Orai garums 4,235 mm un platums 1,825 mm
id3 garums 4,262 mm un platums 1,809 mm
Jāunākā E Corsai garums 4,060mm un platums 1,765 mm
Tā kā neko daduz jau neatpaliek.
Leaf jā ir garums 4,490 mm un 1,790 mm platums, tajā pasā cena diapazonā = sanāk izdevīgāks darījums pēc auto izmēra vietas/cenas 😉