Nissanam novēroju visai savdabīgu joslu asistentu. Tie malači piestūrēšanu uzbūvējuši uz ABS infrastruktūras - piestūrēšana tiek veikta piebremzējot pretējo riteni.
Resp. ES prasa, palūdzām programmerim piekodēt
Nissanam novēroju visai savdabīgu joslu asistentu. Tie malači piestūrēšanu uzbūvējuši uz ABS infrastruktūras - piestūrēšana tiek veikta piebremzējot pretējo riteni.
Resp. ES prasa, palūdzām programmerim piekodēt
Nu nezinu. Man nostrādāja pamatoti un vietā - blīvā plūsmā gaitā bija japaskatās ziņa
Vobšem izglāba. Paldies aizmugurējam Mersim par modrību - taurēja, bet paspēja nobremzēt.
Pārējās reizēs ir sarkanu vicinājis, bet avārijas bremzēšanu nav sācis
Domāju, ka resursu valsteles arī būs iniciatori sadalīšanai. Tur vietvalži gluži labi zina cik resursu pieejami un uz tāda pamata lokālo armiju mierīgi var uztaisīt.
Sākums būs tikko varas vertikāle saļodzīsies. To gan nav iespējams ne ietekmēt, ne prognozēt, ne pamanīt. Tas viss notiek bunkurā. Bet Jakutijas jaunais prezidents gaida.
Vispār šībrīža Krievija ļoti atgādina savu laiku pārdzīvojušu Zelta ordu
Liekas, ka Ķīnas teikto īsti par pilnu neņem.
Uz Stīpnieku ceļa zeme visu laiku ir lētāka. Un apbūves haips krietni zemāks. Tātad vēl arvien nav skaidrs kāpēc Jaunmārupes virziens
Domāju, ka zpatrioti vēl arvien ir ļoti pārliecināti, ka RU dieva nozīmētas misijas dēļ DRĪKST ierādīt jebkuram kā pareizi dzīvot. Pārliecību nenogurstot ir pumpēta kopš kautkādiem 1930 gadiem un tāpēc jau mantota paaudzēm. Pukins jau ir tikai rupors tai pārliecībai. Attiecīgi topārliecību nespēj sagāzt ne kautkādi nati, ne ukropi. Tikai valsts sadalīšana te ko var līdzēt. Un sākties tā var tikai no augšām. Neliela varas vertikāles saļodzīšanās radīs lokālajiem ķeizariņiem kādu iespēju sadalīt sektorus. Domāju, ka Baidena vizīte nopietni paļodzīja Pukina pozīcijas, bet laiks rādīs vai pietiekami
Bieriņi gandrīz līdz Mārupes robežai ar Bieriņiem, kā arī Mārupe Kantora ielas virzienā, ir kāpa. Gruntsūdens 2.5m, kāds 0.5m augsne, tālāk kautkas pa vidu starp baltu smilti un smilšakmeni. Es reāli nesaprotu kāpēc max populārais virziens ir tas uz Jaunmārupi, kur no Rīgas robežas ir viens vienīgs purvs
Nu nezinu. Pēdējais bija 208 ar 35k uz ODO. Tam gaitā uz 130 vismaz pāris reizes atslēdzās viens cilindrs un auto aizgāja servisa režīmā. Apstājoties un iedarbinot no jauna viss strādāja, bet uz itāļu bāņa uz 130 kreisajā joslā pēkšņs servisa režīms ir diezgan trauksmains notikums.
Iepriekš 3008 uz 24 h nez kāda iemesla dēļ tas muļķimēdijs izbeidzās. T.i. radio pārslēgt nevar, atpakaļgaitas kameras nav. Pēc tam diezkapēc ieslēdzās.
Iepriekš tikai Fiat 600L muļķimēdijs pēc 3 dienām pateica ardievas un vairs neatgriezās. Tādu arī atdevu.
Bet Pižika elektrība izskatās bēdīgi. Vēl inženieriem tur ir ko darīt
Tā jaunāregulācija neļāva arī tādus bez BIS uzstādīt. Izņēmums ir kkāds celtniecības konteineris
Man liekas, ka bez projekta vairs nevar neko būvēt. Vismaz Rīgā ne. Tur regulācijas nesen tika mainīta, vairs nav tādu iespēju. Līdz kautkādiem x m2 var vienkāršotu projektu, bet vienalga projektu un skaņošanu.
Resp treileris un tā attīstīšana ir labāka ideja kā mazas mājiņas būvniecība
Šādi efekti parasti gadās Bosch darinājumiem. Tie gan pārsvarā MB aprīko un tur šādi sviesti gadās, jo Bosch mēģina savus elementus papildināt, ne redizainēt.
šis ir ļooooti kaitinoši.
Es neiesaistos tikai Brady konspiraflūdošanā. Jo laiks aiziet nemaņā, bet sausais atlikums = 0.
Racionāli par politiku parunāt ir pilnīgi ok.
bet viss!
Hmm vai nelīdzenumi līkumos nebija? Man 3008 līkumainos kalna ceļos (Ziemeļzemē gan) ar nelīdzenumiem līkumos ļooooti nepatika. Tas auto sāka "kozļīt" uz tiem nelīdzenumiem un vnk celt ārā auto aizmuguri. Diezgan nepatīkama sajūta. Šis pats efekts ir faktiski visiem SUVveidīgajiem (izņemot Tesla Y ar bateriju grīdā). Komplektu veido augsts smaguma centrs + īss starpasu attālums.
Jaunajam 208 nekas tāds nebija. Tas multimēdijs bija savādāks un pastulbu UI (piem viemēr interesējās vai tiešām vēlos Android Auto), bet lēns gan nebija
Man vnk nav tik daudz laika, lai iesaistītos matu skaldīšanā, kas balstās uz daaaaaudzvārdīgi iemuldētu konspiraloģijas aksiomu.
Tur vnk aiziet ļoti daudz laika bez kaut viena racionāla domu grauda priekš manis. Tāpēc nelasu, neiesaistos. Ļoti tukši tas
Pižiks tomēr ir pilnīgs no-go teritorija. Pāris gadu laikā ir bijuši nomāti divi stipri jauni (abi zem 40k km) Pižiki un abiem nedēļas laikā bija elektriski gļuki. Man būtu bail Pižiku apsvērt kā pērkamu auto
twiterī arī šīs ģeniālās tēzes izkopē. Visiem priecīgi apspriest tad
Droši. Es arī ieraugu Brady ģīmi un skrollēju pāri.
Man tuvu viens no servisa atzariem. Un tur rudenī sākās atlase, plānošana, izstrāde. Nekas nav apstājies cik zinu
Nūū Ukrainai piepalīdzu arī es. Tie droņītāji jau tikai daļu aizlaida uz Ukrainu. Tad nenotveramajiem atriebējiem būtu ļoti daudz kas jānosvilina, lai atriebtu palīdzību Ukrainai. Arī Rīgas Satiksme piemēram.
NATO plānu ievērojami palielināt klātbūtni Baltijā pieņēma jau pagājušā gadā. Jaudīga lokāla gatavošanās jau sākās liekas, ka septembrī vai oktobrī. Attiecīgi lēšu, ka draudu līmenis tika paaugstināts jau stipri iepriekš.
Droņītāju litija bateriju noliktava. Neesot veselīgi ieelpot
Es diezgan mierīgi varu prognozēt, ka Turciju, Čīli, Japānu, Indonēziju agrāk vai vēlāk satricinās spēcīga zemestrīce.
Es tagad arī esmu slavenība.
Tur vajag varenas pareģa spējas, lai paredzētu zemestrīci seismiski aktīvā zonā agrāk vai vēlāk
Es beigās esmu nonācis pie monitora (t.i. ekrāns bez tūnera un Android) + chromecast. Tādam risinājumam ir ļoti jauks budžets, fantastiskas iespējas un nav kaitinošais Android TV par tavu naudu. Nu un monitora iegādi var uzasināt ļoti precīzi - maksāt tikai par attēlu, ne visādim bubinātājiem, kas papildus ieskrūvēti
Man šitāds pārsteigums bija ar kautkādu mazlitrāžas nomas auto. Dīzelim nav tik maza kompresija. Sajūgs beigts. Un ja mainīsi sajūgu, saremontē arī roceni pie reizes
Es saprotu tā: jau labu laiku tehnoloģijas ir gājušas tik tālu, ka ja tavs RD pīkst,tad mēra tevi. Līdz ar to šis agregāts jau diezgan sen ir pilnīgi neražīgs.
Un es nesaprotu kāpēc tas čalis to Porši nemēģināja maksimizēt Biķernieku trasē? Tur nevienu neapdraudot droši var gāzt, Tiguani nebūs. Trase par maksu protams. Bet tā nu tas ir