iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
eidis 12.05.2025 11:14

Man liekas, ka i3 nav siltumsūkņa. Apkure ar teņiem nav neko efektīva + baterija zaudē kapacitāti aukstumā

eidis 12.05.2025 11:12

topinamburs rakstīja:

nu jau 5 gadus vecs iepriekšējās paaudzes D-Korejas EV - kā bijis ap 380 km ar uzlādi, tā palicis. Ziemā, pie -20 grādiem - 280km. Man pietiek. Salons viemēr silts. Gadā nobraucam līdz pat 30 tūkst km. 

baterijas atlikums pēc pieslēgtā kompja - 100%

Nopirku ar 17 tūkst uz spidometra, pirms pusotra gada. 

Mašīna viegli ved četrus normāla izmēra rumpjus, drusku saspiežoties - visus piecus. bagažnieks pamazs, motortelpa nevajadzīgi liela, ir manāms tas, ka būvēts uz ICE platformas. Patēriņš varētu būt mazāks, vidējais par gadu ir 17 kwh/100 km, attiecīgi vasarā mazāks, ziemā - lielāks. Lādēju 99% tikai mājās / vasarnīcā. Degvielas izmaksas iepriekš bija ap 350 - 450 mēnesī, tagad - 80 - 120 eiro kopā ar mājas elektrību. 

Nu kas te var nepatikt????? 

Jā elektrificētiem ICE visiem redzama nejēdzīga telpas izmantošana. Krietni besī milzīgais SUV pārsvars piedāvājumā, kur telpas izmantošana ir vēl sliktāka un pie trūkumiem nāk klāt milzīga gaisa pretestība uz šosejas, kur tiem EV tā jau nav nekāds spožs sniegums

eidis 12.05.2025 11:07

imzz rakstīja:

Satiksmes ministrija: Rīgā slēgtā Altonavas ielas pārvada apkārtnē izbūvēt drošu pārbrauktuvi nevar;

Speciālisti atsaka tilta tuvumā atvērt dzelzceļa pārbrauktuvi;

Pārvada būvniecības iepirkums kavējas

www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/11.05.2025-satiksmes-ministrija-riga-slegta-altonavas-ielas-parvada-apkartne-izbuvet-drosu-parbrauktuvi-nevar.a598534/

Jā mērgļi. Īpaši priecē atteikuma motivators - blakus ir pārbrauktuve / viadukts. Tas nekas, ka no rīta tie ir pārblīvēti.

eidis 11.05.2025 17:47

nomiks rakstīja:

Opelis nav vienīgais transportlīdzeklis manā garāžā. Attālumus, ko nevaru nobraukt bez uzlādes pa ceļam braucu ar ICE/Hybrid.

Un par -20 ai, kā kļūdies. Silts salons ir burtiski uzreiz, logi attiecīgi arī atkūst momentāli. Nav nekādu bažu, vai varēs iedarbināt vai nē.

 

Man paplašinātajā garāžā nedienesta auto norūsēja. Tāpēc atmetu uzturēt plašu garāžu (skopums jā). Secīgi arī EV skatos puslīdz universālu. Nodefinēju universāluma sarkano līniju uz 400km wltp. 

Par siltu salonu nav nekādu šaubu. Slikti tikai, ka tas notiek radikāli samazinot range. Arī šoseja ietekmē range. Attiecīgi sliktākais scenārījs ir -20C uz šosejas.

 

eidis 10.05.2025 15:43

ZZZZ rakstīja:

GTD2 un līdzīgi domājošs personāžs. Bet kā taD iAuto tā?

Tas Macuda ir vislētākais elektroauto tirgū (atskaitot to Nissanu). Jo galīgi nav range. Un nav long range versijas, tikai lādējamais hibrīds, kas maksā jau diezgan pieklājīgi. 

eidis 10.05.2025 15:29

nomiks rakstīja:

Katrai precei savs pircējs, katram pircējam savi paradumi un vajadzības.

Arguments, ka range jābūt vismaz tādam, lai līdz tiktu līdz Tallinai, ir absolūti nevietā, ja ar šo auto nav plānots braukt uz Tallinu. Manam EV arī nobraucamais attālums ir max 260 km (ja brauc pa šoseju), bet es uz Tallinu braucu ar citu savu auto (ICE/hybrid). EV ir domāts ikdienas braucieniem, lādēju gandrīz tikai mājās (ar retām uzlādēm ārpus). Aigi pieeja degvielas izmaksu samazinājumam, kas līdzvērtīgs līzinga maksājumam, ir ļoti pat ok. Un visbeidzot, ja nu tiešām rodas vajadzība aizbraukt uz Tallinu, 20 min pauzīte pa ceļam nav nekas traģisks. Ir jau arī opcija braukt uz Tallinu ar īrētu auto (priekš kam?).

Apsveicu ar pirkumu, aigi! Lai labi ripo!

Nu un cik ziemā uz šosejas tam Opelim range? 

150? 

Man liekas, ka šāds rādītājs to auto padara par ne-da-auto. Ja aiz loga rāda -20C, tad jāiet meklēt īres auto, lai aizbrauktu līdz Ventspilij.

eidis 28.03.2025 14:28

WALA rakstīja:

Vairs jau īsti nav labākā aizsardzības līnija t.i. līdz ar dronu pielietošanu kaujās - purvam vairs nav to priekšrocību kā agrāk … Bet citādi mums tie purvi tādi “stilīgi” pamīšus ar smilšu kāpām, kur ideāli veidot ierakumus …

Droņīšana, kā arī bumbošana jau viena pati neko nedod - okupācija ir jāveic arī fiziski. T.i. ar personālu.

Šis arī iemesls neraustīties, ka karš sāksies rīt. Tam noteikti pie robežas vispirms jāizvieto personāls.

eidis 04.03.2025 15:34

Šis gan diezgan interesanti: pieņemu, ka liela daļa amerikāņu ieņēmumu nāk no ārvalstīm - visos stūros ir kādi amerikāņu bizīši. Iemesls tam ir izmaksas - izmaksu atšķirību dēļ tos nav rentabli būvēt USA. Tādejādi nektāmējoties ar pasaules problēmā viņš sačakarēs palielu skaitu amerikāņu biznesu.Un šodien palielinot ķīnas importa nodevu, sačakarēs arī daļu lokālā biznesa. Jo gandrīz jebkurš USA izstrādājums (izņemot Tesla!!!!) sastāv no ķīniešu detaļām. 

Izskatās, ka tā'sačokurošanās varētu pat ļoti nepatikt Trampa vēlētājiem. Maskam patiks

eidis 28.02.2025 17:45

Tāda bija arī čutene, ka rosība ap tarifiem tur jau sen

eidis 27.02.2025 22:17

Volx rakstīja:

In 2023, Japan exported $119B in Cars, making it the 2nd largest exporter of Cars in the world. At the same year, Cars was the 1st most exported product in Japan. The main destination of Cars exports from Japan are: United States ($40.9B), Australia ($8.53B), China ($7.39B), United Arab Emirates ($5.99B), and Belgium ($5.38B

oec.world/en/profile/bilateral-product/cars/reporter/jpn

Incanti. Varbūt tie auto tiek vesti izjaukti un tur tikai saskrūvēti dēļ kkāda likumu loophole

eidis 27.02.2025 14:52

0pis rakstīja: Tad jau labi. Uz VB gan ir tā mala kas ir apm. metru plata un p[a kuru auto parasti nebrauc, tātad reāli tur ir vairāk par metru ja vien smagais nespiežas pie svītras. Trobels tāds ka īpašas baudas pa to braukt nav, tik vien kā cik nepieciešams.

Tā mala beidzas prms Tūjas. Tālak ir 20cm strīpiņa. Un arī pietiek, zinies

eidis 27.02.2025 14:50

darklight rakstīja:

Jā, logu tīrītājs ir reāli stilīgs! Aizmirsu savā apskatā to pieminēt. Pozitīvi vēl tas, ka tam ir standarta stiprinājums, līdz ar to slotiņu var nopirkt pa lēto katrā benzīntankā vai lielveikalā.

Viena birste ir auto, kuriem stikla laukums ir 1pret2. Kādreiz bija Citroens ar š'du konstrukciju. Laistāmais bija tieši uz birstes. Ļoti efektīvi

eidis 27.02.2025 14:47

Volx rakstīja:

Ok, bet kā eksperti izskaidros klusēšanu Japānas sakarā? Tur ir pat vairāk ASV bāžu kā Vācijā un japāņu autiņi ir top pirktākās mašīnas.

Pirktās japāņu automašīnas tiek ražotas turpat USA. Pieņemu, ka ar JP tarifu karš jau ir sen.

eidis 17.02.2025 16:33

0pis rakstīja: Ātrums 50, ātrums 80-90, smagajiem. Ar 1m tev pietiks?

Man pietiek. Arī uz viaBaltic. Braucu taisni pa asfala daļu, nelīkumoju, zinu kāds būs smagā efekts. Pietiek

eidis 11.02.2025 15:09

imzz rakstīja: Ja runa par fūrēm vai autobusiem, tad nedomāju, ka joslas uz daudziem mūsu ceļiem ir tik platas, lai riteņbraucējam drošu attālumu intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespējams ievērot. Ierosinājums tāpēc ir riteņbraucējiem pa šādiem ceļiem braukt pēc iespējas maz vai nebraukt vispār.

1m ir droša disance. Ja velosipēdistam liekas par tuvu, tam jāiet patrennēties. Man personīgi garāmbraucošas fūres / autobusa ietekme nav nekāds pārsteigums (aiz priekšējā riteņa būs gaisa plūsma uz nomali, aiz pakaļējā stūra - uz iekšu). Aizmugurējo plūsmu izmantoju kā papildus spēku kustībai uz priekšu un vnk pieturu veļika stūri.

eidis 23.01.2025 18:18

Tam konkrētajam tā skrūve vadu uz masu pārrīvēja pēc aptuveni 4 gadiem. Latloto!

eidis 23.01.2025 18:17

Akcīzi gāzei pieskrūvēja ar 1/01

eidis 23.01.2025 18:16

Tās kastītes ir šur tur pilsētā. Piem pie Swedbankas uzbraucot uz Vanšu tilta. Bildē visus, kas neatļauti trolejbusa joslā. Jāuzmanās

eidis 23.01.2025 16:35

imzz rakstīja: ASV dienvidi, Luiziāna, Ņūorleāna, neraksturīgs sniegputenis. Dabā ir līdzsvars, ja kaut kur siltāks kā parasti, citur aukstāks:

Tāpēc, ka La Nina

earthsky.org/earth/la-nina-is-here-winter-2025/

eidis 23.01.2025 15:17

ZZZZ rakstīja: Jā nu muldoņa toč tas Jurčiks...

Viņš ir dir$#@js. Drusku pazīstu šamo. Nevajadzētu lietot kā ekspertīzi

eidis 23.01.2025 15:15

Gāzes vaina pamatā ir tehnoloģiskais līmenis: Vasja, kas uzstāda gāzes iekārtu, darbojas ievērojami zemākā tehnoloģiskā līmenī kā Nissan rūpnīca. Tu nekad nevarēsi paļauties, ka vadi/ caurules / stiprinājumi nav samontēti vietās, kur neatpūs / nepārrīvēsies. 

Man draugam auto gandrīz nosvila, jo Vasja barošanas vadu bija ar skrūvi piespiedis.

Gāze ir augstas riska apetītes darījums. Var sanākt un var nesanākt. Success rate Vasjam mainās katrā atsevišķā auto

eidis 22.01.2025 13:44

Benzīna kabriolets visticamāk nebūs nodzīts. Man diezgan veiksmīgi izdevās atrast lieliski saglabājušos

eidis 16.10.2024 14:20

Nu ir jau gan pasaules centrs tirdzniecības izpratnē. Kopā ar Āmeriku. 

eidis 25.09.2024 14:37

darklight rakstīja: Daudzi jau tomēr uz to MG nosaukumu pavelkās, domājot un cerot, ka palikusi vēl kāda saikne ar oriģinālo britu ražotāju. Nu tāpat kā Nokia telefoni.

Iznāca pabraukāt ar MG. Nu tas ir pilnīgs faaak!

Tas auto ir izgatavots, lai pāķos pacaniem lielītos: visi lukturi LED, visi paneļi LED, ādas beņķi, milzu planšete panelī, bet:

- tas auto neiet ittinnemaz. Jaudas/ svara attiecība tāda, ka bail satiksmē piedalīties. Braukāju Itālijā

- uz tiem milzu paneļiem nevar dabūt nekādu informāciju / setupu. Piem spidometra panelim bija tikai 3 komplekt, kas stipri maz viens no otra atšķīrās. Āra t nevarēja iegūt nekā. Vidējais panelis tas pats - milzu grafika, kas nesniedz nekādu informāciju.

Bet laukos pie Top stāvvietas gan jau kruta - auto liels, viss led, visi led paneļi, ādas sēdekļi. Tikai neiet un paneļi lieki

eidis 16.09.2024 14:26

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.  " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.

Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.

Ne tā - ķērkt s;āka, kad neapzināti novirzījos no joslas. Kad blenzu apkārt (Norvēģija tomēr) un vicināju rokas pa gaisu (kā savādāk ar bērnu un sievu parunāsi?), tam auto bija pilnīgi pokuj. Kad nepamanīju nobraukšanu no joslas, ķērca.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti