Viss tak loģiski: ir acīmredzami (vai kontāredzami), ka neizmetot profita NAV! Tātad.....?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viss tak loģiski: ir acīmredzami (vai kontāredzami), ka neizmetot profita NAV! Tātad.....?
Bet par jauno autovadītāju uzvedību: liekas, ka satiksmes izpratne ir kautkāds pieradums vairāk. Pirms nedēļas dabūju pabraukāt pa Tromso. Tur ir pāris luksaforu un nevienas zīmes - visa pilsēta turas tikai un vienīgi uz labās rokas likumu. Nu bāc cik grūti pierast. Regulāri krustojumos blisinājos vai griezu kādam ceļu. Kaut likumu zināju un Bieriņos mēģina līdzīgu praksi ieviest.
Viencexpercs rakstīja:
Instruktoriem izdevīgi mācīt. Katrs klients ir nauda.
Pastāstīšu reālu notikumu kas notika ar manu jauno sievu salīdzinoši nesen.
Viņu dzenāja braukt pa kaut kādiem neapdzīvotiem mikrorajoniem, brauca un brauca.... pilsētā vispār nebrauca. Un visu laiku stāstīja, ka vēl ļoti slikti brauc, pilsētā nedrīkst.
Tad, pēc kādas 5 reizes es sapratu, ka kaut kas nav kārtībā un uzzināju, ka citā auto skolā direktors ir mans labs paziņa.
Un sieva tur izbrauca vēl apmēram 15 reizes jau pa pilsētu, un nolika...ar pirmo reizi.
Iepriekšējajā viņa brauktu 50. Es domāju, ka tā parasti notiek - auto skolas dzenā, dzenā, līdz cilvēkam apnīk, mēģina nokārtot patstāvīgi un nenokārto.
Dēlam bija līdzīgi- instruktors stāstija, ka neprot braukt, kaut jaunietis jau diezgan pasen ar baltajām ļoti korekti braukāja pats. Bet tā nelaida vaļā. Uz skolas eksāmenu nē un viss. Nācās iejaukties.
Vareno nāciju gan izveidoja Bismarks (t.i. ļoti nesen). Pirms tam Vācijas teritorija bija mazu, kašķīgu karaļvalstu nosēta. Iespējams atgriezties pagātnē šiem nav nemaz tik grūti
Man liekas, ka i3 nav siltumsūkņa. Apkure ar teņiem nav neko efektīva + baterija zaudē kapacitāti aukstumā
topinamburs rakstīja:
nu jau 5 gadus vecs iepriekšējās paaudzes D-Korejas EV - kā bijis ap 380 km ar uzlādi, tā palicis. Ziemā, pie -20 grādiem - 280km. Man pietiek. Salons viemēr silts. Gadā nobraucam līdz pat 30 tūkst km.
baterijas atlikums pēc pieslēgtā kompja - 100%
Nopirku ar 17 tūkst uz spidometra, pirms pusotra gada.
Mašīna viegli ved četrus normāla izmēra rumpjus, drusku saspiežoties - visus piecus. bagažnieks pamazs, motortelpa nevajadzīgi liela, ir manāms tas, ka būvēts uz ICE platformas. Patēriņš varētu būt mazāks, vidējais par gadu ir 17 kwh/100 km, attiecīgi vasarā mazāks, ziemā - lielāks. Lādēju 99% tikai mājās / vasarnīcā. Degvielas izmaksas iepriekš bija ap 350 - 450 mēnesī, tagad - 80 - 120 eiro kopā ar mājas elektrību.
Nu kas te var nepatikt?????
Jā elektrificētiem ICE visiem redzama nejēdzīga telpas izmantošana. Krietni besī milzīgais SUV pārsvars piedāvājumā, kur telpas izmantošana ir vēl sliktāka un pie trūkumiem nāk klāt milzīga gaisa pretestība uz šosejas, kur tiem EV tā jau nav nekāds spožs sniegums
imzz rakstīja:
Satiksmes ministrija: Rīgā slēgtā Altonavas ielas pārvada apkārtnē izbūvēt drošu pārbrauktuvi nevar;
Speciālisti atsaka tilta tuvumā atvērt dzelzceļa pārbrauktuvi;
Pārvada būvniecības iepirkums kavējas
Jā mērgļi. Īpaši priecē atteikuma motivators - blakus ir pārbrauktuve / viadukts. Tas nekas, ka no rīta tie ir pārblīvēti.
nomiks rakstīja:
Opelis nav vienīgais transportlīdzeklis manā garāžā. Attālumus, ko nevaru nobraukt bez uzlādes pa ceļam braucu ar ICE/Hybrid.
Un par -20 ai, kā kļūdies. Silts salons ir burtiski uzreiz, logi attiecīgi arī atkūst momentāli. Nav nekādu bažu, vai varēs iedarbināt vai nē.
Man paplašinātajā garāžā nedienesta auto norūsēja. Tāpēc atmetu uzturēt plašu garāžu (skopums jā). Secīgi arī EV skatos puslīdz universālu. Nodefinēju universāluma sarkano līniju uz 400km wltp.
Par siltu salonu nav nekādu šaubu. Slikti tikai, ka tas notiek radikāli samazinot range. Arī šoseja ietekmē range. Attiecīgi sliktākais scenārījs ir -20C uz šosejas.
ZZZZ rakstīja:
GTD2 un līdzīgi domājošs personāžs. Bet kā taD iAuto tā?
Tas Macuda ir vislētākais elektroauto tirgū (atskaitot to Nissanu). Jo galīgi nav range. Un nav long range versijas, tikai lādējamais hibrīds, kas maksā jau diezgan pieklājīgi.
nomiks rakstīja:
Katrai precei savs pircējs, katram pircējam savi paradumi un vajadzības.
Arguments, ka range jābūt vismaz tādam, lai līdz tiktu līdz Tallinai, ir absolūti nevietā, ja ar šo auto nav plānots braukt uz Tallinu. Manam EV arī nobraucamais attālums ir max 260 km (ja brauc pa šoseju), bet es uz Tallinu braucu ar citu savu auto (ICE/hybrid). EV ir domāts ikdienas braucieniem, lādēju gandrīz tikai mājās (ar retām uzlādēm ārpus). Aigi pieeja degvielas izmaksu samazinājumam, kas līdzvērtīgs līzinga maksājumam, ir ļoti pat ok. Un visbeidzot, ja nu tiešām rodas vajadzība aizbraukt uz Tallinu, 20 min pauzīte pa ceļam nav nekas traģisks. Ir jau arī opcija braukt uz Tallinu ar īrētu auto (priekš kam?).
Apsveicu ar pirkumu, aigi! Lai labi ripo!
Nu un cik ziemā uz šosejas tam Opelim range?
150?
Man liekas, ka šāds rādītājs to auto padara par ne-da-auto. Ja aiz loga rāda -20C, tad jāiet meklēt īres auto, lai aizbrauktu līdz Ventspilij.
WALA rakstīja:
Vairs jau īsti nav labākā aizsardzības līnija t.i. līdz ar dronu pielietošanu kaujās - purvam vairs nav to priekšrocību kā agrāk … Bet citādi mums tie purvi tādi “stilīgi” pamīšus ar smilšu kāpām, kur ideāli veidot ierakumus …
Droņīšana, kā arī bumbošana jau viena pati neko nedod - okupācija ir jāveic arī fiziski. T.i. ar personālu.
Šis arī iemesls neraustīties, ka karš sāksies rīt. Tam noteikti pie robežas vispirms jāizvieto personāls.
Šis gan diezgan interesanti: pieņemu, ka liela daļa amerikāņu ieņēmumu nāk no ārvalstīm - visos stūros ir kādi amerikāņu bizīši. Iemesls tam ir izmaksas - izmaksu atšķirību dēļ tos nav rentabli būvēt USA. Tādejādi nektāmējoties ar pasaules problēmā viņš sačakarēs palielu skaitu amerikāņu biznesu.Un šodien palielinot ķīnas importa nodevu, sačakarēs arī daļu lokālā biznesa. Jo gandrīz jebkurš USA izstrādājums (izņemot Tesla!!!!) sastāv no ķīniešu detaļām.
Izskatās, ka tā'sačokurošanās varētu pat ļoti nepatikt Trampa vēlētājiem. Maskam patiks
Tāda bija arī čutene, ka rosība ap tarifiem tur jau sen
Volx rakstīja:
In 2023, Japan exported $119B in Cars, making it the 2nd largest exporter of Cars in the world. At the same year, Cars was the 1st most exported product in Japan. The main destination of Cars exports from Japan are: United States ($40.9B), Australia ($8.53B), China ($7.39B), United Arab Emirates ($5.99B), and Belgium ($5.38B
Incanti. Varbūt tie auto tiek vesti izjaukti un tur tikai saskrūvēti dēļ kkāda likumu loophole
0pis rakstīja: Tad jau labi. Uz VB gan ir tā mala kas ir apm. metru plata un p[a kuru auto parasti nebrauc, tātad reāli tur ir vairāk par metru ja vien smagais nespiežas pie svītras. Trobels tāds ka īpašas baudas pa to braukt nav, tik vien kā cik nepieciešams.
Tā mala beidzas prms Tūjas. Tālak ir 20cm strīpiņa. Un arī pietiek, zinies
darklight rakstīja:
Jā, logu tīrītājs ir reāli stilīgs! Aizmirsu savā apskatā to pieminēt. Pozitīvi vēl tas, ka tam ir standarta stiprinājums, līdz ar to slotiņu var nopirkt pa lēto katrā benzīntankā vai lielveikalā.
Viena birste ir auto, kuriem stikla laukums ir 1pret2. Kādreiz bija Citroens ar š'du konstrukciju. Laistāmais bija tieši uz birstes. Ļoti efektīvi
Volx rakstīja:
Ok, bet kā eksperti izskaidros klusēšanu Japānas sakarā? Tur ir pat vairāk ASV bāžu kā Vācijā un japāņu autiņi ir top pirktākās mašīnas.
Pirktās japāņu automašīnas tiek ražotas turpat USA. Pieņemu, ka ar JP tarifu karš jau ir sen.
0pis rakstīja: Ātrums 50, ātrums 80-90, smagajiem. Ar 1m tev pietiks?
Man pietiek. Arī uz viaBaltic. Braucu taisni pa asfala daļu, nelīkumoju, zinu kāds būs smagā efekts. Pietiek
imzz rakstīja: Ja runa par fūrēm vai autobusiem, tad nedomāju, ka joslas uz daudziem mūsu ceļiem ir tik platas, lai riteņbraucējam drošu attālumu intensīvas satiksmes gadījumā būtu iespējams ievērot. Ierosinājums tāpēc ir riteņbraucējiem pa šādiem ceļiem braukt pēc iespējas maz vai nebraukt vispār.
1m ir droša disance. Ja velosipēdistam liekas par tuvu, tam jāiet patrennēties. Man personīgi garāmbraucošas fūres / autobusa ietekme nav nekāds pārsteigums (aiz priekšējā riteņa būs gaisa plūsma uz nomali, aiz pakaļējā stūra - uz iekšu). Aizmugurējo plūsmu izmantoju kā papildus spēku kustībai uz priekšu un vnk pieturu veļika stūri.
Tam konkrētajam tā skrūve vadu uz masu pārrīvēja pēc aptuveni 4 gadiem. Latloto!
Akcīzi gāzei pieskrūvēja ar 1/01
Tās kastītes ir šur tur pilsētā. Piem pie Swedbankas uzbraucot uz Vanšu tilta. Bildē visus, kas neatļauti trolejbusa joslā. Jāuzmanās
imzz rakstīja: ASV dienvidi, Luiziāna, Ņūorleāna, neraksturīgs sniegputenis. Dabā ir līdzsvars, ja kaut kur siltāks kā parasti, citur aukstāks:
Tāpēc, ka La Nina
ZZZZ rakstīja: Jā nu muldoņa toč tas Jurčiks...
Viņš ir dir$#@js. Drusku pazīstu šamo. Nevajadzētu lietot kā ekspertīzi
Manuprāt autoatbalsts ir tikai tāpēc, ka to viegli administrēt. To kvotu naudu varētu jauki noplivināt siltinot blokmājas, bet tur tante Zoja vienmēr iebislst. Līdz ar to projekts nav realizējams.
Vienkāršāk nopļekerēt salietotos ladyshaver (c) Klarksons), kuriem cilvji paši atskries pakaļ. Un arī es. Navars diezgan nopietns sanāca