iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 06.09.2022 13:53

WALA rakstīja: Nu palasi vien cītīgāk savu rakstito "sārņu izdzinēj", no malas izskatas ka esi komunists kas komunusts, tas nekas ka muldi par brīvo tirgu.

Un no šī gara teksta arī ir visai maz jēgas, LVM darbibas nav nekadi savienojamas ar privātu mazu uzņemumu inteteresēm, vienalga kā tur gribetu to regulēt. LVM ur "vairumtirgotājs", kuram mazi krūmu kantori un viņu algu jautājums ir dzili pie vienas vietas. Un ja godīgi ari mana pieredze dažāda izmēra uzņēmumos liecina ka ar maziem uzņēmumiem ir pārāk daudz risku un ieguvumu tikpāt nav vispār. Tādēļ neceri ka tavu dzīvi vai dzīvi laukos jebkas un jebkad yzlabos, ja vien pats neizdomāsi jaunu biznesa nišu un nekļūsi ar to vismaz Eiropā pieprasīts ... un viss cits ir tikai tukša ņaudēšana par neko ... nu vai par to "cik labs ir/bija komunisms" ....

Labi viss, es apsolos nepiedrist šo tēmu vairak ar šāda tipa spriedelējumiem.

Tā arī ir. Mazu uzņēmumu vienīgais trumpis ir iespēja izaugt līdz lielam. No valsts puses mazā uzņēmējdarbība tiek pabalstīta, jo ļoti precīzi konvertē darbaspēku un aizvāc no ielām bezdarbniekus. Bet tā - mikrouzņēmumam nav pilnīgi nekādu iespēju strādāt ar augstu darba ražīgumu, jo neviens (pat īpašnieki ne) nefinansē to tehnoloģisko attīstību.

Nolēmu piedirst tēmu!

eidis 03.09.2022 22:07

Audi skandina Pārākums tehnikā. Tikko dabūju pārlasīt to pārākumu tehnikā. Jo notaupījuši. Tāpēc analoģija Hondai: pārākums pretrūsā.

Audi idiotisku pērļu ir pārpārēm. Kaut vai diožu lietošana pilnīgi bez vizuālā efekta. (šī nav mana pieredze, bet netālu bija iespēja novērot. Pasen) Toties finanšu efekts lietot'jam ievērojams - Pakaļējā gaisma, kas izskatās pēc parastas lampas, izrādās led un pārsteidz useri ar negaidītu izmaksu xsimtu veidā. To marku jau iegājies saukt par rAudi

eidis 02.09.2022 20:04

Man ir bijuši vairākas pakas dārgāki auto. Un tur uzticamībai nav darīts PILNĪGI NEKAS. Tur ir sakārti visādi idiotiski bubinatori, kas regulāri konfliktē ar visām sistēmām un tas hlams vienkārši biežāk jādzen uz servisu. Bet pats auto kā bija draņķīgi konturētss VAGmobīlis tā palika

eidis 02.09.2022 19:56

Es domāju nogalinošais tandēms ir Bosch + VAG. Katrs viens ir vēl ceļams. Kopā viņi ir saķērnājuši ne vienu vien auto.

Jā Honda rūsē 12+ gados un ir skaļa. Es to zināju un neviens nestrīdās. Honda nekad nav startējusi ar saukli: Pārākums pretrūsēšanā.... atšķirībā no dažiem VAG brendiem.

eidis 02.09.2022 19:53

Kad to auto pirku, eļļas vāku atverot jau varēja redzēt, ka tas ir VAG inženierijas meistarstiķis. Tā, kā tā bija vienīgā probza tam auto, tad izlēmām apsteigt paredzamo galu un veikt tīrīšanu + nomaiņu. Tagad man ir vecs jauns Audi

Ar eļļu sanāca tā - auto bija Eiropās uz 15k kilometriem. Pēc atgriešanās eļļa nomainīt un nekādu sliktu pazīmju nav.

eidis 02.09.2022 15:37

NAV cabrio! Nav vajadzīgs attiecīgi

eidis 02.09.2022 15:36

Man tas motors vēl nebija sācis klepot. Vnk pērkot tam tika novērtēts saturs iekšā un tika pieņemts lēmums apsteigt notikumus. Tika iztīrīts un ielikti jauni virzuļi. Pgdm izbraucis milzu apli pa Eiropām un neko sliktu nevar teikt. Eļļu nerij. Netika gan eļļa mainīta zem 10k. Nebija iespējas

eidis 02.09.2022 15:32

VAG ir sūdi vnk. Un vācu autobūve kopumā. Ir dažādos attālumos 3 Hondas un tām motoriem pilnīgi nekādas vainas. Domāju, ka motors saiet dēlī, kad Bosch pieķeras pie projektēšanas un VAG pie taupīšanas

eidis 02.09.2022 15:29

200k. Viss motors bija pilns ar melnu darvu. Plānie gredzeni bija. Nomainīja uz uzlaboto versiju

eidis 02.09.2022 10:03

Hmm. Man ir Audi ar TFSI. Gadu atpakaļ tika veikta gredzenu un virzuļu nomaiņa. Pgdm raustu plecus. Braucu gan maz ar to auto. Jāuzjautā lai apskatās to sūkni. Moš var apsteigt nepatīkamus notikumus

eidis 01.09.2022 13:33

VAG ergonomika?

Bija sen viens, kur tie ergonomisti bija saņēmušies beidzot ielikt glāžu turētāju. Tikai .... kad tos atvēra, pie radio vairs klāt tikt nevarēja. Priekšējie sēdekļi bija izlocīti, lai veidotu vizuāli lielāku telpu. Tikai ... normāli sēžot mugura tika atbalstīta līdz vietai drusku zem lāpstiņām.

Domāju, ka varu VAG tur tikai un vienīgi pontologi. Tur viss ir pakārtots bezjēdzīgiem pontiem.

eidis 31.08.2022 11:18

Salons nožēlojami vācisks. Nav pilnīgi nekā no itāļu šika. To pašu draņķdizainēšanu viņi veikuši Gulia> Stelvio pārejā. Stelvio salons ir prasti vācisks

eidis 26.08.2022 15:49

Brady atkal tabletes aizmirsis iedzert

eidis 24.08.2022 21:02

Es piem arī neticēju ka uzbruks. Arī šobrīd nesaprotu tā pasākuma jēgu, jo šo te iznākumu ļoti labi varēja paredzēt. Krievi kopš Krimas nepārtraukti žvadzināja, ka labs ukrainis ir beigts ukrainis. Kas automātiski nozīmē, ka iebrukuma gadījumā viņiem pretī ir 40 milj. partizānu.

Savukārt okupekli šamie pakāsa ar 10/05 lekšanos. Līdz tam es arī uzskatītu, ka cīnīšanās ar pieminekļiem tāda nožēlojama darbības imitācija. Bet pēc 10/05 jau nekādu citu variantu vairs nav.

Secīgi es teiktu, ka man prieks, ka neieslīgstam un nesastingstam uzskatu dogmās

eidis 24.08.2022 20:05

darklight rakstīja: Ādas aizvietotājs mašīnā ir mēslus. Jābūt vai nu īstai ādai vai klasiskam auduma/ velūra salonam. Bet to es vispārīgi, ne tieši par Tesla vai Kia.

Diemžēl tā ekoāda ir realitāte jau kādus gadus 4. To, kas aprakstā ir nosaukts par ādas salonu, ar 90% būs ekoāda. Kas tiešām ir mēsls. Man gan arī īstās ādas salons ne visai sajūsmina. Labs, gaišs auduma salons ir vērtīgs ieguvums gan ziemā, gan vasarā. Un dažiem to virsmu var pat diezgan vienkārši nomontēt un iebāzt vešenē

eidis 23.08.2022 15:02

GB12 rakstīja: "...nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments..."

Tā šobrīd ir ļoti daudziem auto, vismaz tiem, ar kuriem esmu pēdējo pāris gadu laikā pabraucis - Renault Talisman, Škoda Octavia, Opel Grandland... Nezinu, vai tā ir taisnība, bet kaut kur esmu dzirdējis, ka tas tā esot speciāli iestrādāts, lai krustojumos nedotu ručkā un tādējādi radītu mazāk izmešus. Cik tur taisnības, hvz...

Man šāds pats efekts bija Hondai tālajā 2004. gadā. Visā pārējā diapazonā strādāja stipri labāk par Volvo izstrādājumu, bet no vietas diezgan slābani. Tam auto bija 2.0 atmosfērisks benzīna motor

eidis 23.08.2022 13:45

elektrodampju ražotāji saka, ka 100k ir jaunais 60k. 60k ir tgd 30-35k. Bet gan jau ka šie tā gribētu. Dzīvokļu un datoru ražotāji iebildīs- auto ielīzētāji automātski būs ārā no jaunā Mcbook izlīzētāju loka

eidis 23.08.2022 13:35

Nav nekāda vaina Teslas salonam. Materiāli labi un atbilstoši laikmetam. Gan jau kritiķi piefisušies ādas aizvietotājiem sēdekļiem un visādu ņirbošu štruntu trūkumam salonā. Ādas aizvietotājs (saukts par ekoādu) ir pilnīga norma ikvienā auto, tiespīdīgie rimbuļi un 109 dažādi ekrāni noteikti nav vajadzīgi. Resp. kritiķi ir atpalikuši neandertālieši vai nostalgofīli.

No ārpuses atradu tikai 1 vietu, kur piefisties. Viss tur ir OK. Nu labi - durvju rokturi man nepatika

eidis 22.08.2022 10:42

Mani vienreiz Spaidīju telefonu. Ļoti vajadzēja atrast kā Vecrīgā piebraukt - tur darba laiks beidzās. Tikmēr uz Akmens tilta viens nolika priekšā bez brīdinājuma. Tas viss notikumu neattaisno, bet robots laimīgi izglāba. Novērtēju! Pēc tam tas robots tikai kašķi meklē spļaujot sarkanu. Līdz bremzēšanai nenonāk.

eidis 19.08.2022 19:25

Krotow rakstīja: Tādā garā turpinot nonest krievu pretgaisa aizsardzību, Bairaktari drīz atkal kļūs aktuāli.

Tas risinājums laikam bija radiosakaru traucējumi, ne nomedīšana. Runā, ka šajā disciplīnā krieviem sokoties ittin labi

eidis 19.08.2022 15:09

60k taja auto ar štepseli tirgū nemaz tik daudz nav. Tāda vidēja cena. Jautājums tikai vai ražotājiem to tādu izdosiesnoturēt. Ja izdosies, šādu būs gana daudz

eidis 18.08.2022 23:49

Tavs atstāst jau par to pašu - inženieri nav atrisinājuši motors - riteņi jēdzīgu sadarbību.

Un kravenieki: Ir tād ceļš no Arica Čīlē uz Bolīviju, kur kravinieki 1-2 dienas ar 3km/h zāģē kravu no ostas uz Bolīviju. Braucot garām neredzēju nevienu kravinieka šoferi, kurš uztvēra info no ceļa. Lasīja avīzes, skatījās filmas, etc.

eidis 18.08.2022 23:38

Meterologi ska, ka 1 gads ir pārāk mazs samplis, lai spriestu par izmaiņām laika apstākļos. 10 gadi ir pareizāk

eidis 18.08.2022 23:31

Nu te ir virkne jūzeru, kas boldā kliedz, ka mēs nevaram tik enerģiski braukt, ka tie sportaUV paliek nestabili.... Tu atkal pretēji...

Es rāmi pīpējot Landkruizeri dabūju šķērsām. Pilsētā.

eidis 18.08.2022 23:28

Bet ir tak skaidrs, ka manuālā kaste pastāv tikai tāpēc, ka ražotāji nespēja atrisināt lietotāja vēlmi paātrināties vs motora nespēju kustēties bezgala ātri. Manuprāt loģiski ir acīmredzami, ka manuālā kaste ir nodeva inženieru domas zemajam lidojumam. Cita lieta,ka mēģinājumi atrisināt pārsvarā ir visai tizli, bet tas neatceļ loģisko secinājumu,ka vadītāja līdzdalība motora - riteņu salāgošanā pilnīgi lieka

Lasītākie raksti

Jaunie raksti