Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.
Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.
Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.
Volx rakstīja: A kas par problēmām ar E pedāli Nissan?
Man jau likās baigi ok, bet tu saki, ka Teslai kkas labāks. Interesanti, kas tur labāks var būt?
Braucot plūsmā (bez kruīza) to Nissan pedāli bija krietni grūtāk sadozēt kā Teslu. Tesla tīrs "sēdies un brauc"