Nu nē. Lauki = ražošanas faktors. Principā lauksaimniecības rūpnīca. Darbaspējīgiem iedzīvotājiem ir pilnīgi bezjēdzīgi virzīties uz nokomplektētām lauksaimniecības rūpnīcām.
Tie jūsmiņi, kas sapirkušies lauku viensētas, visdrīzāk pēc vēl pāris sniegainām ziemām, neiespējamiem remstrādnieku iegūšanas mēģinājumiem un nospertiem elektropievadiem meklēs citus jūsmiņus.
Un neiesaku putrot vienā katlā depopulāciju, novecošanu un lauku iztīrīšanos. Katram no tiem ir savi iemesli un tie ir visai maz saistīti savā strapā.
Idiotiskais sauklis, ka latviešiem lauki ir pamats, nāk no Ulmaņa. Ja nebūtu okupācijas, šis vadmotīvs visai ātri parautu Latviju zem ūdens.
Nav tur platākas stāvvietas. Toties ir mundri pārbaudītāji. Man liekas, ka kautkāds privātais kantoris. Apstāšanās zem zīmes Oslo pagāja vien 2 min, kad jau rakstīja kvītiņu. Knapi atsitos
NO ir principiāli savādāka pieeja: ātrumu regulē tikai apdzīvotās vietās un lielās šosejās. Pārējie ceļi ir ar atļauto 80km/h, bet pabraukt bieži var knapi ar 50. Citur 30-40 var. Bet par to neliecina nekas. Pašam jāskatās un viss. Attiecīgi ja esi stulbs vai pillā, tevi vnk izstrīpo no reģistra. Šis domājams, ka darbojas labāk par jebkuru policistu
Ja esi ar tehniku vai prasmēm, kas neļauj uzturēt posma max ātrumu, iebrauc kabatā un palaid garām. Šo vietējie lielākoties ievēro. Nezinu kā sadresēts, bet vietējie ļoti šo ievēro.