iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 20.12.2021 13:41

Nu man reakcija bija ļoti līdzīga otrajam čipam- ap 24h off ar t un galvassāpēm

eidis 20.12.2021 13:39

Paziņa kautko par irsi nav teicis?

Dubaja pirmie pasaulē noreportēja 100% vakcināciju. Viņa ģimene tajā sabiedrībā NAV loģiska

eidis 20.12.2021 13:37

Yes. Un es nevisai saprotu kāpēc HES & TEC milzu peļņu nevar iekļaut atbalsta programmās, bet jāmoca kautkāds Sadales tīkls (kaut iespējams, ka tā shēma tieši tāda ir - LE subsidē caur ST zaudējumiem)

eidis 18.12.2021 17:33

1984 rakstīja: Internetā, ntajos piegājienos. Kamēr trāpa

Oi. Šis man negadās jau gadus padsmit. Internetā vienā piegājienā. Ļoti sen jau

eidis 18.12.2021 17:31

Shiirs rakstīja: Eidi, man tev ir jautājums. Kā tu pērc bikses vai kurpes?

A kur sāpe? Varu atstāt tev savu veco apgērbu, ja galīgi nekā nesanāk.

eidis 17.12.2021 14:46

Un esi loģisks: sataisi sarakstu, pasūti internetā un aizej pakaļ. Nestaigā pa veikaliem.

Iestādes nu jau arī darbojas uz e-parakstu. Nav jēgas ķerstīt ierēdņus aiz rokas, ja var iesūtīt caur oficiālo e-pastu ar cietu procesēšanas termiņu

eidis 17.12.2021 14:43

Yes. Cabrio ir ievērojami labāks risinājums.

eidis 17.12.2021 14:42

Wiring būs drīzāk lokošana. Ne obligāti fiziski. Var arī softiski, kas, protams, rezultējas arī fiziski: papildus mikroshēmās. Tam Sharan vēl likās, ka tās mikrenes ir novecojušas (vai sataupītas). Dikti lēnīgas bija.

Man liekas diezgan nejēdzīgi ražot risinājumus, par kuru eksistenci tu uzzini tikai tad, kad tas nedarbojas.

eidis 17.12.2021 13:26

Nav visai ērti un veikli

eidis 17.12.2021 13:23

Itāļus grūti atturēt no bučošanās. Tāpēc mehāniska svira Greena pass. Līdzība ir piem kases aparāta fiskalizācija: varētu jau nečakarēt uzņēmējus ar kases aparātu maiņu, bet nu blēdās ar kasi. Tad ko darīt?

eidis 17.12.2021 12:34

Taupīgi čaļi jā. Bet tas trūkums ir tevis izdomāts. Zinu 2 Hondas 13 un 14 g. vecas. Viss strādā, vienai ir rūsa. Pamatā ap sistām vietām. Otra kopta - nekas nav norūsējis. Sliekšņi gan nevienai nav vērti vaļā, jo nav īpašas vajadzības.

Zinu vienu Volvo, drusku vecāks par tām hondām. Rūsas nav vispār, BET visu laiku ir kašķi ap motortelpu. Tur pat dzesējošā šķidruma bāka bija izbeigusies.

Visi trīs auto jau ir nejēdzīgi veci. Visdrīzāk visos trijos gadījumos jāpērk jaunāks un viss. Attiecīgi bleķu plānumam nav īpašas nozīmes. Un uzlabotā bungošanas skaņa visdrīzāk nozīmē to, ka tas auto nenovilks līdz 14 gadiem dēļ superinteliģentas lūkas un atpakaļskata kameras. Šie loriņi vnk nogalinās arī to jauko pabungošanas skaņu. Un sliktā ziņa: tu būsi samaksājis par lūkas un atpakaļskata kameras inteliģenci

eidis 17.12.2021 10:54

Tiem Seatiem bija iespraužamais bagāžniekā.

Bet ar iebūvēto tad ir milzīgi gara gaisa truba?

eidis 17.12.2021 10:52

Pašlaik braukāju ar max uztopotu japāņu auto. Lūkas gan nav, bet atpakaļgaitas kamera nečakarē prātu ar lieku inteliģenci. Visi sensori strādā ar attiecīgā virzienā ieslēgtu pārnesumu, automātiskās bremzēšanas darbojas gan uz priekšu, gan atpakaļ. Es tiešām nesaprotu nah tas VW papildus wiring vajadzīgs. Un kādam jābūt idiotam, lai uztvertu šo kā ieguvumu.

eidis 17.12.2021 10:47

Jā tā poga Sharanam tā darbojās uz logiem, lūka uz šo nekādi nereagē'ja. Pārbaudīju

eidis 16.12.2021 14:56

Nē griežams kloķis ir neērti - vieta neīsta un arī mehānisms sanāk tizli. Bet elektriskais turp-atpakaļ lūkai IMO ir pilnīgi pietiekams risinājums. Minētajam Sharan to lūku no pults nevarēja aiztaisīt un arī lietus sensora nebija. Baidos iedomāties ā tad tas viss strādātu. Turklāt logus ar pulti var aiztaisīt visparastākajam turp - atpakaļ slēdzim. Man liekas tomēr, ka šī ir bezjēdzīgā inovācija.

Es nesaprotu kāpēc auto kautkas jāuzskata. Atpakaļgaita - aizmugures kamera un sensori, uz priekšu priekšas sensori. Viss. Es neredzu vietu inteleģencei šajā procesā.

eidis 16.12.2021 13:47

Kautkad ļoooti sen bija auto ar lūku. Bija sviras slēdzis. Strādāja vienkārši un pārliecinoši. Nekādu servisu autorizētā dīlera virsvadībā nebija jāveic. Viss vienkārši un efektīvi. Tas VW risinājums IMO ir vnk bezjēdzīgs. Mēģinot aizvērt un slēdzot pa pozīcjām izskatījās, ka tai elektronikai tur vēl kkāda loģika ir iebūvēta: tipa vienmēr jāatver līdz galam un tad var aizvērt līdz galam. Rezultātā tas slēdzis vēl procesa vidū nepareizi saprata pozīciju. Es nesaprotu kāda mārutka pēc tā lūka bija šitā jāpiemurgo.

Un kāpēc parkingam būtu kautkā jāpiedalās auto ātruma mērīšanā?

eidis 16.12.2021 13:20

Bija iespēja pabraukāt ar visbiezāk aprīkotu Sharan. Piebāzts ar visādiem knibuļiem, nejēgā pārinženierēts un secinājums tas pats kas iepriekš par VW. Ir pārinženierēts un vienlaicīgi draņķīgi izpildīts. Piem lūka veras ar daudzpozīciju slēdzi, ne parastu sviru. Tajā brīdī lūkas gropē bija iegājis kautkāds neliels gruzis un tas gudrais slēdzis vairs netaisa ciet. Es nesaprotu kāpēc nevarēja pielikt parastu sviru turp - atpakļ, bet bija jāķēmojas ar kautkādu 10 pozīciju slēdzii, kuram jāpievieno automātika, kas pie pirmās izdevības atsaka.

Atpakaļgaitas režīms izslēdz radio (tipa lai labāk dzird pīkstoņu). Bet tas ne vienmēr pamana, ka esi jau draivā un brauc. Un mūzikas labu gabalu nav. Priekškam šo savajadzējās, ja izpildījumu nevar nodrošināt?

Multimēdiju ekrāns. Augsta izšķirtspēja. Bet maziņš un piegrūsts ar visādu irrelevantu informāciju. Attiecīgi ar sliktāku rdzi ļoti grūti lietot, ļoti grūti trāpīt mikroskopiskajām pogām.

Kautkā ar VW katru reizi šis: sapnis labs, bet nu izpildījums.....

eidis 16.12.2021 10:25

Tātad man ir laba ilustrācija kāpēc manuprāt Brady un msh idejas par sazvērestības teorijām ir plānprātīgas.

Tātad vakardienas ziņa: www.reuters.com/business/swedish-bank-seb-hit-with-575-mln-german-tax-demand-2021-12-15/

Šeit var izlasīt, ka "pasaules varenie" ar pāris veiklu puišu palīdzību uzražoja 575mUSD peļņu.

Šī ir tikai viena no daudzajām shēmām.

Shēmai vajag minimālu piepūli

Shēmā iesaistīts neliels cilvēku skaits.

Secīgi:

Ir jābūt pilnīgi galvā jātam lai guldītu naudu, reputāciju, brīvību Brady un msh piesauktajās shēmās, kurās jādarbojas miljardam cilvēku, jāveic miljardiem investīcija un vēl ar kukuļiem jāstumj cauri tirgum, ja pastāv virkne augstākminēto shēmu.

Plānprātība un paranoja ir viss ko var secināt no šo kungu tekstiem

eidis 15.12.2021 16:09

Tu tiešām domā ka uz tādām muļķībām tiek bāzēti lēmumi valsts pārvaldē? Es domāju tev laiks skolu atjaunot. Kaut 7. klasei par vecu gan jau būsi.....

Turki šajā gadījumā ir Osmaņu impērija. 600 gadus arābu pasaulē neattīstot neko, tie atpalika līdz šim pusmežonīgajam stāvoklim. Turki attīstībā koncentrējās uz Turciju un Eiropu. Arābi tikai maksāja nodoklus.

eidis 15.12.2021 16:03

Nav gan sakara. Man riepu pumpis no tā strādā. Bezvadu riepu pumpi neesmu redzējis. Savukārt bezvada 12V ligzdas gan - aktuālā situācijā 2viem !!!!! (diviem!!!!!) Seat Ateca nestrādāja neviena 12V ligzda. Izglāba Nissan Micra.

eidis 14.12.2021 12:53

ballēt Uzvaras parkā vai Mežparkā kamēr visa drošības mašinērija koncentrēta ap Pili?

Krīze tak neatceļ stratēģiju un plānošanu....

Bet ieraksts pamatā bija par malačiem ar tehniski neatbilstošiem auto. Jo nu kurš varēja paredzēt ka tur būs policija?

eidis 14.12.2021 10:31

.Vēl anulētas tehniskās apskates astoņiem transportlīdzekļiem, turklāt trijiem atņemtas arī valsts reģistrācijas numurzīmes, norādīja Ruks, piebilstot, ka arī jaunieši bija uzrīkojuši ballīti netālu no pils esošajā degvielas stacijā.....

Gobzema elektorāts ir lielisks - uz kašķi ar policiju ieradušies ar auto, kuriem neatbilstošas riepas. Incanti kādu rezultātu šie prognozēja?

eidis 14.12.2021 10:28

Es domāju tur ir parasti un saredzami merkantili mērķi - segt pensiju sistēmu un stabilizēt nodokļu ieņēmumus. Nav pilnīgi neviena no tevis piesauktajiem idioloģiskajiem mērķiem.

Bet par situācijas atšķirību tev piekrītu. Tomēr tur ir citi iemesli: ievestie turki mierīgi varēja piemēroties Mersedesa konveijeru līnijām un skrūvēt autobusus. Tgd saskrējušie ir aptuveni tādā pašā attīstības līmenī (un tajā vēsturiski vainīgi turki), kas šodienas ražotnēs vairāk nav izmantojams, jo prasības darbagaldu operatoriem ir būtiski augušas. Attiecīgi šie cilvēki var būt vai nu atsevišķu (un ne visu) smago auto vadītāji, jeb sētnieki atsevišķās (un ne visās) vietās.

eidis 14.12.2021 10:21

Nē - nav vēlēšanās.

eidis 13.12.2021 14:09

Legāliem imigrantiem lai iegūtu pilsonību ir kādu laiku jāpadzīvo tur. NL piem 8 gadi. Tas ir aiz jebkura politiķa horizonta un vēl tālāk aiz migranta lojalitātes un atmiņas horizonta. Nav tik vienkārši.

1970tajos DE saveda kkādus 2 mio turkus. Ļoti sekmīgi tos salika strādāt rūpnīcās.

Es nezinu par kādu Merkeles miljonu tu runā, bet liela daļa no tiem arābiem tgd arī strādā par šoferiem. Ir daļa salašņas, bet tie vnk ir ļoti redzami, jo slaistās pa ielu, ne rūpnīcu / kabīni. Nav tā, ka neviens no viņiem nestrādā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti