Ļoti interesant kā šajās dienās iet entuziastiem ar tiem izslīdošajiem durvju rokturiem. Piem Tesla.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti interesant kā šajās dienās iet entuziastiem ar tiem izslīdošajiem durvju rokturiem. Piem Tesla.
Man bija tāds atgādāts. Drusku aplauztiem stūriem, bet pēc atrastajiem putekļiem - noteikti neslīcis. Kalpoja godam kamēr frontāli netika iznīcināts.
Par iemesliem atgādāšanai nav nekādu ideju.
Nu re - un uz žiletēm vēl ietaupīji
Tu pat nevari iedomāties cik ļoti kaitinoša ir konstanta nevērība!
Jau gadu attiecībā uz C19 ir postulēts, ka maskas jēga ir aizturēt IZELPU, NE IEELPU, bet vienalga atrodas kāds īblis, kas veicis atklājumu, ka maska c19 vīrusu ieelpā neaptur.
Tu esi iedomīgs mankurats, ja iedomājies, ka kāds tevi grib redzēt bez maskas. Nācijas estētikas līmenis no šī procesa tikai aug
Kas tev šķiet neloģisks? Pūciņš apmaiņā pret aizdevumu, Sīpoltēvam palūdza sataisīt traci pie ES robežas. Ar profitu (vismaz 4k no katra) un iespējamu benefitu sarunu atjaunošanā ar ES.
Tikmēr Pūciņš sariktē noziegumus pret krieviem UA, kas steidzīgi jārisina. Karaspēks kāreiz pilnīgi nejauši ir pie UA robežas. NATO @ UA un GE Krievijai ir no-go scenārijs
ļoti labi. kautkā jau tos nabadziņus jāatbalsta.
vēl kurdu vīns jāpiemeklē
Norvēģijā ir serpentīni. Redzu kā mocisti mīž tos līkumus ņemt. Trase parastā NO - asfalts, līkumi, 0,5 joslas
Mocis bija enduro.
Nu es tā drusku
Kur tiešām nīstās:
1. Tie tukši izpūtēji man besī. Īpaši dzīvojot klusā privātmāju nostūrī. Jo tiem mērgļiem ir ticība, ka policija tur neiegriezīsies, bet man ir nežālīgs skaņu kontrasts;
2. Ka brauc neplūsmā starp rindām. Sēžot auto visu laiku jāuzmanās piestūrējot, jo tie mudaki jau savākties nevar (saķere vāja un bremzējas gaužām švaki). IMO no CSN vajadzētu strīpot to atļauju braukt starp rindām. Jo tas faktiski nozīmē to, ka joslas ir izveidotas auto + mocis blakus, kas IMO ir bezjēdzīga naudas izšķiešana - moči ir maz, sezona īsa, satiksmes ietaupījums minimāls, smirdoņa baisa, ir bezjēdzīgi paredzēt speciālu laukumu šiem margināļiem.
3. Īpašnieku fizikas vājās zināšanas. Jo lien serpent'inos, kur mocis ir no'z'elojams gliemezis un trauc'e braukt
Tu taču saproti, ka žurnālistu uzdevums ir pierunāt tevi noklikšķināt uz raksta? Tāpēc rodas kliedzoši virsraksti. Tu uz tiem uzķeries. Rakstā (vismaz TVNET) ir normāli paskaidrots, ka neviens jau nav pētijis. Tas ir tikai pieņēmums, no kura uzpūsts clicbaitu virsraksts.
Bet es tiešām ticu, ka šo nāciju nogalinās analfabētisms.
nu paqg. No tā laika vienīgais saglabājies dokuments ir Nāves jūras manuskripts, kuram nav nekāda sakara ar Bībeli.
Tai pirmajai bībelei ir tāpati problēma - t'drukāta no viduslaiku dokumenta, kuru apkopojis kāds mūks, kura apkopojums un interpretācija bija atkarīga no apkopotāja vēdera izejas. Līdz ar to pētīt var tikai šīs personas interpretāciju.
Arī Meistaram un Margaritai ir divi latviski tulkojumi. Atšķirīgi.
Kristīgus nostāstus pierakstīt nav īsti Golpu skrūvēt. Precizitāte ievērojami atpaliek, kur nav uzticams arī avots, jo tas arī kko interpretējis. Un vārdu krājums vēl ir ievērojami mainījies.
Man liekas, ja ir nepieciešamība, Bībeli vajag pieņemt kāda tā ir, bet dogmatisms tai nav izmantojams nekādi. Tā ir papildināta / atvasināta atbilstoši vārdu krājumam, politiskām norisēm un visādām nejaušībām.
Tātad vieni ponti, ja? Ražība nekādqa, bet ponti pilni Mazpisāni
Nu pag. Es tak tur esmu tik bieži, ka mierīgi var sniegt experta viedokli. Ar auto 500 km bez iespringuma. Tas ir TAJĀ PAŠĀ TRASĒ kur tas vikings!
darklight rakstīja: Njā, šitas man arī neliek mieru: kāpēc Polija? Visdrīzāk jau doma bija vēl vairāk saasināt Polijas un ES attiecības.
Domāju ka tiem migrantiem grūti ieskaidrot kāpēc jāiet apkārt (LT &LV sanāk ar apli uz DE).
Bet mērķis IMO ir nevis PL vai ES, bet UA. Kamēr baķka taisīs traci pie ES robežas, tikmēr RU mierīgi ieslās UA. Domāju, ka dūmu aizsegs.
Un ja šādi, tad reakcionārā PL robeža ir ievērojami skaļāka kā LT. BY neredzu nekādu jēgu no robežai pāri dabūtiem melnīšiem - dalības maksa jau iekasēta, un tad vēl kādus uzcenotos pīrādziņus var ietirgot
Arī MTB velo kkā tā bača nav diezko ilgspēlējoša. Pieņemu, ka pareizi lietojot, cilvis īsti ilgi slodzi netur. Piem ar veikbordu ir ļoti grūti braukāt ilgāk par 5min no vietas. Pieņemu, ka pareizā krosa/ MTB trasē ir līdzīgi
Nu a velo + petardes? Efekts tas pats
Blokmājā pačots ir Lexus, X5, ne kāds stulbs pļarkšķis
Smieklīgi, bet tieši norvēģis mani apgaismoja par tām distancēm. Sanāca papļāpāt ar vienu motoadiktu Norvēģijā un viņš teica, ka tur vairāk kā 200 km dienā esot grūti nobraukt.
Par izbraukšanu piekrītu, bet tādas vietas varbūt Kaukāzā palikušas - legāli braucamas, bet ar auto neizbraucamas. Un vēl Islandē.
Pārējā Eiropā (par UK nezinu) ceļi, kuri nav derīgi autobraukšanai, nav legāli arī mocim. Secīgi mocis = neērta mocīšanās max 200 km pa NO šosejas līkumiem.
Vobšem tas ko tu saki, bija, bet sen ir beidzies.
Man ir sajūta, ka auto ir mazāk dukas mitrā laikā. Bet varbūt tā tikai liekās. Mēraparātus neesmu vienojis
Vai es pareizi saprotu? Tu saki, ka troksnis ir lielākā daļa moto braukšanas?
Tas tak ir nožēlojami! Tad nav jāpērk mocis, pietiek ar petardēm
Neviens neko neatņem. Vnk cilvji pārskatījušies Renegātu un nespēj sev atzīt, kaar moci nekur īsti aizbraukt nevar - neērti ļoti. Un ja reiz jāstājas, tad pie reizes uzlādē. Viss.
Bet Renegāta addikti ieslēdz Bardystyle.... Kaut izņemot vientiesīgas romantikas, materiāla seguma nav
Sēdēt uz moča nav nekāds fitness atšķirībā no velo. Uz velo gari gabali ir aerobā slodze, kas arī ir pamatmērķis. Uz moča vnk neērts ceļojums. Attiecīgi tas vairs nav mototurisms (kas minēts topika uzsākumā), bet motomokas, kurām grūti atrast jēgu.
A tā lidmašīna ir ārpus fizikas un tie dūmi tai vispār nav vajadzīgi
Un? Tas šiem ļāva kautkā nokopt mēslus NĪ vai akciju tirgu laukā?
Tev tak arī raksti uz muguras kaut krustu, kaut mīnusu, tu tāpat dzersi vodku un forumā figņu postēsi. Es gribu teikt, ka uzskaite kā tāda nespēj mainīt uzvedību. Tavu iecienīto pornolapu pārzināšana neļauj man mainīt tavas domas par II Golpu.
Par ventilāciju interesanti. Pasen bija mid/lux auto, kuram bija kādas 20 ventilācijas atveres. Nekas nekad nešņāca, nekat nepūta tieši pierē / plecā/ etc. Neko nesapūta, neapsaldēja un ventilēja labi. Bija sajūta, ka caur salonu vnk virzās svaiga gaisa klucis. Jaunākiem auto nevienam šādu konstrukciju neesmu novērojis. Pat gana smalkiem.