Jaunciemā satiksme jau ļoti sen ir plānprātīga. Tur tikai apvedceļš spēj ko risināt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaunciemā satiksme jau ļoti sen ir plānprātīga. Tur tikai apvedceļš spēj ko risināt
ZZZZ rakstīja: Tāpēc tādā mazā karaļu valstībiņā var slēgt skolas un pēdējais čemodāns stacija izslēgt gaismu. Bet visādi stūmēji var dubultot visu pēc kārtas. Savu personīgo mērķu piepildīšanai. Pat baronu laikos nebija tik stulbi. Tur pirmais bija skolas izveide utt, lai piesaistītu pastalniekus, kas strādās viņa labā.
Vai šādi domu stūmēji ir kādu reizi uzkomunicējuši ar šo mazo skolu absolventiem?
Tās skolas tak ir pilnīgi nekam nederīgas. Tur analfabētus ražo. Šo skolu paturēšana būtu neizsakāma ļaunprātība pret jauno paaudzi.
WALA rakstīja: Par to kā procentu likmju celšana patiesībā neapkaro inflācijas cēloņus, saruna ar ASV ex - Sercretary of Treasury, kontekstā ar Federal Reserve celtajām USD procentu likmēm:
Un Eiropā ECB kontekstā situācija ir līdzīga, lai arī ne vienmēr salīdzināma ar ASV.
P.S. un tas patiesībā nav kapitālisms kurš "pats sevi apjāj", tas ir aplami regulēts kapitālisms, un drīzāk izlikšanās par tēmu kā apkarot inflāciju ... Precīzāk būtu labi izglītot cilvēkus par šādu lēmumu ietekmi uz reāliem cilvēkiem ...
Procentu likmju celšana novērš cenu veidošanas spirāli, ne pašu cenas pieaugumu. Tā tikai izsmērē pieaugumu laika, tādejādi neļaujot inflācijas gaidām bezgalīgi pumpēt cenu.
Un tas strādā - sociums sagaida izdevumu pieaugumu un iepirkumus samazina, tādejādi atjaunojot pārdevēju cīņu par piecīti pircēja sasvīdušajā roķelē.
Inflācijas iemesls šobrīd ir covid un kara nauda, kas vnk ir piedrukāta klāt un tai nav preču seguma.
aizejošais rakstīja:
650 rakstīja: Ta kādu tur advokātu, normāls advokāts sākas no 150eur/h un ar savu laiku lieki nebārstās.Taisnība galvenokārt tam, kur ir pieejams šāds speciālists un kuram (vēlams) ir pienācīga tribīne "sava viedokļa" izteikšanai.
Man personīg arī nav dižu iebildumu ne pret kāda individuālo materiālo stāvokli, nedz pret iespējamajām viņa interesēm.Vienīgi ka "es" negribētu piedalīties kādas atsevišķas "interešu grupas" līdzfinansēšanā.Tā dēvētā elektro"tēma" ir acīmredzami iebraukusi globālās auzās.
Globālās auzas ir sākušās ilgi pirms...
Domāju, ka tās ir augšanas grūtības, ne auzas. Elektroauto ir nenoliedzami efektīvāks un noteikti aizstās iekšdedzes. Bet nu tās augšanas grūtības..... Jādomā, ka switch zirgs> auto bija tik pat smags. Tā bija izbraukšana no auzām, ja kas
elektrosaules zemē Norvēģijā murgam vēl nāk klāt orientēšanās - tās e-stacijas nemaz tik viegli nav atrodamas. Ja degvielas stacijas ir viegli pamanāmas, tad e-stacijas ir visādos pagalmos un stāvvietu stūros sabāztas. + neviens tīkls nenorāda pilnīgu punktu karti. Nācās lietot 3 aplikācijas, lai atrastu ērtāko (tuvākais neder, jo tur nav ko darīt to 1-1,5h)
Konuss rakstīja: Tur jau drīzāk pauguri būs bijuši, ne kalni. Nu ok, pa puslīdz taisnām (pārredzamām) šosejām tā var darīt, bet serpentīnos un stāvos kāpumos/kritumos tādā veidā drīz vien bez bremzēm paliksi un atradīsi taisnāko ceļu lejā. Kalnos drīzāk otrādi - kalnā braucot var attīstīt lielāku ātrumu jo viegli apstāties, lejup braucot stipri prātīgāk.
Šādi rīkojos KUR IESPĒJAMS.
Normāli kalnos bremzēju ar motoru + darba bremze impulsiem. Kompānijā bija iespēja novērot noķīlējušu bremzi, jo kolēģis visu laiku ar darba bremzi strādāja
Norvēģiem ir ievērojami jautrāki serpentīni kā Itālijā (izņemt dažas vietas IT ZR, kur vecie ceļi iezīmēti vienā līmenī ar jaunajiem). Čīlē vēl jautrību palielināja metode būvēt grants serpentīnus, kur laiku pa laikam vēl irigācijas bija pa ceļu palaistas
Bradypus rakstīja: "ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums" - tā jau pauguru, ne kalnu braukšana. Kalnos slīpumi ir kilometros mērāmi un tur nekāda ieskriešanās nepalīdz. Tad, kad pamēģināsi ar to uti nobraukt kādu serpentīnu 40km garumā, tad paskatīsies degvielas patēriņu un varēsi runāt par kalnu pieredzi.
Nu pļa. Pie Bergenas ir ceļš 17% ar kritumu 25km garumā. .Tā, ka pašam vien būs jāpamēģina
Protams, ka ieskriešanās 25km neko nedod. Jaudas gan tai utij mums diviem pietika. Bija gana veikls.
Un jau teicu - ņemot vērā, ka nejūti saķeres atšķirību SUV un sedanam, kalnu pieredze ir jāapgūst tev.
Bradypus rakstīja:
eidis rakstīja:
Volx rakstīja: Starp citu, arī es to nenojaušu.
Pagaidām visekonomiskākais, ar ko esmu braucis, ir PSA 1.2 motors, 3 cilindri.
Tur man sanāca 5.2
Toyota Yaris hibrīds. 3.5l pa Norvēģijas kalniem. 3.5l = ar bākas metodi
Vēl jau jābūt pacietībai un prasmei to ekonomiju no auto izspiest. Nez - tur stumšana smagos posmos ar ietilpst?
Man jebkurš nemotors, kas ir ņemts nomā, momentāni tērē 10+ litrus. No 1.0 Fiestas sanāca pēc bākas metodes 13 litrus izspiest un tāpat pret kalnu ātrāk par 70 nevarēja dabūt - fūres gāja garām
Viseknomiskākais ceļojuma rādītājs kalnainos ceļos ir bijis ar 3.0 dīzeli, kas neticami iztika ar ~5.9 litriem.
Nu tur jau tā lieta, ka es nevienu brīdi neekonomēju. Un man ir diezgan plaša pieredze gāzt pa kalnu ceļiem, kā rezultātā es tur pārvietojos ātrāk par lielu daļu lokāļu. Ir gan mendele (īpaši ar nemotoriem) izmantot reljefu. T.i. ieskrieties stingri virs atļautā pa kalnu uz leju, ja priekšā gaidām kāpums. Auto jūtu labi, gāžu uz saķeres robežas. Pa šoseju, kur radari, gan rātni - nepatīk man tā NO sodu aprēķinu metodika.
Un 3,5l. Pieņemu, ka lielu lomu tur elektromotors spēlē. Acīmredzot tai utij tas sanāk prāva jaudas deva un pret kalnu diezgan ilgi var vilkt. Īpaši gan nepētīju kā tās piedziņas slēdzās. Nebija interesanti
Nu baltkrievi gan ir stipri nemierīgāki par krieviem. Tā, ka nav īsti zināms kam kas nav labs gaidāms. Baltkrievi tomēr ir spēcīgi eirocentrēti un ar Možem povtoritj + sauso ateju pagalmā tur nevar izrullēt.
Bet par to auto nefanoju. Īpaši par Toyota variatoru kombo ar mazlitrāžas motoru - bremzēšana ar motoru bija izmisīga štepselēšana starp dažādiem režīmiem. Neviens no tiem nebija ne īsti drošs, ne efektīvs, ne tehnikai draudzīgs. Slapju muguru no kalna lej;a bija.
Bet 3,5l /100 gan bija. Fantastika
Tas ir par 1,5 nedēļu NO. Diezin vai sanāks tikai uz leju tik ilgi
WALA rakstīja: Intersanti - no "koka" gatavotas vēja turbīnas:
www.thecooldown.com/green-tech/modvion-wooden-wind-turbine-sweden/
Nez, nebūs tāpat kā ar Dāņu koka tiltiem ?!?
Lāpstiņas no koka ir pat ļoti perspektīva metode - elastība kokam ir līdzīga kā tiem kompozītiem, tikai ar svaru un ražošanu jātiek galā. Ticu, ka labs aprēķinu softs un CNC darbagalds šo visai drīz varēs paveikt
Volx rakstīja: Starp citu, arī es to nenojaušu.
Pagaidām visekonomiskākais, ar ko esmu braucis, ir PSA 1.2 motors, 3 cilindri.
Tur man sanāca 5.2
Toyota Yaris hibrīds. 3.5l pa Norvēģijas kalniem. 3.5l = ar bākas metodi
GB12 rakstīja: Pēc astoņu mēnešu auto meklējumiem vakar sanāca tāds spontāns pirkums - izsolē ieķēru Volvo V60 R-Design D4 (190 ZS dyzelinas, 8 pakāpju automatas), 2018. gada, no Nīderlandes... Kopumā auto šķiet OK, ir pāris vizuālu štruntu, kas jāsataisa (jānokrāso aizmugurējais bampers, pāris sīkās buktes jāizvelk un jānokrāso diski). Naudiņu nolocīju, tā ka, jāgaida kādas 2-3 nedēļas, līdz atnāks mājās. Redzēs, kas beigās no tā visa sanāks, pirmo reizi pērku auto aukcionā.
A kā tie auto nonāk izsolēs?
No uzņēmēja viedokļa - nepieļautu. Pārdotu kautvai sievasmātei. Atņemts? Tad jau pat diski būs kantaini. Jo kāpēc jārūpējas, ja iet uz galu?
Davidich rakstīja: Pajautā autospeci par opeli! Pat pliks tērauds tā nerūsē kā opelis.
autospeci nav tāpēc lai sniegtu ekspertīzi rūsēšanā. Autospeci vnk tirgo pretrūsas apstrādi. Un Jurka tikai tirgo. Bez ekspertīzes. Tas kadrs stingri stāv uz 2 kājām: demogoģija un komercija
darklight rakstīja:
eidis rakstīja: Kāda ir TFSI speciālās uzturēšanas prasības / ieteikumi?
Es pat nezinu, ko tur var ieteikt, ja nu vienīgi ik pēc 50k to motoru pilnībā izjaukt, iztīrīt, izpucēt un salikt atpakaļ. Galvenā viņa problēma ir eļļošana, kad, aizsērējot kanāliem, atsevišķas komponentes pārstāj eļļoties, kaut kas sāk dilt, pa motoru sāk peldēt skaidas, kas nodara vēl lielāku ļaunumu. Trakākais, ka tas principā nekādi nav pamanāms, kamēr ir iestājušās jau neatgriezeniskas auzas. Var jau būt, ka varētu līdzēt arī periodiska kaut kādu tīrošo eļļas piedevu iegāšana. Hvz.
Nopirku jau ar aizsērējušiem (apzināti). Iztīrīju, nomainiju virzuļus uz jaunākiem (izturīgāki eļļas gredzeni) un tgd jau 15k nekādu problēmu īsti neredz. Bet eļļu pamainīšu biežāk, jā.
Kāda ir TFSI speciālās uzturēšanas prasības / ieteikumi?
Krotow rakstīja: Stāsta ka uz vagoniem sēdēšana Indijā pēdējos gados esot gājusi mazumā. Citādi nevajag to un peldēšanos ķīmiskajos atkritumos aizliegt. Dabiskajai izlasei jānotiek.
Jau 5 gadus atpakaļ Nevienā lielpilsētā (Mombajā gan nebiju) neredzēju nevienu uz jumta sēdošo. Zobu mazgāšana ar Gangas ūdeni un sakošļātu zariņu gan bija pilnīgi ok.
WALA rakstīja: Ir protams Rīgā vietas kuras nereti saucas "x" -kalns kuras visas +/- ir virs 4 metri un augstākas.
Bieriņi tak nav nekāds kalns. Apskatījos vertikālo plānu. +/-0.000 = +10.7
Šis nosacījums ir spēkā arī attiecībā uz robotu putekļu sūcēju - tie protot ļoti rūpīgi ierīvēt grīdas seumā ļoti lielā platībā
Nu krievijas vēsture saka, ka zaudēts karš = sabrukusi vara. Jādomā, ka esošai varai vairāk būs jānodarbojas ar iekšpolitiku kā ārpolitiku. Jo arī varaskārie reģionālie careļi nekur nav pazuduši un lokālā vate viegli pieslejas uzvarētājam.
Volx rakstīja:
eidis rakstīja: Es tev piešķiru tiesības!
FB ir distributīvi. Piem I-grams, kas tas pats vien ir.
Nop. Plaušu vēzis būs pīpēšana, taisnās zarnas no sarkanās gaļas, sarkoma no saules utt. Lielu daļu vežu var saistīt ar mazkustīgu dzīvesveidu, demenci lielā mērā arī, bet tur ir daudz kas neskaidrs. Savukārt kuņģa vēzis būs tiešas heliobaktērijas sekas.
Gadījumu skaita pieaugums pamatā ir saistāms ar dzīves ilguma pieaugumu. Īpaši demence. Novērst pieaugumu lielā mērā var mainot dzīvesveidu - pārtiku, kustību daudzumu, infekcijas, aptaukošanos, samazinot traumas. Kā redzams lielākā daļa izmaiņu ir pretrunā viena otrai un smalkā balansa atrašana un noturēšana ir atslēga
Paldies par tiesībām
Ja neskaita sauli, tad pārējās slimības tak ir no tā, kas nonāk tavā mutē?
Nop. Urbānā dzīvesveida dēļ nomācošais infekciju skaits izplatās pa gaisu. Mutē nonākušas gan parasti ir stipri smagākas. Savukārt HIV, papilomas vīrusam (dzemdes kakla vēzis) nepieciešama tieša iekļuve asinīs. Savukārt ebolai tieša iekļuve no asinīm.
Nu un liela daļa ir slimību (demence, kā arī daļa vēžu) ir saistītas DNS vai šūnu degradāciju, kas ir tiešas sekas vecumam + laiskam dzīvesveidam
Dabai ir superjaudīga laboratorija - tā nešaubīgi atrod visas iespējamās iekļuves un nekavējoties tās izmanto.
WALA rakstīja: Rīga ir 2 metri virs jūras līmeņa, tā ka pārējie (kas augstāk) var neiespringt (es tuvu pie 10 metri virs). ;)
Man Rīgā ir 10.37 bāzes atzīme.
Man liekas, ka Rīga tikai Daugavas senlejā ir pazema.
nomiks rakstīja: Kāpēc, lai nepaspētu? Sanāk vidēji 170 - 200 km dienā. Tātad patērē apmēram 30 kWh dienā. Ja ir normālas jaudas 3fāzu pieslēgums, var uzlikt wallbox, kas dod iekšā 22 kW. 2 h var pielādēt. Es teiktu, ka mierīgi var arī iztikt ar 11 kW.
Vot Norvēģijā šitāds triks īsti nesanāca. Tesla Y. Nobraukti 200-300 km (Norvēģu kilometri gan!!!!). Notērētos kW neatceros. Vairākās testa vietās saimnieku wallbox to Teslu salādēja 9,5-11h.
Iespējams, ka tiem troļļiem ir kautka'di iepriekšējās paaudzes agregāti. Bet skats bija skumīgs