iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
eidis 08.05.2023 16:01

darklight rakstīja:

ZZZZ rakstīja: Bradypus

Viss ir saistīts, bet var jau būt ne tik slikti kā liekas. Vienkārši kad mēs augām tā negāja. Modernās izklaides..Kas zin???

Gāja un kā vēl. Tāpat vācās baros un klopējās. Nebija tikai telefonu, ar kuriem filmēt, un soctīklu, kur to visu ielikt. Bez tam - šādos pasākumos parasti ir tā, ka tikai daži zina, kas vispār notiek, lielākā daļa vienkārši ir atnākuši atbalstīt draugu, kurš ir atnācis palīgā citam draugam, kuru kāds esot apbižojis. Nu vēl variants, ka kāds tiešām izdomājis reketierus paspēlēt, bet uz baru attiecas tas pats iepriekš teiktais. Ā un vēl tas - kad tu tajā barā stāvi un saproti, ka kaut kas nav īsti lāgā, - mājās iet jau arī vairs nevar, jo pārējie padomās, ka mīkstais.

Padumjajā jau cilvēka veselība bija 0 vērta - tos, kuri kropli, aizsūtīja 100 km no lielām pilsētām un viss. Šī irīpaši skaista PSRS vēstures lapaspusīte pēc WWII.

Mūsdienās gan pilnīgi nepieļaujamas darbības. Veselības bojājumu un seku risks ir ievērojami augstāks kā pāvošanās ieguvums.

eidis 27.04.2023 14:06

Nu ko var irst...

Man paralēli lietošanā bija benzīna atmosfēriskā Honda un benzīna turbinēts Audi. Secinājums bija, ka tas ko tu sauc par oldskūlīgo motoru, bija stingri elastīgāks un atsaucīgāks par to VAG sniegumu (kuram skaitījās pat vairāk zirgu). Turklāt tam VAGmobīlim motors bija jāremontē (jo notaupīts), bet Hondai neviens nav pat eļļas vāciņu vēris vaļā. Vienīgi Honda bija par 15% rijīgāka

Tas pats ar piekari - tā VAG Sline piekare ir pacieta, bet vienlaicīgi sajūtami neprecīzāka kā Hondas oldskūlu (kā tu šamo kristī).

No šiem jaukajiem paraugiem varam secināt, ka VAG saucamās "inovācijas" veic tikai tāpēc, lai ietirgotu kādu mēslu tev. Redzamu ieguvumu no visiem tiem bubinātoriem nav. Par laimi man tas Audi ir vienkāršais un visādu lieku štruntu tur maz. 

Keep it simple!

eidis 27.04.2023 10:09

WALA rakstīja: Es jau nesaku ka tava pieeja ir nepareiza, es saku ka daudzas lietas balstās uz dalībnieku godaprāta, bet izmest no ANO dēl robežu disputa - nu tad ar ASV un Kanāda būs arī jāizmet, un patiesībā robežu demarkācija un varas maiņas ir nu ļoti atklāts jautājums jebkurai brīvi izvēlētai valstij ....

Tādēļ IMO šis jautājums arī netiek un nekad netiks cilāts ...

Piem:

en.wikipedia.org/wiki/List_of_areas_disputed_by_Canada_and_the_United_States

Pie kam vienu no šīm vietām esmu "pārbraucis" kad ar velo ceļoju ...

O! Patagonijā satiku vienu kadru, kurš ar velo abas Amerikas bija izbraucis - visu Panamericana visā garumā. 2 gadi šķiet bija aizgājuši. Tu uz to pašu mēģināji?

Par topiku: man liekas, ka ļaudis pārāk centīgi administratīvās un kriminālās normas mēģina interpretēt starpvalstu attiecībās. Ņemot vērā, ka valsts ir judikatūras "dievs", jeb augstākā instance, civilās normas tur nedarbojas. Citiem vārdiem - valsts ir tiesīga darīt jebko. Citas valstis attiecīgi ir tiesīgas to ierobežot (jo tiesīgas uz jebko). Citiem vārdiem - starpvalstu attiecībās ir 100% pašpārvalde

eidis 26.04.2023 13:35

Kāda izmisīga vēlme? Ko tu murgo? Šis tak vienu reizi jau ir bijis (Tautu savienība). Darbības plāns tak arī ir - nojaukt ANO un uztaisīt ANANO ar pareiziem dalībniekiem un tiesībām. Tur noteikti neviens nekādus draudus nesaskata. Un tava secīgā sazvērene atkal izčākstēja

eidis 26.04.2023 13:31

Nav ne reizi izlaista atgāzu pārbaude (kašķa gan nekad nav bijuši). Būsi biis paģirains vai kāda cita ienmesla dēļ nevērīgs tajā 2009 skatē. 

Man gan arī ir jautājumi kā apskati izgājuši tie auto satiksmē ar zvērīgu degošas eļļas smaku vai pat ziliem dūmiem.

eidis 26.04.2023 13:27

Principā pareizi izplānojot (kā zāli pļaujot) traktoram var piekabināt arī vadu. Un tad galīgi mierīgi

eidis 26.04.2023 11:53

Manuprāt ANO smagi paveiksies, ja tā pārdzīvos šo karu. Visdrīzāk ka ne.

eidis 20.04.2023 15:47

Darbība ir pretēja - identificējot detonāciju, maisījumu gatavo liesāku. Attiecīgi nelielai ekonomijai jābūt 95, 98 drusku vairāk jaudas

eidis 20.04.2023 13:36

dubis rakstīja: Es te pēdējā laikā spēlējos ar finanšu instrumentiem, konkrēti CFD, ir kāds te arī to darījis/dara? Gribētos dzirdēt pieredzi. Pašam pagaidām viss pozitīvi, tāpēc arī interesē vai vēl joprojām cūkas laime, vai arī tur tiešām regulāri var izcelt lielo kāpostu.

Es garākā periodā ar ETF darbojos. CFD manuprāt līdzīgi kā bitcoin, nav residual value, kas IMO ir pārāk riskanti. Resp ar ETF visu summu pazaudēt nav iespējams gandrīz. Ar derivatīviem mierīgi. Turklāt kad sāks degt, tiem zibenīgi beidzās likviditāte. Jo nevienam tos nevajag. Lehmanis tev pastāstīs šo

eidis 20.04.2023 13:29

Bahmutas epopeja ļoti atgādina WWII Ļeņingradas blokādi - abas puses viena otrai tur lielas kaujas vienības, lai neļautu tās izmantot citos frontes sektoros. 

Un pa vidu smagi atraujas civilie. Bez jēgas. Vnk tiek ziedoti

eidis 20.04.2023 12:14

Nortel rakstīja: Gruzīni, kaukāzieši marinē īsi pirms cepšanas. Sīpols, sāls un melnais pipars - klasika. Ēd lavašā ar zaļumiem.

Ja tu īsi pirms domā uz iesma, kad liek uz uguns, tad jā. 

Lavašu piekož. Vienmēr dārza salāti klāt: kinza!!!! + tomāti+ gurķi + sīpoli. Ne reizi nekādus savādākus neesmu redzējis

eidis 20.04.2023 12:11

ezis71 rakstīja: Gruzīni cep jēra gaļu ne cūku un viņš viņiem ir ass.Latvieši nav aso ēdienu piekritēji.

jēra gaļa ir pāris mēnešus gadā (kkas bija ar feritilitāti saistīts, bet neatceros kas). Pārējā laikā cūka. Vista nekad

eidis 20.04.2023 12:09

iciks rakstīja:

eidis rakstīja:

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

Cik esmu eksperimentējis, ar 98o patiešām var nobraukt vairāk, jo vidējais patēriņš samazinās. Vai būtiski - teiktu, ka ne. Varbūt kādi 0,2-0,3l uz simtu vai kā tā.

Attiecībā uz visu pārējo - dižu atšķirību neesmu manījis. Auto uzvedība liekas tāda pati.

Meitai brīva izvēle 95/98 un tad 95 auto vnk gāž 98. Nekāds efekts netiek ziņots. Domu spēks tas vien

eidis 19.04.2023 15:20

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

eidis 19.04.2023 15:17

Bradypus rakstīja: Klau, kilogramu skaitītāji, ka ar elektroauto baterijām?

Ļooooooti slikti. Tāpēc IMO labākais risinājums ir: elauto ar max 200km rendžu un lādētājiem katra rudzu lauka malā. 

Tāds auto būtu lēts (jo maza baterija)

Neēdelīgs (jo mazs baterijas svars)

Un vienkāršs

eidis 19.04.2023 15:13

ezis71 rakstīja:

Volx rakstīja:

ezis71 rakstīja:

Volx rakstīja: Pabiju Āgenskalna tirgū pēc rekonstrukcijas. Izskatās labi, bet pārdevēju ir mazāk. Nestāv vairs rinda tantiņu, kas pārdod mazsālītus gurķīšus, marinētas sēnes utml. Tomēr jāatzīst, ka nopirku šašlika gaļu un tas bija labākais marinējums pēdējo gadu laikā. Eko šmeko kkāda saimniecība. Pirksts gaisā.

Un pa cik kg?

Normāli - 7.50

Rimi visādus ķīmiskus cepamgaļas gabalus pārdod pa 9-10

Tā jau nav, ka tur viss pa lēto, bet var atrast labu cenas/kvalitātes produktu.

Normāla cena.Es pa lieldienām Cēsu Solo pirku 9.40 eur kg.Retu reizi tur pērku,bērnības garšas šašliks-riktīgi etiķains.

Kas incanti - gruzīni (šašlika autori) šašlikam gaļu nemarinē ittinnemaz. Vnk svaiga, LABA!!!! gaļa uzcepta uz uguns. Marinēšana ir sovoka izcelsmes, jo citādi to šausmīgo gaļu nevar sagremot

eidis 19.04.2023 15:11

Bremzes tak gļēvuļiem tikai. Ja vajag bremzes, nav ko Poršu pirkt

eidis 18.04.2023 18:34

WALA rakstīja: Nav jau obligāti jāizdomā kaut kas eksotisks, ja piemēram busiem liktu sēdekļus ( kaut vai tikai atjauninātus/pārvilktus) no aviācijas ekonomiskās klases ("Slimline") - tur ar tiktu diezgan svara ietaupīts ...

aviationweek.com/mro/interiors-connectivity/aircraft-passenger-seat-design-gets-smarter

Cik saprotu tad BMW i3 jau lietoja kaut kāds "uber" vieglus sēdēkļus a la zem 13 kg, kamēr kaut teiksim Subaru STI  svars bija ap 17 kg, un tie jau ir viegli sēdekļi ...

Un riteņu diski ar kopā ar riepām jau būs kilogramos mērāmi ;)

Principā jau neliels auto ar adekvātiem ripuļem un benzīna motoru visu atrisina

eidis 18.04.2023 11:38

Bradypus rakstīja: Bet tad jau tas jārēķina no visa auto svara, nevis no tiem visnotaļ aiz ausīm pievilktajiem 300kg, kurus vēl neviens nav varējis parādīt kaut vienā reālā specifikācijā un spējis objektīvi pierādīt, kā bezjēdzīgākus par citām auto sastāvdaļām.

tie 300 kg vnk ir nmateriālas iegribas sekas.

Un protams, ir daudz lieka svara aņķi dažādos auto. Piemēram dīzeļmotors

eidis 18.04.2023 11:36

GTD2 rakstīja: degvielas pateriņš ir atkarīgs ne tikai no svara, tas arī atkarīgs no vēja pretestības, jo auto būs zemāks ,ar zemāku klīrenssu tas būs ekonomiskāks

šī ir eksponenciāla funkcija no ātruma. Ķieģeļa formas SUV palielinot ātrumu, palielina aizmugurē izveidoto vakumu, kas arī ir darbs

eidis 18.04.2023 11:34

Man hobiju darbina vējš un tāpēc diezgan droši varu pateikt, ka LV pēdējos 10 gados vēja daudzums ir samazinājies dramatiski. Šāds efekts sakrīt ar globālās sasilšanas modeli. Bomam Tricim kautkur bija savākti dati par šo dramatisko kritienu.

LV nav vēju lielvalsts. Un tālāk būs vēl mazāk

eidis 17.04.2023 17:16

ezis71 rakstīja: Es atvainojos,uz ko tie 300kg iespaido,ķipa rij soļķi lopā?

padarītais darbs = masa x pārvietojums. Jā bezjēdzīgi ēd soļķi.

eidis 14.04.2023 13:09

anoagask rakstīja:

Bradypus rakstīja: Ātri pameklējot. Škoda. Fabia 1243kg. Kamiq 1211kg. Vieglāks! kur nu vēl 300 kg smagāks, kā kādam šausmīgi gribas apgalvot.

mani interneti saka, ka fabia ir 1150, t.i. nepilnus 100kg vieglāka. Kamiq vispār nav SUV, bet liftēta fabia ar citādām plastmasām, bez 4x4 opcijas un bez pastiprinātas bundžas/iespējas vilkt smagāku piekabi.

Superb vs Kodiaq ir +200 kg, golf vs tiguan arī tāpat

Alfa Gulia > Stelvio ir +300 kg. Stelvio ir pilnībā uzmontēts uz Gulia

eidis 14.04.2023 13:05

WALA rakstīja: Ja godīgi, man tehniski vienalga, sievai nē, mans "braukšanas arsenāls" ir drusku plašāks par AWD vai FWD/RWD.

Un tas 1 litrs dīzela turp vai šurp neko pavisam noteikti neizsaka, un ātrumos līdz 160 km/h uz parastiem ceļiem nekādu tādu diskomfortu braucot neizjūtu ... pie kam redzot to kā tauta pērk sedanus un tad liek jumta kastes - nez vai tas ir diži ekonomiskāk kā mani +300 kg.

Man svarīgi lai auto pēc izjūtām "velk" nevis velkas, un lai tam būtu manuālā kārba.

Gadījumā ja vairs (manuālas) izvēles nebūs, tad auto būs RWD vai AWD un tikai ...

P.S. iedomājies, ka tagad vecā auto vietā domāju par Type R Hondu, vai GR Yaris - donā tie mazāk ēdīs par 1,6 AWD Honda dtec ???

Nu jumta kaste 100% laika, protams sux.

Nuuuu TyperR 💣

Domājams, ka ja brauksi ar tādu kā ar to 1.6 CRV, patēriņš būz mazāks. Bet ja brauksi kā ar TypeR, sajutīsi kā ir kad velk, ne velkas.

Esmu kādu nedēļu pabraucis ar CRV kautka'du tdi. Nu man liekas, ka Honda labi taisa benzīna motorus. Man nekādu patiku tas CRV neradīja salīdzinājumā ar citām Hondām.

eidis 13.04.2023 15:44

Kaskaiš ar 1,3 motorīti arī apbrīnojami dzīvīgs. Laikam tikai jautājums: cik ilgi būs dzīvīgs? Pārvadājamā bleķu kaudze tomēr iespaidīga

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti