iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
eidis 02.06.2023 16:16

Nevienu būvuzraugu neinteresē pārkrauta mašīna, bet viņi PIERAKSTA kravas izmēru. AKA paliek audita ieraksts no kura nevar tikt vaļā. 

Būvdarbu vadītājs materiālu izvēlas pats tikai ļoti mazos uzņēmumos. Normālos tas notiek centralizēti.

Cik uzskata par vajadzīgu = nevadāms process.

Šo apsvērumu dēļ apšaubu ceļinieku gatavību vadāt pārkrautas mašīnas.

eidis 02.06.2023 13:32

Tur ir 3 pušu kontrolieri. Pasūtītāja, uzņēmuma un projektētāja. 

Domāju, ka neko nezini par industriju, ka tik priecīgs par savu asprātību

eidis 02.06.2023 11:00

Volx rakstīja: Aldis paredz, ka AS sašķelsies un nebūs vairs valdībā. Tālākā nākotnē paredz JV diktatūru.

t.me/aldisgobzems/7395

Aldis pārņēmis stafeti no Levita paskaidrot acīmredzamas lietas

eidis 02.06.2023 10:57

core rakstīja: Un vispār nesaprotu, kāpēc visi ir tā uzēdušies uz baļķvedējiem? Ne jau viņi ir tie lielākie ceļu bojātāji. Pavērojiet kādreiz uz ceļa baļķvedējus, viņu riteņi tajās risēs nemaz neder, jo visiem baļķvedējiem ir dubultriteņi. Lielākie ceļu bojātāji ir tie paši ceļu būvētāji, kas ar "vannām" smiltis un šķembas vadā. Un "vannu" riteņi gan tajās risēs lieliski der. Baļķvedēja sastāvs spiež uz ceļa ar 22-26 riteņiem, "vannas" ar 12, retos gadījumos 16. Tad nu varat parēķināt cik lielas ir spiediena starpības uz ceļu.

Neapgalvosu, bet minēšu, ka ja ceļinieki ar pārkrautu "vannu" atzīmēsies objektā (kur kravu vērtē no 3 pusēm un ātri ierakstīs pārkraušanu), ceļinieki dabūs tādu drāzienu, ka maz neliksies.

Jāsaprot, ka ceļu pamati dilst un dilst no lietošanas. Pārkrauts auto to paātrina. Ceļi projektēti nepārkrautam auto, jo smagākām kravām paredzēts ceļš ir būtiski dārgāks - LV iegūstamas tikai dolomīta šķembas, lai nestspēja būtu lielāka, jāliek granīts no NO un tas ļooooti sadārdzina projektu. Vot i visi izliekas. Jo savādāk nepietiek resursu

eidis 01.06.2023 15:26

Itkā pamatam no šī nevajadzētu nobeigties. 

Bet ja bindera kārta sabruka, hvz. Moš arī šķembas kkā iespējams ar ledu izspiest. Bet maz ticams

eidis 01.06.2023 15:12

Tas ir stāvošs transports. Uz šosejas pārkrautais baļķvedējs uz vietas nestāv. Uz šosejas rises rodas no sagruvuša pamata - šķembas paliek apaļas un sāk velties ārā. Ar pārkrautu auto tam neparedzēts ceļa pamats, protams, tiek bojāts, bet divas nedēļas ir stipri par maz, lai tas sabruktu. Pat ja nav tam paredzēts. 

Asfalts neko netur, asfalts rada saķeri

eidis 01.06.2023 13:30

ZZZZ rakstīja: Skatos un brīnos Jeep cena. 2005.g 10350e !??

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/jeep/grand-cherokee/dfjon.html

nu naudu vnk ļoti vajag

eidis 01.06.2023 13:19

WALA rakstīja: Tas ir teoretiski iespejams ja īpaši nelabveligi laika apstakļi un nav uzklata gala karta, t.i. asfalts ir plāns, visos citos gadijumos - brāķis ...

Nop nav iespējams. Nekādi nav iespējams. Ceļu nes šķembas, asfalts ir tikai saķeres virsma. Rises veidojas sabrūkot pamatam - šķembas paliek apaļas. Resp nedēļas laikā rises iespējamas tikai ja šķembu vietā oļi salikti. Maz ticams šis

eidis 01.06.2023 13:14

ezis71 rakstīja: Pastāstīšu kā gāja manam darba kolēģim.

Nopirka trimmeri(krūmgriezis),iebrauca Cirklē un nopirka 95kto,aizbrauca uz pāķiem.Ielēja trimmerī zupu,nelec,kaut kā beigās pieleca bet nevelk.Tā kā viņš nebija vakarējais tad saprata kad tā degvielas vaina.Nākamreiz kad brauca uz pāķiem nopirka 95kto Nestē un trimmeris ar pirmo pieleca un strādāja kā bitīte.

Šis Nestes krūmu marketinga stāsts ir vairākas reizes dzirdēts. Bet vienmēr no nekritiski domājošiem pilsoņiem. Lielu autoparku vadītāji neapstiprina šo atšķirību. Tāpat kā ProDiesel ieguvumus.

eidis 26.05.2023 13:15

iciks rakstīja:

eidis rakstīja: Tad tas darbojas 1 sezonu

Šis jau pārspēj pat "viss kalpo tikai garantijas laiku". Var jau vēlēties attaisnot savu vada būšanu, bet nevajag kļūt smieklīgam.

Visa tehnika kalpo pamatā gadiem ilgi un neviens ar īpašām izvirtībām neaizraujas. Kādreiz nomaina eļļu (un arī noteikti ne pēc ražotāja prasībām), paasina asmeņus vai tamlīdzigi.

UN NEPIŠAS AR TO VADU.

Nu es "nepišas" ar to eļļu un to asmeni. Mainu tikai aparātu uzreiz

eidis 26.05.2023 13:14

Slinkais rakstīja: Tas ir apkopes darbinieku viedoklis)))) līdzīgs viedoklis ir riepu montētājiem, ka tas esot jādara katru gadu))) bremžu šķidrums katru trešo vai piekto.  tādu piemēru ir daudz. Realitāte gan krietni atšķiras....  Ir arī teiciens, netraucē tehnikai strādāt. Tas darbojas labāk. Eļļu motoriem mainu reizi divos gados. Ok, tas aizņem tavas 20minūtes, uz to var aponēt. Pavasarī mainiju trimerim, jamā pat melna nebija. A pats ta vinš jau vecs. Darbojas jā jauns. Auksts vienmēr ar otro rāvienu. Silts vienmēr ar pirmo. Arī pēc ziemas. Vot ar garantiju. Divi un viens. Apbrīnojami, var laikam uz naudu ar kādu derēt))))

Nu mani novērojumi aiz sētas nav ne tuvu tik saulaini. Tante ar to benzīnieku diezgan jājas. Turklāt tas aparāts ir stingri "kruts" : ar lielu pļaušanas diametru, attiecīgi jaudu, attiecīgi svaru. Ļoti redzams, ka $$$ saguldīti pilnīgi veltīgi. Lietotu elektrisko, būtu viegls un bez problēmām. Bet nu jā: "tas vads mūžīgi pinās" un "es varu atļauties arī dargu mantu"

eidis 26.05.2023 13:09

WALA rakstīja: Es te prikola pēc arī pabakstīju ChatGPT, un secināju, ka "sarunāties" vismaz angliski - ir OK, kaut atbildes ir stipri vispārīgas/nekonkrētas. Bet smieklīgais šajā pasākumā ir ka AI nespēj pārvaldīt savus skaitļošanas resursus, ņemot vērā jautājumu ne tik lielo sarežģītību es tomēr būtu sagaidījis, ka atbilde aizņem vairāk laika, nevis man rāda ka ChatGPT resursi izsmelti

ChatGPT laikam nav uzskatāms par AI. Tas ir rīks, kas piemeklē piemērotāko saturu no iepumpētā apjoma, ne izdomā pats. AI darbojas tikai noformēšanas laukā. 

Attiecībā uz šiem rīkiem man liekas labākais apraksts tiem: Izplūdis interneta attēls un viss

eidis 25.05.2023 15:15

Tad tas darbojas 1 sezonu

eidis 25.05.2023 14:57

iciks rakstīja:

eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.

Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.

Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.

Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.

Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.

Nav tur regulāras jāšanās ar to vadu. Vaina ir loģikā, ne attieksmē - neesmu ne reizi redzējis dārzus, kur nevarētu salikt pareizu pļaušanas algoritmu un vnk katru reizi to izpildīt. 

Algoritmu vienmēr VAR salikt tā, ka vads NEKĀDI nenokļūst asmenī.

Tā atšķirība tehnoloģijās novērojama aptuveni šādi: es 20g laikā esmu nomainījis vada zāles pļāvēju 3x. Pēdējais nopirkts pagājušo gadu. Pa vidu es pļāvējam neveltu pilnīgi nekādu apkopi. Pļauj kamēr nobeidzas un izmet ārā. Kaimiņiene ar benzīna aparātu regulāri (un sezonu sākot ļoti jaudīgi) izved visādas tamburīna sišanas utt. Viņa, proitams, nav visai tehniski apdāvināta, šejienes guru tās tamburīna sišanas saīsinātu 10x, bet.... tās vienalga paliktu. Elektriskajam netiek veltīta pilnīgi nekāda uzmanība.

eidis 23.05.2023 11:19

Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

eidis 23.05.2023 11:09

Pie Rail Baltic to pārbrauktuvi noraks apakšā. tas gan nekādi neatrsinās Ulm gatves un Mārupes ielas galu

eidis 17.05.2023 10:45

Tas volvists man sauca kkādus stingrākus ciparus. Bet varbūt tas bija par galarezultātu - ar uzstādīšanu. Es gan šaubos vai Volvo var ievienot kkādu aftermarket produktu. Parasti šie parūpējas, lai patērētāji izvēlētos viņu iekārtas

eidis 17.05.2023 10:43

GTD2 rakstīja: Kas Volvo tas par akumulatoru kas maksā 40tūkst. eiriki?

Lietots Pasāts ne vienmēr maksā 40k. Precīzāk - ļoti reti

eidis 16.05.2023 14:22

Volvo ir līdzīgi gļuki. Vainīgs esot kkāds vēl viens akumulators, kas maksā tā Passat cenā

eidis 16.05.2023 14:20

Gan jau tas apiets.

Cik sapratu, un arī www sarakstīts, GT atšķiras no7er ar ievērojami lielāku aizmudrīšanu. Tika ieskaitīts auto ar augstu servisa vizīšu potenciālu.  Detaļas neatceros

eidis 16.05.2023 14:18

Nenotiek vērtēšana. Parasts ieraksts: ātri tuvojies objektam un neveic nekādas darbība - ieslēdzas avārijas bremzēšana. Tuvojoties sāksi bremzēt, neieslēgsies... Sarkani uguņi panelī gan neizslēdzas no šī

eidis 16.05.2023 14:16

Understeer noteikti ir dēļ svara. 

Nu jā - arī elektromotoriem ir idiotiski enerģijas zudumi. Gan tikai ilgstoši gāzējot

eidis 16.05.2023 11:54

Drošs viņš ir tāpēc, ka smaga grīda. Tā paša iemesla dēļ auto vadās smagnēji. Tieši tas pats ir ar visiem long range EV un pat hibrīds, kuru kādu laiku braucu, uzvedās tāpat. Resp. fizika parastā - svars un smaguma centrs.

Un vadāmība ir pa pirmo pat uz max un Dual motor.

eidis 16.05.2023 11:51

WALA rakstīja: Tas ka progress IR - ir nenoliedzami, bet vai es tādu gribu un vai man vajag - drīzāk ka ne - es ciest nevaru kad auto var izdomāt darīt kaut ko citu kā es esmu iecerējis, jo ir bijis gadījums kad piem.  uz tā paša Akmens tilta esmu speciāli vilcis uz tramvaja sliedēm nevis bremzējis, un tikai pēc tam bremzējis ... gribetu redzēt kādu lēmumu pieņemtu Tesla , tas pats ar sarkano gaismu, kad redzu ka astē drusku par optimistisku kāds nàk (un ticams ka vilks pār sarkano) un tad spiežu grīdā ... bieži tas nav bet kādu 1x pa gadu varētu būt ka sanak tādas situācijas ...

Pilnīgi visiem auto, kurus esmu braucis, AI stabili overraidojas ar gāzi vai bremzi. AI darbojas tajā laikā, kad esi neuzmanīgs un NEVEIC pareizas darbības. Ja tu VEIC darbības, tad tās ir reakcija un AI nepiedalās

eidis 16.05.2023 11:39

GB12 rakstīja: Tikai nedirs, uz evakuatora var nonākt jebkuras valsts ražojums. Man pašam no vāciešiem ir bijuši Opel, VW, BMW, Audi.. uz evakuatora ir pabijis tikai opelis... pēc avārijas.

Es domāju tev stipri paveicās ar to GT BMW. Lēnām novēroju te vienu tādu pašu. Servisi, servisi, servisi. Elektriski gļuki ļoti daudz ar vecumu parādās. Un tas aparāts ir nemērā sarežģīti uzdizainēts.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti