Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
ir bijušas Toyotas no salona. Yaris, 1,4 benzīns godīgi kalpoja 5 gadus, līdz 115 tkm. vienīgais, kas niķojās, bija sekvenciālā kārba, ko pārprogrammēja un beigās noimainīja par pagarināto garantiju. Laikam nopirku pēdējo Urban Cruiser Latvijā, pirms to noņēma no ražošanas un nobraucu 3 gadus 90 tkm. Patstāvīgs 4x4 ar patēriņu 5.5 l/100km (1,4 D) - ideāli pilsētai un mūsu ielām. Vienīgais mīnuss, paredzēts neliela auguma cilvēkiem. Tāds nedaudz uztūnētsun padārgs Yaris tas īsumā par Toyotām. Abas pirktas WESS Ulmaņa. Servisā džeki ļoti atsaucīgi Apkopju izmaksas adekvātas.
ir bijušas Toyotas no salona. Yaris, 1,4 benzīns godīgi kalpoja 5 gadus, līdz 115 tkm. vienīgais, kas niķojās, bija sekvenciālā kārba, ko pārprogrammēja un beigās noimainīja par pagarināto garantiju. Laikam nopirku pēdējo Urban Cruiser Latvijā, pirms to noņēma no ražošanas un nobraucu 3 gadus 90 tkm. Patstāvīgs 4x4 ar patēriņu 5.5 l/100km (1,4 D) - ideāli pilsētai un mūsu ielām. Vienīgais mīnuss, paredzēts neliela auguma cilvēkiem. Tāds nedaudz uztūnētsun padārgs Yaris
tas īsumā par Toyotām. Abas pirktas WESS Ulmaņa. Servisā džeki ļoti atsaucīgi
Apkopju izmaksas adekvātas.