Nezinu konkrēti, kas kuram auto tiek ielikts un nē, bet jāpiekrīt msh, ka bieži vien jau tās lietas saliek. Piemēram, pavisam nesen lasīju internetā, ka BMW kāš naudu uz apsildāmajiem sēdekļiem. Tehniski ieliek visiem, bet lai to funkciju lietotu, ir jāmaksā fakin mēnešmaksa!!!! Tas vispār ir kkāds next level appisiens no auto ražotājiem.... Ja pirms 20 gadiem meklējām krakus un cd-keyus priekš windows, office un spēlēm, tagad krekus vajadzēs meklēt automašīnām...
- Sludinājumi
 - Ziņas
 - Vīriem
 - Tehnoloģijas
 - Sports
 - Video&TV
 - Forums
 - Lasītāju pieredze
 - Akcijas
 - Jautā ekspertam
 


















Ja Eiropa atsakās no lētās Krievijas gāzes pa caurulēm (nu lab, Ungāri un vēl kāds nez vai atteiksies), tad pieprasījums pēc LNG ir liels. Jautājums vnk cik ir esošās jaudas vs kāds ir pieprasījums.
Ja riktīgi trūkst jaudas, tad vajag būvēt un lietotāji būs, jo nav jau baigās alternatīvas, nu nevar Eiropas ekonomiku uz knipja sitiena pārlikt prom no gāzes.
Ja jauda +/- pietiek, tad atrast pamatojumu kaut ko būvēt ir daudz grūtāk. Godīgi sakot izklausās, ka drīzāk ir tuvāk otrajam variantam un attiecīgi tiek meklēti veidi, kā nodrošināt garantētu peļņu, nevis par to cīnīties tirgū. Ok, iespējams īsti nepietiek, bet nu Skultes attīstītāji noteikti nervozē par tiem pašiem Paldiskiem, kas saka, ka varēšot nodrošināt līdz 30 TWh gadā - ar to taču pietiek atliektiem galiem LT/LV/EE un vēl pāri paliek somiem un poļiem. Somi taisa, vācieši taisa, Polija pabeidza savienojumu ar Norvēģiju pa trubām utt.
Šobrīd ir tas brīdis, kad LNG termināļu jaudas aug, bet gāzes patēriņš katru gadu turpinās lēnām kristies. Liels risks uzbūvēt kaut ko lieku.