iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
edzulis 03.12.2007 21:40

vanquish ir pavisam cits stāsts. Nejaukt ar Vantage. REkur aiz maga megarulza stav vantage (bilde zemāk). Es viņu pat pret savu M5 nemainītu droši vien Bērnu sēdeklīti hren ieliksi un graboņa tik dārgā auto nav pieļaujama + mazāk jaudas viņam Tas arī ir vienīgais iemesls kādēļ man besī Daimlers. It kā prestižs auto, bet visādas skaņas salonā nāk vairāk kā no 3er BMW.

www.bmwpower.lv/...

edzulis 03.12.2007 12:11

pofig par dzelžiem, žēl tās jaunās sievietes...

edzulis 03.12.2007 11:39

Tur ir kļūda rakstā. Ītenībā tas bija nevis FIATS, bet jaunais Mini

edzulis 03.12.2007 0:45

Markinc rakstīja: Mjā, tiešām aunu bars... Liekas skaidri uzrakstīju Porshe modeļa nosaukumu. Tas nav 911 Carrera modelītis bet gan ļoti reta 924 modeļa modifikācija, tjipa 2 litru turbomotors 944-ajā kuzovā... Par šama autiņa ekskulzivitāti uzzināju gan tikai pēc tā, kad biju to nošķēlis...

Palaidniex liekas vienīgais izlasīja ko es biju uzrakstījis. Pārējie izskatās par to tikai uztraucās, kā pamērīties ar krāniņiem.

Un liekas te nav moderatora, jo offtopic te sastāda 90%.

Ko tu te ļečī? 924 turbo? muahahahahaha. Varbūt 944 turbo vai turbo s bet tur nebija 2.0, bet 2.5 imo.

edzulis 03.12.2007 0:44

Palaidniex rakstīja:

modena rakstīja:

edzulis rakstīja: un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

kaut kā īpašnieki nesūdzas....

ne tikai nesūdzas, viņiem ir pilnīgi paralēli kā ir iekš to E30...

Tad jau būu jāsaka arī, ka McLaren F1 salonā ir tāds trobels, ka intercoms jālieto, kā arī kratās, raustās, katra gultņā gaudošanu dzirrd... Nu un?

Nu bet tāds vantage jau nav nekāds mclaren. Parasts lētākais astons ar ford motoru. Tipa 911 konkurents. Grabot priekš tik dārga auto nereāli.

edzulis 02.12.2007 14:34

un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.

Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.

edzulis 02.12.2007 14:33

šrottellloooo

edzulis 27.11.2007 16:09

protams, viss tas gada auto ir shit pilnīgākais, taču vismaz uzvarētāji mums nav tik liiieeeeliiii shiiit kā Eiropas gada auto

Man personīgi arī tas kaskaiš šķiet pilnīgi nekāds. Neņemtu arī pa velti. Ford focus imo labāk atbilst gada auto.

edzulis 27.11.2007 11:48

Gan jau būsiet pamanījuši, ka braukā pa ielām BMW bez priekšējiem buferiem... BMW nevar turēt uz ielas arī bez visas M pakas. Vot brīnos. Stāv lejā kaimiņiem S8 vecais, Jaguars XJ. Kā stāv tā stāv, nekas nav noticies pa gadu.

edzulis 26.11.2007 12:06

Gasjs rakstīja:

2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)

wtf?

Rekur par powerā viens nopirka 335i manual

www.bmwpower.lv/...

edzulis 26.11.2007 12:06

vobšem dīzelis tikai un vienīgi automāts.

edzulis 26.11.2007 0:32

Un skatos labs 2002-2003 eksemplārs ar m-paku maksās savu 15-18k eur... A pa 20 jau sanāk jaunās paaudzes 530d...

edzulis 26.11.2007 0:28

Reti kurš pirks to auto ar manuālo kārbu... tur kā nekā grieze 500nm. Ar visu automātu iet līdz 200km/h pilnīgi vienādi ar 330i benzīnu. Pirms mēneša pārbaudīts speciālā duelī. 530da un 330ia 0-200km/h vienādi.

edzulis 25.11.2007 23:36

Mpakete - citi buferi (Kā M5, tikai sieta vietā redeles), diski savādāki R17, stūre kā M5 (viena no labākajām stūrēm kas BMW bijušas) tikai ar melniem diegiem. Tas ir būtiskākais no vizuālā.

Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis

edzulis 20.11.2007 14:08

Man Jaguāram (00 xjr vecais labais kompresormotors) nojuka termostats (vienīgais, kas pa gadu nojucis). Jaguar centrā par to mēslu prasīja 70lvl. ghgh. Protams tā nav liela nauda, bet zinot, ka tas metāla gabals maksā max 15-20 lvl tad noskaidroju, ka identisks nāca vecā MB dīzeļbusā kantainajā 308 . Iegādājos 22:00 grosā pa 9lvl un nomainījām paši pa 10min jo atrodas viegli pieejamā vietā. Jaguar centrā šī termostata nomaiņa ar pašu detaļu noteikti maksātu vismaz 200lvl jo vēl taču tosoliņš biš jāpielej pa 10lvl/litrā utt Ja neesi pilnīgs muļķis tad nav tik traki ar to Jaguāru imo. Bet nu anyway labāk iesaku BMW jo ir daudz reiz vairāk vietu kur remontēt un detaļu pieejamība. Tas viss protams po, ja pērk jaunu auto.

Vienkārši ir sajūta, ka Jaguar centrs vēlas atsist uz detaļām un servisu nenormālāko kāpostu jo tas nav tik izplatīts auto un nav tāda noieta, bet servisam un salonam tak jādzīvo kaut kā... Esmu ko līdzīgu dzirdējis arī no citiem. Uzcenojums kosmisks. Iespējams kļūdos.

edzulis 20.11.2007 11:22

Lētāk būs taisīt jaguar servisā stabu (ja nemaldos) ielā... Jaguārs labs auto, bet neapmierina apdares materiālu kvalitāte un nelielā graboņa, kas nav pat lētākajiem BMW...

edzulis 15.11.2007 10:49

tjomka miikstajiem

edzulis 14.11.2007 12:17

izklausās pēc mega sux company

edzulis 09.11.2007 20:28

Kaspersky rakstīja: Edzuli, kur ceņņiks?

~ 100ls dienā.

edzulis 09.11.2007 18:31

A kas tev par lamborghini? Par neko vecāku par Murcielago netaisos maksāt naudu Murcielago, galardo saijdjot. Countač un pārējie mēsli atpūšas 400zs M5 priekšā

edzulis 09.11.2007 16:05

jep

edzulis 09.11.2007 15:43

kliks rakstīja: pa cik stundā nāk?

gribētu norezervēt uz nakamajām dragreisa svinībām

Nav pa stundām. Pa dienām. Jefiņiem netiek izīrēts Vai arī var aktvizēt kalpa režīmu, kad auto neiet ātrāk par 3000rpm

edzulis 09.11.2007 15:43

Baisulis rakstīja: Varu izīrēt svinībām Lamborghini. Ir ekstras.

DAvai ņemu!

edzulis 09.11.2007 15:34

Man tas auto jau ir gadu un sen jau esmu parādijis, tā kā relax Grezns ir Long wheel base, visas ekstras, 373zs.

edzulis 09.11.2007 15:20
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti