pofig par dzelžiem, žēl tās jaunās sievietes...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pofig par dzelžiem, žēl tās jaunās sievietes...
Tur ir kļūda rakstā. Ītenībā tas bija nevis FIATS, bet jaunais Mini
Markinc rakstīja: Mjā, tiešām aunu bars... Liekas skaidri uzrakstīju Porshe modeļa nosaukumu. Tas nav 911 Carrera modelītis bet gan ļoti reta 924 modeļa modifikācija, tjipa 2 litru turbomotors 944-ajā kuzovā... Par šama autiņa ekskulzivitāti uzzināju gan tikai pēc tā, kad biju to nošķēlis...
Palaidniex liekas vienīgais izlasīja ko es biju uzrakstījis. Pārējie izskatās par to tikai uztraucās, kā pamērīties ar krāniņiem.
Un liekas te nav moderatora, jo offtopic te sastāda 90%.
Ko tu te ļečī? 924 turbo? muahahahahaha. Varbūt 944 turbo vai turbo s bet tur nebija 2.0, bet 2.5 imo.
Palaidniex rakstīja:
modena rakstīja:
edzulis rakstīja: un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.
Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.
kaut kā īpašnieki nesūdzas....
ne tikai nesūdzas, viņiem ir pilnīgi paralēli kā ir iekš to E30...
Tad jau būu jāsaka arī, ka McLaren F1 salonā ir tāds trobels, ka intercoms jālieto, kā arī kratās, raustās, katra gultņā gaudošanu dzirrd... Nu un?
Nu bet tāds vantage jau nav nekāds mclaren. Parasts lētākais astons ar ford motoru. Tipa 911 konkurents. Grabot priekš tik dārga auto nereāli.
un 911 jau arī ir naglu kaste, vismaz 996.
Starp citu arī aston martin vantage v8 ir naglu kaste. Grab vairāk nekā E30.
šrottellloooo
protams, viss tas gada auto ir shit pilnīgākais, taču vismaz uzvarētāji mums nav tik liiieeeeliiii shiiit kā Eiropas gada auto
Man personīgi arī tas kaskaiš šķiet pilnīgi nekāds. Neņemtu arī pa velti. Ford focus imo labāk atbilst gada auto.
Gan jau būsiet pamanījuši, ka braukā pa ielām BMW bez priekšējiem buferiem... BMW nevar turēt uz ielas arī bez visas M pakas. Vot brīnos. Stāv lejā kaimiņiem S8 vecais, Jaguars XJ. Kā stāv tā stāv, nekas nav noticies pa gadu.
Gasjs rakstīja:
2. Šobrīd BMW dažus niknākus motorus komplektē TIKAI ar automātiem (335i, 335d). Tas nebūt nenozīmē, ka šoferis zaudē iespēju pats raustīt kloķi (tjipa kontrolēt situāciju)
wtf?
Rekur par powerā viens nopirka 335i manual
vobšem dīzelis tikai un vienīgi automāts.
Un skatos labs 2002-2003 eksemplārs ar m-paku maksās savu 15-18k eur... A pa 20 jau sanāk jaunās paaudzes 530d...
Reti kurš pirks to auto ar manuālo kārbu... tur kā nekā grieze 500nm. Ar visu automātu iet līdz 200km/h pilnīgi vienādi ar 330i benzīnu. Pirms mēneša pārbaudīts speciālā duelī. 530da un 330ia 0-200km/h vienādi.
Mpakete - citi buferi (Kā M5, tikai sieta vietā redeles), diski savādāki R17, stūre kā M5 (viena no labākajām stūrēm kas BMW bijušas) tikai ar melniem diegiem. Tas ir būtiskākais no vizuālā.
Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis
Man Jaguāram (00 xjr vecais labais kompresormotors) nojuka termostats (vienīgais, kas pa gadu nojucis). Jaguar centrā par to mēslu prasīja 70lvl. ghgh. Protams tā nav liela nauda, bet zinot, ka tas metāla gabals maksā max 15-20 lvl tad noskaidroju, ka identisks nāca vecā MB dīzeļbusā kantainajā 308 . Iegādājos 22:00 grosā pa 9lvl un nomainījām paši pa 10min jo atrodas viegli pieejamā vietā. Jaguar centrā šī termostata nomaiņa ar pašu detaļu noteikti maksātu vismaz 200lvl jo vēl taču tosoliņš biš jāpielej pa 10lvl/litrā utt
Ja neesi pilnīgs muļķis tad nav tik traki ar to Jaguāru imo. Bet nu anyway labāk iesaku BMW jo ir daudz reiz vairāk vietu kur remontēt un detaļu pieejamība. Tas viss protams po, ja pērk jaunu auto.
Vienkārši ir sajūta, ka Jaguar centrs vēlas atsist uz detaļām un servisu nenormālāko kāpostu jo tas nav tik izplatīts auto un nav tāda noieta, bet servisam un salonam tak jādzīvo kaut kā... Esmu ko līdzīgu dzirdējis arī no citiem. Uzcenojums kosmisks. Iespējams kļūdos.
Lētāk būs taisīt jaguar servisā stabu (ja nemaldos) ielā... Jaguārs labs auto, bet neapmierina apdares materiālu kvalitāte un nelielā graboņa, kas nav pat lētākajiem BMW...
tjomka miikstajiem
izklausās pēc mega sux company
Kaspersky rakstīja: Edzuli, kur ceņņiks?
~ 100ls dienā.
A kas tev par lamborghini? Par neko vecāku par Murcielago netaisos maksāt naudu Murcielago, galardo saijdjot. Countač un pārējie mēsli atpūšas 400zs M5 priekšā
kliks rakstīja: pa cik stundā nāk?
gribētu norezervēt uz nakamajām dragreisa svinībām
Nav pa stundām. Pa dienām. Jefiņiem netiek izīrēts Vai arī var aktvizēt kalpa režīmu, kad auto neiet ātrāk par 3000rpm
Baisulis rakstīja: Varu izīrēt svinībām Lamborghini. Ir ekstras.
DAvai ņemu!
Man tas auto jau ir gadu un sen jau esmu parādijis, tā kā relax Grezns ir
Long wheel base, visas ekstras, 373zs.
vanquish ir pavisam cits stāsts. Nejaukt ar Vantage. REkur aiz maga megarulza stav vantage (bilde zemāk). Es viņu pat pret savu M5 nemainītu droši vien
Bērnu sēdeklīti hren ieliksi un graboņa tik dārgā auto nav pieļaujama + mazāk jaudas viņam
Tas arī ir vienīgais iemesls kādēļ man besī Daimlers. It kā prestižs auto, bet visādas skaņas salonā nāk vairāk kā no 3er BMW.
www.bmwpower.lv/...