zarnas tur mētājas? Neesmu spečuks...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
zarnas tur mētājas? Neesmu spečuks...
_PN_ rakstīja: Pardotn, stealth.
3.0 turbo + pilnpiedziņa + 320 zs, tur pat STI atmetās
lielāku šrotu grūti iedomāties tad jau labāk maserati
kpx rakstīja: to ezdulis: Nu skaidrs..........E30 ir reli srots, ja tew vins ir Lv un braukt ar tadu ir ka ar zapi, kuram prieksa dzinejs.......tas ir nesalidzinamas masinas
šrots vai ne šrots, bet maksā dārgāk nekā tāds 97' quatroporte Kā arī tajā pašā mobile.de e30 M3 ir mazāk pieejami, nekā minētie maserati
domāju, ka nekā no tā vecā maserati nav. Izjūtas droši vien vēl sliktākas nekā ar bmw, mb, audi braucot.
za to varu pastāstīt kā ir braukt ar E30 M3, vot tas ir auto, nevis kaut kādi tur maserati
te arī C30... pie apakšas
Master_D rakstīja: Ņem 156 sporcwagonu ar sarkanu ādu labāk!
ss.ss.lv/...
normāls cilvēks tādu nekad nepirks
bmw 750ia long
DM rakstīja:
Pirms iedalīt auto kategorijās, ļoti lilu lomu spēlē ienākumu līmenis.
Vari apdristies, bet nekad neatļauties savu uzticamo premium Porsche.
Kamēr ir svarīgākas lietas, kur ieguldīt naudu uzskatu, ka noteicošais ir, kā teici lēts remonts, maz rij, pārvieto pakaļu a-z
Kad dzīvē sakārtots -piem: darbs (labākais savs business), māja, ģimene, bērni, kam nekas netrūkst, ceļojumi vismaz 1 reiz gadā, kur vēlies, utt, kad paliek "liekie" līdzekļi , tad var sākt noteikt kritērijus uz auto.
Latvijā izplatītākais variants: īrēts dzīvoklis, nestabils darbs, bērnu pagaidām nav (visādas atrunas kāpēc nav), grūtos brīžos mamma palīdz, bet pie loga BMW, vai VOLVO ~2000-2004g Vo kruta ne
Pats kādreiz sāku ar 18 gadīgu VAZ kapeiku, likās Ok, nopirku 13 gadīgu MB, likās WooW, vēlāk 10 gadīgs Peugeot (piedzima 1 bērns) tad 12 gadīgs BMW, tad 9 gadīgs Ford (piedzima 2 bērns), nu jau 2006 gadā (bet) Renault (2006g), pagaidām Ok., bet mērķis ir kāpt uz augšu tālāk.
Secinājums, ja mašina nav pirmās nepieciešamības lieta, tad brauc ar to, kas ir praktisks (budžetam labvēlīgs)
Labi, eju iedzert
Visiem jauku 5dienas vakaru un vīīīkendu
Kad man pieteicās meita, pārdevu M3 un nopirku M5 Bet tāpat ratus var ielikt tikai tad ja noņem pakaļējos riteņus ratiem
Bet neesmu labs piemērs, esmu galējs ekstrēmists kā mums mācija mikroekonomikā tādēļ neņemiet piemēru
Varu ieteikt tikai to, ka drošībā pirmā vietā tādēļ kā minimums ir vidējās klases auto (pasāts, A4, 3er utt) un vēlāms pēc iespējas jaunāks. PAvisam ideālā variantā ~ 2000-2001 gada Range Rover 4.6HSE ar gāzi. Nenobraucams, drošs, respektabls
WALA rakstīja:
edzulis rakstīja: varu pateikt to, ka juridiska persona nepārdos auto iekš DE ar tītu noskrējienu. Tur tagad lieli sodi draud par to, pat ar licenzes anulēšanu... Ja kāds pieķer, ka ir tīts, droši var sūtīt atpakaļ autiņu un pieprasīt summu + kompensāciju
Es ar par sho, ka LV cilveekus atljaujas jaat kaa mazos eziishus un tad tikai skaties un briinies kaa daudzi suudzas par sarautaam siksnaam un saliektiem vaarstiem un dies vien zin veel ko. Un pateereetaaju aizsardziibas centrs ar protas ne-ALJO - vinjiem POH.
beidz... Pat ar jauniem auto (konkrēti BMW) cilvēki ir izmisumā un domā griezties tajā iestādē
Tā viņš ir... arī personīgi ir izdeves aizsūtīt garantijas remontā BMW kam pat 1000km nebija
varu pateikt to, ka juridiska persona nepārdos auto iekš DE ar tītu noskrējienu. Tur tagad lieli sodi draud par to, pat ar licenzes anulēšanu... Ja kāds pieķer, ka ir tīts, droši var sūtīt atpakaļ autiņu un pieprasīt summu + kompensāciju
WALA rakstīja:
Nu peec Unibankas HO ieksh LV Amservs esot da best kraasoshanas vechi. Peec personiigaas pieredz varu pateikt ka tieshaam ir izcili meisteri, be nav man ar ko saliidzinaat, jo citu pagaidaam nevinu auto dalju neesmu paarkraasoji/piekraasojis.
Grūti spriest. Sen neesmu saskāries ar pārkrāsošanu/piekrāsošanu. Pieļauju ka tā arī varētu būt. Jebkurā gadījumā Latvijā kvalitāte ir augstāka nekā DE.
WALA rakstīja: Un veel paskatiities vai kaut kur motortelpaa vai uz durviim nav palikusi kaada elljas mainjas birka - uz taam meedz uzrakstiit nobraukumu pie pedeejaas elljas mainjas, ja buus nopleesta, tad nu reekjinies ka tavs auto visticamaak ir nobraucis vairaak nekaa raada speedo. Bet ja ir birka tad arii velams tomeer iztureeties ar zinaamu skepsi, it ipashi ja tiek uzraadiita diezgan maza kilometraazja. Elljas mainjas interaali TOYO ir no 10'000 liidz 15'000 - kaa bija konkreetajam Avensim nepateikshu preciizi liekas ka 10 tkm, bet galvu kjiilla nelieku.
Iz dzīves. Auto ar reālu nosrkējienu, bet braukts pa bāni un ir ļoti labā stāvoklī. Pircējs izbrauc, saka, ka super auto, ideāls, kā jauns, ne čiku ne grabu. Ierauga noskrējienu un sabīstas. Tin lielāko daļu auto. Tikai tādēļ, ka kaimiņam ir mazāks noskrējiens. Tur uzreiz uz smadzenēm iedarbojas. Kādēļ pirkt ar 300k noskrējienu, ja blakus tirgojas ar 180, lai arī pirmais ir labāks Fufelis tie noskrējieni. Ir jāskatās konkrētais auto...
Un vispār labāk pirkt pilngi jaunu ja vien neprasās BMW, MB, Audi utt.
Līdz šim tikai vienu auto esmu ņēmis no DE kurš nosacīti ir bijis sists - ieskrambātas durvis. Tā kā auto maksāja 6ciparu skaitli jauns tad viņam savulaik pārkrāsoja visu sānu. Lieki piebilkst, ka tas tika izdarīts slikti. Ja pats krāsojums vēl ir ok tad izjaukšanas salikšanas kvalitāte zem jebkuraas kritikas. Vācijā taisa slikti, uzreiz var pateikt...
DyingBride rakstīja: Man piedāvā iegādāties 2004 gada auto par saprātīgu cenu, bet ir pamatotas aizdomas par to, ka mašīna ir bijusi pamatīgi sista, apdrošinātāju norakstīta, pēc tam sataisīta un atdzīta uz LV.
Gribētos pēc šasijas numura pārbaudīt auto vēsturi Vācijā. Vai kāds zina, kā to var izdarīt?
Kādēļ tādas aizdomas? Par vāciju advancēti cilvēki var pateikt tikai par tādu auto kas ir sists garantijas laikā... Savukārt tik pat advancēti cilvēki uz aci var pateikt - ir vai nav bijis sists, it īpaši, ja kārtīgi. Ja nevar pateikt tātad nav vai arī ļoti labi sataisīts.
Patīk man cilvēki kas pērk auto tādēļ, ka
lēts remonts
maz rij
pārvieto pakaļu a-z
Es iedalu autiņus 6 kategorijās
1) Neuzticami šroti (tāds kas pēc būtības ir šrots + vēl neuzticams un lūztošs. Teiksim viens otrs francūzis...)
2) Uzticami šroti (kas pēc būtības ir lēts, taču uzticams. Teiksim Dacia Logan. Runāju ar taksistu kas jau 90k novālējis bez probl.)
3) Neuzticami vidēji auto (kas ir braucams, taču neuzticams.)
4) Uticams vidējs auto (lūk ar šādu jābrauc normālam cilvēkam kam nevajag premium auto. Šajā kategorijā ietilpst teiksim volvo)
5) Neuzticams premium auto (premium autiņš - vācu autiņš)
6) Uzticams premium auto (auto kas ir premium + uzticams. Teiksim Porsche)
troika paliek troika
es atdotu pa velti. Tāpat kā makus, dokumentus utt.
Kaspersky rakstīja:
ArtursOP rakstīja: nu ok, kā tad ir priekš kasko, man jāliek cita signalizācija vai pietiek vēl tikai ielikt imobilaizeri?
Tas atkarīgs no a/m ražošanas gada un apdrošināšanas sabiedrības, kurā vēlies drošināt, tā ka nevajag te ļa ļa. A vispār, būtu Tu prātīgs cilvēks, aizietu pie sevis izvēlētā apdrošinātāja un noskaidrotu jautājumu.
Jebkurš drošinātājs pirmais ko dara - aizslēdz auto ar pulti, ver vaļā ar atslēgu un skatās kas būs. Ja auto negaudo uzreiz vai dažu sekunžu laikā tad pārtaisi. UZ E39 tas aizņem 5-10 minūtes.
imobilaizeri tikai. Kas vainas original siģenei?
ArtursOP rakstīja: Nopirku e39, un man teica, ka tam esot oriģinālā rūpnīcas signalizācija. It kā mašīnā ir visi sensori, lampinjas bla bla bla, bet atsevišķas pults nav, jo tjip to aktivizē ar atslēgu. Bet kad atslēdzu durvis ar atslēgu nevis nospiežot pogu uz atslēgas un tāpat atverot bagažnieku manuāli. signalka neko neteica. Mans nesapratnes iemesls ir- vai nu nav vispār signalizācijas, vai nav pults, vai arī es neprotu to aktivizēt?
E39 defaultā ir atslēgta fīča, ka siģene gaudo, ja atslēdz ar atslēgu. Esmu pircis 2 E39 un abiem bija atslēgta. Apdrošinātājs palūdza aktivizēt. Aizbraucu uz servisu (konkrēti senson) pieslēdzu pie kompja un pārprprogramēju. Tagad gaudo arī tad ja ar atslēgu atslēdz. Maksā 10lvl
viagris rakstīja: Un ja ir salonaa poga prieksh durviim lock/ unlock, tad izposhot logu un nospiezhot unlock siga atsleedzas, atliek tikai piedarbinaat un aidaa, taa, ka klausi deksteru, knieb nost, vadus, protams.
Neko nevajag kniebt! Tas tāds lauku style...
nomiks jau sāk vilkt uz VW fana pusi
Cik tad būtu jāmaksā identiskam dzīvoklim Rīgā? 65k lvl x 1.5?