Mežcūka saskaņoto neparaksta?
Esi Rīdzinieks, vai?
Avocar, Ropaži, Jānis.
Mežcūka saskaņoto neparaksta?
Esi Rīdzinieks, vai?
Avocar, Ropaži, Jānis.
savam renault clio profilakses pēc aplūkojot logu mehānisma un pagrieziena sviru kontaktvirsmu stāvokli, sanāca, ka nebiju korekti saspraudis atpakaļ vienu kontaktštekeri. Tobrīd logu meh strādāja pilnīgi nesaprotami neloģiski un apstājās ne apakšā. Jaucu vēlreiz un sapratu beigās, kā pareizi savienot to spraudni. Bet nu diezvai vw būs izmantojis tikpat sīku to mezglu.
Var jau būt, ka kāda degkamera fundamentāli nokvēpusi un sprauslas elektroniski labas, bet vairs nesmidzina vienmērīgi uz visām pusēm( uzgaļi maināmi?).
Ticamāk jau, ka tomēr eļļas gredzeni ieēdušies kādā cilindrā. Vai arī nodilums jau vērā ņemams.
Varbūt vērts izskrūvēt kvēlsveces un apskatīt degkameras ar endoskopu vai u.tml.
Ha, zobenes maiņu iesaku tomēr pašam izmēģināt! Otrajā reizē tā ir jau tīrā izklaide, salīdzinot ar sliekšņa metināšanu! Tad varēsi pavīpsnāt par servisu peļņas kāri un citu teiktajam : zobsiksnu nekad pats!
Šonakt Rīgas debesīs dabas spēku pirotehnikas šovs.
Iesaku pat šogad vairs salūtus nerīkot, naudiņu ieskaitīt jumtu remontam.
Pretī pa platu, līdzenu, nesen remontētu ielu brauc auto. Tikko pēc negaisa izbraucot pilsētas ielās no uzpildes stacijas, kāda veca pelēka mersedesa vadītājam(vai nevadītājam) tīri jautrs prāts.
Tiek izpildīts riepu uzsildīšanas tests vai manevrs ar drifta mēģinājumu. Nu neko, padomāju ja jau reiz šitas iztaisnojās, nomierinājās, nav neko nīstama (bīstama) situācija.
Redzu luksoforā pašu sarkano, tāpēc sāku vien ripināt neitrālajā.
Brīdī kad mersis jau ir manā eksistences zonā, ar auto atkal tiek apzināti izspolēts, kas izraisa šoreiz jau ne visai kontrolētu mētāšanos pa kreisi, pa labi ar pieaugošu amplitūdu, sagriezās tieši man priekšā jau manā joslā, paspēja aiziet ar purnu uz pretējo malu, pakaļa jau pavisam aizgriezās braukšanas virzienā.
Faktiski paspēju vien saprast, ka neko jau nav jēga darīt, nav vērts bremzēt, vai raut apmalē. Paātrināties nevarēju, jo robs nebija ieslēgts. Toties paspēju nodomāt, cik labi, ka es viens, cik labi, ka šo auto tāpat man drīz jau plāns būtu norakstīt...
Pietrūka nedaudz, vien tik cik pavirzījos uz labo pusi.
Skats uz aizmuguri, mersis slīd ar pakaļgalu uz priekšu, apstājas jau ar kreisās puses riteņiem apmalē bez bortakmeņa. Ok, izskatās, bez bojājumiem palika stāvam, man zaļais, braucu vien steigšus tālāk, man uz darbu.Te vēlāk rodas tomēr jautājums, varianti, ko man vajadzēja darīt?
Zvans policijai?
Ja nu tomēr bija "dzērājs"?
Par atbilstošu summu var gan pārdot.
Piemēram, pavasarī pārdevu 00' gada golf4 2.0 benz/gāze . Paņēma pārpircējs otrajā slud. dienā. Tam interesēja tikai motora un kārbas stāvoklis, kā arī laba vēsture CSDD. Pielaboja caurumus spārnos, piekrāsoja rūsiņu un nedēļas laikā pārdeva jau nākamajam īpašn. par 1,5k. Pārpircējs gribēja arī pirkt 07' clio, bet es izlēmu pats vēl braukāt.
Tavam ir pat divi Egr vārsti. Bi-turbo esot bijis atsaukums par Egr caurules plīsumu.
Ja jau ir kļūda, tad iespējams, ka dzinējs strādā avārijas režīmā. Vispirms jāapstrādā defekti tad tik varbūt izlīdīs īstā problēma...
Info meklēt vari arī drive2.ru lapās.
Ok., Piedalos, nu vismaz izlozē.
Motivācija: Hyundai Ioniq 6 un vēl tas, ka man šie testi liekas nevajadzīgi Latvijā. Tādējādi sev pierādīt pretējo...
Nu nē. Par maz tās 2h. Uz visu nakti gan derētu. 8. vai 9.
Hei, msh un pārējie vw fani!
Manos nagos atkal ir atgriezies 00'tā gada golf4.
Nav pat vēl kārtīgi saguris.
2.0 AQY, sagāzēts.
Tā ka man jau bija 3 vieglie, tad octas jaunās cenas sāk nomākt braukšanas prieku.
Sabalsojiet tagad ko nu labāk sadarīt. Vai braukt pašam līdz sadalīsies, vai tomēr pārdot?
Varbūt vislabāk nodot msh uztūnēšanai, izklaidei ( piemēram, lai šams pēcāk izvēlas, kuru nodot Ukrainai. Golf 2 vai tomēr 4?)
Lai noņem nost to nu jau lieko signalizāciju un vēl kādus kilo no svara un uz priekšu?
Kārdināšanai pieminēšu - auto jau no rūpnīcas aprīkots ar climatronic.
Ar otru atslēgu tāpat?
Spailēm kontakti labi?
Kaut vismaz voltmetru sarūpē un pamēri spriegumu.
Pilnībā uzlādēts rādītu 12,7v.
Jauno aķi uzliekot, lādēšana tika pārbaudīta?
CR dīzelis ar delphi sprauslām ziemā, kamēr uzsilst, aptuveni šādi arī bieži vien tarkšķ, kā raksti. Tikai skaņa viennozīmīgi tad nāk no motora...
No Audi gan neviens nav dzirdēts uztarkšķam.
Rodas iespaids, ka mācību uzdevumā ieviesusies kļūda. Pārāk jau uzkrītoši precīzs tarkšķa parādīšanās ātrums...
Tā vien uzprasās joks, ka trokšņo aizmugurē esošais bembis vai renis, ja vien tomēr audis nav ar atvienotu kvatru un pakaļas bundulī nav atlūza.
Nē, nekādā gadījumā!
1) par vēlu (ja "šuj" tiešām pašā motorā)
2) tagad taču pašu CrossChem ražo ticamāku pretnodiluma tehnoloģiju (savu krāpnieku labāk atbalstīt)
3) izmēģināts ir gan Fenoms(ER), gan Addinol surftec, gan Molilats, gan Xeramic(ceratec), gan Prolong.
Prasi vien tam pašam meistaram, kas tika galā ar DOHC vārstu mehānismu.
Vienīgi vai šis pamēģināja dzinēja darbību bez agregātsiksnas, kas piedzen ģeneratoru un kompresoru?
Ford Mondeo 2005 ar 1.8 (benzīns) joprojām nedarbojas? Kāpēc tam atradāt tikai trīs sveces?
No ārpuses, noņemot salona gaisa filtru.
Savukārt, ja ciet ver un vaļā never, tad nāksies vēl krāmēties zem paneļa "cimdu nodalījuma".
Atbīdi klapi ar varu vaļā svaigajam gaisam( prātīgi, protams, ar viltībām), tad nospied recirkulācijas pogu. Ja aizveras, tad nāksies atvienot motoriņu( ar izdomu), vai nu salabot visu to padarīšanu. Golfam ar klimatkontroli, es tā arī nelaboju, vien atvienoju iespēju aizvērt to āra gaisu...
Manuālā recirk. vadība ir ilgmūžīgāka ![]()
Mēdzu izslēgt pagriezienu, ja ilgstoši nav iespējama kustība, jo mani vairāk kaitina paša auto, nekā tie priekšējie.
Dažkārt tiešām sīkumi vairāk tracina. Tad jau bezkauņas mazāk krīt acīs, jo šie ātri ir prom, nekā pārspīlēti pieklājīgie laidēji...
Vismaz kā gājējs, bieži vien esmu apstājies vismaz 10 m pirms pārejas, pat pagr.uz otru pusi, lai tik braucējs brauc garām, nemaitājot gaisu. Ko šie - apstājas pavisam un blenž, kamēr tu neizturēsi to viņu tupumu un nepāriesi to ielu! Loģiski, pretējā josla, redzot ka viens nostājies, arī stop.
Pat māšana ar roku, lai šie brauc, neko daudz vis nelīdz. Jo likums prasa... Kāpēc likumā nevar skaidri ierakstīt, ja gājējs vai braucējs, kam priekšroka, tik acīmredzami negrib to priekšroku, tad var braukt, iet 2.roka?
Turpat blakus stāvēja cits nomas auto ar spīdošiem abiem ekrāniem. Pēdējais lietotājs nav nospiedis power off? Vismaz tā stāsta uzraksts ekrānā.
Kam būtu jārūpējas par ziemas laika iestatīšanu tādos auto?
Šis viens rādīja joprojām vasaras laiku.
Vakar ģertrūdes ielā skatos kā viens čals nofilmē citybee auto no visām pusēm, pirms sākt braukt ar to. Viss jau būtu labi, tikai manā redzeslokā šis nevienu reizi nelietoja pagrieziena lukturi, kaut gan sāka braukt, apgriezās braukšanai pretējā virzienā un vēl arī grieza pa kreisi.
Tas viss dzīvajā rīgas satiksmē...
Skaidrs ir tas, ka pat noregulētu 4 gaismas avotu liekie stari tiešām būs vairāk nekā no tuvajām gaismām vien.
Man gan tādi braucēji īpaši netraucē, vien vairāk jākoncentrējas uz to ko redzi sev priekšā.
Cik km? Pa šoseju vien jeb arī grantsceļi?
Bijušais Stellantis boss nosauc autobūves uzņēmumus, kas izdzīvos nākamajos 10 -15 gados (+ VIDEO)
18
Kruzaks? AUDI Q5? Dacia vai Subaru? Kurš no 5 auto uzvarēs nominācijā "4x4 bezceļu auto 2026"? (+ VIDEO)
10
Nu kad sāks tik vairs dažkārt pielekt, nāc atkal!
Immo un signalizācija dažkārt ar spēj jokus dzīt, pārbaudīji?