Rododendra aptauja
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rododendra aptauja
Secinājums - jāparalizē sertifikātu datu bāze(ideāli - jāizdzēš) . Neviens neko nevar uzrādīt, nekur neiet, nelido utt.
Tas, protams, visas problēmas neatrisinās, bet tas būtu milzīgs solis pandēmijas beigām.
Drīz jau arī čipu varēs dabūt www.thegatewaypundit.com/2021/11/sweden-get-covid-vaccine-passport-chip-hand-video/
Labvakar.
Britos sākusies rosība vistu kūtī sakarā ar jaunajām masku prasībām.
Daudzi lielveikali uzsver, ka tas nav viņu pienākums kontrolēt masku nēsēšanu. Brīdinājumus var izlikt, bet ierobežot cilvēkus - nē.
Tad tu tiec diskvalicēts no ekspertu loka
Tad paskaties. Mēs šeit apspriežam Guandžo autoizstādi. Ja tu to neesi redzējis, tad balsstiesības tev tiek atņemtas
Nu, ko experti saka par pretīgo ziemu?
Mašīna jau visa aplipusi ar sniega sūdiem un vēl nemaz nav decembris. Nepieņemami.Kad vienreiz notiks tā globālā sasilšana un šitie murgi beigsies?
Un par tām rezerves daļām es varu uzskatāmi salīdzināt kaut vai ar jauno Tuksonu. Tam mainīju gaisa filtru - zem 30 nekur nedabūt, Ceedam ap 18. Un tā ar visu varētu būt, jā tās detaļas ir labākas, bet viņas arī maksā 2x vairāk. Atiecīgi lietota auto īpašniekam tas spēcīgi sit pa kabatu. Jo vienkāršāks modelis, jo elementārāka, lētāka apkope.
Nu nezinu gan, nevarēšu tevi apgāzt ar konkrētiem cipariem.
Bet nu man nekādas dārgās detaļas nav gadījies mainīt. Pats dārgākais bija motora ķēde ar spriegotājiem, bašmakiem.
Vienkārši cilvēki ir ievērojuši, ka pērkot vecu bembi(aka visus vāciešus) sagatavo tādu pašu summu jau remontiem. Tjip mašīna 4000 +3000 remontiem. Savukārt korejietī tur tos 3000 nemaz nav kur iztērēt, tad jau jātaisa motora kapitalka, totāla piekares nomaiņa utml. Tojestj jāinvestē ntās reizes mazāk.
Par kvalitāti - jā itkā tās detaļas ātrāk nolietojas. Piemēram tie mani gultņi būtu jāiet 200k, bet man knapi 160. Bet kopumā šī īr manā mūžā visnekaprīzākā mašīna, viss strādā, nečakarē smadzenes. Es jau stāstīju par džetas rokturiem, kas plīsa uz riņķi un tak nepatīkami teikt - pa šitām durvīm nekāp iekšā, ej pa otrām, tās strādā. Un tā ar visu tiem vāciešiem visādi motoriņi sāk čikāties, logi tad veras, tad nē. Itkā jau nav pasaules gals, bet tas tā čakarē prātu, kad vislaik kkas gļuko tai mašīnā.
Tu to video no izstādes rūpīgi skatījies?
Tur rādīja vienu krutu ķīniešu modeli un teica, ka nākošgad šams startēs zem Volvo nosaukuma. Nomainīs emblēmu un 2x lielāku cenu uzliks.
Kkā negribas ticēt tik nesaprātīgi rīcībai, ka no Ķīnas neko nesūta. Te jau visi ne ķīniešu uzņēmumi stopējas nost, ja kkādi elektroniski sūdiņi netiek atsūtīti no Ķīnas. Teorētiski tur vajadzētu būt visam no Ķīnas, zviedru dizaineri tik zīmē.
Es sev Haikaniņu 007 paņemtu. Patīk tie Peugeot ilkņi un līdzīga izmēra zem 40k šeit nepaņemt. Protams, bez autorizēta servisa to diez vai var darīt
Ko vairāk? D
Kāpēc uzmet lūpu? Tas tak parasts stāsts iz dzīves. Un tur nav nekāda saistība ar eksotismu. Tas ir dīlera darbs, viņi ņem tās detaļas no centralizētās noliktavas Eiropā. Latvijas KIA dīleris piesiets zviedriem. Es tur pasūtīju parastu PCV vārstu, tas tāds sūdiņš 20 eiro vērtībā. Nāca 3 nedēļas. Ja ir dārgāka, retāka detaļa un viņa nav uz vietas, tad protams tur var būt mēneši. Un nav tak starpība Nissan, KIA vai Seats. Nestāv viņiem Panevēžos tās detaļas, te tirgus nekāds un no citurienes viņi nepasūta.
P. S. Krievijā vēl neražo elektro, kko bezjēgā salīdzini. Ja jau kko līdzīgu ražotu, tad viņi tur nestaigātu mutes iepletuši. Ar nevienu mašīnu neesi braucis, bet jau zini, ka spīdīgi mēsli.
Diez, Olainfarm to profesoru nevar nodarbināt? Tas tak būtu daudz jēdzīgāk kā farmas produktus meņģēt.
Skatos, jums te galīgi nekādu Covid jaunumu. Tikai bārdas, maskas, izelpa
Nu, lūdzu - saņemiet
Targetēts frančiem un ārpus Eiropas nepārdod
it is Hyundai's smallest SUV in their European line-up and slots below the Kona.[2][3] Designed for the European market, the vehicle's name is a reference to the French city of Bayonne.[4][5] The Bayon is based on the third-generation i20 and is not offered with all-wheel drive
Šito tu speciāli ierakstīji, lai novest tematu no Ķīnas?
"Gribi mazliet eksotisku auto kurš noripos garantijas laiku, ņem Hyundai un saistītos zīmolus, tik laicīgi tiec vaļā, jo ja nepaveicas, tad daļas dārgas un jāgaida ilgi pat tad kad nav tādas problēmas kā tagad"
Lifehaks. Tīko mainīju riepas KIA Ceed un pie reizes gribēju savirzi pārgulēt. Sūdzos meistaram ka baigi velk pa kreisi vajag kko paregulēt. Šams jau tur dod mājienus, ka nevarēs garantēt iznākumu, jo atkarīgs no piekares utml. utt. Sēžās mašīnā lai dzītu uz stendu, baigi krakšķ stūre griežot. Šams uzreiz atsakās kko regulēt, sataisi vispirms gultņus(paduškas) pie amortiņiem. OK, ir jau zināms serviss kur to dara. Aizbraucu, pastāstu un šie saka - davai, brauc iekšā, tūlīt izdarīsim. Iebraucu, tikmēr šams kompī paskatās vajadzīgās rezerves daļas numuru, nosauc cenu(45 par vienu komplektu) un pēc 15 min tos gultņus atved. Pati maiņa nedaudz ilgāk par 1 st
Tagad pastāsti cik tavam verķim šāda rezerves daļa maksā un cik eksotiski ilgi tu gaidi? Bļin, neesi vēl ievērojis, ka tieši šos korejiešus ņem dēļ rezerves daļu lētuma un elementāras apkopes. Kkādām audi tur 2x ilgāk visu mainītu un pati daļa arī, visticamāk būtu pie 100.
P. S. Eksotiski parasti apzīmē tādus vāģus, kas ir retums mūsu pusē. Piemēram kkādu Amerikas tirgū sastopamu Honda subbrendu Acura. Viņu ir maz un var gadīties kādu detaļu no ASV pasūtīt. Kas gan eksotisks Hyundajā, ja viņu ir pilns?
Man liekas tu esi vienkārši aizspriedumains.
Kāpēc tam čalim būtu kkas jāslēpj, jānotušē? Viņš tak nav, domājams, iestājies Ķīnas kompartijā. Viņš tā pat kā mēs tur staigā ar pārbolītām acīm un muti vaļā. Kā jau teicu viens ir kasīties par "salaists" salona apdarē, bet otrs ir konkrēti tehniskie parametri un cena. Manā uzskatā ja šādi autiņi(tādu cenu) parādītos pie mums, tad tik Levits pirktu BMW. Tur tak nav nekādu cerību Eiro ražotājiem, ja tu vari par identisku cenu dabūt labāku apdari, modernāku un jaudīgāku verķi. Pat korejiešiem ar visu modīgo dizainu, salona apdare un cena sūkā.
Un kāds te vispār sakars ar RU vāģiem, tur kāds līdzīgs bija, 50 gadus no konveijera nevar noņemt kādu ķīnieti? Tur tak viss jauns un nebijis. 50 gadus atpakaļ viņi riteņus ražoja
Tev to stāsta cilvēks, kas tai izstādē ir, ne es.
Kad pie mums varēs pasēdēt tādos vāģos, tad es stāstīšu. Pagaidām var tikai sapņot.
Labi tur par to ādas, plastmasa kvalitāti ir jātausta, bet tur tak tika doti parametri. Pluginam 100km uz elektrības, kur Eiropā var tādu Phev nopirkt, visiem 50,60km. Elektro arī visiem iespaidīgi rādītāji 600,800, 1000km paši lētākie tur brauc ar 300km. Pie mums savukārt reti kuram 450+ ir un tad maksā kosmosu.
Tu vispār skatījies? Tur tak vairākās vietās salīdzina ar eiropiešiem. Cilvēks saka, ka viss daudzas reizes labāk nostrādāts, kvalitatīvāks. Defenders tika nolikts tik tā.
Savukārt ķīniešu modelis par 50k tiks atdots Volvo ražošanā(nomainīts logotips) un tirgos par 100k priekš lohiem, tas ir mums
Guandžo autoizstāde
Jaunais variants ir priekš bērnu vakcinācijas.
Dati ir/būs, ka tas izplatās un ir bīstams jaunu cilvēku starpā. Atiecīgi būs jāglābj bērni.
Nu, tak, kurš zin, ka Weisenstegā 1653.g sadedzinātas 63 raganas? Parādi man to cilvēku?
Protams, ka kāds ir pētījis tā laika hroniku, vilcis paralēles. Vienīgais, ka ir ievērots, ka lielu daļu infas viņš vienkārši pārtulko no citiem resursiem. Bet arī tur ir vajadzīgs laiks. Kā jau teicu vienreiz - načitanijs maļčiks.
Viņš tev raksta : "Es iešu viens. Tu nenāc".
t.me/aldisgobzems/4287