iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Volx 07.12.2020 23:35

P. S. Un kāpēc man uzdod kkādus organizatoriskā rakstura jautājumus? Tas jau jūs iepriekšējā lapā diskutējat par Covid pasākumu lietderību. Es tikai prasu cik no jums būs 12.12

Volx 07.12.2020 23:30

Cik es izčekoju, tad tas ir automobilistu pasākums. Teorētiski inficēšanās nav iespējama, ja visi sabrauc ar savu personisko transportu.

Volx 07.12.2020 10:43

Tad jau tagad kreditori izpārdots pa lēto Hondas, jāņem. Pēc tam radīsies Nippon2 un viss turpināsies atkal līdz mega parādiem.

Volx 07.12.2020 0:38

28 453 433 Leonīds, netālu no Stradiņu slimnīcas

Volx 06.12.2020 22:39

Tad būsiet 12.12 krastmalā?

Volx 06.12.2020 22:34

Es tik varu ieteikt vienu lētu servisu Rīgā, kur ar Volvo ņemās. Bija viņiem arī Volvo ar kārbu defektiem. Ņēma nost un ved pie viena čaļa uz remontu, mašīnas brauc.

Volx 05.12.2020 15:55

Piemēram Tucson turbo tāds pats 1.6 motoras sākumā jūtama tāda 1, 2 sekundes aizture kamēr uzkurbulējas, bet sīds rauj smuki no starta.

Volx 05.12.2020 15:45

Kur tu to izrāvi? 3k var tikai pa šoseju sasniegt. Viņai baigi jūtīgs akselerators, kad pārsēdos no Opeļa bija jāpierod, labi ceļ krustojumos. Uz šosejas, protams, vairs nē

Volx 05.12.2020 12:39

Kia Ceed sw priekš pilsētas. Ja baigi piekrauj, tad jūtams lēnīgums, bet tā pati žiperīgākā mašīna pie luksoforiem.

Volx 05.12.2020 12:36

Tu kko nesaproti.

Tās visas asociācijas izstrādā standartus, testē motorus lai samazināt visādus kaitīgus piemaisījumu un arī tā tava longlife atbilst kādai C kategorijai.

Speciāli priekš tevis sameklēju Castrol Edge C3 kategorijas, kam visas vw pielaides www.partspoint.lv/index.php?id_product=6680&controller=product&id_lang=6

Tu tak saproti, ka vw pats nevienu eļļu neražo. Visticamāk to longlife arī ražo Castrol. Krievijā vw eļļu ražo Lukoil.

Identiski arī tojota nevienu eļļu neražo, bet tikai pārdod sevis rekomendēt eļļu zem nosauktu Toyota genuine oils. Tur nav nekā fantastiska, ir desmitiem identisku eļļu kuras var sameklēt ar tām pašām pielaidēm.

Volx 05.12.2020 2:24

Divsajūgu kārbas pie automātiem neskaiti, bet Toyotas variatoru gan. Vali, nu tu dod.

Volx 04.12.2020 22:02

Es nezinu kas par kārbu ir kvatrai, bet Hyundayam, KIA tak automāti ir ar iespēju pārslēgties uz manuālo režīmu. Ja jau tik traki vajag to mešalku ņem un slēdziens pats, nevajadzēs pārbūvēt

Volx 04.12.2020 21:57
Volx 04.12.2020 21:16

Nekādus pelnus 0w30 nesatur. Mēs tak vislaik šeit runājām par c un dexos. Vienkārši katram ražotājam ir savas prasības, tas uzreiz nenozīmē, ka vw nav pelnu un citiem ir. Dexos pielaide izstrādāta priekš GM dīzeļiem un viņu liet VW nevajag. Attiecīgi arī vw longlife nav ieteicams liet GM dīzeļos.

Volx 03.12.2020 21:27

Nekādu C3 eļļu neprasa, tā ir dīzeļiem. Nesen nopirku lētu Petro Canada eļļu Ilsac GF5, nekādu C vai A3/B4

Volx 03.12.2020 21:16

Par pēdējo rindkopu varētu pastrīdēties. Te man liekas rodas tie mīti, ka augstākā viskozitāte itkā ir labāka motora dzīvotspēja. Low Saps attiecas tieši uz dīzeļiem jo tiem tak visi griež aŗā tos DPFus, kas aizdirsti ar šitām lielajām viskozitātēm. Mazāka viskozitāte tā pat nodrošina optimālu motora darbību pie slodzēm(tā tam būtu jābūt) vienkārši tās ir tīrākas, plūstošākas eļļas un tāpēc rodas degvielas ekonomija. Motors darbojas vieglāk, mazāk visādu piemaisījumu(sērs piem).tagad japāņi jau 0-16 eļļas lej. Teorētiski tām jābūt dārgākām eļļām par iepriekš minētajām 5w 40, 10w40 vienkārši vecākām mašīnām tādas glaunas eļļas nav vajadzīgas un tāpēc lej visur no vienas mucas to lētāko. Tā arī dzīvojam

Volx 03.12.2020 16:32

Dexos tas jau ir amerikāņu standarts (GM) un loģiski, ka Opelī, Alfā strādā pēc amerikāņu vienotā standarta. Dexos 2 ir analogs C3, bet nu vēlams tomēr šādiem auto izvēlēties Dexos. Tāds pats standarts kā Vag eļļām. Tik pat labi mes varam apgalvot, ka vw longlife vietā varam liet Dexos vai otrādi

Un C apzīmējums attiecas galvenokārt uz dīzeli, es tādas eļļas nepērku ar C. Savukārt Dexos 2 ir GM standarts dīzeļiem un Dexos1 benzīnam.

Volx 03.12.2020 15:10

Es cik esmu ievērojis tad manuālis nāk kā budžeta variants. Piemēram modelis x ar mazāko motoru nāk ar manuāli, bet jau jaudīgākam, dārgākām variantam ir tikai automāts.

Nākotnē tev būs jāpārsēžas uz Dacia, tiem visiem manuāļi)

Volx 03.12.2020 14:50

Speciāli priekš tā čaļa pārbaudīju kāda eļļa Hondai jālej www.honda.ie/Page/209/honda-genuine-oils-lubricants

Vēlreiz var pārliecināties, ka šeit lej visiem autiņiem vienu eļļu. Kādā makarā tas iepriekšējais īpašnieks aizdomājies liet 5w 40, ja tur skaidri norādīts 0w 30

Volx 02.12.2020 11:17

Es tā neesmu teicis

ACEA klasifikācija ir viens no pamata standartiem smērvielu rūpniecības nozarē, kuras ietekme pakāpeniski pieaug arī ārpus Eiropas. Tā kā ACEA klasifikācija un prasības pret smērvielu ekspluatācijas parametriem pēdējo reizi tika mainīti 2012. gadā, jauninājumi, kuri 2016. gadā tika ieviesti ACEA klasifikācijā, ir nopietns solis smērvielu industrijā. Šis solis nozīmē, ka salīdzinot ar ACEA 2012, ACEA 2016. gada standartā ievērojami paaugstinājušās prasības pret smērvielu tehniskajām īpašībām.Mūsdienu dzinēju tehnoloģijas un biodegvielu pieaugošā popularitāte ir radījusi vajadzību noteikt stingrākas prasības pret dzinēju eļļām. Jaunais ACEA 2016 standarts ietver vairākas izmaiņas un jauninājumus gan klasifikācijas sistēmā, gan testa pārbaudēs dzinējos. Augstākas prasības tika ieviestas arī attiecībā uz degvielas ekonomiju.

Mazāks degvielas patēriņš un jaunā C5 klase

Papildus absolūti jauniem, kā arī atjauninātiem testiem, ACEA 2016 klasifikācijā izmaiņas ir skārušas arī C specifikācijas struktūru (vieglo automobiļu benzīna un dīzeļa dzinēji). Rezultātā tika ieviesta ilgi gaidītā, jaunā C5 klase, kurā ietvertas dzinēja eļļas, kas paredzētas dzinējiem ar izplūdes atgāzu neitralizācijas sistēmām. ACEA C5 pirmkārt attiecas uz motoreļļām ar viskozitāti SAE 0W- un 5W-20, kuras ir nepieciešamas, lai izpildītu visas, aizvien striktākas, prasības attiecībā uz degvielas patēriņa ekonomiju. Piemēram, C5 klases motoreļļām ir jānodrošina par 2% lielāku degvielas patēriņa ekonomiju salīdzinot ar C3 klases motoreļļām.

Jauni blīvslēgu materiāli

Papildus jaunajām dzinēju tehnoloģijām ACEA 2016 ņem vērā arī jaunākās tendences blīvslēgu materiālu sfērā. Jauniem blīvslēgu materiāliem, tādiem kā ļoti augstas nodilumizturības elastomēri, nepieciešama testu modernizēšana.

ACEA A1/B1 klase atcelta

2016. gada ACEA klasifikācijā tika izņemta A1/B1 klase. Tā kā ACEA C5 klase aptver pašas zemākās viskozitātes klases un ir saderīgs ar izplūdes gāzu neitralizācijas sistēmām, vajadzība pēc A1/B1 klases pazuda.

Benzīna dzinējiem ar tiešo iesmidzināšanu (GDI, FSI, Hpi, JTS…) un turbopūti (TGDI, TFSI, EcoBoost …) nepieciešamas eļļas ar uzlabotiem ekspluatācijas rādītājiem. Tādēļ ACEA 2016 ietvaros tika ieviesti divi jauni testi, lai varētu novērtēt dzinēja eļļu efektivitāti cīņā ar nosēdumiem un uzauguma/aplikuma veidošanos turbokompresorā un uz virzuļiem. Tas ietekmēs turpmāko vieglo automobiļu dzinēja eļļu segmenta attīstību, kur tiešās iesmidzināšanas tehnoloģijas tiek izmantotas aizvien plašāk.

Tās būtu par klasifikācijām.

Rezumējot, jo augstāka pielaide, jo kvalitatīvāka eļļa tiek lieta motorā. Atiecīgi ja tev ir C2, tad droši vari liet C3, 4,5. Otrādi nedrīkst ja ir prasība lietot C4 tad nedrīkst liet C3. Protams liet tu vari ko gribi vienkārši veidosies visādi apaugumi, katalizatori izbeigsies utml. Un 5w 40 ir tikai viskozitāte, ne pielaide. Parasti jo zemāka viskozitāte, jo eļļa ir plūstošāka, kvalitatīvāka. Piemēram dīzeļiem ir tieksme aukstā laikā nepielaisties, sevišķi veciem modeļiem. Tas ir tāpēc ka motorā ir augstas viskozitātes eļļa, piemēram 10x40, un aviņa ir tik bieza, ka pie - 10 nespēj cirkulēt motorā.

Volx 01.12.2020 23:46

Un ja nemaldos Hondai oriģināli iet 0w 30. Te tak tais servisos visām mašīnām lej vienu eļļu, neies tak speciāli Hondām meklēt. Neskaties uz to, kas bijis ieliets iepriekš, silti iesaku

Volx 01.12.2020 23:29

Es par dīzeļiem neesmu īpaši iedziļinājies, bet tās pielaides iet uz augšu un droši var liet iepriekšējās vietā. Tojestj, ja tev ir rakstīts liet C2, tad droši vari lietot arī C3. Otrādi nē

Piemēram aziātiem benzīniem tagad jaunā pielaide GF6 un to droši varu liet savā 2008.g. Kijā, jo tad tālāk, iespējams, pa GF4 nebija tikuši.

Volx 28.11.2020 23:05

Es jau te vienreiz stāstīju par vienu fermeri. Atkārtojums.

Šams lepni braucis pie Austrijas fermeriem ar savu jauno VW busu un kkur Vācijā šamam kārba nograbējusi. Nomocījies kā to autiņu dabūt atpakaļ uz LV un tagad visam savam autoparkam pērk jaunus frančus. Jautāju kāpēc. Viens ir nelāgā pieredze ar VW un otrs ir cena, strādājot dīlerī kkādi paziņas un dod vilinošs piedāvājumus. Kādi divi gadi neesmu prasījis kā tad franči kalpo, bet nobraucot viņš daudz ar tām mašīnām. Būs jāpaprasa.

P. S. un kādi gan īpašie servisi laukos?

Volx 27.11.2020 23:37

650 rakstīja: Nu nav jau daudz alternatīvas "interesantam" jēdzienam.Penzionāru tiguĀns,urōda tē-roks,ģešoukas skoda (visas..,44k vērto b-skautu ieskaitot..),sieviešu xc60,nekamhvzkam domātais 250zs neejošais/degvielu12l strebjošais v60xc (ar mego"atlaidi" pa 39,9..),pēc plastmasas odorēšais kija,iA vecbiedru kritizētais/kā/tāds pegiots (kaut 2k8 un 3k8 ir Smuks un/ar ne-ģešovkas salonu),no ārpuses smykais macda30,kam iekšā nav vietas nekam,un utttt un utjppp.Atliek vien nelikvīda tālākpārdošanai nolemtais p-alltraks.Kurš maksā mistiskus "sākot no" 37,7k bez sēdekļiem un bez visa tā būtiskākā un modernākā,par ko "priecājas" passātfani.

Pareizāk, atliek kāda cita pajāts 2-3g vecs allroāds, kurš par "šo cenu" visus tos augstākminEtos pārsit pušu un pazemo jebkurā tehniskā un/vai vizuālā disciplīnā, izņemot ka tur nav nospeķota 10zoll tačskrīna ar applaandroīdu.

Paņem labāk jauno Sorento, nemocies

Lasītākie raksti

Jaunie raksti