- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sertifikācija ir visur, tas nav nekāds ārkārtējs ierobežojošas faktors. Piemēram, arī Krievijā, bet ķīniešu auto tur sāk parādīties.
Lūk ASV Trampa vadībā gan izvērš visādus tirdzniecības karus pret Ķīnu un lai Volvo varētu pārdot ASV ķīnieši uzblieza rūpnīcu štatos, kas nekad agrāk Volvo vēsturē nav bijis.
Eiropā nekas tāds nenotiek.
Reku Renault veiksmīgi pārdod trešo bembi Korejā m.koreaherald.com/view.php?ud=20200424000279&ACE_SEARCH=1
Korejā viņš tiek prezentēts kā premiums sedans www.google.com/amp/m.koreaherald.com/amp/view.php%3fud=2019072400069
Jāatzīmē, ka Renault ir vienīgā Eiropas marka, kas veiksmīgi pārdod savus auto D-Korejā. Saucas gan viņš Renault Samsung SM6
Kā tā nelaišana izpaužās?
Renault ir viens cits premiums Talisman, tīri neko. Bet saprotu, ka te jau 90% meklē premiumus par 3-4000
Cilvēce atradusi risinājumu globālajai sasilšana ria.ru/20200516/1571507627.html
Tieši tas viens mans kaimiņš ir nopircis Bentley un uzlicis uz klučiem, pārvilcis ar čeholu. Nezinu viņš viņu taupīs saviem puikām vai vienkārši nevelk remontu.
P. S. Viņam vēl vismaz ir 2 mašīnas
Mēs esam seši kaimiņi un tikai vienam auto vislaik uzpeld kkādi brīnumi. Cenšas lkm pārējos pārsteigt, bet cik es šeit dzīvoju(gadus 15) citiem kaimiņiem autiņi nav mainījušies. Jaunākais ir manas sievas Tuškāns.
Kad sieva brauca ar sīdu, tad šamā baigi bieži man prasīja tās spuldzes mainīt, bet pašam braucot liekas, ka iet ilgāk. Lkm vienu reizi 30 tk mainīju.
P. S. Aķis arī beidzot izbeidzās. Nokalpoja 12 gadus no rūpnīcas
Krāsošanu jau veic kāds cits serviss. Tā vismaz esmu ievērojis vairākiem dīleriem, jo kur tā tu glaunās telpās ņemsies ar krāsām un vēl ja tas ir centrā. Piemēram Gross dzen turpat netālu uz Mārupi.
Kkas no Gobzema youtu.be/2fBmf08aJfo
GB12 rakstīja: Tā ir normāla prakse visā civilizētajā pasaulē - to nav atraduši BTA. Tad pie kauna staba būtu jākar un, kā tu sakl, jāvazā visi apdrošinātāji un arī likumdevēji, kas šādu situāciju pieļāva. Un vai tad viņi nevērtēja? Ir oficiāli policijas materiāli, kuros ir norādīts vainīgais.
Man arī ar šitādu tehniku sanāca saskarties. Atšķirībā tikai tāda, ka tā tehnika nemaz nebija apdrošināta. Aizbraucu uz vienu uzņēmuma teritoriju un palūdzu iekrāvējam ar kausu iebērt pāris kausus manis sarunātajā kravas mašīnā. Rezultātā atpakaļgaitā šams izsita aizmugurējo stiklu astrai. BTI vispār pateica, ka varu griezties pie jebkura cita apdrošinātāja, jo viņi ar šitādiem gadījumiem nenodarbojoties(vainīgo tehnika nebija apdrošināta). Tas gan bija kādi gadi 15 atpakaļ.
Kāds tad tā atbalsta mērķis, tavuprāt ir? Manuprāt lai visi varētu ierīkot to uzlādi un iegādāties EV. Latvijā, protams, tiks atrastas kkādas īpašās grupas, kam piešķirs to atbalstu. Tāpēc jau nevajag slikti domāt par īriem. Tas atbalsts ir visiem!
Ko tu saproti ar reālo situāciju? Un kāpēc Īrijā nebūtu pamata?
Tur visiem autiņiem, kas virs 20k maksā ir 5000 grants. Un tajā skatā arī uzlādējamiem hibrīdiem(PHEV)! Pastāv grants lai tu ierīkotu uzlādi savās mājās, atbalsts uzņēmumiem, kas ierīko ātrās uzlādes vietas. Pirmais, kas izlecs tajā Īrijas elektro lapā, kā lietojot elektro tu ietaupi 70% no auto ekspluatācijas izdevumiem. Kā tur var vispār nesanākt, ja šāds atbalsts? Protams uz šī fona LV nav nemaz par ko runāt. Tāpēc jau LV nemaz netirgo visus EV un PHEV modeļus. Vienkārši britos un Īrijā Mitsu outlander PHEV ir pirktākais modelis, te knapi kko kāds ir dzirdējis. Nav radīti apstākļi.
Aizliegs, neaizliegs....... tak jau vairākus rakstus te esmu ielicis. Īrijā, piemēram, no 2030.gada vairāk nevarēs reģistrēt iekšdedzes dzinējus. Attiecīgi ievest lietotus un tirgot jaunus nebūs vairs jēgas. Paliks kolekcionāri, kas nopirks kādu eksemplāru un noliks garāžā.
Ķīna sāk ražot elektriskos hibrīdkuģus militāristiem bmpd.livejournal.com/4010345.html
Tas Teluride nemaz Eiropā tā netirgotos dēļ lielajiem motoriem. Gada beigās nāks jaunais Tuškāns ar normālu displeju panelī. Iepriekš tak bija izbīdījuši tos ekrānus taka spokus.
Jauns auto ir pirmā īpašnieka auto. Pārējais ir otreizējais tirgus.
650 tais te vienu reizi interesējas ka notiek bezkontakta narko bizness karel.mk.ru/incident/2020/04/24/v-osade-kak-petrozavodskiy-mikrorayon-massovo-atakovali-narkomany.html
Bet vai tad nebija silta ziemā?
P. S. Man ir abi sūdi
Tas gan, bet kā ar milzīgo rūsēšanu? Vismaz 15 gadus atpakaļ Mazda no salona pat neizvilka 10 gadus, neskatoties uz vēlīniem saglābšanas mēģinājumiem. Varbūt tagad kkas mainījies?