Tak nav tur nekāda tāda elektronika. Tas ir pats elementārakais autobūves eksemplars. Rigaa ar nav variantu, jo visi servisi grib ātri nomainīt kādu detaļu un saņemt piķi.ir forumi konkrētai markai, kur arī var palasīties par kkādām izteiktām likstām konkrētām modelim. Un tad jau ar savu versiju tu vari doties pie kāda servismeņa, neviens tev galvu nelauzis un stundām nepetis to autiņu. Tā ir zeme nomesta nauda, ja skatās no servisa puses.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ezis71 rakstīja: Tad kas ir robots un kas ir variātors?
Viņš tev stāsta par viensajūga robotiem, kas ir paši lētākie ražošanā un tos liek uz budžetniekiem. Savukart divsajūgu roboti ir pašreizejās autobūves augstakais punkts, jo ekonomē gan degvielu , gan arī atrāk parslēdzas un ir domāti sportiskākai braukšanai.
Savukārt variatori ir tāds pārejas posms no parastās karbas uz robotiem. Domāti tādai mierīgai brauksanai un ne par kadu sportu vai smagiem ekspluatacijas režīmiem šeit nevar iet pat runa. Atiecīgi tu vari smagi iekrist, ja kads pirms tevis to variatoru ir varojis, tad viņš būs ātri vien beigts.
p.s. mana īpašumā ir divsajūgu DCT robots