Tak viņš grib lai viņam kāds uztaisa kreiso pasi. Ukrainā, lkm, tā ir ierasta prakse.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tak viņš grib lai viņam kāds uztaisa kreiso pasi. Ukrainā, lkm, tā ir ierasta prakse.
Ja dumaju vi ponimajte shto eto kriminalnie dejstvija?
Tak pozvoni v CSDD www.csdd.lv/en/# tam govorjat po ruski
OK, es jau cenšos pateikt, ka valstij jau nekāda ieguvuma nav cīņa pret gaisa piesārņotājiem. Tāpēc dižpilsetas nonāk ķīlnieku lomā un viņām ir jācīnās arī ar federālo varu. Protams, ka LV ierēdņiem nav nekāda labuma ka katrs var nopirkt elektro vai uzlikt kādam saules bateriju uz jumta. Tur jau cenšas sashemot lai dažiem būtu liels ieguvums uz sabiedrības rēķina. Tāpēc arī mēs nonākam pie tā, ka pilsētas ir no drive zonas. Saprātīgas federālās varas rīcības rezultātā tādām nebūtu jāparādās. Pilsētas nonāk ķīlnieku lomā, jo valsts tik turpina izsniegt nr. vācu graustiem, bet EK draud ar sodu pilsētām par slikto eko stāvoklī pilsētas.
Kāds sakars valstu budžetiem ar transporta kustību dižpilsetas? Biju Bonnā, tur jau šādi aizliegumi pastāv kādus 10 gadus. Kāds tur ieguvums Vācijas budžetam? Tieši otrādi Merkel es valdība tak lobē visus vācu dizelniekus un valstiskā līmenī neko nedara.
Tāpēc lai nerastos šādas interpretācijas aizliegumam jābūt uz visiem iekšdedzes dzinējiem. Nav hibrīds vai neesi pat parbūvējis uz gāzi - sēdi mājās.
Vācija jau ar šitiem pusmeriem jau sen nodarbojas, bet uzlabojumu nav.
Man jau liekas, ka atkal kko fantazē
Kas elektromotora var pārkarst? Tieši otrādi tie tak ir ātrāki un izturīgāki!
Turpinot militāristu tēmu. Tesla3 policijas rīcībā twitter.com/EvaFoxU/status/1177460360296534017?s=19
Paskatījos oil kluba, tur tādas eļļas nav. Taka neko nevaru ieteikt
Man jau liekas ka prieks dīzeļiem jāmeklē C3 eļļas, a3, b4 tas jau izskatās pēc benzīna
Zf 8 hp kjipa nav īstā 2sajugu. Pagaidām redzu, ka tā ir stipri lielākā, garenvirziena....... Vācietis
Dsg salīdzinot ir mazina bumbina
JAP, DQ250 laikam ir briesmīgākais, kas kārbu jomā ražots. Tāpēc jau es saku, ka cilvēki ir iebaidīti un uz visiem robotiem skatās ar baltu aci.
Protams, ja izpildījums ir kvalitatīvs, tad jau 2 sajūgu kārbas ir pats labākais. Vāciešiem, jeb kā tev patīk saukt - amerikāņiem, klibo kvalitāte. Tā jau viņas ir domātas efektīvai ātrumu pārslēgšana un neviens vairs ar mehānisko kārbu nevar panākt tādu efektivitāti.
Pērciet jaunos hibrīdus ru.motor1.com/news/360913/hyundai-sdelala-pervuyu-v-mire-korobku-dlya-gibridov/
Dsg, esi par tādu dzirdējis?
Gan jau ka ir arī šitie dikti, jo visu tak ražo Ķīna. Es piemēram uzliku neoginalo šarnirus., jo spāņu bija ar skrūvēm, oriģinālie - bez. Tāpat vārstu vāka blīve Karl Reinz oriģinālas vietā. Ne jau vienmēr oriģināls ir labāks.
Eiropā tas 2 sajūgu kārbas ir jau vismaz 3 gadi, bet līdz Eiropai jau atnāk konservatīvās tehnoloģijas. Hyundai visus jaunievedumus liek ASV tirgum. Es jau saucu veloster man liekas jau tiek aprīkots ar šīm kārbām un t-gdi motoriem jau kopš kāda 2012. Gada. Vēl jau ir premium modelis Genesis, kam arī viss šitas jau sen ir. Tev stāsta, ka tagad pat pašiem lētākajiem modeļiem liek šīs modernās kārbas.
No lietotāja pieredzes neko sliktu nevaru teikt, bet cilvēki ir tā iebaidīti ar tām vācu kārbām. Piem. Krievija visi apskatnieki to vien klare ka šitas nav RU tirgum un cilvēki tik pērk vecos atmosferniekus ar parastām kārbām.
Pienācis laiks atskaitei par Ceed.
Šobrīd ielieta jauna motoreļļa Neste 0-20. Par iepriekšējo PetroCanada 5-30 nekādus baigos slavas stāstus nevaru teikt, jo pēc 5000km palika melnā ka nafta. Nu es jau to saku uzskatīt par normu, Neste jau nebūs nekāds izņēmums. Vienīgais ziemā vajadzētu būt kādam iezīmēm ar+
Vēl starplaikā starp eļļas maiņām pilnībā tika pabeigta eļļas nomaiņa kārbā . Tagad ir OK, izskatās labi. Papildus tehniskajā apskate pieprasīja priekšējos šarnirus nomainīt. Dabūt nebija nekādu problēmu, viens divi tika sameklēti un nomainīti.
Turpinam testu.
Pag, es ir nezināms? Kāpēc tā es to KIAs testu veicu? Viņa man nestāv pie sētas un detaļas netiek pirktas svalka. Tev stāsta, ka dīleris ņem detaļas tikai no savas bāzes vietas, kas atrodas kkur Eiropā. Savukārt citur tu vari dabūt tādu pašu detaļu +,vēl analogu.visticamak tas arī ir lētāk. Nekā caur dīleri
Nu, pie dīlera tā var būt, bet ne jau tāpēc, ka tā ir KIA. Hyundayam arī dīleris kādu elektroniku gaidija mēnesi. Viņiem tak ir centrālais izplatīšanas centrs Beļģija, ja nemaldos. Tikpat labi jebkuram ražotājam noliktavā var nebūt tas daikts un tad kad viņš uzrodas, tad vēl kamēr atgada līdz lv dīlerim.
Bet tā pati detaļa ir tak brīva pārdošana un tu vari viņu sameklēt ātrāk kā dīleris. Dīleris tak nepirks to daļu no interneta veikala Ritenis, vai vienalga kā sauktu.
Kko muldi. Man ir KIA, tīko pasūtīju priekšējos šarnirus. Pat 2 variantus piedāvāja, Korejas un spāņu ražotos. Ķīna arī visu var pasūtīt. Tas vienkarsi kādam lauku veikaliņā ir sadarbība ar kādu eiro izplatītāju, bet tas nenozīmē, ka nevar dabūt. Šodien visu var dabūt. Cita lieta ja tu jau meklē lielgabarīta detaļas. Tādus motorus, kas tai autiņa salikti gan būs neizdevīgi pasūtīt., bet gan jau arī var.
Es jau teicu, ko vajag parbaudīt. Man bija tā, ka mašina nakti pastāv, tad taka karburatorniekiem vajag paslegt ar atslēgu un tad tik startēt. Mainot degvielas filtru nokonstatējam , ka viena trubiņa nestav blīvi klāt un atiecīgi rauj gaisu.
Līdzīgs variants, jo kad iesilis lec kā vajag.
Un tā arī ne sadzirdēju cik km kārba nav mainīta eļļa. Dīleru pirksts - nekad nemaina eļļu un uz sēdina nākamo pircēju uz naudiņu ????
a kas konkrēti nav izdarīts?