jajankins rakstīja: Tieši tā ari izdarīju, pirmajā reizē nobraucu apmēram dienu, plus mīnus kadus 20 km, nākamreiz kad nomainīju nobraucu apmēram kādus 400 km un tagad nesen bija trešā reize, kārba tika restartēta katru reizi. Šī kārba adaptējas pati, nav iespējas veikt adaptāciju ar datoru.
Tad viss oki. Ja nav noslēpums cik kārba lietota bez eļļas maiņas? Man sākumā arī bij tādi sitieni kad straujāk sabremzejas un ātrāk uzsāk. Ar laiku palika mazāk, eļļa visu izmazgaja un visu nolemjam. Tas kas tev palīdzēja mainīt jau vajadzēja noteikt vai kārbai pēdējās stundiņas. Filtra bija jābūt magnētiem pie kuriem arī pieliptu metāla skaidinas, ja jau tur kādi frikcioni vai kas jau būtu beigti. Vēl eļļai jasmirdot pēc deguma. Tas ir pazīmes, ka ar vienkāršu eļļas maiņu netiks cauri.ja nekā tāda nebija tad pa braukā vēl.
Ahā, skaidrs. Izklausās kā neesi ņēmis nost to padonu, kurā ir iekšā magnēti un pieejams tas filtrs. Esi vienkārši izlējis cauri eļļu?
Jārauj vaļā tas vāks, rūpīgi jāizpēta vai tur nav džezs skaidiņas(pie MAGNĒTIEM), jāizmazgā viņš un jānomaina tas filtrs. Ko tā tu pie motora eļļas maiņas maini filtru, bet šeit nē? Tā neies cauri, draudziņ.