iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Volx 21.08.2019 15:23

Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.

p.s. nevis jabrauc ar riteni

Volx 20.08.2019 16:06

Tas palidzes tavai veselibai

Par ekologiju cita topika var eksperteties. Nezinu kadu stabinu tu tur gribi likt, vinus tak var ladet no parastas rozetes. Stabini vajadzigi tad, kad tu aizbrauc tos 100-200km un tev vajag atri uzladeties. Majas hau tev lades 7-9 st.

Volx 20.08.2019 15:38

Sitas konkretais zigulis, protams, ir relikviju statusa un ar vinu jaizbrauc brivaja laika. Savukart parast elektromobilis tiesi jsu domats ikdienas lietosanai - skola, bdarzs, darbs, veikals un atkal viss apgriezta seciba. Tie parasti ir 5-6 km gari braucieni. Savukart ja sestdiena gribas doties pie omes, tad var vilkt ara savu dizeli un griezt tos 100-200km. Man vismaz sobrid sadi izskatas seciba.

Volx 19.08.2019 18:44
Volx 19.08.2019 18:33

Es megiasu ameklet vienu vidiku, kur meista

ri uztaisa elektro ziguli. Lai msh macas

Volx 19.08.2019 18:29

A kada karba? Ir dzirdets kad parkarse vai kkas saiet uz iso tajas modernsjas karbas tad aiziet sita avarijas rezima, vari pukskinat un nevar vairs uzdot virsu.

Volx 17.08.2019 15:23

Nevis tikai alumīnija blokus, bet nikasil,alusil pārklājumu cilindru iekšpusē.

Šeit visi motori, kas lieto alusil

Audi 2.4 V6[1][6]

Audi 4.2 MPI V8

Audi 3.2 FSI V6[6]

Audi 4.2 FSI V8[1][3]

Audi 5.2 FSI V10

Audi/Volkswagen 6.0 W12

BMW M52 I6

BMW N52 I6

BMW M62 V8

BMW N62 V8

BMW N63 V8

BMW M70/M73 V12[7]

BMW S65 & S85 M Engines

Mercedes 560 SEL M117 V8

Mercedes M119 V8

Porsche 928 V8

Porsche 924S I4

Porsche 944 I4

Porsche 968 I4

Porsche Cayenne V8

Volx 17.08.2019 12:16

OK, lai tā būtu :

Tas ir vāci var tikai 120 miles nobraukt, jo viņi tās tehnoloģijas atīsta ķeksīša pēc. Es jau te biju iemetis vienu video, kur viens blogeris ieņirdza par vācu elektro.

KIA e-Niro un Hyundai Kona electric veic 300+ miles, tas ir 480km. Tehnoloģijas iet katru dienu uz priekšu un atliek gaidīt tikai valsts grantus un pieejamu tīklu visā valstī.

Volx 16.08.2019 19:32

Vsppār jau tā šķelda tā pati malka vien ir, ko tagad TAISĀS AIZLIEGT krāsnīis

Tas skaitās tjipa atjaunojams resurs, bet tikai diez vai izmeši tur ir maziņi. Raksta jau vēl trakāk piesārņo, kā ogles.

"burning trees in power stations could even more carbon-polluting than coal. ""

www.carbonbrief.org/uk-power-stations-to-carry-on-burning-wood-spelling-uncertainty-for-emissions

Volx 16.08.2019 18:54

ASV tā firma eksistē.

Atkal neredzu kāpēc viņai būtu jāpārstāj eksistēt? Enerģija, kas kustina auto, ir lētāka. ļoti iesejams auto apkopes arī stipri lētākas..................vienīgais ir sākotnējā auto cena. Tarifu arī var likt dārgāku, jo liela daļa tak labak brauks ar Teslu līdz lidostai neviss ar Pasātu, piemēram.

Volx 16.08.2019 18:48

Tu domā, ka 2.0 l motoram tur nekā nebūtu? Vienkārši uz aci tak visur eļļa melna un tu neko citu neredzi, bet šeit uzskatāmi parādīts zem mikroskopa kas tur darās iekšā.

Volx 16.08.2019 18:28

Nu, cik es esmu izpētījis(virspuseji) tad elektro ir vieni ieguvumi. Pirmkārt atkrīt visas raies par kādu eļļu liet, kad tosolu mainīt un kad tad motoram kapitalka klauvē. Elektro patēriņš arī iznāk lētāks uz 1 km. Īpaši ja tiešām pārvietojies pa pilsetu un tev regulāri nav jāvago cauri Polijai.

Tāka Polijai cauri braucis es jau neesmu gadus padsmit un videjais nobraukums man ir maziņš, tad nekā labāka nemaz neeksistē. Mani pilnīgi apmierina ja es uz vienu galu varu aizbraukt 400km un uzlādēt kādas st. laikā, lai nobrauktu vēl 400km. Kādas 2 ned atpakal nobrauvu priekkš Ceeda diezgan palielu km - 650 pa 5 dienām. Tas nozīme, ka uzladēties man vajadzētu 2x nedēļā.

Kāpēc es nepērku? Nav uzlādes tīkls. Kā jau te minēju gadījumos ar Tērveti un Munameģi man nāktos čakarēties, lai kkur uzlādētos.

Nesen lasīju par pirmo taksometru firmu, kam flotē tikai teslas. Vienai jau pāri 600 tk. km, 2x mainīta baterija, bet tas viss garantijas laikā un ariecīgi pa velti. Liekas 3 centi uz km izmaksa šāds nobraukums pat ar dārgo Teslu.

Volx 16.08.2019 18:09
Volx 16.08.2019 17:44

Dīzeļiem kko uzlabot var tikai uz papīra un tāpēc atliek tikai šmaukšanās. Preteja gadījumā jau uz visiem kuģiem jau stāvētu kkādi nekaitīgi aparāti. Tiem tak iet vispār mūžīgi tie motori, bet nezin kāpēc LV taisas elektrificet dzelceļu līdz RU robežai. Delfi tak raksta, ka dīzeļiem būs nākotne.

Volx 16.08.2019 17:36

Nesaprotu ko tu tur peries.

Tev tak skaidro, ja Yeti maksā 25 000 un viņš zaudē tikai 5000, tad to nevar salīdzinār ar iedomāto ieguvumu kad auto krītas no 100 uz 50 000. Kas tev ko apmāna?

Vel pec 12 gadiem abi autiņi maksās līdzīgi, pieslegsies lauku tūneri

Volx 16.08.2019 16:09

Pag, pag es te pavisam nesen msh linku devu kur ari BMW dizelisti sasedinati cietuma par tam mahinacijam. Tas gan bija D- Koreja, Eiropa jau vini visu nopirkusi.

Busu majas sameklesu to linku.

Bet jautajums ir par tam fake news, ka lasitajs tiek barots ar dizelu drosumu. Tajas ASV un D- kotrejas gadijumos atklaja, ka izmesi ir 7- 10 reizes lielaki, ka vini rekkame. Vai prieks Latvijas un delfiem vini kadas speciakas masinas razo/-s?

Volx 16.08.2019 15:47

Kartejais delfu melu raksts www.delfi.lv/auto/zinas/pieci-svarigakie-fakti-kas-jazina-par-dizelauto-ierobezojumiem-eiropa.d?id=51369989&page=5

Interesanti kas sitadas fake news apmaksa, vai tik nebus 650-ta pirksts.

Nezin kapec visa pasaule tiesi vacu dizelus pieker manipulacija, bet delfi raksta, ka nakotne tehnologijas uzlabosies un tik dizelos talak, bus nakotne

Volx 16.08.2019 12:50

Bet tas tak ir tas pats! Jo mazaka sakotneja vērtība, jo mazak tā kritīs. Es jau tikai atbildu uz tavu jautājumu ""kāpēc pērk"". Cilvēki virtuali iztēlojas, ka ietaupa(nopelna) kaudzi naudas un tāpēc jūtas apmierināti. auto nav tak nekads izdevīgs naudas ieguldījums, tas 99% gadījumu ir tikai izdevumu avots. Tapēc dārgakiem, sarežģītakiem aparatiem tā izdevumu sadaļa būs lielāka. Ceru, ka izskaidroju vērtības kritumu un nebūs kā ar audi a8?

Volx 16.08.2019 12:12

Tapēc, ka tiem autiņiem visstraujak krīt cena un pec 3-4 gadi viņi jau maksā 50% no sākotnējās vērtības. Tāda veidā tiek radīta ilūzija, ka baigā ekonomija. Turbo fābijai ta cena lkm gan tik iespaidīgi nekrīt.

Volx 16.08.2019 0:00

Visur Tev sazvērestības rādās.

Parīzē aizdomīgi aizliedz iebraukt auto. kkādi buržuji grib privatizēt ceļus. Tagad izrādās vāciešu motori ir labi, jo man ir Ceeds. Vispār jau es tikai ceru uz savu četrpaku, jo 650-tais prasīja parādīt dūmojošu audi. Es tak nemaz neiedziļinos tajos dīzeļos, nekad nav bijis.

Volx 15.08.2019 15:41

Kadi daudzi razotaji? Tjip Jaguars, mini kas ari pieder vaciem?

Korejiesiem tadi motori tocna nav.

Visi tie alusil motori kkad jau 90 gados izgazas asv, tur bija daudz sera degviela. Vini tika testeti Vacija idealos apstaklos ar idealu degvielu. Tad vini iet, bet reala pasaule vini ir nederigi.

Volx 15.08.2019 14:17

Mēs NErunājam par jauns/vecs!

Volx 15.08.2019 11:51

Bet šeit iet runa ar vāciešu dzinējiem ar alusil, neviss veciem/jauniem. Citiem jau tādu nav!

Volx 14.08.2019 20:42

Tu prasīji parādīt......................tur viss kūpeja tai autiņā, eļļas kapsēta

Taka no tevis četrpaka!

Volx 14.08.2019 14:47

Ok, bet kur to alu vares dabut?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti