Kur tu to ZF izrāvi? Tā ir pasaulē pirmā transmisija, kas izstrādāta priekš hibrīdiem. Runā ka priekš Eiropas Hyundais gatavo Sonātes vagonu(nomainīs i40), kas prieks manīm vispar būtu lieliski.
Kāpēc gan nepirkt par saprātīgu naudu tādu hibrīdu, kas man apsola 1300 papildus km un vēl tīru gaisu salonā?
Hyundajam jau sen ir savas kārbas. Mans džedajs ar tādu brauc, ja kas. Neviens neko tur nav izstrādajis, tā ir viņu pašu fīča.
Par dīzeļiem esmu dzirdejis, ka tie ir patenti no FIAT, Opel.
Savukārt 2.0 un 2.4 Theta dzineji tika izstrādati sadarbība ar Chrysler un Mitsubishi en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Alliance
Šitie 2.0, 2.4 atmosfernieki ir baigi popularie,jo salikti visos sportagos, ix35 utt., bet arī skaitās vissliktākie no šobrīd pieejamajiem motoriem.
Nu, tad lūdzu - ZF strādā ar Porche. Jaunaja sonātē būs jumts un ASC transmisija, kas esot pirmā priekš hibrīdauto izstrādātā. Vispar neesmu dzirdējis, ka kādi agregāti būtu izstrādati ar vāciešiem, izņemot dizainu(Pauls Šrēders). Ar Mitsu - jā. Būtība jau GDI ir Mitsu jaunievedums, bet šodienas Hyundai GDI ir savs produkts. Tāpat arī dual clutch transmisija(7 dct) ir viņu izstrādājums, lai arī tā ir DSG analogs.
A par tiem HEPA filtriem gluži ta nebūs, ka viņu varēs iespraust jebkurā salona filtra vietā. Tā esot sistēma, kas pati atīra piesārņoto gaisu. Tjipa ja uz ielas ir liels piesārņojums viņa automātiski aizver logus un sāk gaisa atīrīsanu salonā. Tas tak nav Golfs
www.greencarcongress.com/2019/05/20190516-hyundai.html
p.s. cenu tak iemetu no 23-33 K, tas ir parastās optimas cenā.