Seciāli iegūglēju tajā eļļas klubā 5-40 www.oil-club.ru/forum/topic/32418-fuchs-titan-supersyn-longlife-5w-40-svezhee/
Par tavu naudu mēs dabūsim jekādu longlife viskozitāti
Seciāli iegūglēju tajā eļļas klubā 5-40 www.oil-club.ru/forum/topic/32418-fuchs-titan-supersyn-longlife-5w-40-svezhee/
Par tavu naudu mēs dabūsim jekādu longlife viskozitāti
ZAZam viss ir čotka, t datčiks ir www.ebay.com/itm/Instrumental-panel-car-ZAZ-965A-Zaporozhets-Soviet-USSR-Original-/192892830131
Nesaprotu kāpēc tu šeit mini Longlife?! Maxlife arī ir 5-30
Es arī leju džedajā 5-30, bet cik esmu petījis tad tam Longlife nav tādas pielaides un atiecīgi es viņu nemaz neeizskatu kā variantu. Cik saprotu tā ir tikai vācu mašīnām derīga.
Un kapēc domā, ka pie mums nav krutkas? Tas tak reāls peļnas avots, ja tu vari pardot eļļu par 5 eiro/litrs un nopirkt par 2eiro. Atrabotku jau tur nelej, nopērk lētāko pieejamo mineralo un safasē smukos iepakojumos.
Un kur tad ILSAC?
ACEA tie ir standarti Eiropas ražotājiem, ko ieviesa 1996.g.
Eļļas ražoja arī pirms tam, tajā skaitā sintetiskās
Tas tu servisā paskaties atiecīgo pielaidi un lej atiecīga auto, bet jau nopietnāki jūzeri tās eļļas atrabotkas nodod laboratorijās un teste viņas uz izturību.
Tas viss garāžu pasakas jau sen ir apmuļļatas un izskaidrotas www.oil-club.ru/forum/topic/10448-stoit-li-ispolzovat-masla-pogusche-pri-bolshom-probege/
Taja paša manuālī ar mazākiem burtiem tev ir rakstīts ""grūtos ekspluataācijas apstākļos eļļas maiņa 7500km""
Kas ir vankelis?
Vecie tie ir čugunieki, manuprat.
Tagad tas saucās risku minimizācija
Principa es ierodos pie meistariem jau ar visu nepieciešamo eļļu, detaļu paketi un tāpat man ne vienmēr izdodas vinus piespiest vienu vai otru darbu veikt.
Kas ir "dzeses t""? Ir antifrīza t un ellas t un abi viņi dzesē motoru.
Kanibaals rakstīja: Pamatojoties uz?
Pēdējā rindkopa ir tīrākais garāžu mīts, kad vecos motoros ieleja labu sintētiku, kam motors nav paredzets. Rezultāta parādījās noplūdes, bet ne jau nu palielinot eļļas viskozitati motors sāks strādāt klusāk. Tiesi otrādi - motors strāda klus āk uz šķidrajām eļļam , pastāv tikai jautājums vai viņas pieācīgi pasargā no nodiluma ie lielām slodzēm. Ja viņas nav domātas šādam motoram, tad arī nevajag liet.
Eļļas pa lielam dalās minerālās un sintētiskas. Minerālās ir 3 grupas, kur pirmā ir tīra minerālā, otra pussintetika, bet trešā ir hidrokrekings, kas jau pēc īpašībam ir tuvu "full sinthetic"" vacija gan tie uzraksti daudzam eļļam ir noņemti, jo sintetikai jābūt ar PAO un esteriem
Jānovēl veiksmi turpmākā ekspluatācijā.
Paldies par novērojumiem :0
Paskaties blakus spidometram, tur būtu jābūt t dačikam, kas sak kustēties tikai saniedzot 50 t
Protams dažadas motora daļās tā t mainās
Kas tev tur liekas jocīgs? Tas pat ir ka pirmais parametrs minēts Toyotas īpašniekiem "In most cases, Toyota recommends that Toyota owners schedule a service appointment every six months or 5000 miles, whichever comes first.""
5000miles=8000km
www.toyota.com/owners/parts-service/maintenance-schedule
Protams, ja tu esi ta saucamais pavasara sniegpulkstenītis, kas mašīnu sak ekspluatet pēc ziemas miega, tad jau nav ko pērties. Es tadus pats daudzus pazinu, kad 90-gados saka vest vācu hlamus, tad mašīna bija taka greznumrīks un veči gāja uz garāžas sapulcēm noslaucīt putekļus savam mīļumam. Ziemā aizgāja 1X mēnesī pielaida, iekapāja ogu un gāja mājās, lai pavasarī varētu braukt uz copi utml.
Un vēl viena atruna varētu būt, ja lieto dārgas sintētiskās eļļas ar esteriem utml., bet ne jau nu 28000km, kā te dazi raksta vai eļļas maiņa pēc 2 gadiem.
Aukstais starts. Motora optimāla t no 60-90, ziemā viņu ilgāk/grūtāk sasniegt.
Pastāv pieņemums, ja vasara lej 5-30, tad ziema labak motoru eļļos 0-20/30. Atiecīgi eļļa būs vairak tekoša un vairāk pasargās no metālu detaļu strādāšanas bez eļļosanas.
Tas bija tikai piemērs un kataram motoram ir savas atbilstošas eļļu rekomendācijas. Tapēc arī aizcinu dalīties ar iespaidiem ar vienas vai otras eļļas darbības iespaidiem.
es vienkārsi nesaprotu uz kāda pamata šādai pilnvarai jābūt. Tad jau Latvijā tikpat labi var prasīt tādu pašu. Policists tak nezvanīs uz uzņēmumu X un nepārbaudīs vai persona X ir pilnvarota.
Lūk, Ukraina, to es saprotu. tur ir dzirdēts, ka tiesi tagad iet oblavas uz Eiropā reģistretiem auto. Tur dēļ nodokļu politikas, ievedmuitām tas. Autiņs reģistrets Lietuvā, bet brauka ukraiņi. Līdz ar to visi aizdomīgie ES valstu brauceji ir zem policijas āmura.
eļļas maiņas intervāls?
Es jau nepiespeižu obligāti liet dārgāku(krutāku) eļļu. Vienkārši cilvēki tak piefikse, ka šis motors ar XX viskozitāti uzvedas šādi un tādi, bet ziemā labak ir YY viskozitāti. Pluss, protams, visādi viltojumi starp krutajām"eļļām ir biežak sastopami. Taka ne vienmēr kruts=labāks
Nu, tai laika man arī nebija skaidra bilde, bet motorists uz manu jautājumu kādai tad vajag izskatīties tai labajai eļļai, izvilka Nestes kanniņu un tā bija tāda gaiša dzintara krāsā, bet maneja kā nostavējies brūns medus.
Tāda pilnvara būtu nepieciešama,iespējams, ja jūs šķērsotu robežkontroli(ne-ES). Es arī tagad plānoju braucienu uz Igauniju, auto līzinga turētājs ir jur. persona.
Tad tev sanāk, ka eļļu lej no name motorā vai kkādā uzlabotā tā variācijā
p.s. ar kur tie čaļi to izlejamo eļļu dabū, neesi interesējies?
Man ir aizdomas, ka es varētu ne tikai rakstiņu sagatavot, bet pat izdot nelielu grāmateli par šo tēmu
Pagaidām gan ievācu tikai operatīvo informāciju, jo mēs visi dzīvojam katrs savā burbulī un tāpēc informācijas aprite ir nozīmīgs faktors patiesas info iegūšanai.
Es arī tā agrāk darīju. Īpaši neiesringu par kkādam eļļas maiņām līdz brīdim kad vienam motoristam vedu savu veco opelīti(sveiciens darkhlight) uz reanimāciju. tad jau bija pienacis brīdis, kad pie eļļas maiņas ""no mucas"" es jau lūdzu lai man jau laicīgi atlej pieclitrenē kādu lieku litriņu. Tas motorists ieraudzīja to eļļu un sāka smieties, rādīt citiem ar kādu foršu eļļu es braucu.
Jā, tie tik bij laiki
Tu vēl neesi uzrakstījis kādu tu šodien lej eļļu.
Bet par minerālās eļļas izmantošanas lietderību nešaubās veco motoru īpašnieki www.bellperformance.com/blog/synthetic-oils-in-classic-cars
Vel esmu lasījis, ka autiņa labak ieliet minerālo, ja tu taisies uz ilgu laiku viņu atstāt dīkstāvē(garāžā). Sintetika/pussintetika var sadalīties frakcijās un padonā veidosies kkāds piedevu ķīselis kārtām.