iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Volx 06.06.2019 16:10

Vēl no ta raksta " The worst offender, an Audi, emitted NOx at 22 times the legal limit.""

Bet britos nodoklis mazāks, kā benzīnam! Kur tad vēl smieklīgākas normas var atrast? Un neizskatās, ka Eiropa tik ātri tiks galā ar vāciešiem. Ķīnā pēc 10 gadienm jau lielāka daļa būs parsēdusies uz elektro, tikmer Eiropa cīnīsies ar savam pseido normām un tik ražos tālak dīzeļus

Tas nozīme tehnoloģisko atpalicību globali.

Volx 06.06.2019 15:55

Jap, sorri, viltus info

Bet dīzeļu lobiju eiropa neviens nav atcēlis. kanādā, liekas, šis jautājums ir mazžk nozīmīgs.

Šeit izskaidrots kā darbojas dīzeļa lobijs Eiropā

Meanwhile, European nations — including Britain, France, Germany, Italy, Spain, and Austria — had been cutting taxes on diesel car purchases and diesel fuel to promote sales, all in the name of thwarting climate change. Diesel sales soared. Back in 1990, just 10 percent of new car registrations in Europe had run on diesel. By 2011, that had climbed to nearly 60 percent.

www.vox.com/2015/10/15/9541789/volkswagen-europe-diesel-pollution

Volx 06.06.2019 14:35

Piemēram, Kanāda dīzeļa cenu līdz 2022.g. pacels gandrīz 3X www.ttnews.com/articles/canada-hikes-price-diesel-fuel-new-carbon-tax

Lūk tā ir patiesa dīzeļu izskaušan, ne jau tak Eiropā ar kkādā pseido normām. Tas viss ir pupu mizas lai aizmāletu acis, ka kāds te baigi par eko iespringst.

Volx 06.06.2019 14:08

Es jau visu nevaru pārbaudīt, bet tak tādas neloģiskas normas tak iestrādatas visā Eiropā un tāpēc ir tāds neloģisks dīzeļu pieaugums. Vācu lobiji strādā, bet gan jau tirgus noliks visu savās vietās.

Volx 06.06.2019 14:05

Es redzu tīrāko dīzeļu lobiju.

Paņēmu pieprasītako segmentu - lietotu 2015.g. auto. Cik tas izmaksās nodokļos UK?

Benzīns 235 poundi gadā

HONDA CR-V, Model Year 2015 2.0 i-VTEC 2WD SE, SE Navi, A5

Dīzelis 200 poundi gadā

AUDI Q5 2.0 TDI quattro 190PS 7speed S-tronic Stop-Start 18'' wheels, QD7

Smieklīgi

carfueldata.vehicle-certification-agency.gov.uk/new-vehicle-tax.aspx

Volx 06.06.2019 12:42

Piekrītu ekoregulas ir diezgan smieklīgas. Amerikā uzvilka vāciesu dīzeļu ražotājus un viss ok, tagad eiropa eksporte benzīnu uz ASV. Gan jau tur tādi smieklīgi nodokļi ""ekoloģiskajam"dīzelim nav. Pie mums gan dīzeļa motoriem pat izdevīgāki nodokļi, līdz ar to rodas disbalans. Domāju, ka vāccu autoražotaju pirksts, jo citus motors šie tak nemāk ražot.

Dīzelis jau pēc būtības ir naftas parstrādes vislētākais blakusprodukts. Viņu nevar uzražot vairāk, tad ir jābojā parējā nafta no kuras var iegūt augstvērtīgāku degvielu.

Volx 06.06.2019 12:07

Bradypus rakstīja: Kas nodrošināja dīzeļu uzvaras gājienu auto tirgū?

Dīzeļu uzvaras gājiens tirgū(globāli) nekad nevar notikt, jo pārstrādajot naftu 45% iegūst benzīnu, 30% dīzeli un pārejais ir citi naftas produkti. Ja šī ķēdīte mainās, tad atiecīgi arī atiecīgais naftas produkts sadārdzinās.

Līdz ar to tikai teoretiski mēs varam ieļaut, ka 80% mašīnu strādās uz dīzeli. Tas visdrīzak nekad nenotiks.

Tāpēc tā nav tikai ekoloģistu sazvērestība, bet arī pašas naftas pārstrādes rūpnīcas spiedīs uz to , lai mazinātu dīzeļa paterīņu, jo savādāk viņām rodas zaudējumi.

Meanwhile, the demand for gasoline in Europe continues to shrink, while the demand for transport distillate – jet fuel, road and marine diesel – is growing. Without balancing the demand barrel by exporting the surplus of such lighter components as gasoline, many EU refiners will struggle to maintain their operations. On top of this is the increasing level of bio-components in gasoline, which only accentuates the reduction in fossil gasoline demand.

All of this means that European refiners need to seek other export markets to both replace the US market and to absorb the increased surplus of gasoline stemming from falling internal demand.

www.fuelseurope.eu/knowledge/how-refining-works/dieselgasoline-imbalance/

Volx 04.06.2019 22:50

Sk. kiniesiem diez vai tadas problemas ir. Panemtu uz testu kadu shitadu neredzetu. i-auto......auuuuuu

Volx 04.06.2019 22:31

vacietis?

Volx 03.06.2019 19:51
Volx 01.06.2019 22:18

Par Hyundai DSG analogiem varu teikt. ka ir viens gluks ja brauc virnmerigi uz 90-100 un kkur aizmiedz, atrums noslid uz 80 un uzdodot gazi karba isti nesaprot, ka strauji gribi paatrinaties.

Volx 28.05.2019 14:56

Protams, lielākā daļa arī neperk jaunus autiņus. Tie kas pērk jaunus kā galveno faktoru izvēlas lai nebūtu problēmas. Savukart dīzelis+lietots tās ir problēmas dubultā. Man tak autoparvadājumu firma, kas to vien dara, kā velta laiku autiņam.

Ok, neiesim dziļas diskusijās, es tevi sapratu

Volx 28.05.2019 14:28

p.s. es vispar nesaprotu kāpēc jāskatās uz dīzeļiem, kas nobraukuši jau 150-200 tk. Tas tak sola nebeidzamas problemas, tas arī nav zināms nevienam?

Volx 28.05.2019 14:25
Volx 27.05.2019 16:37

Protams, ka pirktu. Man sievastēvs tāds eksemplārs ir, bet tas jau nenozīmē, ka tas viņa VAGs neplīst. Es vispar biju uz pakaļas, ka šams benzīniekam nevar iziet atgāzes.

Nekas, nopirks citu graustu no Vācijas, braukts pa pilsētu, viens saimnieks

Un ja jau iet runa par dārgakiem, 3 gadīgiem modeļiem, tad protams, ka cilvēks jau rūpīgāk vērtē pirkumu. vai tad es te izveidoju apakštēmu, ka nevar pardot 3 g.v. Q5?

Reku viens izķidā amerikāņu pieredzi www.youtube.com/watch?v=IesOMDsv9Yc

Volx 27.05.2019 16:04

Ko tad tava statistika uzrāda? Consumer report paskaties. Tur ir autoīpašnieku apmierinātība ar 5 g veci auto, servisu biežuma apmeklējums nu un mūsu reālijām aktuālākais - dārdzība, izmaksas! Tas arī nav zinams, ka saremontet vācieti būs dārgāk?

Volx 27.05.2019 15:40

Vienkārši vācieši ir labi, kamēr ir jauni, nav jau nekāda uzticība pēc garantijas beigām. Man liekas tur nekādu jaunu riteni nav jāizgudro, tas ir labi zināms fakts.

Volx 23.05.2019 21:08

Nu parketnieki jau ir vieglie, vini tak labi turas uz sosejas, mazak ed. Bet tie neviens nav dzipi, kas tev vagos pa bezcelu.Tu tak raksti- prieks kam to lielo vajag. Tad janem Kruzaks un aiziet, tikai ko ar tadu pilseta darit? Nevar tak uztaisit universalu masinu.

p.s. kas tev vispar pa masinu, kam nav alternativu?

Volx 23.05.2019 14:52

Ok, lidz galam gan nelasiju.

Uzreiz zvaniju, kalu dzelzi karstu

Volx 23.05.2019 14:14

Tas ie garam. Lielaia parstavis kas ar mazumtirzniecibu nenodarbojas. Zvaniju.

Volx 23.05.2019 14:00

Ok, bet jautajums bija par pedejos gados razotajoem VAGiem, vai tur aro butu letals iznakums soferim? Tas kas notika ar veco Jettu mes redzam.

Volx 23.05.2019 13:57

Taka sitas ir tads spama topiks, tad atlausos uzprasit kur var nopirkt virsapmetuma rozetes, sledzus ar tris pozivijam? Veikalos ir max 2 pozicijas un balti cetrinieki. Man vajadzetiu vai nu koka krasa vai brunus.

Volx 23.05.2019 10:59

auto.tut.by/news/accidents/638212.html

Turpinot temu par veciem autiniem. Man sitada pati dzeta un pat tada pasa krasa kadrwiz bija, 86.gads. Nemaz nevareju iwdomaties, ka sadyrsme ar moci pie dieviem var aizieet ar viegla vaditajs. Ka domajat ja sodienas VAGs satiktos uz cela ar tadu moci, tad iznakums butu lidzigs?

Volx 23.05.2019 0:52

Ar ko tad nogrekojies jaunais Hyundai Tucsons ar177zs, 1.6 TGDI. Cik zinu tad variatori vispar nav nevienam modelim, ari KIA. Bagaznieku gan es gribetu lielaku prieks copes, bet raksta jau ka lielakais.sava.klase. Pec KIA ceed uzreiz.manams bagaznieka saurums

Volx 21.05.2019 10:06

Audi 100

Brīvdienās izbraucu cauri Talsiem, tad tur taka vācu retro autoizstādē izskatās Kādus divus Audi 100 redzēju uz ceļiem čunčinot, izskatījās labi.

Taka ja radinieks dzīvo tādā vide un spriežot pēc uzstādītajiem parametriem, tad tas būs kandidāts Nr1

Lasītākie raksti

Jaunie raksti