Lapsa arī nopirkusi vecu trahadromu ar baltu salonu www.youtube.com/watch?v=fH-Z-dyQDEA
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lapsa arī nopirkusi vecu trahadromu ar baltu salonu www.youtube.com/watch?v=fH-Z-dyQDEA
Tu, lkm, arī puce to balto salonu katru sestdienu?
Vel tāda lieta, kas man iekritusi acīs, ka vācu autiņi nav piemēroti mūsu apstākļiem. Man parasti ziemā visādi loriņi vieņiem lūza un sala ciet(lūza ručkas, slēdzenes), radiniekam tā kartera ventilācija cik reizes jau aizsalusi.
Jāseko cītīgāk līdzi mūsu ledus varoņiem, tagad kā nekā PČ notiek! Bukijs jr. tiesi nopirka 1980.g. BMW pa 5000............šajā rakstā minets restaurācijā jāiegulda "daudzas reizes" vairāk, viena intervijā vinš minēja 3X, tas ir 15000 + 5000
sportacentrs.com/hokejs/pc_2019/17042019-rihards_bukarts_par_bralu_sacensibam_tren
Jābrauc uz Šanhajas autoizstādi, tad tur var redzēt visu, kas tik prātā ienāk. Bet tā tuvākais Ķīnas autoražotājs mums ir Baltkrievijā un Geely ir diezgan pirkts modelis belaros.
Pilns apskats par jauno blr komplektēto autiņu av.by/news/index.php?event=View&news_id=44342
Ieskats Šanhajas autoizstādē www.youtube.com/watch?v=71Q4aYxMd1I
Man te viens tāds mazāk pārticis paziņa nopirka Mitsu Space Star. Man liekas kādi 2003/2004 gada, ir baigi apmierināts.
Tads autiņš maksā ap 1500 un ja pat tas autinš pēc 2gadiem jāved uz lūžņiem, tad auto īre viņam būs izmaksajusi 50-60 eiriki mēnesī, ja baigi nav jāieguldas remontos.
Lai tak pērk! Pirmajam autiņam tieši kak raz - nebūs žēl, ja kkur noskrāpēs, iepazīsies ar remontiem, auto vājajām vietām un jau otro autiņu pirks ar lielāku sapratni kas un kā.
Tu tak par savu autiņu zini labāk par mani, ne jau te kāds šeit apstiprinās, ka 100% jādara šādi. Antipolytion - problēmas ar atgāzēm, tas arī viss, kas zināms. Tehniskajā esi bijis, ko tur raksta par atgāzēm?
Es nesen biju uz motora tīrīšanu carboncleaner.lv/ tad tur tas īpašnieks stāstīja, ka daudzi pie viņa braucot tikai lai izietu tehnisko. tas nav nekāds brīnumlīdzeklis, jo ja motors ir nojāts, tad viņš tak viņu neatjaunos. Čalis stāstīja, ka citreiz sanāk arī ateikt šo procdūru, jo atbrauc jau vispār tādi, kam eļļa pill pa visam malām un cer, ka šams visu novērsīs.
p.s. izklausās, ka tev arī tas autiņš vecs, kā šī pasaule
Godīgi sakot neredzu nekādas paralēles ar PSRS. Vai tad kāds jums regulēja kur un kā braukt? Bija kkādas pierobežas zonas ar spec. atļaujām, bet tādas ir arī šodien. Nemaz nerunājot par stučīšanu
Ķīnas komunistus es pieminēju tāpēc, ka tie darbojās ātri un efektīvi. Ja tiek uzstādīts uzdevums ieguldīties infrastruktūra, tad nepaiet 15 gadi, kad visas Kīna ir noklāta ar automagistrālem, ātrgaitas vilcienu linijām un lidostām. Atšķirība no ES un Latvijas viss tas notiek ātri un globāli. Salīdziniet kaut vai ar Rail Baltic vai šito pašu emisiju nodokli auto. Te tak cilvēki smejas, ka dīzeļi maksa gala rezultāta mazāk un braukā ar izravētiem filtriem. Ķīna tā nevaretu notikt, ka Šanhajā visi tiek stingri kontrolēti un pāriet uz elektro, bet kkāda Harbinā vietējie gudrinieki pielago likumus zem sevīm.
Jau pēc 6 gadiem Ķīnā 50% no pārdotajiem auto būs elektro cleantechnica.com/2019/02/24/china-ev-forecast-50-ev-market-share-by-2025-part-1/
Tikmer mes spriedīsim vai Baronu ielu pārtaisīt par gājēju ielu un piesauksim PSRS
Un tikai ar stingriem ierobežojumiem var risināt šo problēmu. tagad Ķīna ķērusies aktīvi pie elektro ieviesanas un esmu parliecināts, ka komunisti ātri vien visu ieviesīs. Tur jau iepriekš visādi pusmeri ir izmēģināti, bet tie neko īpašu nedod. Pekinā, piemēram, līdz šim nemaz citu reģionu autiņi nevarēja iebraukt.
Atkal abi kungi izceļās. Kāds diez tiem cilvēkiem lobēšanas mērķis, kas sēž uz tiem tiltiem, kad auto vairs nebrauc. Beidzot, beidzot ir kkas izdarīts lai mazinātu auto satiksmi. Jums neliekas, ka visās citās pilsētās paši cilvēki ievieš tos ierobežojumus, neviss kkādi lobētāji? Lobētāji var parlamentā, valdībā kko ielobēt, bet ne jau ieviest no auto brīvas zonas.
Tas jau neizslēdz, ka viņš varētu nopirkt arī elektro. Autobuss un kopbraukšana arī vajadzēs pariet uz elektro. Nav jau mērķis piespiest visus pirkt tos akumulatorus, bet atīrīt gaisu.
Šodien piemeram Sarkandaugavā pa 100% pārsniegts pieļaujamais PM10 piesārņojums
Pielaujamais 10ug/m3, šobrīd 21 opensensemap.org/explore/5cb36712c9e9ab001a8b9f31
Ukrainā valda Renault, bet KIA pieaugums +156%!!!!
Sorry, pārskatījos
Rafikam mīnusā 11%, tas ir Capture ar -18
Ja ņemam pasu lielāko segmentu - SUV, kas sastāda 43%, tad izskatās, ka krieviem jaunais Toyotas rafiks nav iepaticies -18%
Krievi visvairak naudu atstāj KIA koncernam.
Auto tirzniecības dati par š.g. pirmajiem 3 mēnešiem
KIA - 70 miljardi rub
Toyota - 55
VAZ - 52
Hyundai -50
Protams, ka nē! Vai tu esi bijis Kiprā? Tur nav nekādu citu energo ieguves avotu, piegādes ceļu. Tur viss tiek transportets pa jūru, LNG vislaik piegādā gāzi TEC. Tā nav nekāda kosmosa tehnoloģija un Hyundai tikpat veiksmīgi ražo kuģus, kā savus auto. Kāda viņiem starpība no kā gūt peļņu?
Lūk, ja mūsu reģiona parāditos gāze, tad varētu runāt par alternatīvu.Bija jau projekti Polija urbt to šāļu gāzi no iežiem. Ar to aktīvi nodarbojas amerikā.
Lūk tad varētu runāt par kkādu nopietnu alternatīvu, bet pagaidām tā ir tikai gaisa tricināšana. Klaipēdā tak ir tas LNG terminālis - ved.
Un no Jamalas transportes ar LNG tapēc, ka atbrīvojas no ledus arktiskais kuģu ceļš.
Tad tu gribi teikt, ka mēs esam atkarīgi tāpēc, ka nav kuģu? Par to LNG jau es dzirdu tikpat ilgi kā par Lukasenko gribu transportēt Venecuelas naftu caur Latvijas ostām uz BLR. Arī grib būt neatkarīgs.
Tak tagad arī ir pietiekama LNG fote, tur nekam nav jāpieaug. Vienkārsi pa trubu līdz Incukalnam ir kādas 5X ērtāk, lētāk nogādāt. Taka nekas nesanāks, ja neizdomās kādu alternatīvu apkures veidu(izdevīgāku). Savādāk jau tos nordstrīmus nebūvētu. LNG var mēģināt radīt tikai konkurenci, Klaipēda jau ir tas LNG.
Protams, neuzpildīt pēkšņi nevar gan to krātuvi. Tā tas ir, ka viņa apgāda visus ziemeļrietumus.
Nu vēl zinamu francu elektronikas gļuki, lai vienkārsi nodzēš to kļūdu
Droseļvārsts vairs nestrādā, jo sensors vairs nevar nolasīt atgāzes un kompis nezin cik lielu devu dot. Teorētiski varētu būt lambdazonde, bet tad motors vienkārši raustītos, strādātu nekorekti un tas nenotiek pēkšņi, bet pakāpeniski.
Vel varētu būt beigts katalizators, bet tam arī vajadzetu notikt pakāpeniski. Man izskatās, ka fiksēta liela gaisa pieplūde atgāzēs.
p.s. viņš tak to vārstu jau apskatīja
Vajag pielikt podziņu, kad velies pāriet, tad iedegās zaļais. Nekas slikts tas nav, ja pareizi izbūvē.
Tads luksofors pat ir uz Rīgas apvedceļa pie Piņkiem. Tur arī tak no ta privātmāju ciema to šoseju nevarētu nekad pāriet, ja nebūtu šāds luksofors.
Un tas pats tak ar visam TEC un kurtuvēm. Visi ir pārgājusi no dīzeļa uz gāzi. Kāpēc?
Nu ko, visiem jostas vaļā un vēderos līst alus?
Latvija izlīdzina pret PČ Zviedriem 1:1!!!